رفتن به مطلب

پیش در آمدی بر بازی Hellriad


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

در قلب تاریکی


 


Hellraid


 


درود بر دوستان گرامی


 


این دفعه با پیش نمایش یک بازی از استودیو قدیمی بازی سازی techland با هاتون هستم.این استودیو یک توسعه‌دهنده بازی از کشور لهستانه و در 1991 تاسیس شده و سازنده عنوان کلاسیکی مثل Call of Juarez شوتر با تم وسترن و بازی موفق Dead Island که یک اول شخص زامبی کشی در سبک وحشت و بقاء بوده است-موتور معروف آن‌ها که در ارائه گرافیک قابل قبول همیشه عملکردی سبک و بهینه داشته است chrome engine نام دارد که از نسخه های مختلف آن حتماً استفاده کرده ایم.


 


از چند سال پیش استودیو در حال توسعه بازی فانتزی تیره و تار در سبک اول شخص با عناصر RPG بود که نامش Hellraid اعلام شد.این بازی با موتور chrome نسخه 5 در حال توسعه بود و قرار بود برای PC/360/ps3 عرضه بشه و از همان ابتدا به خاطر شباهتش به اسکایرم و مبارات جذاب و شلوغ و گرافیک خیلی زیبا و فانتزی مورد توجه گیمر ها بود و سابقه استودیو در ساخت عنوان های خوب همه چیز رو تحت شعاع قرار دارده بود -خبر خوش اینجاست که شرکت اعلام کرده بازی قبلی اخیراً کلی ارتقا به خودش دیده و از نسل قدیم به نسل جدید کشیده شده است!


 


 


stq1fx9uwtjweqruuj2w.jpg


 


 


 


اولا بازی برای کنسول های نسل جدید و PC عرضه خواهد شدیعنی x1/PS4/PC و موتور بازی هم به نسخه فوق مدرن chrome نسخه 6 ارتقاء یافته که گرافیک بازی رو به سطح بالاتری برده و از تکنولوژی های جدید زیادی در آن استفاده شده است.


خود مکانیزم گیم پلی هم به سه بخش تقسیم شده -اولین بخش شامل بخش کلاسیک داستانی تک نفره با عناصر RPG که در آن باید با لشکری از مخلوقات اهریمنی روبرو بشید و آن‌ها را تا دروازه جهنم عقب برونید و بخش دوم حالت با‌ارزش تکرار بالای عملیاتی است که در آن تمرکز روی سبک آرکید با سیستم امتیاز دهی و لیدربرد شیپ قرار گرفته  و بخش سوم هم Areanکه از اسمش پیداست میدان مبارزه که در آن باید با موج‌های مختلفی از مخلوقات مبارزه کنید و زنده بمانید.


همه این حالت‌ها در هر دو مدل تک نفره و 2تا 4 نفره co-op قابل بازی هستند.نسخه دسترسی اولیه بازی برای پاییز تحت استیم در نظر گرفته شده د رحالی که زمان عرضه خود بازی برای سال 2015 اعلام شده .


 


jcvz5rr08nlxmaz46kqa.jpg


 


 


 


 


یک سیستم شخصی سازی لوازم در بازی قرار گرفته که اجازه سفارشی کردن یار رو به سبک بازی‌های RPG میده و از طرفی سیستم ارتقاء یار نیز طوری طراحی شده که بدون محدودیت انتخاب کلاس باشه و همانند اسکایرم که سیستم ارتقا رو از عنوان های قبلی خودش تغییر داد در hellRaid هم شما کلاس انتخاب نمیکنید بلکه با سیستم ارتقا دینامیک روبرو هستید -هر چه جلوتر برید سبک مبارزه خاص شما باعث ارتقا همان بخش میشه برای مثال مبارزات مستقیم شاخه comabt رو قوی میکنه و استفاده از جادو بخش magic رو ارتقا میده و سرعتی بازی کردن هم agility رو ارتقا خواهد داد -ضمنا با ترکیب این سبک های گیم پلی میشه روش های متفاوتی رو برای استفاده در مبارزات خلق کرد.


 


 


q5gorq801rdl0decx73.jpg


 


 


بخش مبارزات فیزیکی خیلی هیجان برانگیز طراحی شده و بگفته کارگردان بازی سیستم مبارزات یکی از بهترین های اول شخص به شمار میاید.ترکیب تعداد زیادی سلاح مختلف با ویژگی‌های متفاوت از انواع شمشیر ها،گرز ها تبرها د رترکیب با سپرها و در کنار عناصر جادویی و سلاح های دوربرد در مبارزاتی فوق سریع و کلاسیک هر گیمر علاقه‌مند به بازی‌های سر سخت RPG رو به خودش جذب میکنه-حالت های جا خالی دادن و سیستم counter attack هم در موتور مبارزات بازی به نحو احسن جاسازی شده که مهارت در آن  احتیاج به تمرین‌های بیشمار داره .


 


7884uxrx2bnp75r7qzw9.jpg


 


 


با پیشرفت در محیط ها -بر سختی بازی افزوده شده و مبارزات چالش برانگیز تر میشوند.جادو نیز روش‌های تهاجمی تدافعی مختلفی رو در اختیار کاربر قرارمیدهد.


 


 


2dx2vuqmct3kktp9iug.jpg


 


 


 


سیستم سفارشی سازی سلاح ها در کنار محیط های پویا و قابل تخریب وتله های محیطی که گذر از آن‌ها خود چالش برانگیزه همه به یک طرف سیستم هوش مصنوعی آدپتیو بازی به یک طرف-دشمنان در مبارزات بسته به نوع گیم پلی گیمر از مکانیز مهای متفاوت دفاعی تهاجمی استفاده میکنند.


 


 


 


apcvzb1iw9ipf3mcjq.jpg


بازی از موتور قدرتمند کرومی نسخه 6 استفاده میکنه و استفاه از نور پردازی های محیطی پیچیده- سطح جزییات بالا -انمیشن های پیچیده مبارزات -مدل های با جزییات عالی -افکت های ذره ایی سطح بالا و AI سطح بالا بهره میبره-


به گفته منتقدان این بازی یک عنوان با کیفیت AAA هستش که فقط روی دیسک عرضه نمیشه و از طریق عرضه دیجتالی ارائه میشه-و برای Pc تحت استیم ارائه خواهد شد.


 


e2uqlzkhs9z40525dysd.jpg


 


تولید کننده بازی marcin kruczkiewicz گفته دلیل تغییر به نسل جدید این بوده که میخواستیم بازی از یک کیفیت برخوردار باشه و نمیخواستیم چند نسخه متفاوت از بازی عرضه بشه.به گفته او کنسول های نسل جدید کمی از یک pc سطح متوسط قوی ترهستن و بنابراین این موضوع به اونها آزادی عمل بیشتری میده تا بتونن از نهایت توان موتور بر روی هر سه پلتفرم بهره ببرن. بافت های با کیفیت بالا و افکت های انحصاری نسخه pcهم درو از ذهن نیست و بازی بر روی کنسول ها در رزولوشن 1080 اجرا خواهد شد هرچند صحبتی از فریم به میان نیامده است.


 


 


pgk00jp3134z68yecug.jpg


 


 


با توجه به سطح تغییرات و حرکت از نسل قدیم به جدید انتظاری جز یک بازی عالی ازاین استودیو خوشنام نمیرود پس همه با هم منتظر شکار مخلوقات جهنمی در سال 2015 خواهیم رفت .


 


دانلود دمو


دانلود دمو  ویژگی های  بازی با کیفیت 720


ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که در کل با شخص اول هایی که شمشیر بازی دارند حال نمی کنم *dry#

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی بازی جالبی هستش .تو دفاع کردن و جا خالی دادن دشمنان خیلی کارکردن و همین دو مورد یک برتری بزرگ برای این بازی به حساب میاد.

گرافیک بازی هم بدکی نیست و دموی بازی که خیلی باحال بود اگه خود بازی و دمو خیلی باهم تفاوتی نداشته باشن بازی قابل قبولی هست.

ممنون آقا رضا

ویرایش شده توسط MESSI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...