رفتن به مطلب

غول عرضه شد COD Advanced warfare


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

قدرت همه چیز را  عوض میکند

 

 

پیش درآمدی بر بازی بزرگ سال-CALL OF DUTY:Advanced Warfare

 

jovkon2y7ycdz8ekvp8.jpg

 

درود دوستان گرامی -همانطور که میدانید عرضه هر قسمت از بازی های COD یک رویداد به حساب می اید.

 

با تشکر از در رفتن خبر از دست اکتیویژن  که دو روز پیش از موعد مقرر دمو لو رفت!! و ما را بیش از پیش منتظر نزاشت. اولین تریلر رسمی این  نسخه به نمایش در آمد-چه نمایشی!البته دموی نشان داده شده مربوط به نسخه ایکس باکس وان بوده و خود اکتیویژن هم تایید کرده است.

 

 

8qtik6pvn5f4597gi629.png

 

بله قدرت در چها رنوامبر همه چیز را عوض میکند!بازیگر اسکاری با آن نقش های دیوانه وارش از فضایی مسافر برزمین در کی پکس تا کایزر شوزه ایی که نقش چلاق بازی میکند در مظنونان همیشگی و و یا قاتلی فیلسوف در هفت ،املاک فروشی بی رحم در گلنگاری  گلن راس ..بله منظورم کوین اسپیسی بزرگ است ،بعد از بازیگران زیادی که در سری های CALL OF DUTY  ایفای نقش کردند از گری الدمن گرفته با آن فریادهایش به زبان روسی تا سم ورتینگتون ،اینبا رنوبت کوین اسپیسی است تا بدرخشد.کارگردان بازی صحبت از بازی اسکاری کوین در این نسخه نموده است!

 

اینبار با اولین CALL OF DUTY با چرخه ساخت سه ساله طرفیم!اکثر نسخه ها در طول یک سال و نیم یا دو سال توسعه داده شده اند.استودیو توسعه دهنده sledgehammer استودیو AAA بوده که سازنده call of duty modernwarfare 3 در کنار infinity ward بزرگ بوده و تجربیاتی گرانبها د رساخت شوتر نظامی اول شخص برجسته (شما بخوانید call Of duty )  دارد.

 

 

dgfc224v8o28smf0ia.jpg

 

اینبار نیز تکنولوژی گرافیکی فراتر رفته و با نسخه ایی کاملا نسل بعدی طرف خواهیم بود-از بعد گرافیک Ghost نسخه PC  عالی بود ولی اینبار تیم صحبت از گرافیکی نسل بعدی تمام عیار نموده است.(دیشب داشتم توی 8.1 نسخه قبلی یعنی ghost رو روی Pc بازی میکردم اصلا گرافیکش قدیمی نشده که هیچ  تازه با قابلیت های جدید بدن رایلی سگ باوفا با پشم ها و مو های دینامیک پوشیده شده و حسابی خیره کننده است از طرفی امبنیت روی ویندوز 8.1 در این نسخه قوی تر نشون داده میشه و همین سایه های پررنگ تر روی بافت ها باعث ایجاد حس آمبینت قوی تری شده و بافت ها رو بهتر از ویندوز 7 نشان میده و این تغییرات به وضوع قابل لمس هستند مخصوصا با درایور جدید انویدیا و مخصوصا با HBAO+.)

د راین نسخه قدرت سرباز نسل بعدی در اختیار ماست ،قدرت بازیگری کوین در اختیار ماست،قدرت گرافیک نسل بعدی در اختیار ماست،لباس های اکسواسکلتون(بازی استالکر لباس های گران آخر بازی -زره مت دیمون در فیلم الیزیوم)  با مکانیزم های  جدید گیم پلی در اختیار ماست ،قدرت همه چیز را تغییر میدهد.عصر  جدیدی در سری بازی ها ایجاد شده است و به گفته اکتیویژن این بلاک باستر نفس گیر  نسل بعدی یکی از بهترین های سری خواهد بود.

 

"ماتصمیماتی کلیدی با تمرکز بر روی خلق یک COD خلاقانه گرفتیم و اینبار با دید متفاوت  به خلق بازی اقدام ورزیدیم این سخنان said Eric Hirshberg  -ceo از اکتیویژن است این اولین چرخه سه ساله تولید ماست ،وبه چندین روش ما دست به تغییر فرمول ساخت بازی زده ایم.

مکانیزم های جدید گیم پلی با لباس های  اکسواسکلتون،داستانی جذاب و نفس گیر،یک شخصیت خیره کننده و و وفوق جذاب و نمادین با اجرای یکی از بهترین بازیگران جهان.تجربه ساخت بازی عالی بوده و ما حسابی لذت بردیم و فکر میکنیم طرفداران بیشتر لذت خواهند برد."

 

 

00jfux4zp8nom0s2wvja.jpg

 

اینبار در این نسخه بازیباز درتجربیاتی از آینده غوطه ور خواهد شد ،جایی که تکنولوژی های جدید در کنار  تاکتیک ها و تجهیزات جدید عصری جدید از مبارزات را ایجاد نموده است.-در سال 2054  یک ارتش خصوصی یا PRIVTE MILITARY CO یا pmc شکل گرفته با قدرتی که نجات بخش  جهان و مردم  از دنیای در حال نابودی  باشد،جهانی  که بعد از حمله ای گسترده  بر  ارتش ها و زیر ساخت های بین المللی اش ، آسیب های زیادی دیده است.شما یک سرباز پیش رفته هستید ،با تجهیزاتی شگفت انگیز مجهز شده اید و با گروهی فوق حرفه ایی همراه شده تا نظم وقانون را درمناطق جنگ زده ایجاد کنید.

 

"این واقعا عالیست که با تیمی که  Jonathan Irons  خلق کرده کار کرد،تکنولوژی واقعا عالیست و شبیه هیچ یک از کارهای من نیست "کوین اسپیسی درباره نقش خود چنین گفته است.

 

این نسخه هم برای کنسول های نسل بعدتی هم برای pc طراحی شده  و با هزینه های زیادی که اکتیویژن انجام داده و ارزش تولید محصول را بسیار بالا برده است Sledgehammer Games  توانسته تجربیاتی شگفت انگیز در بعد گیم پلی ،گرافیک وتجربه بازی کردن این نسخه ایجاد کند. گرافیک واقع گرایانه ،درکنار تکنولوژی های جدید موشن کپچر برای  حرکات واقعی صورت  وبدن ،شخصیت ها را زنده کرده و داستان بازی را به واقعه ایی حقیقی بدل نموده است.

 

"این یک فرصت یکباره د رطول حیات کاری ماست، و این بزرگ ترین پروژه ایست که ما رویش کار کرده ایم و مفتخریم .توجه  به جزییات و روایت داستانی در این نسخه خیره کننده است  و هیچ چیز از زیر دید ما خارج نبوده است "این را Glen Schofield, co-founder و یکی از کارگردان های استودیو گفته است.

CALL OF DUTY چنان  با طرفدارنش در سطحی عمیق ارتباط بر قرار کرده است وکه خلق نسخه جدید نسل بعدی آن بینهایت برای ما الهام بخش بوده است.

 

 

7f6j41wsm9dukzg9tu2d.jpg

 

Michael Condrey ریئس استودیو اضافه میکند "من و گلن این تیم را با هدف فقط یک چیز دور هم جمع کردیم-خلق بهترین اثر دوران زندگی مان!میدانیم که پایمان را از گلیم مان درازتر کرده ایم ولی هر روز از استعداد تیم و دقت و تمرکزشان بر همه چیز چه بخش تک نفره تا چند نفره شگفت زده ایم.بسیار خوشحالیم که این فرانچایز را به نسل بعد برده ایم و بی صبرانه  منتظر 4th نوامبر هستیم .

 از امروز پیش فروش غول آغاز شده است  و زمان ریلیز همانند هیمشه در ماه نوامبر انتخاب گشته است.

همه منتظر برای 4 نوامبر!

---------------------------------------------------------------------------

درود دوستان یک سری اطلاعات جدید لو رفته از بازی من اینجا میزارم برای علاقه مندان

 

اولا مثل اینکه یک استودیو که هنوز نامش مشخص نیست داره جداگانه روی 360 /ps3 کار میکنه برای این عنوان.

بازی نسخه pc و کلا نسل بعدی روی یک موتور جدید ولی ناشناخته اجرا میشه-.

بازی با یک حادثه بزرگ شروع میشه -استودیو میگه مثل قایع 9/11!!.

به نظر میرسد شهر های بزرگ جهان و زیر ساخت هاشون توسط یک واقعه تروریستی  بدست گروهی به نام KVA مورد حمله قرار گرفته و آسیب جدی دیده اند.

زمان 2054 است.

اسم قهرمان شما  سرجوخه میتچل است.صدا پیشه این کاراکتر troy baker است.این صدا پیشه در بایوشاک اخرین نسخه  جای بوکر دوویت قهرمان بازی حرف زده و همنیطور جای جوکر در آخرین نسخه بتمن.

میتچل دراین نسخه هم جوخه ای ویل ایرونز هستش که پسر رئیس شرکت ارتش  خصوصی اتلس یعنی جناب ceo شرکت اقای جاناتان ایرونز با بازی کوین اسپیسی-بعد از پایان اولین عملیات ،ایرونز رئیس از او میخواد  که از marines جدا شده  وبه شرکت پدر دوستش بپیونده-میتچل قبول میکنه و  با لباس اکسو تجهیز میشه تا عملیات های مورد نظر کوین اسپیسی را انجام بده!!

بر خلاف گذشته این نسخه فقط یک قهرمان دارد.

کوین خیلی از نقشش در بازی راضیه-

امتیازاتی در بزای قرارگرفته که میشه باهاشون سیستم لباس اکسو رو آپگرید کرد-میشه ارز دیوار ها بالارفت و از لبه ها پرید روی دیوار ها راه رفت و پرش های خیلی بلند انجام داد-(یهو بگید تایتان فاله!!!!)کموفلاژ برای مخفی شدن و قابلیت شناور شدن در سطح زمین!

 

تجیزات مدرنی شامل نارنجک های جدید با قابلیت هوشمند انفجار درموقع نزدیک شدن دشمن-یک سری اسلحه ها انرژی بیس هستن و از مهمات متعارف استقاده نمیکنند-

 

یک خودوروی با نام پیتبال د ربازی هست که از روی خودروی واقعی ضد مین و ضد پاتک mrap طراحی شده است.

در مورد مولتی پلیر سخنی هنوز نیست.البته کارگردان گفته تصور کنید با گیم پلی تک نفره  به این شلوغی و زیبایی وکلی تجهیزات عالی و سرگرم کننده ،مولتی پلیر چه خواهد شد!

 

یک نوع co-op هم در بازی هست که نمیدونیم چطوره هنوز.

اهنگ ساز افسانه ایی متال گیر Harry Gregson-Williams روی موسیقی کار میکنه-مهندس صدای بازی میگه این نسخه یکی از بهترین موسیقی ها ی تاریخ و بهترین ادیت ها و مکیس سوند رو د رتاریخ داره!!

 

برای خلق جهان واقعگرایانه اکتیویژن از هر چیزی مثل کمک ارتش  و تجهیزهات مدرن علمی مفهومی و تیم دانشمندان  استفاده کرده.

 

خبر های جدید رو آپدیت خواهند کرد امیدوارم مفید باشه

 

رضاقاسمی

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ما که همیشه با این سری حال کردیم و خواهیم کرد یه سری افراد نمی دونم چشونه که میان گیر میدن میگن این بازی از ریشه اش دراومده ولی ما که عاشقشیم و بدجور منتظر!

فقط کاش کاپیتان پرایسم باشه که من بدجوری عاشق این مردم :x

بابت مطلب تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا من که چشم آب نمیخوره!!!!!!!!

منتظر soap mactavish بودم این چیه دادین برون؟؟؟؟!!!!!!!!!!! :crying:  :crying:  :crying:

البته خب الان دیگه همه گرافیک بازی براشون مهمه داستان براشون مهم نیست!!! =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

  هر قسمتی از COD برای خودش برتری داره و این قسمت هم عالی خواهد بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

فقط دانلود کنید :تریلر خیره کننده Live actionCGI بی نظیر از  کال اف!!!بهترین دموی اکشن سال!!!

 

http://www.gamespot.com/videos/call-of-duty-advanced-warfare-live-action-trailer/2300-6422060/

 

قند شکن نیاز است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فقط دانلود کنید :تریلر خیره کننده Live actionCGI بی نظیر از  کال اف!!!بهترین دموی اکشن سال!!!

 

http://www.gamespot.com/videos/call-of-duty-advanced-warfare-live-action-trailer/2300-6422060/

 

قند شکن نیاز است

درود و تشکر استاد

1080p with medium quality post-AA

 

Call-of-Duty1-635x357.jpg

Call-of-Duty-AD-635x357.jpgCall-of-Duty-AD-2-635x357.jpg

ویرایش شده توسط Extreme+
لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز داشتم تو سایتها گشت میزدم که چشمم به نسخه xbox و ps3 افتاد که برا دان روی سایتها قرار داده بودن  با خودم گفتم خدا کنه  برای pc هم بیاد تا دوباره با این سری از cod یه صفایی کنیم ولی چرا انقد حجم دانلود برای این دو پلتفرم پایین هست چیزی حدود 15 گیگ .برای pc هم به همین منوال هست؟

عکساشو که دیدم واقعا به من چسبید

ایشالا کی انتشار پیدا میکنه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

انتشار پیدا کرده با اجازه شما!

3 نوامبر  -3روز دیگه-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

انتشار پیدا کرده با اجازه شما!

3 نوامبر  -3روز دیگه-

خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما دوست محترم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

هنوز متن رو نخوندم و فقط عکس کوین اسپیسی رو دیدم و دلم رفت! :دی الان میرم متن رو بخونم :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نقد بسیار زیبا @};- @};- @};-

در مورد کالاف دیوتی فقط می تونم بگم بهترین و روانترین بازی ها هست که تا حالا انجام دادم وامیدوارم این نسخه هم عالی کار شده باشه

به نظرم کالاف دیوتی  بهترین گیم پلی رو تو شوتر اول شخص داره.

ویرایش شده توسط mahdise7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

uxbmpo6kbwlqbabs51v5.jpg


 


دانلود با قابلیت توقف/ادامه


 


حجم 51مگابایت


 


بدون نیاز به قندخرد کن


لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تهیه کنندگانش قول بهترین رو دادن 

امیدوارم همینطور باشه 

 

برای بازی که بیشترین فروش رو داره نبایدم کم گذاشت  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نسخه codex به حجم 39 گیگ توی تورنت ارائه شد

البته کرک ریلودد هم جدا ارائه شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه codex به حجم 39 گیگ توی تورنت ارائه شد

البته کرک ریلودد هم جدا ارائه شده

 

نسخه codex به حجم 39 گیگ توی تورنت ارائه شد

البته کرک ریلودد هم جدا ارائه شده

 

 درود

خود بازی کی عرضه میشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

با کرک ریلودد

با چندیدن پارت واسه راحتی دانلود

http://p30download.com/fa/entry/53378/

 

برید حالش رو ببرید،

دانلود Dark Souls رو قطع میکنیم و به این میپردازیم، فکر کنم یک هفته طول بکشه =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حجم بازی فقط 50GIG-40GIG

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

ویرایش شده توسط momo000000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سرعت 1 گیگ بر ثانیه میخواد برای دانلود که ما هم تو ایران داریم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان که تهران هستن اگه مایل هستن دسته جمعی با هم دانلود کنیم که سریعتر پارت ها تموم بشه.

من فعلا 2پارت دانلود کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان که تهران هستن اگه مایل هستن دسته جمعی با هم دانلود کنیم که سریعتر پارت ها تموم بشه.

من فعلا 2پارت دانلود کردم.

من که میرم تا فردا مغازه ی رفیقم آورده:D:D

چه شود!هر چند امیدی بش ندارم:mellow:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمرات بازی رو ps4 منتشر شده .

اکثرا نمره 80 دادند.

گیم اسپات:80/100

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دانلودها گذاشته 42 گیگ :eek: :eek: :eek:

فقط باید نامحدود داشته باشی تا بصرفه دان کنی والا اصلا  ارزش دان نداره

امثال اقا بهمن برن حالشو ببرن :D

یاعلی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام وقت بخیر

دیشب گذاشتمش رو دانلود مجموعا 42 پارته که فعلا دو پارتش دانلود شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...