رفتن به مطلب

اینترانت


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان من اینترنتم از asiatech هستش و الان مدتی هستش که تعرفه های اینترانت رو هم داره میخواستم ببینم که چه فرقی با اینترنت میکنه و مزایا و عیب هاش چیه ؟ اصلا بدرد دانلود کردن میخوره یا نه؟ واگر کسی هم استفاده کرده بگه که چجوریه خیلی ممنون میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینترانت یک شبکه محلی هست که به شبکه جهانی متصل نیست و شما فقط میتونید در سرورهای خاصی که شرکت براتون ایجاد میکنه فعالیت کنید . بیشتر به درد شرکتها و بانکها میخوره . نمیدونم به درد بازی آنلاین با دوستانی که از همون سرویس استفاده میکنن هم میخوره یا نه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اينترنت و اينترانت زمين تا آسمان با يكي ديگه فرق دارن

 

اينترنت فضاي باز و عمومي هست ويك شبكه اي هست كه ميليون ها سرور و كامپيوتر به آن وصل هستند این یک شبکه ای از شبکه است که متشکل از میلیون کسب و کار کوچک خانگی، علمی، و شبکه های دولتی ، که با هم حمل اطلاعات و خدمات مختلف، از جمله پست الکترونیکی، چت ، انتقال فایل، و صفحات وب به هم پیوسته و اسناد دیگر است شبکه جهانی وب است .
اینترنت ترکیبی از فن آوری های چند رسانه ای ونسخه الکترونیکی روزنامه ها ، مجلات، کتاب ها، کاتالوگ ها ، تابلوهای اعلانات، و خیلی بیشتر. این تطبیق پذیری می دهد اینترنت قدرت آن است.

 

در حالی که یک اینترانت طراحی شده است که یک فضای خصوصی . اینترانت ممکن است از اینترنت در دسترس است، اما به عنوان یک قاعده آن را توسط یک رمز عبور و تنها به کارکنان و یا سایر کاربران مجاز قابل دسترس محافظت می شود.
از درون یک شرکت ، یک سرور اینترانت ممکن است بسیار سریع تر از یک وب سایت معمولی پاسخ می دهند. دلیل این است که اینترنت عمومی است در رحمت سنبله ترافیک، خرابی سرور و مشکلات دیگری که ممکن است شبکه کند . در یک شرکت ، با این حال ، کاربران باید پهنای باند بسیار بیشتر و سخت افزار شبکه ممکن است قابل اطمینان تر. این باعث می شود آن را آسان تر برای خدمت به محتوا پهنای باند بالا ، مانند صوتی و تصویری، بیش از یک اینترانت .

اینترانت اغلب با اینترنت اشتباه گرفته شود. در حالی که بسیاری از شباهت های بین آنها وجود دارد ، آنها واقعا دو چیز متفاوت است . به عبارت ساده، به اینترنت جهانی شبکه جهانی وب است ، در حالی که یک اینترانت عامل اینترنت خصوصی در یک شرکت است. هر دو به اینترنت و یک پروتکل استفاده از اینترانت TCP / IP و همچنین ویژگی هایی مانند پست الکترونیکی و جهانی به نوعی استانداردهای وب . یکی از تفاوت های اصلی این است که کاربران از یک اینترانت می تواند بر روی اینترنت دریافت کنید ، اما به لطف اقدامات حفاظتی مانند فایروال کامپیوتر، کاربران اینترنت جهانی نمی تواند بر روی یک اینترانت می کنید ، مگر اینکه دسترسی به آن را دارند . در واقع، یک اینترانت می تواند بدون اتصال به اینترنت زد . در حالی که فن آوری اینترنت مانند مرورگر ، سرور، و اسکریپت های چت و هنوز هم استفاده می شود، یک اینترانت می تواند یک نهاد مجزا تا زمانی که صاحبان آن نیاز نیست که کاربران دسترسی به اطلاعات بر روی اینترنت داشته باشد.

 

اميدوارم كه مفيد باشه براتون دوست عزيز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...