رفتن به مطلب

مترو 2033 ،مترو کورسوی نور :اینبار با گرافیکی شگفت انگیز تر


Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

نسخه تغییر یافته از سری فوق محبوب بازی های متروتابستان امسال عرضه خواهد شد.

 

s3p6tphzc1zaoantv5.jpg

 

Deep Sliver و A4 Games اعلام کردند که نسخه جدیدی از بازی های شاخص 2033  و last light ، که تغییرات عمده گرافیکی و گیم پلی در آن ها انجام شده تابستان 2014 برای کنسول های نسل بعد و pc عرضه خواهند کرد.

آخرین نسخه موتور قدرتمند A4 برای ارتقا گرافیکی هر دو نسخه به کار رفته و این در حالی است که هردو نسخه از گرافیک عالی و نسل بعدی بهره میبرده اند -عکس های ارائه شده نشان میدهد َA4 توانسته گرافیک زیبا و تکنیکی را حتی شگفت انگیز تر از زمان گذشته کند.اسم بسته Metro Redux خواهد بود.

 

کارگردان گفته است"گرافیک کاملا به نسل بعد منتقل شده و فریم روی 60 قفل شده-بافت ها فوق العاده با کیفیت تر شده اند-این پورت فقط یک پورت بافت HD نیست-بخش های مهم از گیم پلی نیز دچار تغییرات شده اند.کل بازی مترو 2033 با آخرین نسخه موتور توسعه داده شده -نورپردازی های پیش رفته -جلو های آب و هوایی دینامیک-شخصیت های با جزییات بسیار بالا-انیمیشن های جدید-تخریب بهتر و فیزیک بالانس شده درکنار افکت های ذره ای دود آتش آب از دو نسخه  جشنواره ای از گرافیک ساخته است.در بعد گیم پلی هوش مصنوعی با استفاده از توان پردازنده های جدید pc و کنسول ها بهبود یافته-مکانیزم های مخفی کاری ومبارزه بهبود پیدا کرده اند وهندلینگ خیره کننده تفنگ ها در دست به همراه کنترل های دقیق تر و با واکنش های سریعتر-استفاده از قابلیت جو ساز و زیبای پاک کردن ماسک مترو آخرین روشنایی در نسخه 2033!شخصی سازی بهتر اسلحه ها و مخفی کشتن و تیک داون ها ی جدید هم در بعد گیم پلی کار شده اند.خود نسخه last light نیز شامل تمام بسته های مکمل بوده و بیش از 10 ساعت بازی د رکنار بازی اصلی ارائه میدهد.انیمیشن های جدید استفاده ا زچاقو-و چیزی که طرفداران سری از سازندگان خواسته اند یعنی بررسی ساعت مچی و بررسی کوله پشتی نیز اضافه شده اند.

با این نسخه از این دوبازی خارق العاده ،طرفداران تجربه بهتر،کاملتر، و بسیار تاثیرگذار تر ی از سفر خیره کننده آخر آلزمانی خواهند داشت-د رواقع سبک و تجربه گیمر ها اینبار کاملا د رهردو بازی متفاوت خواهد بود"

اسکرین شات آخر مطلب

 

هردو نسخه به صورت دانلود دیجیتالی برای xbox one ,ps4 در دسترس خواهند بود-علاوه بر این نسخه بسته بندی شکیل بازی با نام Metro redux نیز عرضه خواهد شد-نسخه pc هم تحت استیم عرضه خواهد شد.

پک نسخه pc!!باز هم تکرار انهمه خاطرات خوب!

 

589qppmoagw7l20ez4.jpg

 

 

"دوستان گرامی داستان بازی مترو 2033 بر اساس کار روزنامه نگار و نویسنده روس Dmitry Glukhovsky  بوده و ایشون برای نسخه دوم بازی هم با تیم نگارنده داستان همکاری کرده -خواندن کتاب این نویسنده  مخصوصا خود داستان مترو 2033 شگفت انگیزه و هم خالی از لطف نیست"

ضمنا دوستان عکس های اسکرین شات برای کم نشدن کیفیت دستکاری نشده اند -

 

عکس های نسخه 2033 با موتور جدید -واقعا عالی

 

enon0xr8k83sxaszlbz.jpg

 

 

 

0b9r5tvwczjvzvzz1g.jpg

 

 

 

qkde81i6nalv5evga1.jpg

 

 

 

اسکرین شات نسخه last light

 

 

cbo463y9du7lcqlys4.jpg

 

 

 

iaiy8b63951p0j30sr.jpg

 

a766aba6enjc18bq5x34.jpg

 

 

 

 

مترجم- رضا قاسمی

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه دونی ای آقا رضا... متشکر.  @};- 

از اونجایی که من بازی ها رو از یه صبح تا ظهر دیگه خیلی طول بکشه تا شب همون روز تموم می کنم، میزارم یه هفت هشت تایی بشن، یهویی یه هفته کلاً میشینم گیم میزنم. rolling%20on%20the%20floor.gif 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تایم سرور لیون به هم خورده، خیلی جالبه، از الان تا 59 دقیقه ی دیگه هم که بیایی پست بزاری کلاً می نویسه " ارسال شده یک دقیقه ی قبل "...  :-? 

ویرایش: یه ساعت عقبه

ویرایش شده توسط Abraham
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کلن بازیهای سری مترو خیلی سخت افزار رو درگیر میکنن و وابستگی عجیب این بازی به cpu هست این گیم حتی با داشتن یک سیستم رو با بالا هم در اجرا بازم لگ میزنه

از معدود بازیهایی که دارای گیم پلی  واقع گرایانه هستش  گیم پلی بازی در زیر زمین و در تونل های مترو بسیار جذایب و  خوفناک و دیوانه وار هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام بر همه گیمر ها , و non گیمر ها!!! ولی بیشتر به گیمر ها!!شوخی میکنم  درود برهمه @};- @};- @};- @};- الان ساعت 4 صبحه!

منهم بیدارم در حال dark souls II-یکی از سخت ترین باس های بازی های کامپیوتری تاریخ رو دارم تنهایی شکست میدم!! :crying: :crying: !!ای کاش فریاد رسی بود!!! ~x( ~x( !خدایا چرا اینقدر این بازی جذابه!!! :crying: :-? :-?

درود برabraham که اینقدر لطف داره به من- @};- @};- :x

 

"مترو یک دونه است- داستان آهنگ-توی هیچ اثر سینمایی یا بازی ندیدم پوچ گرایی و رئالیسم و تخیل در این ابعاد با هم قاطی بشن!!اون بخش از انجیل رو که توی تریلر معروف قسمت دوم میخوند -آی آی نویسنده گانش واقعا متفکرن! اینجور فقط بازیساز اکراینی روسی میتونه جو اتمی زده خوفناک بسازه البته ای کاش مشکل داخلی کشور اوکراین حل بشه-این بنده خداها استودیو A4 صاف توی پایتخت کی اف هستن -یک دفعه این روس گراهای بدجنس نزن سورس بازی رو خراب کنن :mad: -اونوقته که باید مثل سقوط شاهین سیاه -دلتا فورس بره سراغشون!!! -" :mad:

 

استالکر ومترو !!توی کفیم اساسی به امید روزی که  بتسدا استالکر اعلام کنه!!!!وایوای!!! (*) (*)

 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بیشتر بدرد کنسول ها می خوره ما pc gamer ها مستر ریس هستیم نیاز به این چیز ها نداریم هر وقت دلمان بخواد گرافیک رو می بریم تا ته فیزیکس رو فعال می کنیم و .................و زندگی می کنیم حالا گذشته از این حرف وفتی همه چیز رو تا ته می بردی به زور 40 فرم می داد این یکی رو نمی دونم دیگه شاید 30 فرم بده :laughing:

 

این سومین دفعه هست دارم بازی می کنم و می خواهم به جایی برم که هیچ وقت نمی رفتم ! کجا ؟ :-?  :crying:  :wacko:

 

توی یکی از چپتر ها بود که سوار اون ماشین که روی ریل بود می شدی توی تونل چند در وجود داشت که می شد برای اکسپلور کردن ازش استفاده کرد یکی از درش بود وارد یه محیطی خیلی وحشتناک می شدی  :crying:  همه جا پر از آب سبز رنگ بود و یه جورخروجی بود بعد ته راه رو که نگاه می کردی یه دونه از این موجود ها بود بهت نگاه می کرد بعد می رفت بعد هی که می رفتی جلو تر اون رو دوباره می دیدی بعد محیط یه جوری بود هر لحظه امکان داشت یا رو به پره بیرون سکته بزنی به همین دلیل ادامه ندادم ولی این دفعه می خوام بال ها رو جمع کنم تا ته تونل برم  :mad:  :wacko:

 

کسی اسپویل نکنه ته تونل چی می شود 

 

این یکی رو هم خواهم خرید  @};-

 

اقا رضا ممنون بابت خبر 

ویرایش شده توسط alidadashnejad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مترو یکی از بازیهای خاص حال حاضر هست که حس عجیبی بهت میده

خبر خیلی خوبی آقا رضا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا رضا دست گلتون درد نکنه 

واقعا لذت بردم 

ماکه مترو قبلیه رو تو 18 ساعت تموم کردیم ببینم این چند ساعت طول میکشه؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت مطلب مفیدتون

فقط من درست متوجه نشدم

یعی خط داستان همون قبلیاست ولی گیم پلی و گرافیک بهتر شده؟؟

خوب اینطوری که بازی تکراری میشه و جدابیتی نداره.

یا شایدم این یه دی ال سی جدیده واسه اون دوتا؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من نسخه last light رو بازی کردم و خیلی زیبا بود در کل گیم پلی  وداستان بی نظیر بود اما به نظرم بهتر بود به جای این که وقتشونو بذارن ر واین ها می رفتن یه نسخه جدید با نسل جدید می نوشتن که تجره ی تازه ای از این سری رو می کردیم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا رضا دمت گرم ..... خدا وکیلی خیلی زحمت میکشی ... ترجمه کاره سختیه با این حال این همه مطالب رو ترجمه میکنی برای بچه های سایت لیون

امیدوارم همیشه موفق باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت خبر.

این کتاب ترجمه فارسی داره ؟

سپاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

درود بر همه- به نت دسترسی نبود شرمنده!

 

خدمت دوستان کلی جواب میدم-

اول تشکر برای محبت هاتون -داستان همونه منتها گیم پلی مکانیزم هاش تغییر کرده و خیلی کاربرد ی تر شده-گرافیک هم که هردو بازی خودشون عالی بودن چه برسه به نسخه ریمستر شدهشون دیگه فیلم سینمایی-

مترو عجیبه-واقع عجیبه-داستان 2033 خیلی دلگیره-نویسنده آینده بشر رو به بدترین شکل ممکن بدون رستگاری نشون میده-مثل کارهای فیلپ د کا نویسنده بلید رانر یا آثار مهم دیگه-

نمونه شاخص توی سینما فیلم راشامون از استاد کوروساوا است -چون اونهم داستانی رو روایت میکنه  که بشر هیچوقت به رستگاری نخواهد رسید چون خودش نابودکننده خودشه-

در نسخه دو اونجایی که کمونیست ها گار سمی میزنن توی تونل هل دیگه واقعا قلب تاریکیه-آدم روحش تاریک میشه-باید با نگرشی خاص به این اثار ارزشمند نگاه کرد -جنگ خیلی بده مخصوصا با سلاح های ویرانگر

به گفته افلاطون فقط مرگ پایان جنگ را دیده است!

 

خدمت دوست خوبم که گفت ترجمه فارسی باید بگم نه وجود نداره نسخه انگلیسی اش رو بنده خوندم-فارسی کسی کار نکرده -یکی اربهترین داستان های سیاسی-علمی تخیلی جامعه شناسی که در غالب داستان تیره تار آینده بشریت رو بدون رستگاری نشان میده.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...