رفتن به مطلب

Recommended Posts

شرکت Cooler Master در تلاشی برای رقابت با پاورهای سری AXi و HXi شرکت کورسیر، پاوری را طراحی و در نمایشگاه Computex به نمایش گذاشته است که مستقل از سیستم کامپیوتر با تلفن هوشمند شما از طریق Bluetooth در ارتباط است. پاور های هوشمند شرکت کورسیر مجهز به امکاناتی هستند که با اتصال پاور از طریق USB و استفاده از برنامه ی Corsair Link به کاربر امکان کنترل و پاییش دمای پاور را می دهند.


 


zi323ib5azp50fplriad.jpg


 


حال شرکت کولر مستر امکان مشابهی را از طریق Bluetooth با تلفن همراه کاربر فراهم می کند تا کاربران بتوانند، دمای پاور، سرعت گردش فن، و بهینه کارکردن پاور را مانیتور کنند. برای این منظور شرکت Cooler Master در حال طراحی نرم افزار های مربوطه برای سیستم عامل های Android و iOS است. این نرم افزار همچنین قادر به محاسبه ی مصرف و هزینه ی برق مصرفی کامپیوتر شماست. البته مهم ترین برتری این ویژگی پاور کولرمستر استقلال آن از سیستم عامل کامپیوتر است.


 


پاور Digital 1200، آنچنانکه از اسمش بر می آید یک پاور 1200 واتی با استاندارد 80Plus Titanium است. این پاور کاملا" ماژولار می تواند سیستم های چند کارت گرافیکه را به راحتی تغذیه کند.


 


منبع: Techpowerup


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود آرمین جان بسیار عالی آدم این مدل پاور هارو میبینه به هوس میفته که بخره،

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فقط امیدوارم کاربردی باشه نه صرفاً تبلیغاتی!

مثلاً msi هم برای بورد های z77 مثل mpower برنامه ای داشت با نام Command Center که روی موبایل نصب میشد. که من هیچ وقت نتونستم با موبایل سینک بشم به سیستم و کار کنم. نه با گوشی اندرویدی نه با آیفون.آیفون هم بلوتوثش فعال بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی عالی

شرکت ایسوز هم باید او سی پنلش رو به روی موبایل منتقل کنه و با بلوتوث سیستم رو اورکلاک و مانیتور کنی(فکر کن با گوشیت دور فن کیس رو کم کنی ) :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...