رفتن به مطلب

DirectX 11


koorosh kabir
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

DirectX 11 and Compute Shader Technology

dvgqdyeq9r4mmecsxcj.jpg

ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که "در حال حاضر" بین کارتهای پشتیبانی کننده از DirectX10 و DirectX11 کدامیک را انتخاب کنیم!؟ آيا اولين پردازشگر مبتنی بر DirectX 11 مثلا فرقو ببنيد: عکس شماری DirectX10 1وشماری 2 DirectX11

jcbzvt0isk1s74lm9l61.jpg

اما در مورد کارایی با فعال کردن گزينه SSAO از شیوه ی جدیدی جهت انجام محاسبات خود بهره می برد و در واقع با کمک DirectX API های جديد [از جمله مهمترين آن ها Compute Shader] از سخت افزار DirectX 11 بطور موثر تری استفاده می کند. Compute Shader يکی از تکنولوژی های معرفی شده توسط Microsoft در DirectX 11 است که فضا را برای توسعه دهندگان بازی های کامپيوتری جهت استفاده از انواع Effect ها بسيار بازتر مي کند البته برای بهره گيری از اين تکنولوژی بايد سخت افزار و Game Engine نيز آماده و بهينه سازی شده باشند ...

سازندگان بازی های کامپيوتری جهت افزايش کيفيت بازی ها اميد زيادی به نسخه جديد DirectX و ابزار های موجود در آن بسته اند و با توجه به اينکه در آينده اي نزديک شاهد عرضه بيش از 20 عنوان بازی تحت DirectX 11 خواهيم بود انتظار ميرود اين تکنولوژی بسيار موفق تر از DirectX 10/10.1 ظاهر بشه....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...