رفتن به مطلب

لیون،بهترین فروم سخت افزاری


ali hidden
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام.چند وقتی هست که میخواستم این مطلب رو بگم ولی فرصتش پیش نمیومد.من به خاطر اینکه اطلاعات عمومی خودم بالاتر بره و برای خودم و دوستانم مشاوره بگیرم فروم های سخت افزاری زیادی عضو شدم و مشاوره و اطلاعات گرفتم.حتی سوالات نرم افزاری رو پرسیدم.نکاتی که توی این فروم دیدم که توی هیچ فروم سخت افزار و مشاوره ای دیگه ندیدم.

 

1.دوری از طرفداری از یک برند:من توی خیلی از از فروم ها دیدم که از مدیر کل تا کاربر جز خیلی وقت ها به خاطر منافع خودشون یا طرفداری از یک برند توی مشاوره هاشون همیشه تاکید به یک برند داشتن و برند های دیگه رو تخریب کردن دقیقا اتفاقی که توی لیون برعکس هست.با اینکه خیلی از دوستان اینجا فروشنده هستن بازهم توی مشاوره هاشون با دلیل و سند و مدرک نظر میدن نه طرفداری بی مورد.اگر هم طرفداری بوده بسیار محدود و ناچیز هست و بیشتر مربوط به کاربر هاست

 

2.احترام گذاری بسیار بالا:توی فروم های همسایه بسیار این مورد کم دیده میشه.کافیه یکی اشتباها پست بده یا اصطلاحی رو اشتباه بگه توسط مشاورین یا کاربرهای دیگه مورد تمسخر قرار می گیره ولی تو لیون اگر کسی مطلبی رو اشتباه بگه دوستان راهنمایش میکنن نه مسخره.احترامی که توی لیون بین کاربرها حاکم هست توی هیچ فرومی نیست.

 

3.صبر و حوصله بالا:خودم به شخصه شاهد بودم توی لیون کاربری برای خرید سیستم شخصی 10 بار مدام و پشت هم سوال کرد و مشاورین و اساتیدی از جمله استاد حامد با صبوری کامل تک تک سوالاتشون رو جواب دادن بدون اینکه خم به ابرو بیارن.در حالی که که توی فروم های همسایه کاربر اجازه نداره بیش از یکبار مشاوره بگیره و اگه دوبار قصد مشاوره داشته باشه تمام مشاوران و مدیران بهش به چشم یه متخلف بهش نگاه می کنن.

 

4.توی فروم های دیگه کسی جرات انتقاد نداره و اگر انتقاد کنه یا باهات برخورد میشه یا بن میشه ولی اینجا من شاهد تند ترین انتقادات بودم ولی کسی اخراج یا بن یا برخورد نشده.

 

خودم به شخصه یکی از کسانی هستم که فروم لیون رو روزانه چک میکنم و از مقالات و مشاوره هاشون هم برای اطللاعات عمومی و دوستان و آشناهای خودم استفاده میکنم چون میدونم که به دور از هرگونه برند پرستی و فن بازی هست و دقیقا نیاز کاربر رو تشخیص و مشاوره میدن.

 

همه این مسائلی که گفتم بر میگرده به مدیریت خوب این سایت.

 

خدا میدونه من نه از عوامل لیون هستم و نه قصد تبلیغ برای این سایت رو دارم فقط حرف دلم رو زدم.انشالله که همچنان لیون در حال پیشرفت روزافزون باشه.ببخشید اگر خسته تون کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درش شکی نیست لیون یکی از بهترینهاست :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-

ویرایش شده توسط danyal-s2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درسته منم هر روز چک میکنم . کلی چیز یاد گرفتم :دی خوبیش اینه که حرفه ای ها یه جا جمع شدند

ویرایش شده توسط Sir.DarKNesS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...

واقعا همینطور هستش

منم چند وقتی بود میخواستم یه تشکر گرررم کنم که حسش نبود متنشو بنویسم

ویرایش شده توسط ali3516
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون کامپیوتر رو به اندازه ی لیون اسکات کندی دوست دارم :D و به جرات میگم بهترین مدیران و کاربران و فضا رو داره و از عضو شدن تو این فروم احساس غرور میکنم. @};- @};- @};- :x :x :x

ویرایش شده توسط Hossein74
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اره جای با حالیه. فقط مسیولین رسیدگی کنن. یه توالت و کافی شاپ کم داره.ما هی مجبور میشیم واسه نوشیدنی :D و دستشویی بریم و برگردیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من با شناخت این سایت هم تجربه عالی از دوستان گل کسب کردم هم قیمت ها رو مقایسه کردم با سایتهای دیگه هم سیستمم رو ارتقا دادم هم خرید وفروش با عدالت رو یاد گرفتم . *dry#  *dry#

 

پس نتیجه میگیریم. 

 

 I LOVE YOU lioncomputer  @};-  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

@};- لیون عالیه @};-

 

لیون بهترینه چون باعث میشه کاربرای آقایی مثل شما رو بشناسیم. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر دوستان

کاربران و مشاوره دهندگان خوب لیون حاکی از

" تیم مدیریت و ناظران خوب لیون هست "

بنده بیش از یک سال پیش در یک سایت همسایه که خیلی حرفه ای بودن عضو بودم، از نظر اطلاعات چیزی کم و کثر نداشتند فقط خیلی تند خو بودند و اصلا" نمیشد با اساتید اون سایت درست و حسابی صحبت کرد و مشاوره گرفت!

اما لیون یه چیز دیگست.

شادکام باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...