رفتن به مطلب

Recommended Posts

بازار SSD شاید به زودی شاهد رقابت نزدیک برند های معتبر برای کاهش قیمت SSD ها باشد. شرکت Micron از تولید کنندگان بزرگ حافظه های Nand Flash درصدد است فروش و تحویل این حافظه ها به دیگر برند ها را محدود کرده، در عوض ارسال چیپ ها برای استفاده در برند اختصاصی خود یعنی Crucial افزایش دهد.


 


ot16itz7pvgdvw8kkz7k.jpg


 


شرکت مایکرون تصمیم دارد هر سه ماه، ارسال چیپ های حافظه Nand Flash برای Crucial را دو برابر کند، و این درحالیست که شرکت Kingston نیز تولید SSD های خود را به 600.000 عدد در ماه رسانده تا بتواند در برابر SanDisk و Samsung رقابت کند.


 


سازندگان SSD به احتمال زیاد از ورود درگاه M.2 به مادربرد های خانگی Z97 نهایت استفاده را خواهند برد، و تولید SSD های مخصوص این درگاه را افزایش می دهند.


 


درگاه M.2 سرعتی معادل 10Gbp/s برای رابط PCI-Express 2.0 x2 دارد، و از طرف دیگر چند مدل SSD قویتر بر اساس رابط PCI-Express 2.0 x4 تولید شده اند که می توانند تا 20Gbp/s سرعت ارتباطی درگاه M.2 را افزایش دهند.


 


البته در برخی مادربرد ها درگاه M.2 منشعب از SATA 6Gb/s می باشد و خود این موضوع ممکن است در آینده گرایش کاربران را به استفاده از این درگاه برای SSD افزایش دهد.


 


منبع: Digitimes


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...