رفتن به مطلب

Recommended Posts

راستش را بخواهید، در نگاه کلی اصلا" مهم نیست چه برندی بزرگترین تولید کننده مادربرد جهان باشد. اما جذابیت این عنوان برای دوغول مادربرد سازی جهان، ایسوس و گیگابایت آنچنان اهمیت دارد که نمیتوان از پوشش این اخبار صرف نظر کرد.


 


br4ijqa8pxa82alkph0f.jpg


 


البته در چشم امیدوار کاربران اهمیت این رقابت در نتیجه ی آن است تا شاید در نقطه ای منتج به کاهش قیمت مادربرد ها شود. شنیده های Digitimes از زنجیره ی توزیع جهانی مادربرد ها حاکی است در سه ماهه ی دوم سال 2014 شرکت های ایسوس و گیگابیت هر کدام بین 5.1 تا 5.2 میلیون مادربرد تولید و درجهان پخش کرده اند. به گفته ی همین منابع، انتظار میرود میزان تولید مادربرد این دو شرکت در سه ماهه ی سوم سال 2014 به بیش از 6 میلیون قطعه برای هر کدام افزایش پیدا کند.


 


0x9cgki3edf2dhwzos6.jpg


 


طبق آخرین سرشماری در سه ماهه ی اول 2014 شرکت Asus فقط با تولید 100.000 مادربرد بیشتر نسبت به Gigabyte، عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد جهان را یدک میکشد. انتظار میرود در سه ماهه دوم 2014 شرکت گیگابایت با تولید بیشتر، اختلاف خود را کمتر کرده باشد و در سه ماهه ی سوم 2014 این فاصله به احتمال زیاد به حداقل خود می رسد تا جنگ بر سر تصاحب عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد جهان در سه ماهه ی چهارم سال 2014 به شدید ترین و داغ ترین مرحله ی خود برسد.


 


l3hwmhsyczc3vmi9w0x.jpg


 


در این نقطه است که می توان انتظار داشت جنگ بین این دو کمپانی به شکل کاهش قیمت مادربردها در بازار بروز کند، و کام کاربران را شیرین سازد. البته نباید نقش مهم ASRock و MSI را در صنعت مادربرد سازی نادیده گرفت، چراکه حضور آنها نیز به داغتر شدن این رقابت نفس گیر کمک می کند.


 


منبع: MaximumPC


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گیگابایت تو سری Z97  خصوصا تو ظاهر خوب عمل نکرده و فقط چند مدلش قابل تحمله 

به نظر من که کفه ترازو به سمت ایسوزه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...