رفتن به مطلب

قطعی فراوان شاتل استان قم


indianboy
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام

من حدود سه سال و خورده ای هست که دارم از اینترنت شاتل در استان قم استفاده می کنم. جدیدا حدود دو سه ماهی شده که قطعی های شاتل بسیار بسیار زیاد و فراوان شده و هرچی هم باهاشون تماس گرفتم و پیام دادم جواب درستی نگرفتم و نهایتا می گن که قطعی سراسریه و مشکل کل کشوره و ... 

در ضمن یکی از دوستانم که اون هم با مشورت من شاتل گرفته هم همین مشکلو دقیقا در زمانهایی که من هم مشکل دارم داره. یعنی اینترنت اون هم قطع و وصل میشه. می خواستم ببینم از دوستان قمی که شاتل دارن کسی هست که این مشکلو داشته باشه یا مشکل منطقه ایه؟ در ضمن اگر کسی پیشنهادی برای خرید اینترنت از استان قم داره حتما بگه چون احتمالا دیگه این ماه آخرین ماه سرویس شاتل منه و باید بعد از سه سال و خورده ای به یه سرویس دهنده جدید کوچ کنم. 

در ضمن توی یه سایتی که متعلق به قمی ها بود خوندم که جدیدا به خاطر واگذاری بیش از حد آی پی ها به ملت و اشتراک گذاشتن بسیار زیاد بین آی پی ها سرعت خیلی کم و قطعی ها بسیار زیاد شده.!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 

میتونید آسیاتک بگیرید.

 

بنده شاتل،پارس آنلاین،صبانت،مبین نت،های وب،مخابرات،آسیاتک رو تست کردم و فعلا قابل تحمل ترینشون آسیاتک هست !

راستی اگراز ساعت یک به بعد پای اینترنت هستید و یا شبانه رایگان استفاده می کنی توصیه می کنم سراغ تعرفه های روزانه رایگان برید !چون شبانه که فعال بشه اصلا نت غیر قابل استفاده میشه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب خسته نباشید راستش من تعرفه ای به شکل روزانه رایگان پیدا نکردم! میشه بگید کجا همچین سرویسی هست؟ http://www.asiatech.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-ADSL-2

راستش من نود درصد استفادم شبا هست یعنی نه اینکه کارم طوری باشه که شب استفاده کنم بلکه چون شبا رایگانه و من دانلودم خیلی زیاده میذارم شبا دانلود میکنم! اما جدیدا شاتل وضعیتش افتضاح شده و اصلا به درد دانلود نمی خوره و سریع سرعت رو به زیر 10 می رسونن که عملا بلااستفاده میشه. می خوام یه شرکتی باشه که حداقل توی استان قم سرویس رایگان با کیفیت مناسب داشته باشه! یعنی شما در نظر بگیر که فقط برای دانلود می خوام!

میشه شما یه مقدار دقیق تر بگید سرعتاتون و طرحی که گرفتید چطور هست؟

ویرایش شده توسط indianboy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خودم شبانه رایگان داشتم !

سرعت دانلودش حدود 100-120 هست برای شبانه با هر تعرفه ای که داشته باشید چه 512 کیلوبیت چه 10 مگابیت !

از ساعت 5 به بعد سرعت دانلودش زیاد میشه و به حدود 300 کیلوبایت میرسه !

 

کلا سه تا تعرفه روزانه رایگان داره !

6 گیگ با سرعت 1024 از ساعت 9.30 تا 11 رایگان : که خودم اینو دارم و حدود 1 گیگ در روز میشه دانلود کنی  تو همین 90 دقیقه و نیاز نیست یه شب تا صبح بذارید با 40-50 دانلود کنه.سرعت دانلود هم از 170-200 متغییر هست.هزینه اش هم حدود 30 تومان در ماه.

 

10 گیگ در ماه با سرعت 4 و 10 مگ  از ساعت 8 تا 10 صبح دانلود رایگان هست و سرعتتون هم اگر خطتون کشش داشته باشه با 10 مگ راحت 1000 کیلوبایت دانلود می گیرید و تو 2 ساعت حدود 7 گیگ دانلود می کنید !

یعنی بیش از 200 گیگ دانلود در ماه !هزینه اش هم حدود 48 تومان در ماه هست با مالیات و عوارض!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

10 گیگ در ماه برای من کمه! حدود 20 گیگ نیاز دارم که این سرویس 8 تا 10 همچین سرویسی نداره! مطمئنید با سرعت 10 مگ میشه با سرعت 1000 کیلوبایت دانلود کرد؟ شما خودتون توی دو ساعت متوسط ماهیانه رو اگه حساب کنید روزی چقدر می تونید دانلود کنید؟ سرعت رو محدود نمی کنن؟ این محدود نکردن سرعت برام خیلی مهمه! چون شاتل سرعت رو میاره زیر 10 کیلوبایت که خیلی بد میشه و سایت هم باز نمیشه! اگه همیشه همون 8 تا 10 صبح رو دانلود کنیم سرعت محدود نمیشه؟ هر روز دانلود دارم ها!

ویرایش شده توسط indianboy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرف استاد معين متينه بنده هم از روز اول آسياتك گرفتم هم از نظر قيمتى نسبت به شركتهاى ديگه ارزونتره هم امكانات اينترنتيشون خيلى بالاست

بنده در منطقه يزدان سيتى هستم با اينكه مخابراتمون مربوط به مخابرات ولى عصر هست كه بدترين مخابرات قمه ولى بازم نسبت به باقى شركتهاى ديگه ازش بيشتر راضيم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی از شما متشکرم. فقط یه مشکلی که هست این شرکت شاتل خیلی شرکت نچسبیه. هربار که درخواست جمع آوری سرویس دادم با کلی زنگ زدن به خونه و موبایل و پیام و ایمیل گفتن دوباره از خودمون بگیرید و هیچ وقت سرویس رو جمع آوری نکردن!

نمی دونم حالا خود شرکت آسیاتک می تونه سرویس قبلی رو جمع آوری کنه یا نه؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بر اساس ماده 10 مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هر کدام از شرکت‌هایPAP در صورتی مجاز به درخواست امکانات غیرفعال (پسیو) و کابلی جدید در هر مرکز تلفن است که حداقل 75 درصد امکانات موجود خود را در اختیار مشترکان قرار داده باشد. بر همین اساس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده  اینترنت که مشتریان زیادی را در سطح استان قم دارا است، مدت‌هاست که با موضوع عدم همکاری شرکت مخابرات برای واگذاری پورت‌های اینترنت روبه‌رو است که این موضوع سبب شده است که به مرور زمان مشتریان این شرکت از ایستادن در صف‌های عریض و طویل برای دریافت پورت اینترنت خسته شده و در نهایت برای دریافت اینترنت به شرکت مخابرات مراجعه کنند که این موضوع به گفته مسئول این شرکت، رقابت ناسالمی را در این استان یا سایر استان‌ها رقم زده است.

احمد نخجوانی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در گفت‌وگو با ایران با بیان اینکه کمبود امکانات مخابراتی در سراسر کشور وجود دارد اما این موضوع با شدت و ضعف روبه‌رو است گفت: در مورد شرکت مخابرات استان‌ها، همه می‌دانند که ما سال‌هاست که نتوانستیم امکانات جدیدی را بگیریم و آنها هم رسماً به ما اعلام کرده‌اند که به شرکت‌های PAP امکانات نمی‌دهند. بر همین اساس اخیراً هم بعد از مصاحبه من با یکی از خبرگزاری‌های کشور، بلافاصله رئیس مخابرات استان قم در اظهاراتی که به نوعی مخالفت با ما محسوب ‌می‌شود اعلام کرد که این شرکت همه امکانات مخابراتی را به صورت عادلانه در اختیار همه قرار می‌دهد و در ضمن امسال هم 70 هزار مشترک جذب خواهد کرد که این ادعا با توجه به شرایط فعلی، برای ما جالب توجه است.

نخجوانی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های این شرکت در قم و تقریباً در اکثر مناطق این شهر متوقف شده است تصریح کرد: باوجود اینکه بخشی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در استان قم بین 2 الی 3 هزار مشتری دارند، اما شرکت ما30 هزار مشتری دارد که تقریباً‌ 40 درصد بازار این استان را در اختیار خود قرار داده است اما به دلیل کارشکنی‌ها، نمی‌تواند شبکه خود را در  استان قم توسعه بدهد.

نخجوانی با بیان اینکه این شرکت در استان‌های دیگر مانند خوزستان، گیلان و اصفهان هم با مخابرات مشکل دارد اما این مشکلات هیچ وقت به شدت مشکلات استان قم نبوده است خاطرنشان کرد: سیاست مخابرات در بسیاری از استان‌ها، ‌سیاست قطره چکانی است، یعنی اینکه بعد از سه ماه انتظار، تنها یک ترمینال به اندازه 54 یا 70 یا 98 مشتری به ما می‌دهند. در حال حاضر در استان‌های قم یا تهران، ‌شرکت‌های مخابرات اصلاً امکاناتی به ما نمی‌دهند وگرنه ماجرای کمبود یا ندادن امکانات از سوی مخابرات به شرکت‌های PAP معضلی است که عملاً از سال 87 و با خصوصی شدن شرکت مخابرات به وجود آمده است.

مدیر عامل این شرکت با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات که به آیین نامه تعاملی معروف است، شرکت‌های مخابرات موظف هستند که امکانات خود را در اختیار شرکت‌های PAP قرار دهند گفت: پروانه فعالیت شرکت مخابرات با این شرط از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده است که این شرکت امکانات خود را در اختیار صاحبان پروانه‌های PAP قرار دهد این در حالی است که مخابرات این کار را انجام نمی دهد و حتی طبق مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات، ما باید بابت عدم ارائه امکانات مخابرات، از این شرکت خسارت دریافت کنیم که آنها این کار را هم نمی‌کنند.
وی افزود: ما اگر یک بار، یکی از قوانین کمیسیون تنظیم مقررات را رعایت نکنیم بلافاصله اخطار می‌گیریم و اگر اخطار دوم رعایت نشود، تعلیق پروانه می‌شویم و پروانه فعالیت را از ما پس می‌گیرند، اما در مورد مخابرات این اتفاق نمی‌افتد.

شرکت‌های PAP شانتاژ می‌کنند

هفته پیش، بعد از گفت‌وگوی گلایه‌آمیز مدیر عامل یکی از شرکت های ارائه‌دهنده اینترنت و انتقاد وی از رفتارهای شرکت مخابرات استان قم نسبت به شرکت‌های PAP اسدالله دهناد، مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم در واکنش به اظهارات نخجوانی، اعلام کرد که از ابتدای سال 93 تا کنون با واگذاری 8 هزار و 600 پورت اینترنت پرسرعت به متقاضیان ADSL در قم، تعداد مشترکان و استفاده‌کنندگان اینترنت در این استان به 98 هزار و 85 مشترک رسیده است که واگذاری این تعداد مشترک اینترنت پرسرعت در قم توسط شرکت مخابرات و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی PAP انجام شده است. به گفته دهناد، در حال حاضر علاوه بر مخابرات 6 شرکت دیگر نیز با استفاده از امکانات موجود شرکت مخابرات از جمله فضای فیزیکی، پهنای باند و غیره نسبت به فروش اینترنت پرسرعت ADSL اقدام می‌نمایند و تاکنون 52 هزار و 450 پورت اینترنت پرسرعت از طریق شرکت‌های PAP به متقاضیان واگذار شده است.

داوود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران هم در گفت‌وگو با ایران و در پاسخ به اعتراض شرکت‌های PAP به عدم همکاری مخابرات استان قم و سایر استان‌ها با این شرکت‌ها گفت: شرکت‌های PAP اصولاً هر از گاهی برای اینکه فضا را به نفع خودشان تغییر بدهند این مباحث را مطرح می‌کنند چرا که آمارها می‌گوید که در کشور حدود 5 میلیون مشترک اینترنت ADSL وجود دارد که بخش اعظم آن را شرکت‌های PAP یا همان شرکت‌هایی که هیچ گونه امکاناتی نداشتند و از فضا، سیم و کابل مخابرات برای ارائه سرویس به مشتریانشان استفاده می‌کنند،‌ پوشش داده‌اند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با رد ادعای شرکت‌های PAP گفت: برخی اوقات این شرکت‌ها با فضاسازی تبلیغاتی، سعی می‌کنند امتیازهایی را برای خود بگیرند. وی تصریح کرد: در قم حدود 98 هزار مشترک ADSL وجود دارد که بیش از 58 هزار مورد آن را شرکت‌های PAP ارائه کرده‌اند و واقعاً اگر قرار بر همکاری بین شرکت مخابرات استان قم و شرکت‌های PAP نبود، پس چگونه این تعداد پورت اینترنت واگذار شده است.

وی افزود: باوجود افزایش چند ده برابری هزینه‌ها در این چند سال و باوجود عدم کمک دولت و سایر بخش‌ها به شرکت مخابرات،‌ تا آنجایی که می‌توانستیم به شرکت‌های PAP کمک کردیم و قصد هم نداریم که کمک‌مان را قطع کنیم و همیشه هم گفتیم که بازار اینترنت کشور، بازار بزرگی است و هم ما و هم شرکت‌های PAP باید در آن حضور داشته باشند.

زارعیان با بیان اینکه واگذاری اینترنت در شرکت مخابرات بر اساس مصوبه‌های رگولاتوری است خاطرنشان کرد: ما مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات را رعایت می‌کنیم و مشکلی هم در این زمینه نداریم اما جایی که پهنای باند داشته باشیم به شرکت‌های PAP واگذار می‌کنیم و جایی که پهنای باند نداشته باشیم، واگذار نمی‌کنیم.

تداخلی که ادامه دارد

در لحظه‌های پایانی تنظیم این گزارش، خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که حکایت از قطع ارتباط یک شرکت اینترنتی توسط مخابرات استان خراسان رضوی می‌داد. ماجرا از آن قرار است که مخابرات استان خراسان رضوی به دلیل نیاز به خدمات واگذارشده به این شرکت، از چند روز گذشته بخشی از سرویس‌های MPLS و اینترانت آنها را پس گرفته و اعلام کرده که این کار تا پس گرفتن تمام امکانات ادامه خواهد یافت.
این در حالی است که هم‌اکنون مشتری‌های این شرکت بخش خصوصی از خدمات آن استفاده می‌کنند.

بر همین اساس حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تأیید این خبر گفت: مخابرات استان خراسان رضوی اظهار می‌کند که از یک ماه پیش به این شرکت اعلام کرده که به لینک‌ها نیاز دارد و برای خود لینک‌های جدید تهیه کند و هم اکنون قرار است دو شرکت قرارداد خود را ارائه کنند تا در نهایت تصمیم‌گیری شود. درج این خبر نشان‌دهنده آن است که اختلاف میان شرکت مخابرات با شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت اختلافی دیرینه و ادامه‌دار است که نتیجه این اختلاف چند ساله تنها نادیده گرفتن حقوق مشترکان مبنی بر استفاده از سرویس اینترنت دلخواه را به دنبال دارد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سرعت دانلودش حدود 100-120 هست برای شبانه با هر تعرفه ای که داشته باشید چه 512 کیلوبیت چه 10 مگابیت !

از ساعت 5 به بعد سرعت دانلودش زیاد میشه و به حدود 300 کیلوبایت میرسه !

 

سرعت دانلود شبانش همینه که نوشتین  (البته برای سرویبس من 1 مگ 6 ماهه شاتل) ، چند روز پیش که بازی دانلود میکردم شبانه 6.2 گیگ دانلود کرد . البته این موضوع هم درسته که سرعتو میارن پایین و این رو هم توی قراردادشون نوشتن ، پس جای گله نداره.

post-9420-0-49637700-1406184398_thumb.png

 

من از تیرماه سال 89 تا الان دارم از شاتل استفاده میکنم و هر موقع قطعی در کار بوده 1-2 روز قبلش ایمیل زده و گفته که فلان روز مثلا 2 ساعت اختلال داریم . ما منطقه 4 ،بنیاد هستیم و  مرکز مخابراتی شهید زین الدین .

 

سرعت دانلود شبانش همینه که نوشتین ، چند روز پیش که بازی دانلود میکردم (سرور میهن دانلود،سافت گذر،پی سی) شبانه 6.2 گیگ دانلود کرد . البته این موضوع هم درسته که سرعتو میارن پایین و این رو هم توی قراردادشون نوشتن ، پس جای گله نداره.

 

در روز های اخیر هم قطعی ندیدم ! 

ویرایش شده توسط Vill
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه مسئله دیگه ای که هست شاتل و خیلی شرکتای دیگه سرعت دانلود از سرورهای خارجی رو به شدت محدود کردن! شما می تونید همون موقعی که سرعتتون از سایتای داخلی خوبه یه تست از یه سایت خارجی انجام بدید ببینید سرعتتون چطوره! دانلود از سایتهای با سرور داخلی برای شرکتها هزینه بسیار کمتری داره و اصل کار همون سایتهای خارجی هست. سایتهای داخلی که همون اینترانت ملی هست که شما دارید از اون استفاده می کنید به اسم اینترنت بین المللی! اون موقعی که سرعتتون از سایت سافت گذر 250 هست اگر از سایت های خارجی هم همینقدر بود و با چند روز دانلود کمش نکردن واقعا عالیه. 

سرعت من در اواسط بهار به مدت یک ماه و نیم محدود شده بود به شدت! یعنی حدودا شبها به زیر 15 و یا 10 میرسید و از اون بالاتر نمی رفت! من میخواستم ببینم شرکت دیگه ای هست که اینطور نباشه؟! 

در ضمن این قراردادها هیچکدوم ارزشی ندارند! چون ملت بیچاره بین بد و بدتر گیر کردن و مجبور هستند که یکی از این شرکتها رو انتخاب کنند. الان شما بفرمائید ببینم وقتی توی قرارداد می نویسند اینترنت نامحدود به شرط دانلود نکردن بیش از اندازه!!! آیا این تناقض نیست؟ نامحدود با محدودیت گذاشتن میسازه؟ مطمئن باشید اگر شرکتی پیدا بشه که همچین شرایط کره مریخی رو نذاره کار و کاسبی تمام این شرکتها میخوابه! 

همچنین سرعت دانلود توی روز چندان اهمیتی نداره! چون توی روز ما داریم از حجم دانلود خودمون استفاده می کنیم و هرچقدر سرعت بیشتر باشه زودتر حجممون تموم میشه و مجبوریم باز هم حجم بخریم! الان ببینید شاتل سه ماهه 5 گیگ حجم میده! یعنی ماهی یک و نیم گیگ تقریبا! شما با سرعت 250 که شاتل برای اکثر مشتریاش در روز باز گذاشته بذارید یه فایل دانلود بشه ببینید چند دقیقه طول میکشه تا حجم 3 ماهتون تموم بشه! آیا این کار عاقلانه است؟ آیا این کار یک کلاهبرداری به شیوه ی مدرن نیست؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از یوتیوب 150 کیلو

از فایل هیپو 200 کیلو

هر سروری با توجه به ترافیکش یه سرعتی داره بالاخره

 

این کلاه برداری به شیوه مدرن هست البته از سوی مخابرات و این شرکت تنظیم مقررات ارتباطی و ... خلاصه اون بالایی ها وگرنه خودتون میدونید که یکی تو این مملکت بخواد کار خوبی ارائه بده ،کارش به دو روز نمیکشه 

 

نظرتون در مورد این سرویس ها چیه ، چند وقتیه تو نخشم ،کسی استفاده کرده عایا ؟

post-9420-0-50176200-1406186070_thumb.png

ویرایش شده توسط Vill
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

الان شاتل تو منطقه ما email رو باز نمی کنه :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده پیشگامان دارم قطعیش واقعا کم هست و سرعت دانلود شبانه از 180 تا 220 متغیر هست سرویس من 1 ماهه 1 مگ هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان شاتل تو منطقه ما email رو باز نمی کنه :دی

شاتل : ایمیل میخوای چیکار ، سرت سلامت :laughing:

ویرایش شده توسط Vill
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه

فکر می کردم مشکل از خط تلفن بود چون پیگیری کردم جوابی نگرفتم بیخیالش شدم

تایید می شه

قطعی در حد فاجعه

 

رو خط دییگر مخابرات دارم

سرعت دانلود روی 200 کیلوبایت در ثانیه

حدود دو ماه هست خوب شده و راضیم

قطعی نداشتن

ولی قبل دو ماه

قطعی قطعی ~x( %-(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از یوتیوب 150 کیلو

از فایل هیپو 200 کیلو

هر سروری با توجه به ترافیکش یه سرعتی داره بالاخره

 

این کلاه برداری به شیوه مدرن هست البته از سوی مخابرات و این شرکت تنظیم مقررات ارتباطی و ... خلاصه اون بالایی ها وگرنه خودتون میدونید که یکی تو این مملکت بخواد کار خوبی ارائه بده ،کارش به دو روز نمیکشه 

 

نظرتون در مورد این سرویس ها چیه ، چند وقتیه تو نخشم ،کسی استفاده کرده عایا ؟

attachicon.gifshatel-2.PNG

البته خود شرکتها هم بی تقصیر نیستند. راستی شما از این سایتها چند روز پشت سر هم مثلا یک هفته هر شب دانلود کنید ببینید سرعتتون رو محدود می کنن یا نه؟ درسته که اولش سرعت مناسبه ولی بعد از مدتی کاملا محدود میشه و گاهی کلا بسته میشه!

این سرویس نامحدود رو من گرفتم یکی دو ماهی! سرویس 128 سرعت دانلودش روی 100 بسته شده! البته اون موقع که من داشتم هنوز این مسخره بازیای اینترانت داخلی و خارجی راه نیفتاده بود!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان شاتل تو منطقه ما email رو باز نمی کنه :دی

بله! چند وقتیه که شاتل توی باز کردن سایتای https مشکل داره به شدت. حتی برای باز کردن سایت گوگل که بیشترین بازدیدها رو در کل اینترنت داره کلی اذیت می کنه و گاهی اصلا باز نمی کنه! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده پیشگامان دارم قطعیش واقعا کم هست و سرعت دانلود شبانه از 180 تا 220 متغیر هست سرویس من 1 ماهه 1 مگ هست

شما قم هستید؟ دانلود شبانه تقریبا شبی چند گیگ دارید؟ پشت سر هم چند شب دانلود کردید؟ مثلا شبی 5 6 گیگ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم مخابرات دارم.معلوم نیست این چند روزه چشه که گاه و بیگاه هر چند دقیقه مثلا بیست دقیقه یا نیم ساعت لینک خطم میپره و اینترنت قطع میشه ولی بعد از چند ثانیه دوباره ثابت میشه و نت وصل میشه

نویز خطم هم نرماله

نمیدونم مشکل از کجا میتونه باشه پشتیبانی که چیزی بارش نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله همینطوره و متاسفانه این حالت برای کسانی که میخوان آنلاین بازی کنن خیلی بده! اصلا نمیشه بازی کرد! حالا خدارو شکر امروز فقط یکی دو بار قطع شده (ببین کارمون به کجا رسیده که از روزی یکی دو بار قطع شدن خوشحالیم)

اگر کسی از قم هست لطفا بیاد و نظراتش رو در مورد شرکت سرویس دهنده ای که ازش استفاده می کنه بگه! حتما سرعت دانلود رو در ساعتهای رایگان بگه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز دوشنبه 30 رمضانه ( از تشنگی حوصله پیدا کردن تاریخ شمسی رو ندارم فقط می دونم فردا عید فطره  :wacko: ) 

هنوز قطعی های شاتل ادامه داره! البته تعدادش در روز کمتر شده ولی هنوز ادامه داره! از دوستان دیگر هم پرسیدم برای اونها هم همینطوره! از دیشب هم اکانتهای آی دانلود که سرعت دانلود رو زیاد می کرد رو از کار انداختن برای بار دوم! شبها از ساعت 1 به بعد سایتهای سبک هم با کلی تاخیر باز میشه! دیگه حتما باید برم سراغ یه شرکت دیگه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینکه شبها حتی سایت های سبک هم بد باز میشن تقریبا تو تمام شرکت‌ها دیده میشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینکه شبها حتی سایت های سبک هم بد باز میشن تقریبا تو تمام شرکت‌ها دیده میشه!

سلام/

من الان 3 هفته میشه مخابرات قطعی داریم و متوسط روزانه 10 بار/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینجا قم است صدای گرمایی که تا غروب امروز ادامه داشت و الان که ساعت نزدیک 12 نسیم خوب و خنکی وزیدن گرفته ...  :eek:  :crying:  !!!!!!!!!!!

(دمای هوای دیروز قم 50 درجه)

 

الحمدلله که این منطقه قطعی نداریم و سرعت خوبه

دانلود فایل تورنت 850 مگی از ساعت 4:30 الی 7 صبح (خلوت ترین ساعت)

دانلود فایل 1.5 گیگی (p30download)از ساعت 1 تا 6 .

ویرایش شده توسط Vill
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینجا قم است صدای گرمایی که تا غروب امروز ادامه داشت و الان که ساعت نزدیک 12 نسیم خوب و خنکی وزیدن گرفته ...  :eek:  :crying:  !!!!!!!!!!!

(دمای هوای دیروز قم 50 درجه)

 

الحمدلله که این منطقه قطعی نداریم و سرعت خوبه

دانلود فایل تورنت 850 مگی از ساعت 4:30 الی 7 صبح (خلوت ترین ساعت)

دانلود فایل 1.5 گیگی (p30download)از ساعت 1 تا 6 .

 

منطقه مخابراتی شما چی میشه !؟

تو قم بهترین منطقه مخابراتی 19 دی هست و بدترین بهشتی !

خود کارمند این مرکز بهشتی می گفت ضعیف ترین و قدیمی ترین تجهیزات برای این قسمت هست !

ویرایش شده توسط HeX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...