رفتن به مطلب

Recommended Posts

ایسوس، بزرگترین شرکت مادربرد سازی جهان جدید ترین و پرقدرت ترین مادربرد سایز mini-ITX خود را معرفی کرد. Maximus VII Impact با امکانات فراوان برای جلب نظر اوورکلاکرها و گیمرهای علاقه مند به داشتن سیستم های کوچک طراحی شده است.


 


ugn6c8fm7xgq8cm5o3fc.jpg


 


ایسوس با طراحی بسیار ظریف توانسته است با انواع کارت های اضافی، تا حد امکان فضای افقی مادربرد را کم کند و به ابعاد عمودی آن اضافه کند. کارت فازهای VRM این مادربرد به صورت مجزا به مادربرد به صورت عمودی نصب می شود. این کارت مدار تغذیه ی CPU را با 8 تا 10 فاز VRM مجهز می کند.


 


kpp9hprevi81ffgxrdbf.jpg


 


Maximus VII Impact بر پایه ی سوکت 1150 و چیپ Z97 ساخته شده است. از دیگر ملحقات این مادربرد می توان به کارت ImpactControl II اشاره کرد، که دکمه های Reset، Power، Clear CMOS، و ROG Connect به همراه LED های دیباگر بر روی آن قرار دارد. البته روی این کارت به عقب مادربرد و پنل I/O آن است.


 


rbh2opg67ntp0330t2p.jpg


 


کارت دیگری که به این مادربرد اضافه می شود کارت Impact CoolHub می باشد که 2 سرشاخه ی چهار پین خروجی برای فنهای PWM به همراه کلید LN2 Mode بر روی آن قرار دارد.


 


d9waqsgfd23qdrox1ej4.jpg


 


کارت دیگری که به این مادربرد متصل می شود، کارت mPCIe Combo IV است که در یک سمت خود یک درگاه mPCIe x1 دارد به همراه کارت شبکه ی وایرلس 802.11 ac و در سمت دیگر خود یک درگاه M.2 دارد که مجهز به اینترفیس PCIe 2.0 x4 می باشد.


 


0pbxjl3if3lkmbwbxgt3.jpg


 


 کارت بعدی که روی مادربرد قرار میگیرد کارت حرفه ای صدای این مادربرد به نام SupremeFX Impact II است که شامل کدک 110 dBA SNR با روکش EMI است. این کارت مجهز به خازن های کلاس صوتی، آمپلیفایر هدفون، و مدار ضد نویز ایزوله است.


 


این مادربرد توان مورد نیاز خود را از کابل 24 پین و کانکتور 8 پین EPS پاور بدست می آورد. یک شکاف PCI-Express 3.0 x16 برای کارت گرافیک، چهار درگاه SATA 6Gb/s، اتصال LAN گیگابیتی با کنترلر Intel، و خرجی های گرافیک HDMI و Displayport، به همراه 6 درگاه USB3 و چندین درگاه USB2 از دیگر امکانات این مادربرد به شمار می رود.


 


منبع: Techpowerup


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

باز هم یه نوآوری دیگه از شرکت Asus من که تا حالا همچین مادربوردی ندیده بودم شرکت Asus چقدرهوشمندانه برای کم کردن سایز مادربورد عمل کرده واقعا جای تحسین داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امیدوارم قسمت بشه و از این برد ها هم استفاده کنیم اونم با واترکول. . . . .

چه شود!!!!دسا نگارنده و ایسوز درد نکنه. . . .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...