رفتن به مطلب

Recommended Posts

با توجه به رقابت نزدیک دو شرکت Asus و Gigabyte برای فروش و عرضه تعداد بیشتر مادربرد به جهان، پیش از این پیش بینی کرده بودیم که این رقابت ممکن است در جایی منجر به کاهش قیمت مادربرد ها شود. حال ظاهرا" این پیش بینی در حال به حقیقت پیوستن است.


 


ikr1hc75upuiw5n0gzy.jpg


 


این دوغول مادربرد سازی جهان برای ربودن گوی سبقت در فروش/عرضه ی مادربرد تلاش زیادی کرده اند اما پس از ارائه ی چیپ سری 9 اینتل در بازار، آنطور که این دو شرکت انتظار داشته اند کاربران علاقه ی زیادی به ارتقا نداشته و از این رو فروش هر دو شرکت کمتر از پیش بینی هایشان بوده است.


 


در نتیجه برای اینکه کاربران اقبال بیشتری به ارتقا به نسل جدید مادربرد ها داشته باشند هر دو شرکت تصمیم به کاهش قیمت مادربرد های خود در سه ماهه ی پایانی سال 2014 گرفته اند.


 


به گزارش Digitimes این دو شرکت هرکدام حدود 5.6 میلیون مادربرد در سه ماهه ی سوم 2014 فروخته اند که این رقم پایین تر از میزان انتظار آنها بوده است و حتی نسل جدید Haswell E و مادربرد های سری 9 آنطور که باید کاربران را نسبت به ارتقای سیستمشان ترقیب نکرده است.  


 


v6bwk8fgtcya282crhk.png


 


از این رو، برای رسیدن به هدف فروش 20 تا 22 میلیون مادربرد در سال، در سه ماهه ی پایانی سال 2014 هر دو شرکت قیمت مادربرد های خود را کاهش خواهند داد.


 


منبع: MaximumPC


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

اول ممنونم آرمین جان بابت خبر خوبتون.

این میتونه برای اینتل اخطاری باشه که دست برداره ازین مسخره بازی هاش.

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جنگ Asus و Gigabyte برای تصاحب عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد جهان همیشه دیدنی بوده

 مهم نیست چه برندی بزرگترین تولید کننده مادربرد جهان باشه اما جذابیتش برای دوغول مادربرد سازی جهان، ایسوس و گیگابایت انقد اهمیت داره که نمیشه از  این خبر دل  کند

جنگ بین این دو کمپانی به کاهش قیمت مادربردها در بازار بروز میکنه  و این کاربران هستن که به تخفیف نخاسته در خرید دست پیدا میکنن.  نباید نقش مهم ASRock و MSI هم تو صنعت مادربرد سازی نادیده گرفت چراکه حضورشون  به داغتر شدن این رقابت نفس گیر کمک می کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عمراً فروشنده های ایرانی پایین نمی یارن قیمت ها شون و

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم چرا هر کار میکنم با MSI حال میکنم  ~x(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

الان من نگرفتم، مردم خرید کم داشتن اونا قیمت رو میارن پایین تا فروش لازمه رو انجام بدن یا رقابت ... اینجور که من برداشت کردم مردم دیدن ارزش نداره سری های جدید رو نگرفتن و فروش اونا اومده پایین در نتیجه تصمیم به کاهش قیمت گرفتن و چون هردو باهم کاهش قیمت قراره بدن رقیب شدن یجورایی که من این رقابت رو قبول ندارم و رقابت نمی بینم، چون من اگه قرار باشه رمپیج بگیرم رمپیج می گیرم حالا قیمتش 100 تا باشه یا 500 تا و برعکس، حالا اگه ارزونتر بشه خوشحال ترم، چرا چون که ایسوز یجایگاهی داره گیگابایت یجایگاهی، که اولویت با ایسوس بوده برا من چون همیشه بهترینه یا جزئ بهترین ها بوده  :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو ایران که مطمئنا هیچ اتفاقی برای کاهش قیمت نمیافته بلکه قیمت بالا هم میره چون دلار داره میره رو 3300 تومن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...