رفتن به مطلب

Recommended Posts

%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8


دستگاه ضبط مکالمه تکسا


 به جرات می توان سیستم ضبط مکالمات (CTS) تکسا را یکی از پرفروش ترین دستگاه های ضبط مکالمات تلفنی درایران نام برد


که از کوچک ترين شهرها،تا کلان شهر تهران و اصفهان در حال کار می باشد . جدا از قابليت اطمينان کم نظير، آنچه باعث شده (CTS) رضايت تمام مشتريان را جلب نماید، کوچک ترین سایز دستگاه ضبط مکالمات تولید شده در کنار کیفیت ساخت بالا می باشد همچنین محيط کاملا فارسی سيستم، و طراحی کاربر پسند که استفاده از آن را بسيار ساده می کند بر اين رضايت افزوده است.سیستم ضبط مکالمات تکسا سری (CTS) پاسخگوی کلیه نیازهای امروز و فردای شما به ضبط و مستندسازی مکالمات انواع خطوط تلفن شهری و داخلی وصدای محیط خواهد بود. (CTS) , سیستم ضبط مکالماتی با تکنولوژی روز و با قیمتی استثنائی محصولی از شرکت تکسا می‌باشد که کلیه ملاحظات یک سیستم مطمئن صنعتی- نظامی در آن لحاظ شده است. معماری و فناوری پیشرفته استفاده شده در سیستم (CTS) اجازه می‌دهدکه سازمانهای کوچک و بزرگ این دستگاه را بدون دغدغه و نیاز به نگهداری، استفاده نمایند و در زمان مورد نیاز از طریق شبکه و یا از را دور به سیستم متصل شده و مکالمات ضبط شده را مورد بررسی قرار دهند. با توجه به امکانات گسترده نرم‌افزار کاربر می‌تواند وضعیت هر یک از رکوردرهای شامل مکالمات تلفن و یا صدای محیط را که در نقاط مختلف سازمان در حال بهره برداری می باشد را در هر زمان به صورت زنده و یا آرشیو وارسی نماید. سیستم (CTS) در گام های 4 تایی و قابل توسعه تا 256 کانال به روی یک رایانه عرضه می شود.


 


وبسایت شرکت : http://taksaco.org


وبسایت دوم شرکت : http://taksacompany.ir


 


برای کسب اطلاع از قیمت و موجودی با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۶۶۰۸۰ تماس بگیرید


 


post-12107-0-25340800-1411802592_thumb.jpg

ویرایش شده توسط pouriahector
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...
ضبط مکالمات تلفنی و مدیریت تماس
دستگاه ضبط مکالمات تلفن جهت مستند سازی و ضبط مکالمه کلیه وقایع خط تلفن و صدای محیط استفاده می شود.با توجه به این که عمده استفاده کنندگان این سیستم مدیران هستند در نرم افزار شرکت تکسا سعی شده کلیه مستندات ضبط شده در محیطی بسیار کاربر پسند(USER FREINDLY) در عین حال یکپارچه (Rational Unified Process) طراحی شود به طوری که کاربر با حداقل آشنایی با کامپیوتر در کمترین زمان ,امکان جستجوی مکالمات بر حسب ۱۴ فیلد مختلف از جمله شماره تماس ,مدت تماس ,تاریخ تماس و…. را دارد .در طراحی سخت افزار محصولات تکسا سعی شده علاوه بر استفاده از بهترین برندهابا استاندارد روز دنیا و قوی ترین پردازشگرهای سری ARM , از زبده ترین مهندسان ایرانی و خارجی استفاده شده است سیستم های در دو مدل مستقل از رایانه (stand alone)و وابسته به رایانه (pc based) موجود می باشد .
ضبط مکالمات چه کارائی دارد؟

بیشتر ارتباطات افراد مجموعه یا یک شرکت با تلفن می باشد و کنترل  کارمندان مجموعه یک نیاز است . اگر میخواهید ماندگار باشید ابزاری برای این کار در نظر بگیرید  . ما ابزار ی به شما معرفی میکنیم که کیفیت صحبت کارمندانتان را به صورت کامل مورد بررسی قرار میدهد و عملکرد کارشان را با شرح کامل نشان میدهد  این محصول جهت کنترل و نظارت کارمندان ارائه میگردد و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از نصب این سیستم در مجموعه به شما این ضمانت را میدهیم که کارمندان شما بر حسن برخورد و اطلاع رسانی صحیح خود توجه بیشتری داشته باشند .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 7 ماه بعد...
مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...