رفتن به مطلب

آیا بسته ultra HD و 9 گیگابایتی سایه موردور در گرافیک تفاوتی ایجاد میکند؟


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

آیا بسته ultra HD    و 9 گیگابایتی سایه موردور  در گرافیک  تفاوتی ایجاد میکند؟


آیا 6 گیگابایت VRAM واقعا ارزشش را دارد؟


 


درود دوستان گیم اسپات تاپیکی زده بود گفتم با شما هم درمیان بزارم:


کاربرانی با سیستم هایی هیولا  میتوانند محتوی الترا HD سایه موردور رو دانلود کنندتا تکسچر های الترا فعال شوند ولی آیا ارزشش را دارد؟


 


دیجیتال فاندوری توضیحاتی دراین باره داده است :این خیلی محتمل است  که کسی نتواند بدرستی از این بسته استفاده کند،چون درست است که بازی از لحاظ بصری زیباست ولی خیلی تفاوت خاصی بین بسته الترا و High وجود ندارد وجهش خاصی مشاهده نمیشود  چون بیشتر بخش های بهینه شده  را در محیط بازی بسختی میشود تشخیص داد-خود تنظیمات بازی د رحالت high فشار زیادی در بخش VRAM به  گرافیک تحمیل میکنند و همین وضعیت را  در حالت الترا برای شما پیشگویی خواهد کرد.


 


 


y53f7tooa8yfvghxrp2u.jpg


 


 


این بافت های HD به سخت افزاری خنده دار برای اجرا نیاز دارند علاوه بر Cpu قوی 64 بیت-و گرافیک DX11 ویدوئو رم باید 6 گیگ باشد!


 


وقتی دیجیتال فاندری از یکی طراحان بازی باب رابرت سوال کرده است چرا این بسته اصلا پیشنهاد شده است   ؟چون سخت افزار مناسب برای خیلی ها در دسترس نیست  و تاثیر آنچنانی هم ندارد؟رابرت گفته ما و تیم طراحی بازی را خیلی با گرافیکی بالا طراحی کردیم و از بعد بصری فرا تر از نسخه های کنونی بودیم منتها قبل از اینکه انرا  برای کنسول ها اپتیمایز کنیم –گفتیم برای pc های high end بتوانیم آ« نسخه کمی بالاتر را  هم روی pc های قوی  اجرا کنیم.


 


بعد ازاو سوال شد خوب سیستمهای قوی رندر تیم های توسعه دهنده فرق دارد با کاربر های عادی و همه که سیستم های آنچنانی ندارند؟اون گفت خوب این چیزی بوده که ایجاد شده و گفتیم حیف است ما اینهمه بازی را زیبا ایجاد کردیم بگذارید  این بسته برای همه در دسترس باشد!؟


 


طبق گفته دیجیتال فاندری بازی روی الترا Hd با رم کمتر هم اجرا میشود  ولی شما قطعا با مشکلات کلیپینگ و فریم ریت روبرو خواهید شد.البته بازی در تنظیمات امکان قرار دهی کپ فریم را روی 30 تا میدهد تا اگر روی الترا بودید فریم را روی 30 قفل کنید تا فشار روی Gpu کم شود ولی برای نهایت کیفیت قطعا همان مقدار لازم است !


 


778fhehmem7pkbohhj2.jpg


 


البته به نظر میاد که این بسته بیشتر برای رزولوشن 1440p طراحی شده باشد نه 1080  چون توی 1080 خیلی تفاوت ایجاد نشده و  هدف  همان الترا HD  رزولوشن بوده! چون  خود گرافیک بازی خوب هست ولی نه در این حد و اندازه-خیلی از بافت ها هم د رهر شرایطی عادی به نظر میرسند پس به نظر میاد دانلود آن  9 گیگ توجیه پذیر نباشد-


 


موفق باشید


رضا


 


 


 


لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

واسه 4K هستش که باید 6 گیگ ویدئو رم داشته باشی.واسه رزولیشن های پایینتر فرقی نمیکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله در تاپیک http://lioncomputer.ir/forum/index.php?s=ab2de4e625fc2ddbfe3765d43a9ba7a3&showtopic=33769&hl=

اشاره کردم این بسته رد 2k /4k خودش ر.ونشون میده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...