رفتن به مطلب

تهیه سیستم با قابلیت ارتقاء در آینده


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اگر بفرمایین سیستم قبلی که باهاش کار میکردین چه مشخصاتی داشت و چجوری کارتون رو راه مینداخت خیلی خوب میشه.

درمورد میزان رم من عرض کردم که بسته به سطح کار شما داره و 32 گیگ منظور پیشنهاد مازستا رو گفتم.. اگر سطح کار شما در این شرایطی هست که فرمودین .. x79 , x99 به هیچ وجه پاسخگو نیست چون اینا تک پردازنده هستن.. در نتیجه

یا باید برین سراغ سوکت 2011 (چیپست C602) و پردازنده 2697 v2  که 12 هسته ای آخرین انتخاب شماست و در نتیجه ارتقا شما محدود میشه به خرید پردازنده دوم 2697 و حداکثر ارتقا رم تا حد مورد نیاز ( این گذینه الان موجود و قابل خریده با قیمت منطقی)

یا باید برین روی سوکت 3-2011  (چیپست C612) وپردازنده 2697 V3 که 14 هسته ای فعلا آخرین مدل این سری هست اما قراره 18 هسته ای 2699 v3 هم بازار بیاد بعدا یعنی جا برای ارتقا خیلی بیشتر داره ولی همونجور که دوستمون گفت باید برای این سری صبر کنین .. توی بازار ایران برای پردازنده های سری دسکتاپ 1 ماه بعد رو قول دادن اما زئون کی بیاد نمیدونم .. (تازه وارد بودنش و رم DDR4 باعث قیمت نجومی خواهد شد)
اما در نهایت شما گزینه رندرفارم رو هم در اختیار دارین و میتونین با توسعه کار یه کیس دوم تهیه کنین و به صورت موازی برای رندر نهایی از اون کمک بگیرین.
در مورد کارت گرافیک تا اونجایی که من میدونم Vray بر اساس opencl کار میکنه و نه cuda پس سراغ کارتهای رادئون برین بازده بیشتری خواهد داشت ... با توجه به محدودیت بودجه R9 290 که تقریبا هم قیمت k2000 براتون در میاد یا R9 290x .... و هر مارکی که خریدین مدل OC نخرین..
ولی باز میگم اگر سیستم فعلی که دارین کار میکنین مشخصات و محدودیتی که باهاش مواجهین رو بفرمایین دقیقتر میتونم راهنمایی کنم  اگر در توانم باشه..
 

ویرایش شده توسط maxmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من ندیدم توی سایتا .. توی بازار هم به چشم نخورده .. k4000 حدود 3 تومنه بسته به مارکش

ویرایش شده توسط maxmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...