رفتن به مطلب

Recommended Posts

شاید اگر دو سه سالی به عقب بازگردیم می توانستیم شرکت  Intel را به دلیل عدم حضور در بازار مایکروچیپ های موبایل سرزنش کنیم. اما دیگر آن دوران تمام شده است و محصولات اینتل در تمامی بخش های بازار در حال توسعه است. برای اولین بار در تاریخ، شرکت اینتل به تنهایی ظرف سه ماه بیش از 100 میلیون مایکرو پردازنده وارد بازار کرده است. این میزان فروش رکورد 14.6 میلیارد دلار دریافتی را برای اینتل رقم زد. میزان سود عملیاتی اینتل از این دریافتی حدود 4.5 میلیارد دلار بوده است که 3.3 میلیارد آن سود خالص این شرکت به شمار می رود.


 


7tbz1m8inqtpfy3vwdy.jpg


 


برایان کرزانیچ رییس هیئت مدیره ی اینتل در این باره اظهار داشته است: "ما از پیشرفت شرکت راضی هستیم. این بالاترین رکورد دریافتی و جزو پر سود ترین فصل های تاریخ شرکت اینتل بوده است. هنوز راه درازی در پیش است و این نتایج به ما اعتماد به نفس لازم را برای ادامه ی پیشرفت های بیشتر در آینده می دهد."


 


البته استفاده ی مدیر اینتل از فعل "راضی بودن" کمی فروتنانه است، مطمئنا" به خاطر این نتایج تاریخی هم اکنون در اینتل جشن عروسی برپاست. شرکت اینتل  با 9.2 میلیارد دلار درآمد در بخش PC Client Group شاهد رشد سالانه فروش 9 درصدی، با 3.7 میلیارد درآمد در بخش Data Center Group شاهد افزایش سالانه فروش 16 درصدی، و با 530 میلیون دلار درآمد در بخش Internet of Things شاهد رشد سالانه 14 درصدی بوده است.


 


حال در سه ماهه پایانی سال 2014 به سر می بریم و شرکت اینتل انتظار دارد مجددا" 14.7 میلیارد دلار دیگر درآمد در این فصل کسب کند، البته با تلورانس مثبت/منفی 500 میلیون دلار.


 


منبع: MaximumPC


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر بابت خبر
خب معلومه، شرکتی که تقریباً در بخش PC با وجود AMD رقیب آنچنانی رو حس نمی کنه، از این سری چیپ به اون سری چیپ ملت رو کوچ میده، و بدون شک دلارهای بیشتری رو به جیب میزنه.
مادامیکه AMD بفکر بخش توسعه و تحقیقش مثل اینتل نباشه، آخر کار باید با همین Intel سر کنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فقط تلورانس +/-500میلیون دلار منو به فکر فرو برد. . . . .

یکه تاز میدون شده اینتل.هر 6ماه یک نسل جدید.

خارجی ها هم که استقبال میکنن ماهم فقط نظاره گر این پیشرفت هستیم :clapping:  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...