رفتن به مطلب

مقایسه ویژگی های تکنیکی GTX 970 از 3 برند شاخص مارکت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

خوب ،بد،زشت

مقایسه  ویژگی های تکنیکی GTX 970 از  3برند شاخص مارکت

ASUS STRIX vs MSI Gaming vs Gigabyte G1

 

 

همانطور که همه  دوستان باخبر شده اند در تاریخ 19 سپتامبر 2014 ،غول گرافیک سای nVIDIA واحد پردازشی خود با نام GTX 970 را عرضه کرد که کلی مورد تمجید قرار گرفته است-من هم در دو تاپیک کامل به بررسی خصیصه های این واحد ها پرداختم-اول تکنولوژی های به کار رفته را بررسی کردیم ،نگاهی انداختیم به معماری و خصیصه های پردازشی،توانایی ها،و....و بعد هم خود کارت GTX 970 Gaming G1 رو مورد بررسی قرار دادیم.دلیل ایجاد این تاپیک این بود که اطلاعاتی در باب این واحد پردازشی برروی سه برد از برد سازان مشهور پارتنر انویدیا را باهم مقایسه کنیم –البته این بررسی نمیخواهد ثابت کند که کدام کارت بهتر است یا کدام کارت ضیف تر و .....بلکه فقط هدف مقایسه از روی ویژگی هایی است که کاملا آشکار بوده و به طور کل توانایی ها ونکات منفی هر کارت را رودروی کارت دیگری قرار میدهیم تا یک تصویر کامل تری از عملکرد این واحد پردازشی داشته باشیم.در واقع با این تاپیک پرونده این واحد پردازشی را میبندیم و هر آنچه میخواستیم بدانیم خواهیم فهمید و نکات کور کمتری باقی خواهند ماند.

 

کارتهای ASUS STRIX  و MSI GAMING G4 و GIGABYTE G1 GAMING در این رویایی روبروی هم قرار گرفته اند.هر برد ساز های اصلی  و عمده انویدیا هستند و هر سه شرکتهای بزرگ تولید سخت افزاری.ایسوس بزرگ ترین برد سازن جهان است و بعد با اختلافی کم گیگا قرار دارد و MSI نی بدنبال آنهااست.نقاط قوت و ضعف هر کارت چیست؟(البته اگر GTX 970 ضعفی داشته باشد!!) :clapping: ما میخواهیم بدانیم کدام کارت ارزش بیشتری دارد ،کاراییش بهتر است  و کدام شرکت توانسته بهترین تغییرات را دربرد خود ایجاد کند تا نهایت  توان خروجی را از این  واحد پردازشی بگیرد.از آنجایی که در دو تایپک قبلی که قبل تر لینک شان را در اختیارتان گذاشتم بررسی های جامعی در بعد توان پردازش ،میزان حرارت تولیدی و صدای ایجاد شده و همچنین در بررسی کارت گیگا ،تاپیک دوم کلی بازی مورد ارزیابی بنچمارکی قرار گرفته  و هنوز هم قصد دارم آن تاپیک را آپدیت کنم ؛در این تاپیک به عمق بررسی این کارتها نمیرویم و فقط ظاهر و باطن کارتها را سطحی بررسی خواهیم کرد.

 

اول بگذارید یک لیست کلی از توانایی های هر برد را در اختیارتان بگذارم:

 

شاخص ها و نکات قوت و ضعف:

 

 

 

MSI GTX 970 GAMING G4

 

d6yix4ekij8etjeiqx.png

 

_فرکانس هسته این کارت  در حالت پایه 1051 مگاهرتز است  و حالت بوست آن 1178 مگاهرتز البته در حالت silent mode و در حالت Gaming mode 1140 برای پایه و برای بوست 1253  مگاهرتز خواهد بود،برای حالت OC نیز 1140 /1279 به ترتیب پایه و بوست را خواهیم داشت.

_مموری کلاک نیز 1753 مگاهرتز  (موثر 7010 مگاهرتز)با ICهای سامسونگ

_6 فاز انتقال نیرو

_2xDVI/1xHDMI 2.0/1xDP v 1.2

_ سیستم Dual fan با HSF که در زیر 60 درجه خاموش میشود و ارتفاع سیستم کولر و خنک کننده کمی کوتاه تر است از دو کارت دیگر تا برای کانفیگ SLI خنک کنندگی بهتری داشته باشد.

_1x6 pin کانکتور ATX  و یک 1x8  پین  دیگر  که نهایت کشش  power کارت را به 300 وات میرساند.75 وات برا یpcie

75 وات برای 6 پین/150 وات برای 8 پین.

_طول تقریبی کارت 27 سانتیمتر است -269mm.

 

4nabo0ue6fmfzcnoruo.jpg

 

 

نقاط قوت:

-مدار تغذیه نیروی بهبود یافته-

-چیپ  های مموری سامسونگ،کلاک کارخانه ایی 7 گیگاهرتز ولی تا 7800 یا 8000 مگاهرتز هم قابلیت اور دارند.

-میزان power draw اضافه برای اورکلاک.

-سیستم بی صدای خنک کنندگی با Air

-کوچک ترین   کارت بین همه-در SLI میتوان تا حدودی نتایج بهتری گرفت.(از لحاظ دمایی)

-هیت سینک و صفحاتی برای IC  حافظه و بعضی از مدارات مهم؛در بخش جلویی PCB.عملکرد خنک کنندگی بهتر درمقابل Strix ایسوس.

 

ai201oh5h38bxvs92tp.png

 

 

 

 

نکات منفی:

-فاقد بک پلیت

-در سمت پشتی PCB چهار عدد IC مموری  قرار دارند که بخاطر کاهش ابعاد دراین بخش قرار گرفته اند  در نتیجه توانایی اورکلاک پایین تر ،چون هیچ جریان هوا یا تماس با هیت سینکی ندارند در نتیجه افزایش دما در این بخش .

-خنک کنندگی ضعیف VRM ،یک هیت سینک جانبی کوچک که هیچ گونه هوایی بدلیل استفاده از سیستم طراحی فن 2 تایی  HSF دریافت نمی کند.

 

 

krp9ib0klitteu9xluss.jpgmj7zfh0cvqa3f4pvkkfd.png

 

 

 

ASUS GTX 970 STRIX

 

l9ew6m9voddmzxpcil7.jpg

 

_فرکانس پایه این کارت 1114   مگاهرتز است /در بوست این میزان 1253 مگاهرتز

_مموری با فرکانس 1753 مگاهرتز (موثر 7010 ) چیپ سامسونگ

_سیستم انتقال نیروی 6 فاز

2xDVI/1x HDMI 2,0/1xDP v1.2_

_طراحی دو فن HSF  با قابلیت خاموشی در حالت بیکار.

_1X8 پین  کانکتور 8 پین ،نهایت Power draw کارت 225 وات-75 وات از PCIe و 150 وات ازکانکتور 8 پین.

_طول تقریبی 28 سانتی متر.

_استفاده از بک پلیت  برای GPU

 

 

3v0b304lh2c6o2yu8yp.jpg

نقاط قوت:

-مدار تغذیه نیروی بهبود یافته-

-چیپ  های مموری سامسونگ،کلاک کارخانه ایی 7 گیگاهرتز ولی تا 7800 یا 8000 مگاهرتز هم قابلیت اور دارند.

-سیستم خنک کننده Passive که د رحالت non -3D و بیکار –عملکرد 0db دارد.

-سیستم بی صدای خنک کنندگی با Air

-بک پلیت

-همه 8 تکه IC های حافظه در جلو کارت قرار دارند.جریان هوای بهتری به آنها میرسد،البته خود هیت سینک هیچ گونه تماسی با IC ها ندارد.بهترین راه حا استفاده از واتر کولرها برای بالاترین حد اورکلاک مموری است.

 

 

7n5vzn4nq46ubpvssza1.jpg

 

نکات منفی:

-پایین ترین حد TDP /Power limit فقط یک کانکتور 8 پین –البته این برای اورکلاکینگ عادی مناسب است ولی انتظار رکورد  در بنچمارک را نداشته باشید.

-ضعیف ترین سیستم خنک کننده  وقتی مجموع دمای core/memory و VRM ها را در نظر میگیریم.

-  باز هم خنک کنندگی ضعیف VRM ،یک هیت سینک جانبی کوچک که هیچ گونه هوایی بدلیل استفاده از سیستم طراحی فن 2 تایی  HSF دریافت نمی کند.

 

 

 

 

GigaByte GTX 970 Gaming G1

 

3y453u03wk19evkvrtx.jpg

 

 

 

_فرکانس پایه 1178 مگاهرتز/بوست 1329 مگاهرتز

_مموری کلاک 1750 مگاهرتز/7000 مگاهرتز موثر-چیپ سامسونگ.

_ مدار تغذیه 5 مرحله ایی

_2x DVI/1xHDMI 2.0/3 x DP v1.2

_معماری سه تایی فن HSF

_1 کانکتور 6 پین و یک کاکنکتور 8 پین  نهایت Power draw  حدود 300 وات -75 وات برا یpcie

75 وات برای 6 پین/150 وات برای 8 پین.

_طول حدود 31 سانتی متر-312میلیمتر

_بک پلیت GPU

 

t4c6jlnzgrtpuakyejsa.jpg

 

نقاط قدرت:

-مدار تغذیه نیروی بهبود یافته-

-بالاترین میزان اورکلاک  پایه /بوست هسته کارخانه ایی

-تراشه های سامسونگ تا 7800 الی 8000 مگاهرتز اور خواهند شد.

-Power draw بالا  برای اهداف اورکلاک

-موثرترین و قویترین سیستم خنک کننده-مخصوصا در بخش VRM ها.

-بهترین خنک کننده هوایی بین سه شرکت کننده.

-بک پلیت با خروجی های مناسب تهویه

-بیشترین تعداد خروجی های نمایشگر با 3 عدد DP ورژن 1.2

 

psjb08emb5exlm21zo.jpg

 

 

 

نکات منفی:

-بیشترین میزان صدای تولیدی بین سه کارت –(البته با وجود سه فن و سیستم خنک کنندگی فوق العاده چند دسی بل بیشتر صدا قابل توجیه است)

-بلندترین و بزرگترین کارت.برای کیس های کوچک مناسب نیست و در کانفیگ SLI به فضای بیشتری نیاز است.

-4 تراشه مموری در بخش پشتی هستند که بخاطر نرسیدن جریان هوا به آنها ممکن است کمی پتانسیل اورکلاک را ازدست بدهیم.

 

y2khf4bg83sz1m571a3.jpg

 

 

 

 

 

تست های ساده بایوس  واسترس تست مصنوعی برای مقایسه ساده بین کارایی ها:

 

بگذارید نگاهی بی اندازیم به بایوس های هر کارت در KBT برای مقایسه دقیق و ببنیم چه تفاوت های در الگوهای TDP/power limit کارتها ،توسط بردسازان ایجاد شده است.

 

 

fj6thj0h1j3taxpdguun.png

 

 

در تصویر بالا ،به ترتیب از چپ به راست ASUS/MSI/GIGA را داریم،علامت قرمز نشان دهنده میزان نهایی مجاز Power draw/power limit  برروی بایوس است.(البته ما میزان Power Limit رابه کمک برنامه های tweaking در نهایت خود قرار داده ایم)ستونی بالای کادر علامت زده شده قرمز رنگ میزان پیش فرضی است که بدون دستکاری power limit توسط برنامه های tweaking نشان داده میشود(یعنی همان میزان 100%)

 

کارت ایسوس مدل  STRIX با میزان 100% پاور لیمیت اجازه دریافت 163 وات را دارد و با افزایش پاور لیمیت اسلایدر به 120% این میزان به حدود 196 وات خواهد رسید.

کارت MSI  در 100% پاور لیمیت اجازه دریافت 200 وات را دارد و با افزایش پاور لیمیت اسلایدربه110% این میزان به  220 وات خواهد رسید.

کارت GIGA در 100% پاور لیمیت اجازه دریافت 250 وات را دارد و با افزایش پاور لیمیت اسلایدربه112% این میزان به  280 وات خواهد رسید.

 

 

 

 از این مقدار ها چه میفهمیم؟در هردو معماری کپلر و مکسول ویژگی GPU boost میزان کلاکی که GPU میتواند خود را به آن کلاک برساند  زمانی محدود میکند که:

 

یک –کارت از محدوده پاور لیمیتش فرا تر رود.

دو-کارت از محدوده دمای هدف  بالاتر رود .

سه-محدودیتهای ولتاژ

 

 

وقتی فقط گزینه پاور لیمیت را برای سه کارت بالادر نظر بگیریم :کارت اول یعنی ایسوس قطعا بخاطر محدودیت های پاور لیمیتش downclock خواهد شد  و بدنبالش MSI مدل GAMING و د رنهایت کارت GIGA.دقت کنید که فقط  با بایوس دیفالت کارت  گیگا به هیچ تراتلینگی برنخواهد خورد و این بخاطر محدوده بالای پاور لیمیت کارت است.در واقع کارت گیگا اجازه بالاترین میزان اورکلاک را خواهد داد .تست زیر نتیجه اورکلاک شده، میزان های پاور لیمیت بالارا تفسیر خواهد کرد.

 

rxt27pw9kizptqcoxfj6.png

با همه کارتها د رمحدوده 1501/1950 تقریبا عملکرد ها شبیه بودند هرچند کارتهای MSI   و ایسوس با تراتلینگ هایی روبرو شدند.

نمودار زیر به دقت نتیجه تست های فایر استریک  و فایر استریک اکستریم را نشان خواهد داد.

 

 

jzobqnhmvy3f360kt4.jpeg

 

 

وقتی ما نتایج را بررسی میکنیم دقیقا میزان تاثیر TDP/power limit آشکار خواهد بود.کارت گیگا  هیچ  تراتلینگی نداشته و در حالی که به  مکس  power draw 92%  رسیده است حتی زیر میزان دیفالت 100% و درنتیجه این کارت بالاترین امتیاز را نیز بدست آورده است.هر دوکارت ایسوس و MSI با میزانی متوسط از تراتلینگ روبرو شده و از میزان پیش فرض MAX power limit خود نیز گذر کرده اند.در نتیجه دو کارت در مراحل بعدی امتیاز قرار دارند.

ایسوس با این کلاک بالاترین میزان تراتلینگ را داشته است که البته با توجه به پایین ترین میزان پاور لیمیت بین 3 کارت (حدود 196 وات) دلیل اشکار است.کارتهای ایسوس و MSI وقتی به کلاک 1501 مگاهرتز میرسند به دلیل محدودیت در power limit خود به طوری پیوسته تراتل میزنند  حتی اگر ولتاژ یا دمای مورد نظر هنوز در مرحله امن باشند.کارت گیگا در اینجا چنین مشکلاتی را ندارد و بدلیل میزان پاور لیمیت خیلی بالاتر براحتی تست را با رتبه یک پشت سر میگذارد.

 

 

نکاتی که باید ذکرشوند:

 

 

در باب  نقاط قوت و ضعف IC های حافظه،باید گفت کارت گیگا و MSI تعداد 4 عدد IC در جلوی Pcb  و 4 تا د رپشت آن دارند ولی کارت ایسوس هر 8 عدد چیپ مموری را در جلوی خود دارد.اگر  و من قطعا میگویم اگر،در بحث اورکلاک مموری چه بوسیله هوا یا آب بخواهیم بررسی انجام دهیم احتمال زیاد کارت ایسوس در بخش حافظه (در صورت عدم حضور مشکلات پاور لیمیت)میتواند اورکلاک پایدار تری را تجربه کند.

 

میزان کانکتور های منبع تغذیه هر کارت؛225 وات ایسوس،300 وات MSI  و300 وات گیگا،بر اساس جدول های خصیصه های آنها ذکر شده و تا آنجا که من میدانم می توان میزان بیشتری نیرو از این منابع کشید.

 

مشکلات و نقاط قوت TDP/power limit برای هر کارت ،توسط بایوس شان نمایش داده خواهد شد.ایسوس نهایت 196-MSI نهایت 220 وات و گیگا نهایت 280 وات .در رابطه با نقاط قوت و ضعف خنک کنندگی VRM که خود عاملی مهم در میزان افزایش یا کاهش دمای کل اجزای برد است ،باید گفت هردو کارت ایسوس و MSI یک هیت سینک کوچک جانبی برای پوشاندن سطح VRM دارند  .و بدلیل وجود دو فن برروی رادیات میزان چرخش و پرتاب مستقیم هوا در محدوده VRM ها عملا وجود ندارد و اینجا جایی است که کارت گیگا میدرخشد.در واقع گیگا با یکپارچه سازی سیستم خنک کننده VRM بدرون HSF اصلی توانسته اند این مشکل را حل کنند.

 

این روش اجازه داده تا VRM دمایش را به محدوده وسعی تری ارسال کند و بخاطر محل قرار گیری فن ها و همچنین وجود سه فن میزان تاثیر گذاری این خنک کننده برروی مناطق حساس برد بیشتر است.البته الان نمی توان دمای دقیق و بهینه VRM این سری 900  را تخمین زد وهمینطور آستانه نهایی حرارتی شان را ولی دما برپایداری اثر میگذارد و هرچه پایین تر باشد پایداری بیشتر است.اگر دمای VRM در سری 900 برای اور کلاک مشکل ساز شود باز هم کارت گیگا سربلند بیرون آمده و بیشترین میزان اورکلاکینگ را بدست خواهد آورد.هنوز برنامه ایی برای تخمین میزان دمای VRM سری 900 عرضه نشده است و استفاده از تفنگ های حرارتی یا دوربین های پیشرفته تنها راه خواهد بود که همچنین این روشها تایید کرده کارت گیگا تا حدود 20~ درجه سانتی گراد دمای پایین تری را ازخود نشان داده است.تصاویر زیر نمایش محل قرار گیری VRM  و ها هیت سینک های آنهاست.

به ترتیب از راست به چپ msi /ایسوس/گیگا

 

9u45vrd0nmf3sb7nnh7p.jpg7got9xr7wrdw31l77p.jpg7css58yovztas7uwt4iq.jpg

 

 

نتایج بنچمارک و بازی ها:

 

 خوب من به بررسی عملکردکارت گیگا در تاپیک های بالا پرداخته ام اما دو کارت ایسوس MSI را نمی توان با نتایج خودم مقایسه کنم -زیرا سخت افزار های تست ها متفاوت هستند.هرسه کارت توسط سایت GURU3d بررسی شده اند و من از انجایی که این سایت بررسی های گرافیکش را با سخت افزاری یکسان و شرایطی  مشابه برای دقت بیشتر انجام میدهد از نتایج این سایت استفاده نموده ام:

 

تست بازی بتلفیلد چهار  به ترتیب توسط این سه کارت :

ترتیب بالا msi/ ایسوس/گیگا

 

p1qbzvezsl3vck01jczh.pngl4dspzse8s3iu6660nga.png19oa5g8g8p0rx0h80ouv.png

 

Firestrick نتایج هر سه کارت بدون او رکلاک:

ترتیب بالا msi/ ایسوس/گیگا

 

cg74741peh9mlycclkvv.png5wyho8lka399zg22u.pngw38rjw8cb68ydbk8euu1.png

 

نتیج همین تست بالا د رحالت اور کلاک شده

ترتیب بالا msi/ ایسوس/گیگا

 

yu77jx7259hnldzckzn6.pngnp8jiitzaus6hna6dj1q.pngv0t7kzif21nvqadqkyqm.png

 

نتایج بازی تومب ریدد در حالت عادی -اور پیش فرض و اورکلاک شده  GURU

ترتیب بالا msi/ ایسوس/گیگا

 

ajawp58922hc02ncroye.pngsvkkbsxf2wig96wihr5.pngq5vl377er2rxmw1yigmu.png

 

 

 

نتایج دمای سه کارت در حالت بیکار :

 

 

29در جه برای MSI

33 درجه برای ایسوس

29 درجه برای گیگا

 

نتایج دمای سه کارت در حالت لود

 

68 درجه برای MSI

69 درجه برای ایسوس

60 درجه برای گیگا

 

 


میزان صدا  در حالت بیکار ولود به ترتیب:

 

برای MSI میزان 36 دسی بل بیکار-39 دسی بل لود

برای ایسوس میزان 35 دسی بل بیکار -39 دسی بل لود

برای گیگا میزان 37 دسی بل بیکار-39 دسی بل لود

 

 

نتیجه گیری:

 

در کل با بررسی عملکرد و اورکلاک و دما قطعا برنده ما کارت GIGAbyte G1 gaming خواهد بود.از توان فوق بالای 280 واتی پاور لیمیت تا کولر  قدرتمند و رادیات مستقیم VRM که فوق العاده در پایداری کارت تاثیر خواهد داشت و تا میزان خروجی های نمایشگرش.ویژگی های کارت عالی بوده و نکات مثبت بر نکات منفی اش برتری محسوسی دارند.البته این موضع کارتهای ASUSیا MSIرا بد نخواهد کرد .اگر بدنبال کارتی بی صدا و خنک میگردید پیشنهاد من MSI gaming G4 خواهد بود.کارت به طور میانگین از کارت ایسوس برتر بوده و خنک تر و پاور لیمیت بالاتری دارد.هردو دامنه خاموشی فن نیز دارند و حوالی  60 درجه در حالت Passsive کار خواهند کرد.هر کارت نقاط ضعف و قدرت خود را دارد ولی همه  این دستاورهای  عالی و عملکرد های خوب و قوی بخاطر  به لطف معماری مکسول بدست آمده است.

 

MAY Maxwell Power Be With you

نقل شده از  جرج لوکاس!!

 

منابع: www.overclock.net/

www.guru3d.com

رضا قاسمی

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا کاش از evga هم مقایسه می کردی نمی دونم این شرکت هم منتشر کرده این سری رو هنوز یا نه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

:کارت evga دیر وارد میشه د ربازار کمیابه -این سه برد ساز روی بازار مادربردو گرافیک ایران حکومت میکنند.

اگر بشه حتما اونم رو هم اضافه میکنم به تست

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه مدل EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 وارد شه خیلی خوبه

بیس کلاکش 1216 توربوش 1367

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی ممنون آقا رضا.عالی بود.استفاده کردیم

 

واقعا که این 970 عجب کارت عالی و قدرتمندی هست.مخصوصا همین برند گیگاش که واقعا همه جوره سنگ تموم گذاشته.واقعا رقیب برا خودش نذاشته با این قیمتی که داره.290X با قیمت بالاتری که داره میشه گفت مغلوب این کارت شده.من که واقعا خوشم اومده از این کارت.واقعا عالیه.مثل بررسی که شما انجام دادی رضا جان.بازم ممنون @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اگه مدل EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 وارد شه خیلی خوبه

بیس کلاکش 1216 توربوش 1367

گفتم خدمت دوستم بالاتر -کارتهای EVGA میدونم بخاطر مشکل گارنتی شونه یا چیز دیگه یا وارداتشون-تعدادشون خیلی کمه-همین نسل پیش 700 همین ماهای پیش بود من چند تا توی بازار دیدم  یعنی اخرهای عمر سری! اونا هم  بدون گارانتی بودن توسط اشخاص واد شده بودند و چون اسم EVGA روش بود  با قیمتهایی غیرمنطقی و بیخود میفروختند-من خودم کارت رفرنس EVGA gtx 480 رو در حالت SLI داشتم منتها اون کارتها رفرنس بودند و مشکلات صدای ناشی از فن خیلی اذار دهنده بود و من در اولین فرصت ممکنه با کارت 580DCII ایسوس عوض کردم!!ولی هنوزEVGA ها رو که به دوستهام فروختم دارن و جالبه دارن مثل روزاول کارمیکنن!!کیفیت EVGA توی فن و برد خارق العاده است.منتها وارد نمیشه-بازهم انتخاب های ایسوس MSI و گیگا عالی هستند و کارتهای خیلی خوبی بیرون دادند من چندین ساله مشتری گیگا و ایسوس هستم از گینوارد هم کارت داشتم همه خوب بودند-

 

خیلی ممنون آقا رضا.عالی بود.استفاده کردیم

 

واقعا که این 970 عجب کارت عالی و قدرتمندی هست.مخصوصا همین برند گیگاش که واقعا همه جوره سنگ تموم گذاشته.واقعا رقیب برا خودش نذاشته با این قیمتی که داره.290X با قیمت بالاتری که داره میشه گفت مغلوب این کارت شده.من که واقعا خوشم اومده از این کارت.واقعا عالیه.مثل بررسی که شما انجام دادی رضا جان.بازم ممنون @};-

ممنون از تو دوست عزیزم-موفق باشی خوشحالم مفید بوده-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون رضا جان از بررسی عالیت.

 

گیگا تو سری 900 واقعا خیلی خوب ظاهر شده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از این وقت گذاشتید مطالعه کردید خوشحالم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کارت EVGA هم اضافه میشه به ببررسی بزودی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا دست شما درد نکنه عالی بود من منتظر همچین مطلبی بودم چون میخواستم این کارتو بخرم مونده بودم کدوم رو انتخاب کنم بررسی بجا و کاملی بود  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خسته نباشی اقا رضا. مر30 . نایس. عالی بود(مثل همیشه). :clapping:  :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

اقا رضا اگه تونستید در مورد خنک کننده این مدل هم مطلب بنویسید @};-  Inno3D iChill GTX 970 Ultra OC HerculeZ X4

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا خسته نباشید زحمت کشیدید @};-

 

البته من تا حالا فقط کارت گرافیک با برند Asus داشتم ولی مثل اینکه گیگابایت هم خوب ظاهر شده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا عالی بود. اگه امکان داره این کارت رو هم اضافه کنین که به گفته Zotac قویترین 970 هست!

 

Zotac GeForce GTX 970 AMP! Extreme Edition
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا عالی! هیچ کم و کسری نداشت. اما قیمت این کارت ها چنده؟ الان که اوایل نسل هستیم، چند ماه دیگه ممکنه قیمت این 3 برند کمتر بشه؟

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جناب قاسمی واقعا عالی بود این مقالتون و مطالبتون و واقعا لذت میبریم که این همه تلاش میکنین و با جدیت هر چه تمام تر هم ادامه میدین 

انشاالله همیه تداوم کاراتونو ببینیم و ازشون لذت ببریم 

یه سوال : جناب قاسمی قبل از خرید گرافیک ( gtx 970 ) این موارد رو بررسی کرده بودین یا به صورت از پیش تایین شده بوده یا ... ؟ چون گرافیک گیگابایت خوش درخشیده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا دست شما درد نکنه عالی بود من منتظر همچین مطلبی بودم چون میخواستم این کارتو بخرم مونده بودم کدوم رو انتخاب کنم بررسی بجا و کاملی بود  @};-  @};-

 

ممنون از تو

خسته نباشی اقا رضا. مر30 . نایس. عالی بود(مثل همیشه). :clapping:  :clapping:

@};-

 

سلام

اقا رضا اگه تونستید در مورد خنک کننده این مدل هم مطلب بنویسید @};-  Inno3D iChill GTX 970 Ultra OC HerculeZ X4

فرصت بشه حتما

 

آقا خسته نباشید زحمت کشیدید @};-

 

البته من تا حالا فقط کارت گرافیک با برند Asus داشتم ولی مثل اینکه گیگابایت هم خوب ظاهر شده.

 

صد در صد گیگا رومن الان تایید میکنم فوق العاده قدرتمنده و خنک

 

واقعا عالی بود. اگه امکان داره این کارت رو هم اضافه کنین که به گفته Zotac قویترین 970 هست!

 

Zotac GeForce GTX 970 AMP! Extreme Edition

 

فرصت بشه حتما

 

واقعا عالی! هیچ کم و کسری نداشت. اما قیمت این کارت ها چنده؟ الان که اوایل نسل هستیم، چند ماه دیگه ممکنه قیمت این 3 برند کمتر بشه؟

ممنون.

قیمت حدود 1/900/000 تا 2/000/000 جاهایی دیدم--لایون یک سری عرضه کرد با قیمت بی نظیر  1790/000منتها تعداد خیلی کم - 10 15 تا-قیمت لایون از همه جا کمتر بود! -وارد نشده-ضمنا این مدل های ایسوس و گیگا رو دیدم خبری از msi نیست و احتمالا حالا حالاها خبری نخواهد بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جناب قاسمی واقعا عالی بود این مقالتون و مطالبتون و واقعا لذت میبریم که این همه تلاش میکنین و با جدیت هر چه تمام تر هم ادامه میدین 

انشاالله همیه تداوم کاراتونو ببینیم و ازشون لذت ببریم 

یه سوال : جناب قاسمی قبل از خرید گرافیک ( gtx 970 ) این موارد رو بررسی کرده بودین یا به صورت از پیش تایین شده بوده یا ... ؟ چون گرافیک گیگابایت خوش درخشیده 

ممون از تو عطا جان گل -چند تا عطا داریم توی فروم من همه رو دوست دارم!

دست شما درد نکنه!! به نظرت من کسی هستم که بدون بررسی چیزی بخرم -من از قبل به جناب حسینی گفته بودم کارت گیگا احتیاج دارم-ببنید کولر ویندفرس  نسخه جدید این قدر قوی بوده که روی 980 970 به کار رفته و حتی اگر 980 tI هم عرضه بشه راحت از پسش برمیاد و این بخاطر تماس مستقیم بخش از رادیات با vRM هاست چون خیلی مهمه که این بخش دماش پایین باشه-با یان کار برد وحشتناک خنک میمونه- همین تاپیک هایی که دارم ایجاد میکنم  نتیجه تحقیقات ام بوده -کلی مطلب جمع آوری شده بود برای سه تاپیک:

 به ترتیب

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=33417&hl=

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=34399&hl=

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=34522&hl=

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با توجه به تقاضای دوستان کارت

Zotac GeForce GTX 970 AMP! Extreme Edition

مورد بررسی کامل قرار خواهد گرفت و با این کارتهای این تاپیک هم مقایسه خواهد شد-ارائه تاپیک تا چند ساعتی  دیگر خواهد بود تا آن موقع موفق باشید.

ضمنا در صورتی که  تقاضاها به حدی مناسب برسه -(پیغام خصوصی یا در همین جا در تاپیک)کارت evga 970  رو هم کار خواهیم کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه من چنین نظری نداشتم در موردتون فقط چون بعداز اینکه گرافیک گیگارو خریدین شروع به بررسی کردین گفتم شاید بعداز خریدنش به این نتایج دست یافتین یا فقط 

به خاطر علاقه یا چیزی خاصی بوده که از این مدل انتخاب کردین 

بله کاملا درسته این ویندفورس این طور که از بررسی های شما و سایتای خارجی معلومه تو طراحیش خیلی تمرکز کردن که نتیجه هم موفقیت آمیز بوده و خیلی خوب هم درخشیده 

که این خود یکی موفقیت و یک پیشرفت حساب میشه / ولی خب اگر به کسی برنخوره از طراحی کولر ایسوس اصلا خوشم نیومده و یه جوری احساس خوبی بهم نمیده البته فقط از نظر ظاهری 

و به پرفورمنسش و معایبش کاری ندارم و به کنار و بحثیست جدا ولی میتونست بهترم طراحی بشه ... به هر حال 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جناب قاسمی اگر براتون مقدوره و امکانش هست ( میدونم چقدر سخته ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد ) گرافیک برند EVGA رو هم به پست ارزشمندتون اضافه کنید 

خیلی متشکرم از شما و تلاشهای بی وقفتون / البته اگر نشد هم مشکلی نیست و هیچ انتظاری از شما ندارم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه من چنین نظری نداشتم در موردتون فقط چون بعداز اینکه گرافیک گیگارو خریدین شروع به بررسی کردین گفتم شاید بعداز خریدنش به این نتایج دست یافتین یا فقط 

به خاطر علاقه یا چیزی خاصی بوده که از این مدل انتخاب کردین 

بله کاملا درسته این ویندفورس این طور که از بررسی های شما و سایتای خارجی معلومه تو طراحیش خیلی تمرکز کردن که نتیجه هم موفقیت آمیز بوده و خیلی خوب هم درخشیده 

که این خود یکی موفقیت و یک پیشرفت حساب میشه / ولی خب اگر به کسی برنخوره از طراحی کولر ایسوس اصلا خوشم نیومده و یه جوری احساس خوبی بهم نمیده البته فقط از نظر ظاهری 

و به پرفورمنسش و معایبش کاری ندارم و به کنار و بحثیست جدا ولی میتونست بهترم طراحی بشه ... به هر حال 

 

شما بزرگوارید-بله همونطور ه گفتید کلی تحقیق کردم قبلش-و درواقع  از روی عمد کارت گیگا رو تهیه کردم خواستم ببنیم واقعا عملکردش چطوره فهمیدم راست بوده چون کارت توی 1549 مگاهرتز دماش 55 درجه بود توی فایر استریک!فهمیدم همه چیز دست بوده

جناب قاسمی اگر براتون مقدوره و امکانش هست ( میدونم چقدر سخته ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد ) گرافیک برند EVGA رو هم به پست ارزشمندتون اضافه کنید 

خیلی متشکرم از شما و تلاشهای بی وقفتون / البته اگر نشد هم مشکلی نیست و هیچ انتظاری از شما ندارم 

حتما صد در صد-بچه ها خواستن کارت AMP  زوتاک اضاف بشه شما هم EVGA

از EVGA گران ترین مدلش رو میخوام بررسی کنم

EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0

قیمتش گرون ترین کارت 970 محصولاتش evga است ببنیم حریف این کارتها میشه یا نه-البته همون کارته که جریانی بود و عکسش لو رفت ببنیم عملکرد ش چطوره

موفق باشی

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...