رفتن به مطلب

Recommended Posts

من به شدت باهاتون مخالفم ...درضمن ارزش تعمیر یه مین ایسوس یا گیگا خیلی بیشتر از ارزش نگاه کردن به محصولات ازراک و فاکس کان و الایت گروپه ...

الیت یعنی اعتماد ولی تنها چیزی که نداره همین کلمه هست ...ببخشید اگه تند حرف میزنما ...ولی خود من یه تعمیرکار مادربردهای اکثرنسلها هستم و این حرفام جدای از تعصب به جا روی مادربرد های ایسوس بیشتر به خاطر تجربیاتیه که من و همکارانم در این زمینه داریم ...بازم اگه لحن من توهین آمیز بوده منو ببخشید ... :cool: :cool: :cool: :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 60
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

 خوب یه سوال کردید منم یه سوال میکنم!

الان کنسول های نسل جدید از سی پی یو AMD استفاده میکنن !!

خوب چرا AMD با این همه محبوبیت(که تازه بدست اورده) بین کنسول سازها نتونسته جاشو تو عموم مردم باز کنه و کاریی قابل قبولی از خوش نشون بده؟

بحث تولید چیپ با برد کاملا فرق داره

دلیل عدم محبوبیت به معماری ضعیف AMD برمیگرده

مادربرد های PS3 به دست اسوس کار میشد و نسبت به رقیب X360 کارایی خنک تری داشت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز مشکل از ASUS نیست مشکل از تاجرهای بی همه چیز هست که پول جنس درجه 1 را از مشتری میگیرن ولی وقتی میرن جنس سفارش بدن جنس درجه 3 سفارش میدن

و اینطوری معلوم میشه که باز هم مشکل از داخل کشور هست نه خارج از کشور

درضمن کالاهای سفارش ایران در چین تولید میشه نه در تایوان که با کیفیت تایی شده ASUS باشه یا GIGABYTE یا MSI

خواهش میکنم به اینطورمسایل کمی دقت کنید شما با یک نفر یا با یک شرکت که طرف حساب نیستین

تازه کی کیفیت این اجناس را تایید میکنه که از بندر ترخیس میشن ؟ نازر کیفی محصولات وارداتی کی هست ؟ کسی ازش سوال کرده ؟

شما درست میگین ولی همون مینی (ایسوس-گیگا-ام اس آی)هم که تو چین درجات پایینش به دست ما میرسه خیلی بهتر از این مین های درپیته ...

 

 خوب یه سوال کردید منم یه سوال میکنم!

الان کنسول های نسل جدید از سی پی یو AMD استفاده میکنن !!

خوب چرا AMD با این همه محبوبیت(که تازه بدست اورده) بین کنسول سازها نتونسته جاشو تو عموم مردم باز کنه و کاریی قابل قبولی از خوش نشون بده؟

چونکه یه غولی به نام اینتل و مافیای اون مانع اونکار میشه ...اگه دقت کرده باشین 478 اینتل هم خرابی های زیادی داشته ولی لاپوشونی کرده یه جورایی ولی ایسوس با اینتل زمین تا آسمون فرق میکنه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بلا نسبت خنگ انقدر هم خنگ نیستم کار خودم بوده :D

در ضمن کابل ضامن قفل نداشته ساده و پلاستیکی بوده

دیگه تا این حد آخه؟ حتی اونقدر فشار هم نیاوردم که از قسمت لحیم کاری دراد

نه قربان  فدات شم این چه حرفیه

خودتون فرمودید

 

"

مورد بود اومده بود برای تعویض هارد موقع جدا کردن سوکت هارد کل ساتا از جاش کنده شد!"

پس منم ربطش دام به بی دقتی کار بر(یعنی فرمودید "امده"برا همین سو تفاهم شد)

اگه که خودتون باز کردید و این مشکل داشته که حتما درست میفرمایید و حق با شماست

ویرایش شده توسط mehrxad(مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بلی حرف شما درست هست ولی جواب من برای این نبود برای انهایی هست که کمپانی یا شرکت طراح را زیر سوال میبرن

شما اگر دستت به جایی بند بود میتونستی از خود شرکت ASUS شکایت کنی یا هر شرکت دیگه ای ؟

شما نیاز به مدرک داری درسته یا نه ؟ ایا میتونی جنس تقلبی را به عنوان مدرک استفاده کنی ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ارزش تعمیر یه مین ایسوس یا گیگا خیلی بیشتر از ارزش نگاه کردن به محصولات ازراک و فاکس کان و الایت گروپه ...

الیت یعنی اعتماد ولی تنها چیزی که نداره همین کلمه هست

ارزش تعمیر!!

تعمیری که احتمال برگشت خرابی داره؟!

بحث احساسیه و من از این بحث خارج میشم

موفق باشیم

ویرایش شده توسط mehrxad(مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود بر لیونیها

اول اینکه انشاالله مشکل استارتر عزیز حل شه

خدایش همیشه برا این مشکلات این چنینی در عذاب بودم و هیچ مرجعی هم برا پیگیری درست درمون نیست براشون

و اما استاد عزیز معین خان

اصلا انتظار ندارم از شما احساسی بشید و در مورد همچین برندی اینطوری صحبت کنید!!

فک کنم تو بازار هستید(از بعضی  پستهاتون برداشت کردم) دیگه شما چرا؟!

مین بوردهای ESC یکی از کم خرابی ترین مین بوردهایی بوده که من باش کار کردم!!!

همین اسوس که این همه داره توانشو رو بوردهای گرون قیمتش میزاره تو بوردهای ارزون خیلی امار کم خرابی بودنش جالب نیست(حتی اسوس تو لپ تاپهاشم خیلی جالب نبوده)

خدایش ESC شرکتی هست که بوردهاش تو مدتی که من باشون سرو کار داشت از تمام برندها خرابی کمتری داشته

از 2 قسمت  بورد های این برند هم خیلی خوشم میاد یکی خارهای سکوت سی پیوش یکی خارهای شکاف رم که وقعا برجستگی و مقاومت خوبی نسبت به بقیه داره و باعث میشه رم و سی پی یو اتصالشو بر اثر گذشت زمان و جرم گرفتگی از دست نده(خیلی از سیستمها با بورد اسوسی که برا مشکل پیش من اورده شدن مشکل برقرار نشدن اتصال رم با شکاف داشتن که با شتشو حل شدن)

درسته ESC احل تبلیغات و ساخت بوردهای ان چنانی و  نیست ولی برند بسیار خوبی هست و کم خرابی(اغلب باب میل حرفه ای ها نیست)

هر کاری هم میکنه برا دوام بوردهاش و برایه کارایی در مدت زمان بیشتر و تمرکزش هم بیشتر روی رفرنش هست ,نه دست کاری کردن  های انچنانی و نتیجه افزایش قیمتهای انچنانی

مهرزاد جان من بيشتر از پيشتيباني اين شرکت ناراحتم ! بردهاشون عدم سازگاري داره ولي دريغ از يک بايوس جديد ! وگرنه کيفيت ساخت تو محصولات رده پايين تقريبا براي تمام برند ها يکي هست ! مثلا يه برد ارزان قيمت H81 MSI با ECS و اسوس تفاوت چنداني در کيفيت ساختار ندارند !

اگر خرابي بردهاي ECS کم و پايين هست بخاطر فروش کمترش هست ! به نظر شما تو بهترين حالت الايت يک پنجم اسوس تو ايران برد ميفروشه !؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

در مورد شاهکارهای این شرکت پست شماره 154 در این تاپیک که تجربه من بود رو هم بخونید جالبه :دی

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=785&page=16

همون رو کپی میکنم اینجا :

بی مسئولیتیه گارانتی سازگار

یه بوردی داشتم که خیلی دوسش میداشتم maximus Vi Gene که مشکل پیدا کرد و دادمش به گارانتی سازگار در همون 2 روز اول گفتن شامل گارانتی میشه و باید صبر کنید تا موجود شه...

هفته اول گذشت گفتن ثبت سفارش زدیم... هفته دوم گذشت...هفته سوم گذشت هفته چهارم گذشت(جالبه هر بار که زنگ میزدم میگفتن ثبت سفارش نشده اما الان براتون ثبت سفارش میکنم) و بعد از 35 روز گفتن بیاید یک عدد بورد Maximus vi hero تحویل بگیرید و 80 تومن هم سر بدید (اختلاف قیمتشون اون موقع 3 اودلار بود!)

 

رفتم سازگار و مبلغ رو پرداخت کردم و دیدم یه مادربورد توی کیسه زباله دارن بهم تحویل میدن! غیر از اینکه جعبه نداشت هیچ وسیله ای هم نداشت حتی پنل هم نداشت! بهشون گفتم من اینو نمیخوام هرچی میخواید بدین یه چیز جعبه دار بهم بدین که حداقل پنل داشته باشه!

که گفتن :

هرچی داریم بدون جعبست بعدشم هم با کمال پر رویی گفتن اوکی اینو بهتون نمیدیم! میتونید همونطور که تا الان 35 روز منتظر موندین بازم منتظر بمونین تا بوردتون موجود شه (یعنی رسما" داشت مسخره بازی در می آورد این انسان بی شخصیت! تعجب میکنم این آدمها رو در قسمتی به کار میگیرن که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هست! مگر اینکه واقعا استراتژی این شرکت اینه که سعی کنن مسخره کنن ارباب رجوع رو تا خستگی کار از تنشون در بره) و اضافه کردن که : شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه!

که من هم گفتم مگه شما بورد مشابه بود منو دادین؟ 80 تومن هم سر گرفتین ! که باز هم پر رو بازیشون گل کرد  و گفت فعلا که همینه که هست! دفتر ایسوس ایران این قطعات رو به ما و ویستا میده و اونها هستن که مسئول هستن! میتونم بهتون 10 تومن تخفیف بدم! که منم گفتم اگه قراره پولم حروم بشه واسه آدمایی مثل شما ترجیح میدم تخفیف هم نگیرم تا برام درسی بشه تا طرف این گارانتی سازگار نیام دیگه!

 

البته این مسئله رو به یکی از دوستان که در قسمت ساپورت asus تایوان کار میکنند گفتم و کاملا این نوع گارانتی رو تکذیب کردن و اظهار تاسف هم کردن از رفتار دفتر ایسوس ایران  و وضعیت شرکت های گارانتی asus در ایران مخصوصا" از این جمله :شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه! 

 

یعنی در واقع بورد 750 تومنی رو تحویل دادم 80 تومن هم سر دادم(در حالی که اون بورد 3 دلار ارزونتر بود و حتی در باار ما مساوی بودند ) و یه بوردی بهم دادن که به زحمت 650 تومن فروش رفت(اون هم با گذشت حدود 35 روز) به علت نداشتن جعبه و وسائل حتی پنل!(که تاپیک فروشش رو هم دوستان دیدند)

 

جالبیه دیگه اینه که وقتی توی اون دفتر گارانتی سازگار هستید تلفن ها خیلی کم زنگ میخورن(یعنی در واقع جوابگویی تلفن ندارند آنچنان...4 نفر هستن و معمولا فقط 2 تاشون همزمان دارن جواب میدن به تلفن ها)! در حالی که اونجا بودم تماس گرفتم با شمارشون و تلفن گویا گفت که شما نفر 30 ام هستید! و همزمان با یه خط دیگم زنگ زدم و گفت شما نفر 15 ام هستید! مگه امکان داره این؟ با خطی که دیرتر زنگ زدم توی نوبت افتادم جلوتر؟ و همین نشون میده اون سیستم نوبت دهی کاملا غیر واقعیه.. هربار که بخواید با سازگار تماس بگیرید 7-8 دقیقه اگه شانش داشته باشید توی صف هستید!

در واقع تمام تلاششون رو به کار میبندن برای تاخیر انداختن در انجام کار ارباب رجوع! چیزی که شخصا در مورد گارانتی ماتریکس و آواژنگ تا به حال برام پیش نیومده! با اینکه خیلی خیلی بیشتر به آواژنگ و ماتریکس مراجعه کردم تا الان هیچ مشکلی نداشتم

 

 

همین الان هم موقع خریدن قطعات asus و یا asrock تمام تن و بدنم باید بلرزه از این گارانتی بی مسئولیت! مسئله ایسوس کاملا مربوط به asus.ir یا دفتر ایسوس ایران هست و به علت کوتاهیه اونهاست!این حرفی هست که سازگار و ویستا میزنن

بعد از اون قضیه هم

چند روز پیش هم به یکی از دوستان که رفته بودن سازگار گفته بودن چیپ رگولاتور سوخته(چون چسب روی یکی از چیپها فرسوده شده بود میگفتن نشونه ی سوختگیه) اون هم با کلی کسلاس گذاشتن که ما کارشناسامون فلانن و بهمانن! و من هم چون از همون مدل داشتم هر 2 تارو بردیم گارانتی و مال من هم همون شکلی بود و کاملا" سالم ! یک مشت بی سواد دارن کار میکنن اونجا

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فرجام عزیز اگر شما همچین مشکلی با گارانتی سازگار داشتی من همین مشکل را با اواژنگ داشتم

البته اخر سر با درگیری لفظی و تعویض کالا و دزدیده شدن قطعه ای از مادربرد من همه چیز تموم شد

تازه خود مدیر مسول که یه خانوم بود شخصا من را تحدید میکرد البته خوب فداش بشم :cool: :big hug:

ولی در کل همه شرکتهای خدمات دهی و گارانتی از عمل کردن به وظیفشون سر باز میزنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدود یک ماه پیش من یک عدد رم واسه تعویض گارانتی ایمانتیک بردم قرار شده هر وقت بار امد باهام تماس بگیرن

ویرایش شده توسط Hamed.Madadi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه ی دوستان.

در مورد مادربورد با گارانتی سازگار نمیتونم نظر بدم چون تا بحال مادربورد با گارانتی این شرکت نخریدم. قدیم 2 تا مادربورد ایسوس گارانتی ویستا داشتم که خراب شدن و  کار من با ویستا به جاهای باریک کشید ... بگذریم.

اما در مورد گارانتی سازگار، به نظر من این شرکت گارانتی، در زمینه ی هارد های اینترنال و اکسترنال خوب عمل کرده. بار ها ، هارد بردم و بدون مشکل تعویض کردن.

و در نهایت، به نظر من بهترین شرکت گارانتی، ماتریس هست. چند مورد کارت گرافیک و لپ تاپ برای گارانتی بردم، گرافیک ها رو تعویض و لپ تاپ رو هم قطعاتش رو تعویض کردن. از همه مهمتر برخورد بسیار محترمانه ی کارمندان اون شرکت بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهترین کار خرید محصول بدون گارانتی هست !!!!

ای کاش چندتا مرد پیدا میشدن و محصولات مستقیم و قیمت مناسب وارد می کردن و بدون گارانتی. فکر نکنم نمایندگی انحصاری داشته باشن.

مثل مانیتور ایسوس یا ال جی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعاً خوب میشد بدون گارانتی عرضه میشدن ولی متاسفانه بدجوری جا افتاده توی بازار ما قطعه بدون گارنتی و یا گارانتی شرکتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گارانتی ؟؟!! تو ایران ؟! مثل خیلی چیزای دیگه که تو اینجا بی خودی و نمایشی و مسخرست  این گارانتی و شرکتهای گارانتی هم بی خود و نمایشی و مسخرست 

 
اگه به شکایت کردن بود الان باید درش رو خیلی وقته پیش تحته کرده بودن مثل خیلی از شکایتهای دیگه که پشت درای بسته " حل " شدن ! 
 

گارانتی در ایران = 0/5 گرم کشک

 

این مطلب رو تو یکی از سایتهای خبری دیدم که لازم دونستم شما عزیزان هم ببینید

( برای فهمیدن اینکه کدوم گارانتی چقدر بین مردم محبوبه به اینجا مراجعه کرده و با کلیک روی هر کدوم از شرکتها این میزان رو بسنجید ) 

___________________________________________

 

 

طبق بررسی‌های انجام شده، بهترین شرکت‌های گارانتی به ترتیب اولویت، بدین شکل معرفی می‌شوند:

 

best-mehr93.PNG

 

ضعیف‌ترین خدمات گارانتی را نیز به ترتیب شرکت‌های زیر ارائه می‌دهند:

worst-mehr93.PNG

ویرایش شده توسط ATA_SE7EN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ولی با همه این حرفا بعضی چیزها رو نمیشه بدون گارانتی خرید 

 

یکی از بستگان یه تلویزیون سونی (مدل دقیق یادم نیس) خریده بود قیمتش حدود 4 میلیون بود ، اینا یه دختر کوچیک داشتن ، دختره اومده رو این تلویزیون آب پاشیده ، خلاصه پنلش به فنا رفت ،  دادن گارانتی واسشون کلا تعویض کرد

 

حالا اگه گارانتی نداشت معلوم نبود چقدر باید خرج میکردن تا تعمیر بشه یا اصلا شاید هم نشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دادش سلام

بنده ی هارد از Digikala خریدم 2 روز ازش استفاده نکردم که خراب شده WD MYPassport اولا دست Digikala برای این کالا بهم داده درد نکنه! و بعد دادم سازگار گفتن تعویض بعد 2ماه و 15 روز برام با پست تیپاکس فرستادن!بعد در بسته رو باز کردم دیدم هیچی توش نیست!!!!!!!!!!!! زنگ زدم گفتم چرا اینطوریه اما قبل نکردن خلاصه با دعوا گفتن برات میفرستم حالا از اون موضوع 6 ماه میگذره هنوز هیچ خبری نیست که نیست و هر روز ی جواب میدن - واسه هر کالای 70 تومن برای گارانتی میگیرن اما هیجی به هیجی....آواژنگ از سازگار بدتر ...... یکی از یکی بدتر

 

 

دادشم خودتو ناراحت نکن اینجا ایرانه!!!!

 

خوش تبلیغ و خوش فروش و بد گارانتیند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این مورد خیلی باحال بود در جعبه رو باز کردی و دیدی هیشکی توش نیست =)) =)) =)) =)) =))

...

چرا یه پستم پاک شد من که چیز خاصی ننوشته بودم که  ... :mad: :mad: :mad: :mad:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ولی با همه این حرفا بعضی چیزها رو نمیشه بدون گارانتی خرید 

 

یکی از بستگان یه تلویزیون سونی (مدل دقیق یادم نیس) خریده بود قیمتش حدود 4 میلیون بود ، اینا یه دختر کوچیک داشتن ، دختره اومده رو این تلویزیون آب پاشیده ، خلاصه پنلش به فنا رفت ،  دادن گارانتی واسشون کلا تعویض کرد

 

حالا اگه گارانتی نداشت معلوم نبود چقدر باید خرج میکردن تا تعمیر بشه یا اصلا شاید هم نشه

مطمئنی آب خورده رو گارانتی قبول کرد؟؟؟ جزو شرایط اولیه اینه که ضربه و آب دیدگی شامل گارانتی نمیشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جالبه که من تا حالا تجربه بدی از هیچ گارانتی نداشتم  :D  شاید از خوش شانسیم باشه ولی باورکنید تا حالا چند مورد از هارد سامسونگ با گارانتی سام الکترونیک گرفته تا گرافیک EVGA با گارانتی فارِس و مادربورد ایسوس با گارانتی ویستا و رم پاتریوت و ... بقیش هم یادم نیست. هر بار به گارانتی مراجعه کردم بدون حرف اضافی قطعم رو با قطعه آکبند تعویض کردن! حتی بعضی هاشون واقعا شامل گارانتی نبودن و خودم خرابشون کرده بودم! و من چون زنجان هستم هیچ وقت  حتی حضوری نرفتم و همیشه قطعه رو با هماهنگی براشون فرستادم و اونها هم با هزینه خودشون برام قطعه نو رو فرستان

ویرایش شده توسط Bahman
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا کسایی که تو گارانتی ها کار میکنن یه عده آدم بی سوادن که واسه ارباب رجوع کلاس میزارن ... من هاردم از دستم افتاد زمین و یه ترک جزئی گرفت و بالانمیومد و یه صدای تلق تلق ریز توش میومد ...

دادم به اونا و گفتم که این چه وضعشه یه بار کانکت میشه و یه بار دیسکانکت ...گفت باید بمونه تا جواب بدیم ...گفتم اطلاعات توش واسم مهمه اونا گفتن ما مسئولیتی در این قبال نداریم ... گفتم ****** ....البته تو دلم ...

هیچی پس فرداش زنگ زدند و یه my passport ultra یه مدل بالاتر و باریک تر هم بهم دادن ...اصلا هم نفهمیدند که زمین خورده ... البته گارانتی داریم تا گارانتیا ... اینی که میگم مال شرکت گرینه ... و چون اونا خودشونو موظف به پاسخگویی به مشتری میدونن همچین کاری کردند وگرنه عمرا سازگار و ویستا و ... از همون در که میری تو جواب آدمو بدند ... ~x( ~x( ~x( ~x( ~x( ~x(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

خب حالا این کارا خودتون درسته میرید کالایی که خودتون خراب کردید رو میدین براتون تعویض می کنن بعد یه بنده خدا که حقش هست میره چون جنسی برا تعویض ندارن می پیچوننش... !!!

بعد تعویض جنستون رو به خریت طرف میذارید نه به اینکه به حرف شما اطمینان کرده و به به اعتمادش خیانت کردین...   :-?

همینه دیگه که به هیچجا نمی رسیم تو جهان سوم گیر کردیم بعد انتظار دارین باهامون درست رفتار بشه...  *dry#

ویرایش شده توسط Nima Mazrouie
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاملا باهات موافقم ولی ما هم این کارا رو به تلافی بلاهایی که سر مشتریا میارن انجام میدیم بیشتر ... :D :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مطمئنی آب خورده رو گارانتی قبول کرد؟؟؟ جزو شرایط اولیه اینه که ضربه و آب دیدگی شامل گارانتی نمیشه!

 

مطمئنم :| طرف وقتی تلویزیون رو برده گارانتی نگفته که آب ریختیم روش !!! کدوم آدم عاقلی میاد بگه  :batting eyelashes:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...