رفتن به مطلب

کنسول آلفا، محصول جدید Alienware (آیا بازار کنسول ها دچار دگرگونی می شود؟)


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

08b6432f46f5a9950c9b29282b7539c5_L.jpg

تیم Alienware شرکت دل روز گذشته از عرضه کنسول جدید خود با نام آلفا خبر داد. این محصول که در اصل بعنوان یک استیم ماشین اوایل سال جاری میلادی معرفی و بازاریابی شده بود که این شرکت به دلیل اینکه هنوز استفاده از کنترلر استیم روی آن نهایی نشده (چیزیکه ماشین های استیم به آن احتیاج دارند)، تصمیم به ارائه آن با کنترلر بی سیم Xbox 360 گرفته است. البته باید به این نکته توجه شود که استیم ماشین به یک پیکربندی سخت افزاری گفته می شود که با یک ارتقاء ساده بوجود می آید. شرکت دل این محصول را در 4 مدل با قیمت های متنوع 550 دلار، 700 دلار، 800 دلار و 900 دلار ارائه نموده که ارزانترین آن به یک پردازنده دو هسته ای Intel Core i3-4130T با فرکانس هسته 2.9 گیگاهرتز ، کارت گرافیک انویدیا سری GTX با 2 گیگابایت حافظه GDDR5، چهار گیگابایت حافظه DDR3L با فرکانس 1600 مگاهرتز و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

مدل 700 دلاری دارای مشخصات تقریبا مشابه با مدل قبلی با این تفاوت که رم و فضای ذخیره سازی آن دوبرابر شده است. (8 گیگابایت رم، یک ترابایت هارد دیسک) در مدل 700 دلاری دل از پردازنده چهار هسته ای Intel Core i5-4590T با فرکانس هسته 3 گیگاهرتز استفاده کرده و بقیه مشخصات سخت افزاری مانند مدل قبلی است. مدل 900 دلاری به یک پردازنده Intel Core i7-4765T با فرکانس هسته 3 گیگاهرتز و کارت گرافیک انویدیا سری GTX با 2 گیگابایت حافظه GDDR5 مجهز شده که در کنار آن 8 گیگابایت حافظه DDR3L با فرکانس 1600 مگاهرتز و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی وجود دارد. تمام این 4 مدل به قابلیت های ارتباطی Bluetooth 4.0 و Wireless AC مجهز شده اند. دو عدد پورت USB 2.0 در قسمت جلو، دو عدد پورت USB 3.0 در قسمت پشت، یک پورت شبکه گیگابیتی، یک خروجی HDMI 1.4a، یک ورودی HDMI و یک خروجی صدای اپتیکال مجموعه خروجی و ورودی های این کنسول را تشکیل می دهند.

Sample.png

همچنین مشخصات اعلامی نشان می دهد در هر 4 مدل ارائه شده از سیستم عامل ویندوز 8.1 استفاده شده است ولی در کنار آن دل از یک رابط کاربری طراحی شده اختصاصی استفاده کرده که به گفته خودش کنترل دستگاه را برای کاربران بسیار ساده کرده است. کاربران علاقه مند به بازی می توانند در بازی های مورد علاقه خود از دسته بازی و یا به طور سنتی از کیبورد و ماوس استفاده کنند. قابلیت ارتقاء سخت افزاری این محصول هم به راحتی امکان پذیر است. کاربران می توانند به راحتی پردازنده و مقدار حافظه این دستگاه را ارتقاء دهند چیزی که در Xbox One و PlayStation 4 امکان پذیر نیست. حالا سوالی که مطرح است این است که آیا کنسول آلفا مانند دیگر محصولات دل از فروش خوبی در بازار بهره مند می شود یا خیر؟ و اینکه رفتار مشتریان دربرابر این محصول نسبت به کنسول های بازی Xbox One و PlayStation 4 با توجه به پلتفرم PC آن، چگونه خواهد بود؟

sakhtafzarmag

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست عزیز لطف کنید مطالبی رو که از سایت های ایرانی کپی می کنید  با ذکر منبع در این انجمن قرار بدید

با تشکر

انجمن مطالب کپی شده از سایتهای دیگر

ویرایش شده توسط Mahdi-Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...