رفتن به مطلب

خرید گرافیک r9 280x مشکل دار


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

بنام خدا

با سلام خدمت دوستان گل لیونی

قضیه از این قرار هست که من از یکی از بچه های فروم یه کارت گیگابایت مدل r9 280x windforce خریدم که بعداز طی کردن و صحبت کردن با ایشون از این آقا مهلت تست 3 روزه برای کارتشون گرفتم. کارت وقتی که به دست من رسید و من این کارت رو تست کردم بعداز حدوده 10 دقیقه این کارت از بازی می پرید بیرون یا بعداز حدوده 1 ساعت بلک اسکرین یا بلو اسکرین می شد. همون طور که در اواخر تاپیک نوشتم فک کردم که مشکل از درایوری هستش که دانلود کردم لذا من انواع درایور های قدیمی و جدید رو روی این کارت تست کردم، داخل تاپیک جاهایی که عکس گل میبینید رو قبلا نوشته بودم که کارت مشکل داره ولی فروشنده به من گفتن که نوشته های مشکلات رو حذف کنم که من هم یه گل گذاشتم بجاشون.. پس از 1 روز که کارت رو تست کردم و به دوستام سپردم که اونا هم همین مشکل رو داشتن با فروشنده تماس گرفتم برای عودت دادن کارت به ایشون و پس گرفتن مبلغ ام. ایشون گفتن که کارت گارانتی داره و بفرست گارانتی (تقریبا 1 سال گارانتی آواژنگ داشت) من به ایشون گفتم که سری رو که درد نمیکنه دستمال نمیبندن.. من مبلغ رو کامل فرستادم و حالا از شما انتظار دارم کارت سالم به من تحویل بدین که بعداز کلی صحبت ایشون گفتن کارت رو پس بفرست. (ایشون میگفتن که کارت رو چند ماهه استفاده نکردن و در داخل جعبه گذاشتن)

من کارت رو برای یکی از دوستان فرستادم تا ایشون هم از تهران بفرستن برای فروشنده که در مشهد ساکن بود ولی از اونجا که کارت رسید تهران به دوستم گفتم کارت رو ببره گارانتی که هم فروشنده اذیت نشه هم به هرحال ایشون رو ناراحت نکرده باشم (گفتم شاید مشکلی نداشته باش و با یه تعمییر ساده مشکل حل بشه) بعداز 2 هفته گارانتی آواژنگ به من گفت که این کارت قطعه پریدگی داره و روی اون هم زرد شده طوری که تغییر رنگ داده و من هم همون روزی که کارت رسیده بود متوجه این قضیه نشده ام. با فروشنده تماس گرفتم و گفتم که کارت شمارو حتی گارانتی هم قبول نکرده ولی ایشون به من گفتن که این دیگه مشکل من نیست و من دیگه هیچ تعهدی ندارم و اصلا ممکنه کارت دسته شما آسیب دیده باشه!! بنده بهشون گوشزد کردم که برادر من اگر قرار بود مشکلی پیش بیارم نزدیک به 870 تومن پول رو خرج کسی نمیکردم که 1500 کیلومتر با من فاصله داره و حتی من هم نمیشناسمش و حتی امتیاز درست حسابی هم نداره..

فروشنده هم میگن که به من اصلا ربطی نداره و معامله تمام شده است. آیا با پیدا کردن ادرس خودم بشخصه برم پول رو ازش بگیرم یا اینکه دیگه من هیچ حقی ندارم؟

از دوستان تقاضا میکنم منصفانه رای بدید مخصوصا جناب آقای حسینی و بقیه مدیر های انجمن

که آیا اشتباه از من بوده که کارت رو پس ندادم یا اینکه فروشنده باید مسئولیتش رو قبول کنه چون ایشون گفته بودن بفرست گارانتی

تمام نوشته های بالا بدون کوچکترین کم و زیاد شدگی نوشته شده و حتی میتونم کلیپ از اس ام اس های رد و بدل شده رو قرار بدم

مرسی دوستان

این هم لینک فروش کارت

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=32598&hl=

ویرایش شده توسط vampirekain
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام عزیزم . خب اولا من بسیار ناراحت شدم بابت این موضوع دوما اقای حسینی به صورت جدی تذکر دادن که مشکلات شما با کاربران و مشکلات معامله به سایت لیون هیچ ربطی نداره . 

 

و اما سوما چرا شما از کاربری که هیچ امتیازی نداره کارت رو بخرید ؟ اتمام تایپک این دوستمون 20 ابان هست این موقع که سیستم معامله بین کاربران لیون رو اقای حسینی زحمت کشیدن فعال کردن چرا شما از این سیستم استفاده نکردین ؟

 

و در نهایت فروشنده به شما گفته کارت رو مرجوع کنید چرا پس از اینکه گفته مرجوع کنید سری که لازم نبوده دستمال ببندی زرو دستمال بستی به قول خودت وقتی فروشنده بهتون گفت کارتو مرجوع کن چرا بردی گرانتی و کشش دادی عزیزم ؟

 

 

 

من مبلغ رو کامل فرستادم و حالا از شما انتظار دارم کارت سالم به من تحویل بدین که بعداز کلی صحبت ایشون گفتن کارت رو پس بفرست.

 

امیدوارم مشکلتون حل بشه . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من نگفتم که به آقای حسینی ربط داره گفتم که ایشون نظر بدن به هرحال ایشون چندتا پیراهن از بقیه بچه ها بیشتر پاره کردن و تو این مشکلات بیشتر بودن و میدونن قضیه چی به چی هستش، والا گفتم برای اون بنده خدا هم ناراحتی پیش نیاد و از دست من دلخور نشه و مشکلات هر دوتامون به خوبی تمام بشه

پس از دیدگاه شما مقصر من هستم که کارت رو پس ندادم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من نگفتم که به آقای حسینی ربط داره گفتم که ایشون نظر بدن به هرحال ایشون چندتا پیراهن از بقیه بچه ها بیشتر پاره کردن و تو این مشکلات بیشتر بودن و میدونن قضیه چی به چی هستش، والا گفتم برای اون بنده خدا هم ناراحتی پیش نیاد و از دست من دلخور نشه و مشکلات هر دوتامون به خوبی تمام بشه

پس از دیدگاه شما مقصر من هستم که کارت رو پس ندادم؟

 

اگر فروشنده ، بهتون گفتن که کارت رو برگشت بدید و پول رو بصورت کامل براتون واریز میکنند و شما بخاطر اینکه فروشنده ی گرامی ناراحت نشن و شما هم زودتر به نتیجه برسید بردید گارانتی خب اینجا درسته فروشنده کارت مشکل دار بهتون دادن اما شما باید طبق گفته ی ایشون کارت رو مرجوع میکردید داداش گلم و نباید حتی لحظه ای درنگ میکردید . 

 

و اما راه حل : راه حل اینه که یا فروشنده کارت رو پس بگیره و پول شما رو پس بده این راه حل اول هست . 

 

راه حل دوم اینه که شما ببرید به تعمیرکار بدید یک تعمیرکار حرفه ای یا شرکتای گارانتی کننده که براتون اگر تعمیر میشه تعمیر کنند با هزینه ی خودتون که این خسارت رو فروشنده بدن . 

 

اکثر مواقعی که بیرون میپره یا نمیتونه تستهایی رو پاس کنه مشکل از پاور هست پاور شما رو میتونم بپرسم چیه مدلش ؟؟؟

 

البته مشکلات کارتهای 280X هم که ماشالله کم نبوده هر کسی خریده یه مشکلی داشته از دوستان یکی از دوستان دیگر هم با ASUS مشکل داشتند اقا محمد متعمدی هم باز مشکل داشتند کلا گرافیک های AMD داستان دارن برا خودشون والا . 

ویرایش شده توسط EHSAN BAHAVAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متاسفانه بامرام بودن شما و به فکر ایشون بودن تون باعث ظرر خودتون شده 

 

روز اول باید پس میفرستادی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله داداش باید پس میفرستادین دیگه خواستی ثواب کنی کباب شدی ولی فروشنده هم باید انصاف داشته باشه.حد اقل یه مبلغی پس بده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما بايد تو اون بازه زماني که مهلت تست داده تست ميکرديد

اگه تو اون بازه بهشون گفتيد کارت مشکل داره پس فروشنده بايد کارت رو پس ميگرفته و پولشو پس ميداده که البته خودشم گفته که پس بفرست ولي شما نفرستادين

اون کسي که کارت رو ميفروشه , بايد قبل از اين که تاپيکو باز کنه کارتو حسابي زير فشار تست کنه و بعد بفرسته , نه اين که تست نکرده و حتي مطلع از مشکل دار بودن کارت , اونو واسه کسي بفرسته و بعد به اون شخص بگه بفرستش گارانتي!

اگه اينجورى هست چرا خودتون از اول نفرستادين گارانتي؟

شما خريدار هم ميبايستي واسه فروشنده ميفرستادين و پولشو پس ميگرفتيد و زحمت فرستادن رو به فروشنده ميدادين. اگه درست ميشد دوباره ازش خريدارى ميکردين و حالا چون تعميري به حساب ميومد ملبغ کمترى بهش ميداديد.

به هر حال خود فروشنده هم در مقابل کالاشون بايد مسئول باشن چون اون بنده خدا از همون اول گفتن که کارت مشکل داره و فروشنده حق نداره کارت مشکل دار به خريدار بده حتي اگه گارانتي داشته باشه و مشکلشو گارانتي حل کنه.

هردو طرف مقصر هستن.

من نميگم برو درب خونشون بحث کنو پولتو بگير به نظر من به فروشنده زنگ بزن و بگو من کارتو ميبرم تعميرگاه و اگه قابل تعمير باشه قبل از تعمير پولشو ازت ميگيرم و تا نداده تعمير نکن.

ویرایش شده توسط miladsooti2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پاور من مدل 885 گرین فن سبز هستش و هیچ مشکلی تو قضیه پاور ندارم، سیستم من هم یه سیستم های اند هستش

من با فروشنده صحبت کردم ولی میگن که به هیچ عنوان پس نمیگیره دلیلش هم اینه که میگه من باهاشون کار میکردم بعد قایمش کردم تو کارتون از اون موقع هم بهشون دست نزدم!!!

ویرایش شده توسط vampirekain
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قرار شده که برای شکایت پیگیر بشم، مثل اینکه گراف یکی دیگه از دوستان هم مشکل پیدا کرده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله حتما پيگير شو و کوتا نيا, صد در صد طرف از معيوب بودن کالا مطلع بوده.

از کجا معلوم که طرف داره راس ميگه و اونها رو سالم گذاشته کنار؟ گيريم اينجور باشه نبايد قبل از ارسال دوباره چک ميکرده (تو حالت لود و يا گيم)

به هر حال اگه فروشنده واقعي بود نميگفت بفرس گارانتي,

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز شما قبل از خریدن کارت از ایشان تقاضا نکردی که عکسهای واضحی از کارت برای شما بفرسته یا در سایت بزاره تا وضعیت کارت را چک کنی ؟ اگر نه که کاره شما اشتباه بوده و دستت به جایی بند نیست

اینجا فروشنده میتونه ادعا کنه که کارت دست شما خراب شده در حال حاضر پیشنهاد میدم ببری اواژنگ بدی تعمیرش کنن اگر تنها ایرادش قطعه پریدگی هست

همیشه اگر چنین قطعه ای میخوای خرید کنی از فروشنده باید بخواهی که عکسهای واضحی برای شما توی سایت قرار بده که به عنوان مدرک داشته باشی

شما که میگی کارت روشن میشه پس مشکل خاصی نداره ببر بده تعمیر کنن ولی دیگه اینطوری خرید نکن به دوستان عزیز هم بگو که از ایشان خرید نکنن چون مسولیت پذیر نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان بنده هم یه کارت دیگه ازش خریدم.روز اول که رسید دستم بردم دوستام تست کردن گفتن خرابه حالا چون راهش دور بود بنده اصرار کردم با تنضیمات پایین تر تست کنم که کارت 2 ساعت بدون مشکل کار کرد.

از اون موقع تو قوطی بود تا امروز که بردم دوباره تست کردم و دیدم مشکل دار هست.

موقع خرید هم به فروشنده گفتم سیستم ندارم بچه مایه دار هم نیستم اگه کارت مورد دار نیس و 3و4 سال برام کار میکنه ارسال کن اگه مورد داشته باشه نکن داداشم.

متاسفانه با مظلومیتی که پشت تلفن دارن به من اطمینان دادن کارتشون سالم هست.

مصمعن هستم این دوستمون هم قول مظلومیت پشت تلفن این آقا رو خوردن و ترجیح دادن بفرستن برا گارانتی تا هم فروشنده به پولش برسه هم این دوستمون به کارتش.

داداش گل اگه 2تامون ازش شکایت کنیم به نتیجه میرسیم شک نکن.

هم پولمون رو پس میگیریم هم ایشون به عنوان مجرم مجازات میشن.یا علی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه کارت یکی دیگه از دوستان هم مکل پیدا کزده

مدرک من خود نمایندگی آواژنگ هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

يعني چي که اگه روشن ميشه پس موردى نداره. وقتي کالاى رو ميفروشه و ميگه مشکلي نداره حتي اگه مثلا يکي از پره هاى فنش شکسته باشه ولي به خوبي کار هم بکنه , باز هم خريدار حق داره کالا رو پس بفرسته و اگه فروشنده زير بار نرفت ازش شکايت کنه.

وقتي کارتيو ميفروشي بايد از همه نظر اوکي باشه مگه اينکه قبل از معامله به خريدار اطلاع بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداشم روشن بشه ولی هنگ کنه بلو اسکرین بیاره از بازی بندازه بیرون یه بازی برات کامل اجرا نکنه مشکل نداره?

عجب حرف جالبی میزنین مطمعن باشین اگه پشت تلفن با فروشنده کارت حرف میزدین حرفش برات سند میشد که کارتش با آکبند فرقی نمیکنه.

جایی هم به ما نگفت کارتش مشکل خواصی داره مثلا نگفت بلو اسکرین میاره یا چیز دیگه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام وعرض ادب خدمت همه دوستان من کسی هستم که کارت رو به ایشون فروختم

لطفا همه دوستان یک طرفه به قاضی نرن

من کارتم سالم بوده واستفاده میکردم ونیازی نداشتم گذاشتم برا فروش

شرایط معامه از این قرار بوده که من مهلت تست48 ساعته دادم به اسرار ایشون ودر صورت عدم رضایتشون بعد از48 ساعت کارت رو برام پس بفرسته و مبلغ رو براشون برگشت بزنم و پس از خاستن کارت با همون وضعیتی که خودشون کارت رو دیدن و تست کردن و خاستن و پس اتمام مهلت تست بنده هیچ گونه مسعولیتی رو در قبال کارت عهده دار نیستم وپاسخگو نخاهم بود  . و معامله تموم شده هست.

ایشون فرمودن کارت ایراد داره گفتم ایرادی نداره برگشت بزن .

ایشون شنبه بدستشون رسید48 ساعت مهلت تست داشتن و حدودا دوشنبه باید میفرستادن که حدودا دو روز بعد حدودا چهارشنبه به دست من برسه که نرسید پیگیری هم کردم گفت چرا هنوز کارت نرسیده گفتن با تیباکس فرستادم. رفت تو هفته بعد یکشنبه شد گفتم اقا این چرا نرسیده ایشون این پیغام رو به من دادن.

شرمنده یادم بهتون بگم مبلغ رو خرج کنید من کارت رو فرستادم گارانتی. که معامله تمام شد وبنده هیچگونه مسعولیتی در قبال کارت رو ندارم . کارت بسوزه منفجر بشه . نوسانات برق باشه سیستم اون مشکل داشته باشه و هر چیزه دیگه ممکن بوده باشه که ایرادی پیدا کرده باشه. ایشون حالا پیگیر شده که کارت خرابه دوست من به من ربطی نداره که خرابه میخاستی کارت رو برگشت بزنی پس 48 ساعت تست چرا برگشت نزدی؟

دوستان جریان از این قرار بود ایشون کارت رو خاستن و قبول کردن بعد از مهلت تست بنده هیچگون مسعولیتی در قبال کارت عهده دار نیستم .

ببر گارانتی شما هستیو گارانتی .

لوازم برقی خودتن همه دوستان در جریان هستید چطوره یه لواز برقی میخری پاتو از دره مغازه میزاری بیرون هر مشکلی پیش بیاد مغازه دار بعهده نمیگیره.

دیگه این کارتها هم که خیلی از حساساسیت فوقوالاده بالایی برخوردار هستن. 

یه ماشین میخری میگه اقا ماشینه ما همینه خوب نگاش کن دور بزن باهاش بعده معامله هر ایرادی پیش بیاد به من ربطی نداره . حالا بعد ماشین موتورش بیاد پایین و اتیش بگیره .و هرایرادی پیش بیاد دیگه ماشین رو خودتون پسند کردین و خریدن .  و معامله تموم شده هست و فروشنده هم طی کرده اقا جنس ما همینه میخای بخا نمیخای نخر. ماشین و جنس زیاده برو ماله یکی دیگه رو بخر.

شرمنده دوستان سرتون رو به درد اوردم من نه کلاه بردارم نه ماله حروم خور عین مرد وایستادم جواب دادم.

این دوستمون حرفش نمیرسه دبه در اورده میخاستی حواست رو جمع کنی جنس رو دیدی پسند کردی خریدی و بعد مهلت تست هم فروشنده هیچگونه مسعولیتی رودر قبال کارت رو نداره.

ویرایش شده توسط OMID1111
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من اگر میخواستم دبه در بیارم پول رو به شما اون هم کسی که نمیشناختم نمیدادم

این حرفش خیلی زور داره واقعا

اون حرف رو زدم چون شما گفتی ببر گارانتی منم گفتم نه شمارو ناراحت کنم نه من بمونم بدون گراف ولی کارت شما طوری آسیب دیده که گارانتی آواژنگ میگه من مسئولیتی در قبالش ندارم

ویرایش شده توسط vampirekain
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هر 2 شما مقصر هستین چرا محکمکاری نکردین ؟ جناب اقای امید شما باید چندتا عکس از کارت میزاشتی توی سایت که ایشان همه جای کارت را ببینه و بهد خرید کنه حتی یه تست قبل از ارسال از کارت میگرفتی من خودم کارت داشتم برای فروش هر عکس و هر تستی که خریدار بخواد براش میگیرم که خریدار هم با دل قرص و محکم خرید کنه و در اینده هم به قول شما دبه در نیاره

خریدار محترم شما هم اشتباه کردی که با استناد به گفتهای ایشان ازش خرید کردی همیشه هم سعی کنید خریدها را از شهر خودتون و حضوری انجام بدین که بتونید تست هم بکنید اگر هم از شهرهای دیگه خرید میکنید توسط سیستم خرید و فروش LionComputer و با واسطه گری جناب اقای حسینی خرید کنید تا جایی برای شک نباشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دادش اواژنگ چی گفته ؟ قابل تعمیر هست یا نه ؟ ایا احتمال داره بعد از تعمیر خراب بشه ؟ اواژنگ همچین احتمالی میده ؟ اگر گارانتیش باطل شده هزینه تعمیرش چقدر میشه ؟

اینها را جواب بده ببینیم میشه مشکل را جوری حل کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب یا نه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اینجوری به نتیجه نمیرسیم من و این دوستمون تصمیم به شکایت داریم کللی با آقا امید هم حرف زدیم که کارش درست نیس چون ما الان 2 نفر هستیم مطمعنا دوستان شاهد هستن دگه نمیشه که 2تا کارت بفروشی سالم باشن و هر 2 خریدار ناراضی باشن که کارت خراب دریافت کردن.

بنده دوست نداشتم براشون تو پلیس فتا پرونده تشکیل بشه به هر حال حتی تشکیل پرونده هم دردسر داره دیگه.ایشون هم مثل ما جوونن دیگه.

اگه قرار باشه مللت کارت ماین شده و خراب رو به اسم بدون ماین و سالم.بفروشن که فروم لیون دیگه کسی به کسی اعتماد نمیکنه که.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه با اینکه آشنا داشتم و فرستادم گفتن به علت پریدگی قطعه و زرد رنگ شدنش از گارانتیشون خارج شده

حالا هم موندم همینطور دستمم هم همچین مشکلی براش پیش اومده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینم از تاریخ واریز ایشون به حساب بنده

خودتون قضاوت کنید ببینید حق با کیه

 

b27w0uqdtx9cgvo7ir4u_thumb.jpg

untitled.bmp

ویرایش شده توسط OMID1111
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هنوز گارانتی نبردم ولی مطمعنم فروشنده خودش برده گارانتی دیده قبول نمیکنن آورده گذاشته برا فروش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایشون گفته بودن کارت در کارتون هستش، منم گفتم خو اگه چند وقته تو کارت و کار نداده حتما سالمه دیگه

من اولین بارم نیست که اینطور خرید میکنم، دوستان اگر مایل باشن میتونن با همین نام کاربری فروش من رو دد سایت هایی مثل isam.ir و persiantools.furom و  sakhtafzar و همین لیون ببینن

نام کاربری من با همین ایدی داخل اون فروم ها هستش که در حدود 50 تا امتیاز بیشتر دارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...