رفتن به مطلب

یک خبر بد! بازی Assassin’s Creed Unity روی پردازنده و کارت گرافیک AMD خوب اجرا نمی شود!


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

عجب دنیای غریبی است دنیای فناوری! همین دیروز خبری در مورد قدرت پردازشی کنسول ها و دسکتاپ در بازی Assassin’s Creed Unity منتشر کردیم. حال درست بعد از این خبر یک مطلب جالب و در عین حال کمی ناراحت کننده هم باز در مورد این بازی برای شما دوستان داریم. براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است این بازی روی سیستمی با پردازنده و کارت گرافیک AMD به خوبی اجرا نمی شود. براساس گزارش کاربران زمانی که بازی را روی سیستمی که در آن از پردازنده و گرافیک AMD اجرا می کنید با مشکلاتی مانند نمایش بافت ها، کاهش فریم در بازی و موارد متعدد دیگری رو به رو می شوید.

یوبی سافت ادعا می کند که این مشکل به خاطر قطعات سخت افزاری شرکت AMD است! البته براساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است این مورد بیشتر تقصیر خود یوبی سافت است چون این بازی براساس رابط دایرکت ایکس 11 است و این رابط حداکثر قادر به نمایش ده هزار Draw calls یا همان تعداد اجسام قابل نمایش در یک تصویر است در صورتی که یوبی سافت سعی کرده است 5 برابر این مقدار را به کار ببرد که این موضوع باعث بروز مشکلاتی شده است. یوبی سافت در فروم خود بیان کرده است که این شرکت و ای ام دی در تلاش برای حل این مشکل هستند و اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر می شود

http://afraig.ir/?p=828

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...