رفتن به مطلب

تست و بررسی Dragon Age Inquisition برروی GTX 970


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

بررسی  عملی بازی Dragon Age inquisition


خرید کلید اصلی بازی از اوریجن


با نگاهی بر عملکرد قفل جدید Denuvo


عملکرد بازی برروی سیستم مجهز به کارت GTX970(در مرحله بعد از دانلود بازی ....)


 


 


 


چند  هفته قبل از عرضه بازی بود که متوجه شدم قفل غیر قابل نفوذ جدید توسط EA برروی دراگون ایج نیز پیاده شده است -ولی اصلا مهم نبود حتی اگر DRM Denuvo بخواهد به  جیب من خسارت وارد کند و پای دراگون ایج در میان باشد (یا هر بازی دیگر bioware) هیچ باکی نیست!هرچه باشد گیمر بودن یعنی خود را وقف باز یهای بزرگ کردن ،بازی هایی که فقط شاید 4 تا 5سالی یکبار فرصت تجربه شان را دارید! و باور کنید دراگون ایج از همان بازی هاست!


 


نگاهی بر قفل و سیستم امنیتی جدید Denuvo DRM و ساختارش در برنامه مدیریت حق دیجیتال شرکت الکترونیک آرتز AKA Origin


 


bseoror92sjgcvci2kgn.jpg


 


همانطور که  در  محافل شنیده اید ،اخیرا قفل امنیتی جدیدی برای جلوگیری از کپی کردن غیر قانونی بازی ها  ایجاد شده است و شرکت EA  هم در بازی Fifa15 خود برای نسخه PC از آن بهره برده و بعد از آن  بازی Lords of Fallen نیز از این سیستم امنیتی پیچیده استفاده کرد.بازی Dragon Age جدید هم بازی سوم بود ،EA که نتایج را روی فیفا خوب ارزیابی کرد در این بازی شاخص سال، RPG بزرگ Bioware از نسخه جدید Denuvo DRM sony DADC استفاده  کرده است.


خوب اول بیاید با هم نگاهی بیاندازیم به  این مفاهیم:


شرکت تازه  تاسیس Denuvo از تیم سابق دیجیتال ورک سونی DADC شکل گرفت و توانسته است یکی از بهترین سیستم های COPY protection system همانند SecuRom  برای بازی ها و Screen Pass  برای فیلم ها را ایجاد کند.این تیم 300 نفره کار سختی را به انجام رسانده است.


 


"میگویند اگر کوسه دائما به  جلو حرکت نکند خواهد مرد"


نوشته بالا از برنامه های راز بقاء درنیامده بلکه شعار تیم Denuvo است!تا کرک کننده های بازی را به چالش بکشد-که تا اینجا موفق بوده است.


Denuvo Anti-Temper  چیست؟


این تکنولوژی  از debugging ،مهندسی معکوس و تغییر در ساختار فایل های اجرایی بازی ها، جلوگیری کرده  تا امنیت را فزایش دهد. این دقیقا همان DRM یا Digital Right Management نیست بلکه میتوان آن را Denuvo Anti-Temper Protect DRM نامید که  در Origin online Acccess شرکت EA و یا Steam License management استفاده  میشود.


چگونه کار میکند؟


سیستم مدیریت لایسنس از Steam یا اورجین به مصرف کننده اجازه  قانونی را به  بازی  ها میدهد و سیستم ANTi Temper  ما هم اطمینان ایجاد میکند که  این DRM ها هک یا به  اصطلاح bypass نشوند.


آیا این سیستم تاثیر منفی بر بازی ها و یا تجربه  مصرف کننده ها دارد؟


نه ،از انجایی که  فقط بخش های عملکردی  غیر مهم  بازی ها در این سیستم تحت مدیریت ANTI_temper هستند بنابراین روی تجربه اجرا یا دیگر بخش های بازی تاثیر منفی جانبی مشاهده نخواهد شد.کرش کردن یا هنگ کردن یا مشکلات فعال سازی اصلا در این برنامه وجود ندارد.


تفاوت DRM یا مدیریت حق استفاده دیجیتال با ANTI-Temper چیست؟


DRM ها  اکانت مصرف کننده قانونی را به  بازی اتصال داده و  اجازه اجرای بازی ها را به مخاطب قانونی میدهد.


Anti-temper از مهندسی معکوس و دیباگینگ کردن راه حل DRM جلوگیری کرده و  و هیچ محدودیتی برای کاربر قانونی بوجود نمی آورد.این بخش ANTI-TEMPER درواقع بر مصرف کننده قانونی کاملا نامرئی است و او نه احتیاج دارد درایوری نصب کند و یا چیزی اضافه خریداری کند و یا اینکه "Always ON" باشد.


آیا Denuvo Anti-Temperبه صورت دائم دیتا را درstorge Media رمز گشایی /کد گذاری میکند؟


نه،این سیستم قوی اینکار را انجام نمیدهد ،این کارها برای سیستم های مدیریت امینتی مناسب نیستند و از کارایی میکاهند.


خوب  جواب  سوالات بالا را که در ذهنم بود برای شما نیز نوشتم.اصولا DRM با استیم و اوریجن EA یکپارچه شده و در شکل گیری آن (پخش دیجیتالی  و مدیریت دیجیتالی حق رایت )با استیم نقش اساسی بازی کرد و پلتفرم PC هم به یک مرکزقوی توزیع دیجیتالی بازی ها تبدیل نمود.در اورجین شما باید از طریق اکانت خود اقدام به  redeem کردن کلید خود کنید ؛یعنی کلیدی را که خریده اید به EA بفرستید و بلافاصله اجازه  اجرای بازی مورد نظر را بگیرید.


 


plw6bc28bzp0qls95xix.jpg


 


علامت بالا  از علامت میتی کومان هم  خطر ناک تر است -سیستم آنتی تمپر denuvo که با شرکایش در عکس بالا همکاری میکند-نام راک استار نیز در لیست میدرخشد!!


 


 


این قفل EA و دنوو  اولین خسارت را به من زد!هرچند من خیلی به قانون کپی رایت اعتقاد دارم ولی متاسفانه عدم پشتیبانی درست از بحث در محل زندگی ؛نبودن لانچ رسمی محصولات در کشور و نیاز گسترده به فرهنگ سازی  و نهادینه کردن احترام به حقوق تولید کننده اثر از مشکلات اصلی این بحث هستند و هماهنگ نبودن قیمت های محصولات عرضه شده در بازار جهانی با معیار های اقتصادی درون کشورنیز بشدت برمشکلات میافزاید –دیده ام که حتی شخصی حاضر نبوده یک ریالی برای خرید نسخه اصلی بازیی که سالها در انتظارش بوده و کرک نشده پول بدهد!خوب قفل DRM نمیتواند من را از تجربه کردن دو عدد از بهترین بازی های سال یعنی DRAGON AGE inquisition و یا LORDS of FALLEN منع کند !من هفته ها قبل از عرضه  این بازی ها خبر دار شده بودم که هردو بازی از قفل فوق حرفه ای Denuvo بهره میبرند پس خود را برای ادای احترام رسمی به تولید کننده گان محترم آماده کرده بودم!


 


05ifmq2xqxb74kucwmr.jpg


 


مواد موردنیاز!:


 


یک اکانت ایمیل خیلی معتبر و خوب(اینکه  کسی به غیر از خودتان به  این اکانت دسترسی نداشته باشد بسیار مهم است)


لازم به ذکر است که اکانت های  یاهو برای استفاده  در Origin خیلی راحت هک میشوند پس  Gmail   قدرتمند راه حل نهایی است.


نصب برنامه اوریجین –دانلود آن از خود EA  یا جاهایی دگیر فرق نمیکند چون در نهایت شما باید آن را به روز رسانی کنید.


 


ایجاد یک اکانت (من اکانت قدیمی داشتم )اگر حسابی ندارید یک عدد ایجاد کنید –پسورد و نام کاربری را با دقت انتخاب کنید،ضمنا آدرس ایمیل معتبری که برای اورجین میفرستید بعدا توسط این سرور ها برای ارتباط به شما و ارسال کدهای بازی ها و ...مورد استفاده  قرار میگیرد پس دقت کنید که  رمز ایمیل خود را تغییر دهید.


بعد از خلق اکانت اوریجن باید ایمیل شما را وریفای کند و ایمیلی را برایتان ارسال میکند که با کلیک روی آن اکانتتان را به عنوان یک کلاینت بررروی هوست اوریجن فعال میکنید.


 


از منوی اصلی اوریجین میتوانید در بخش تنظمیات آدرس محل نصب بازی های اورجین را تغییر داده  و به هر محلی در هاردتان که مناسب تر است منتقل کنید-اورجین را می توانید طوری تنظیم کنید که با ورود به ویندوز لود شده و اکانت شما را لاگین کند.


 


qe58v0svbd0p4mdu7t8.jpg


 


در بخش منوی اصلی از قسمت Redeem کد میتواندی کلید بازی خود را فعال کنید-فقط کافی است کلیدتان را در این بخش با دقت تایپ کرده و دکمه تایید را بزنید فرایند اکتیو شدن کلید کمتر از 5 ثانیه خواهد بود.بعد از آن اورجین با اضافه کردن باکس آرت بازی مذکور به  شما اعلام میکند که کلید زیر مربوط به مثلا بازی دراگون است و شما میتوانید در صورت نداشتن بازی آن را مستقیم از سرور های EA دانلود کنید.یا حتی از قبل می توانید بازی را دانلود کنید فقط دقت کنید که  کرک نشده باشد.بعد بازی را درمحل نصب بازی های اورجین نصب یا کپی کنید و بعد روی باکس آرت بازی در برنامه اورجین کلیک راست کرد ه و دانلود را بزنید ،برنامه پوشه بازی را چک میکند یک سری تغییرات را در صورت لزوم انجام داده ودر صورت عرضه شدن آپدیتی بازی را به آخرین نسخه پچ کرده و بعد شما میتوانید به راحتی به انجام بازی مورد علاقه تان بپردازید.


 


خوب من از EA دانلود نکردم و در عوض از بک آپ فیزیکی بازی موجود در اینترنت استفاده نمودم –حجم بازی 29 گیگ باست و اکنون د درحال دانلود میباشد -بعد از اتمام تست های بازی  وبررسی  گرافیک و تست نریخ فریم را برروی سیستم گیمینگ ،با شما دوستان خوب انجام خواهم داد.


هزینه خرید  نزدیک به 170000 هزار تومان شد و -یک cdkey بازی - و دانلود هم بله درصورتی که کلید را خرید باشید میتوانید راحت و اریگان به  دانلود بپردازید.


 


تست و بررسی Dragon Age Inquisition  برروی  GTX 970


 


 


خوب دوستان چشممان به جمال این غول روشن شد!!بهترین بازی سال همین دراگون ایج خواهد بود- چون سال 2009 هم گیم سال شد.دانلود بازی تمام شد و بعد از ویرایش نهایی و سینک شدن با سرور کلود EA بدون هیچ دردسری بازی اجرا شد !!برخلاف گفته های که  قفل اذیت میکند و اکتیوشدنش سخت است  و .....SSD ها راخراب میکند و اجرا نمیشود و .....همه  تا اینجا اشتباه  بودند-با سرعت اینترنت 200 کیلوبایتی بدون هیچ مشکلی بازی اکتیو و اجرا شد و کلی هم بازی کردیم!


 


عکس آغازین بازی درگرافیک ریل تایم


 


0lparl6jylpt8z3x3tg.jpg


 


 


حتی منوی بازی هم نشان از بالا بودن سطح کیفی تولیدات Bioware دارد. اجرا با اخرین تنظیمات و supersampling 2x  و MFAA روشن با 60 فریم یکی از بهترین گرافیک های نسل جدید را نمایش میگذارد و قدرت فراست بایت 3 در نمایش جزییات خیره کننده است -به شخصه از دیدن اولین صحنه بازی به شدت جا خوردم- چهره ها تقریبا به  مرز CG رسیده اند و وقتی حرف میزنند آدم حس میکند که کنارش ایستاده اند.


 


خوب اول تعیین نژاد و تعیین کلاس و جنیست و طراحی چهره به بهترین شکل ممکن به رسم این سری شروع کننده بازی سال است.


 


y08eom8o92qxkwtn4lj.jpg


 


 


بهترین سیستم چهره سازی در تاریخ بازی های رایانه ایی بدون شک


 


cfu7qj98uikfjsjkak.jpg


 


 


به رسم همیشه شخصیت سری دراگون من یک خانم elf است:


 


0nzbb1zvrq7uwi1sjd2s.jpg


 


 


شخصیت ها  با همان گارفیک فوق العاده به  بازی راه می یابند و د ربعضی نماها چهره ها به CG  شبیه اند.


 


dw6mfmxovxtxcxqtij6m.jpg


 


 


 


سیستم محاوره ایی مشهور بایو ور - اولین سوال بازی را اینجا کاساندرا از شخصیت من میپرسد -یک پرسش کوچک ولی تاثیر گذار و ایجاد گر یک سفر طولانی و فراموش نشدنی-سطح امبینت و بافت ها  بینظیرند.براستی دراگون ایج نسخه PC  را یک بازی نسل جدید مینامم-با اینکه کلی بازی نسل جدید عرضه شده است.


 


lhj0wm2bk1g53q11ybhj.jpg


 


 


اولین جایی که کنترل را دست گرفتم Afterburner را فعال کردم -60 فریم قفل الترا های -با Mfaa و 2x سوپر سمپلینگ -


 


j2jay1n8nu1mrnrn6kfk.jpg


 


اولین ریفت بازی که باید ببندم کلا داستان بازی حول محور بستم این پرتال های شیطانی میگذرد.


 


 


5qjp5lckil19lk3fiide.jpg


 


 


خوب در این تاپیک به بررسی کل سری بزرگ RPG های شاخص سالهای اخیر پرداختم و بعد از پایان رساندن این نسخه جدید باز هم آن را به نقد و بررسی خواهم گذاشت .براستی این بازی خوب ارزش خریدن را داشت و امروز بعد از چهار سال به  فرلدون و قاره تیداس برگشتم.


 


موفق باشید


 


رضا


ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

حرفی از قیمت و یا طریقه واریز هزینه نگفتین! دانلود رایگان انجام میشه؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

بابا من دلم خوش شد گفتم اقا رضا این لپ تاپ تانک رو خریده 

http://www.game-reference.com/DevicesPage.aspx?g=MTU%3d

اخه اسم دوتاشون Origin  =))  =))  =))  =))  =))  =))  =))  =))

Origin EON17-SLX

ویرایش شده توسط bi5tvxq
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

حرفی از قیمت و یا طریقه واریز هزینه نگفتین! دانلود رایگان انجام میشه؟ 

دورد

سطر اخر اضف کردم قیمت رو

الان در حال آماده سازی بقیه تاپیک هستم برای تست فیزیکی!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بابا من دلم خوش شد گفتم اقا رضا این لپ تاپ تانک رو خریده 

http://www.game-reference.com/DevicesPage.aspx?g=MTU%3d

اخه اسم دوتاشون Origin  =))  =))  =))  =))  =))  =))  =))  =))

Origin EON17-SLX

دروو

نه دیگه گیمر نیستی !!!!چون اژدها و اوریجین که باشند یعنی دراگون ایج ! :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فایل دانلودی یکیه؟ فقط تفاوت تو سی دی کی هس؟ یعنی میشه مثلا شما که دان کردی واسه ما هم بفرستی بعد ما پول  بدیم فقط رمز بخریم نصب کنیم بازی کنیم؟ بعد باس مستر کارد باشه ؟

ویرایش شده توسط Jang Yi Jin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Dragon Age inquisition

در حال دانلود

post-11538-0-72972600-1417269428_thumb.jpg
حجم دانلود از origin حدود 23 گیگ هست.
به به آقا رضا بلاخره زود تر از من تونستی تست کنی.
ویرایش شده توسط ramin9500
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دروو

نه دیگه گیمر نیستی !!!!چون اژدها و اوریجین که باشند یعنی دراگون ایج ! :D

اره دادا

 با یه سیستم 775 و سی پی یو E7500 و چهار گیگ رم خو میشه بازی کرد؟؟؟؟؟؟

من نوکر شما و دراگون ایجتونم @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اره دادا

 با یه سیستم 775 و سی پی یو E7500 و چهار گیگ رم خو میشه بازی کرد؟؟؟؟؟؟

من نوکر شما و دراگون ایجتونم @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

شما بزرگواری شوخی کردم @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فایل دانلودی یکیه؟ فقط تفاوت تو سی دی کی هس؟ یعنی میشه مثلا شما که دان کردی واسه ما هم بفرستی بعد ما پول  بدیم فقط رمز بخریم نصب کنیم بازی کنیم؟ بعد باس مستر کارد باشه ؟

همین نسخه های توی ای اینترنت هم قبوله -مشکلی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 

Dragon Age inquisition

در حال دانلود

 
حجم دانلود از origin حدود 23 گیگ هست.
به به آقا رضا بلاخره زود تر از من تونستی تست کنی.

 

درود

نه من کلید گرفته بودم میخواستم فردا بهت پیغام بدم که اگر بخوای بفرستم برات بازی رو -یک دفعه دیدم توی تاپیک نوشتی  دارم دانلود میکنم دیگه گفتم هیچ داری میگیری-ولی میخواستم مطئمن بشم بعد بگم کلید بگیرید -

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به به بالاخره اقا رضا به بازی های اورجینال روی نشان دادن  :D

 

من هم همین امشب سفارش دادن 162 تومان شد برام 

 

من فقط به 2 دلیل بازی اوریجینال می گیرم 1_ ) مولتی باشه 2 _ ) بازی های مثل این که کرک نشه 

 

دوستان add کنن من رو بریم یکم coop بازی کنیم اکانت من : tanbe2010 

 

من masseffect 3 رو اوریجینال گرفتم ( 46 تومان یک سال بعد از انتشار بود البته ) و عاشق co-op بازی شدم ولی co-op این هم مثل me هست یه جورایی پس باز هم عاشق می شوم  :x

 

در ضمن مقاله ی بسیار زیبایی بود که منتظر بقیش هستم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خرید پک فیزیکی بهتر نیست ؟

درود

نسخه فیزیکی ریتیل وجود نداره از این باز ی- فقط دیجیتال دیستربیونش هست یعنی توزیع دیجیتالی -استیم برای همین پا گرفت که دیگه دیسک و  جعبه  و این چیز ها نباشه -شما فقط یک authorization میخواید از سایت مبدا  یک کلید همین -

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایول دوستان اهل فن تبریک میگم دراگون ایج جدید اگه نگیم بهترین بازی سال، یکی از بهترین بازی های امسال هست. البته دوستان توجه داشته باشن که ویچر 3  و جی تی ای 5 هم در راه هست که از عناوین اورجینال خور صدرصد هستن  :)

 

منتظر عکس ها و توضیحتون از بازی هستیم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به به بالاخره اقا رضا به بازی های اورجینال روی نشان دادن  :D

 

من هم همین امشب سفارش دادن 162 تومان شد برام 

 

من فقط به 2 دلیل بازی اوریجینال می گیرم 1_ ) مولتی باشه 2 _ ) بازی های مثل این که کرک نشه 

 

دوستان add کنن من رو بریم یکم coop بازی کنیم اکانت من : tanbe2010 

 

من masseffect 3 رو اوریجینال گرفتم ( 46 تومان یک سال بعد از انتشار بود البته ) و عاشق co-op بازی شدم ولی co-op این هم مثل me هست یه جورایی پس باز هم عاشق می شوم  :x

 

در ضمن مقاله ی بسیار زیبایی بود که منتظر بقیش هستم 

درود

نه اتفاقا من اهل اورجینال  هستم زیاد دوست من  - بیش از اینها برای خرید بازی های اصلی هزینه کردم مخصوصا روی Ps3 بعد pc-(بالای 50 تا )!

هیچ کس بالای  50 تا بازی ps3 فکر نکنم خریده باشه!!

من  اگر کرک نشه pc میگیرم حتما- منتها برای مولتی نه -یا coop نه -فقط بازی رو تنهایی دوست دارم -شلوغ بازی مولتی پلیر برام قابل درک نیست- این که تجربه رو با دیگران انجام بدم لذت نمیبرم - ولی خوب بعضی ها برعکس اصلا تک نفره نمیدونن با چی نوشته میشه !فقط مولتی پلیر -خوب اونها هم نظرشون محترمه

 

باز یهای بعدی در صف خرید

Lord of the Fallen

Diablo III Reaper of the souls

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ایول دوستان اهل فن تبریک میگم دراگون ایج جدید اگه نگیم بهترین بازی سال، یکی از بهترین بازی های امسال هست. البته دوستان توجه داشته باشن که ویچر 3  و جی تی ای 5 هم در راه هست که از عناوین اورجینال خور صدرصد هستن  :)

 

منتظر عکس ها و توضیحتون از بازی هستیم...

اونها بعید میدونم از DRM استفاده کنن-ولی ویچر 3 رو 100% اورجینال میگیرم -

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

نه اتفاقا من اهل اورجینال  هستم زیاد دوست من  - بیش از اینها برای خرید بازی های اصلی هزینه کردم مخصوصا روی Ps3 بعد pc-(بالای 50 تا )!

هیچ کس بالای  50 تا بازی ps3 فکر نکنم خریده باشه!!

من  اگر کرک نشه pc میگیرم حتما- منتها برای مولتی نه -یا coop نه -فقط بازی رو تنهایی دوست دارم -شلوغ بازی مولتی پلیر برام قابل درک نیست- این که تجربه رو با دیگران انجام بدم لذت نمیبرم - ولی خوب بعضی ها برعکس اصلا تک نفره نمیدونن با چی نوشته میشه !فقط مولتی پلیر -خوب اونها هم نظرشون محترمه

 

باز یهای بعدی در صف خرید

Lord of the Fallen

Diablo III Reaper of the souls

 

 

درود

رضا جان البته بستگی به بازی داره، مثلاً payday همه چیز در مورد نهایت همکاری بین 4 نفر هست و چطور بی دقتی 1 نفر میتونه کل عملیات 2 ساعته رو به باد بده ! و یا ریسینگ ها مثلاً ac یا گرید، فرض کنید 20 نفر فرد غیر مجازی تو یه پیست 2 ساعت تموم مسابقه بدن ! سینگل بازی خیلی مهم هست و به گفته خودتون کاملاً نیاز هست تکی بازی بشه تا جزئیات بازی مشخص شه، ولی مالتی، واقعاً دنیای دیگست !

 

*ممنون از تاپیک مفید و زیباتون :X

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما بزرگواری شوخی کردم @};- @};-

:x  :x  :x  :x  :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

Dragon Age inquisition

در حال دانلود

 
حجم دانلود از origin حدود 23 گیگ هست.
به به آقا رضا بلاخره زود تر از من تونستی تست کنی.

 

سلام - چرا با internet download manager دانلود نکردی از اورجین؟ حجمش حتما کمتر از 23 گیگ می شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام - چرا با internet download manager دانلود نکردی از اورجین؟ حجمش حتما کمتر از 23 گیگ می شد

از origin با دانلودر خودش میشه دانلود کرد فقط.

البته الان دارم از سایتی دیتای بازی رو دانلود میکنم اون رو کنسل کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از origin با دانلودر خودش میشه دانلود کرد فقط.

البته الان دارم از سایتی دیتای بازی رو دانلود میکنم اون رو کنسل کردم.

خوب از اورجین تنظیم کن که با ینترنت دانلود منیجر . دنلود کنه. هم حجمش میاد پایین تر . هم سرعت بیشتر داره. آخه بعضی ساعتها سرعت اورجین خیلی افت می کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب از اورجین تنظیم کن که با ینترنت دانلود منیجر . دنلود کنه. هم حجمش میاد پایین تر . هم سرعت بیشتر داره. آخه بعضی ساعتها سرعت اورجین خیلی افت می کنه

دیروز صبح سرعت سرور عالی بود اما شب خیلی بد بخواتر همین کنسل کردم.

میشه راهنمایی کنید از کجا باید تنظیمات رو عوض کنم ؟

پیدا نکردم

ویرایش شده توسط ramin9500
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام اقا رضا یادم رفت بگم 

 

اگر قصد خرید Lord of the Fallen رو دارید الان بهترین زمان هست بازی 20 درصد تخفیف داره که به قیمت 37 دلار رسیده 

 

اگر قصد خرید داشتید به سایت http://persiankey.ir/ برید و اون جا درباره ی تخفیفات استیم توضیح دادن دیگه 

 

SKYRIM هم فقط 10 دلار شده 

 

این بلک فرایدی برای خرید بازی خیلی خوب هست 

ویرایش شده توسط alidadashnejad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام اقا رضا یادم رفت بگم 

 

اگر قصد خرید Lord of the Fallen رو دارید الان بهترین زمان هست بازی 20 درصد تخفیف داره که به قیمت 37 دلار رسیده 

 

اگر قصد خرید داشتید به سایت http://persiankey.ir/ برید و اون جا درباره ی تخفیفات استیم توضیح دادن دیگه 

 

SKYRIM هم فقط 10 دلار شده 

 

این بلک فرایدی برای خرید بازی خیلی خوب هست 

بله در جریان هستم فردا خرید میکنم -یک سری اورجینال باید بگیرم فردا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...