رفتن به مطلب

تشکر و قدر دانی از گارانتی ماتریکس


hd5870
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

سلام بر دوستان لیونی

بنده حدود 2 هفته پیش کارتم که 7950 بود دچار مشکل شد و متاسفانه گارانتیش تموم شده بود و با وضعیت بی پولی و بدبختی اینجانب متوکل شدیم به خدا و با گارانتی ماتریکس تماس گرفتیم که خوشبختانه کارمندان شرکت ماتریکس با خوشرویی و ارامش جواب اینجانب رو دادند و گفتن که کارت رو براشون ارسال کنم که اگه قابل تعمیر باشه کارت رو با هزینه خودم تعمیر کنن و برگشت بدهند به بنده که بازم خوشبختانه کارت رو ارسال کردم و کارت رو برای بنده تعمیر وبدون دریافت هیچ هزینه ای (با اینکه گارانتی کارت تموم شده بود ) برای بنده تعمیر و دوباره فرستادند بنده همین جا و در همین تاپیک از شرکت ماتریکس قدردانی و تشکر میکنم و برای کارکنانش ارزوی موفقیت دارم با تشکر

با امید به اینکه این جور مسائل برای هیچ کسی پیش نیاد @};- @};- :clapping: :clapping:

 

ویرایش:بابت اطلاع

دوستان امروز از ماتریکس زنگ زدن بهم و در مورد نحوه برخورد و پاسخ گویی در مورد گارانتی سوال کردن از بنده و بنده هم در پاسخشون گفتم که به مناسبت پاسخگویی خوبشون بنده در سایت لیون کامپیوتر یک تاپیک تشکر و قدردانی از شرکت ماتریکس زدم و کاربرایی هم که با این شرکت سروکار داشتن اکثریت نظر به رضایت از این شرکت گارانتی کننده دادند و فرد تماس گیرنده از ماتریکس هم از بنده تشکر و قدر دانی کردند

ویرایش شده توسط HD5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوبه. بعد ازمدتها چنین تاپیکی دیدیم !!!!!

مبارک باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

ممنونم از شما دوست گلم که جنبه های مثبت یک شرکت رو عنوان کردید و از شرکت ماتریکس هم ممنونم بابت محبتی که کردن

 

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز خدا رو شکر تجربه خوبی با گارانتی ماتریکس داشتید. من یه بار کارم به این گارانتی افتاده و زیاد از گارانتی راضی نبودم. اول نوع برخورد منشی ها که زیاد جالب نبود و یه جوری بود انگار دارن بهم لطف می کنن و وسیله من رو برا کارای تعمیر پیش کارشناس می فرستن. اما کارشناسش که با من تماس گرفت . برای توضیح نحوه تعمیر و گارانتی و غیره خوش برخورد و با حوصله بود. و در آخر ایراد لپتاپی که یه روز گرفته بودم فیزیکی و فاقد گارانتی دونستن. ینی اصلا امکان نداره کلید لپتاپ حین ساخت ایراد پیدا کنه :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

امیدوارم همیشه همین رویه را داشته باشند که کسی ناراضی نباشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

منم تازگی سیستمم دچار مشکل شد همه قطعاتو میبردم تست که بیبنم ایراد از کجاست .

گذرمون به مارتریکس هم افتاد خیلی خوش برخورد بودن

آواژنگ هم همین طور بود فرداش هم از دفتر مرکزیشون زنگ زدن و جویای خدماتشون شدند که جچوریه راضی هستین ، نظری انتقادی ندارین و ... منم گفتم عالی هستن

آخر سر هم معلوم شد ایراد از پاور بدبخته که نمیکشه :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اون قیمت بالایی که کارت های msi رو میفروشن، شاید پول لبخند و خوش برخوردی هم بخشی از قیمت کارته!

ویرایش شده توسط Core_i6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنده 2 دفعه گذرم به گارانتی ماتریکس افتاده یه بار مادربرد msi 890FX-GD70 بود که کارت صداش خراب شده بود فرستادم درست کردن و برام ارسال کردن (البته مادربرد هنوز گارانتی داشت )

ولی این دفه که کارتم رو فرستام گارانتی که نداشت بماند حتی پیش خودم فکر کردم گفتم وقتی برسه دستشون شاید اصلا جواب هم به من ندن که با یاری خدا قبول کردن و کارت رو تعمیر و بازپس فرستادن

بازم ازشون کمال تشکر رو دارم

ویرایش شده توسط Mahdi-Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خدا رو شکر. ای کاش همه شرکتا گارانتی کننده داخلی مثل این چند تا شرکت وظیفه شناس، صادقانه و صالحانه عمل کنن. باشد که این اتفاق بیفتد. همه بگیم آمین.

آقا نگفتی مشکلش چی بود ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خدا رو شکر. ای کاش همه شرکتا گارانتی کننده داخلی مثل این چند تا شرکت وظیفه شناس، صادقانه و صالحانه عمل کنن. باشد که این اتفاق بیفتد. همه بگیم آمین.

آقا نگفتی مشکلش چی بود ؟

 

سلام

نمیدونم عزیز یک روز طرف بعد ازظهر که اومدم سیستم رو روشن کردم دیدم دوتا نوار قرمز عمودی رویه صفحه مانیتور میاد و داخل ویندوز باز نوارای قرمز نیست عوضش نوارهای ابی به صورت شطرنجی و افقی میاد

رویه دوتا سیستم دیگه تست کردم فایده نداشت با پاور قوی کولر مستر هم تست کردم بازم همون مشکلات بود تا اینکه فرستادم گارانتی و واسم درست کردن و فرستادن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با اون قیمت بالایی که کارت های msi رو میفروشن، شاید پول لبخند و خوش برخوردی هم بخشی از قیمت کارته!

عزیز مسئله قیمت نیست وگرنه برند ایسوز که دیگه فکر کنم 50 در صد قیمتش واسه اسمش باشه گارانتی جالبی نداره

مسئله فقط این هست که چطور کارتی که گارانتیش تموم شده رو قبول کردن بدون دریافت وجه تعمیر کنن حالا بماند اگر حتی مشکل بسیار جزئی داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

همین الان رسیدم خونه صبح برای تحویل مین رفته بودم گارانتی ماتریکس، مین بایوس پرونده بود.

هزینه شد 30تومن. یک ماه گارانتی دادن ، البته هنوز وقت نکردم تست کنم .

رفتار منشی ها عادی بود، 48 زمان برد .

در کل آواژنگ کلاس کاریش بالاتر هست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این گارانتی در ایران یک چیز من دراوردیه

 

هر شرکت تولید قطعات الکترونیک هر قطعه ای که تولید میکنه وارانتی داره نه گارانتی یعنی در صورت مشکل باید بگیرند و تعویض و جنس نو بدهند 

 

مثلا شرکتا evga برای پاور های خودش 10 سال وارانتی میده و برخی دیگه رو 7 سال .هیچ هزینه ای هم بابت این مورد دریافت نمیکنه  وظیفشه 

 

این هست که میشه برند evga .ولی در ایران یک عده برای خودشون دکون بازار درست کردن گارانتی که جیب ملت رو تیغ بزنن..

 

 

اصولی این هست هر شرکتی که محصولی رو میفروشه در این کشور در شهرهای اصلش نمایندگی خدمات داشته باشه تا مشتری در صورت بروز مشکل به 

 

اونجا مراجعه کنه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به امید اون روز که وقتی یکی قطعش خراب میشه تنها دردش درد انتظار باشه :Praying:  :Praying:  :Praying: 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. کارتت چش شده بود؟ منم یه 290 خراب دارم. بدم درست میکنن؟ :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ماتریکس واقعا خوبه...لپ تاپ من رو هم  خیلی سریع درست کردن و برخورد عالی داشتن....با تشکر از همشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آفرین به ماتریکس  :clapping:  :clapping:  :clapping: 

آفرین به شما این مطلب رو عنوان کردید @};-  :x  :x  @};-

و تبریکی واسه زنده شدن کارتتون :Peace Sign:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام. کارتت چش شده بود؟ منم یه 290 خراب دارم. بدم درست میکنن؟ :(

درود

عزیز نمیدونم تصویر رویه مانیتور که میومد دوتا نوار قرمز عمودی می افتاد و داخل ویندوز هم تصاویر راه راه افقی مثل شطرنجی بود خودمم نفهمیدم ایرادش چی بوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

همین الان رسیدم خونه صبح برای تحویل مین رفته بودم گارانتی ماتریکس، مین بایوس پرونده بود.

هزینه شد 30تومن. یک ماه گارانتی دادن ، البته هنوز وقت نکردم تست کنم .

رفتار منشی ها عادی بود، 48 زمان برد .

در کل آواژنگ کلاس کاریش بالاتر هست 

دادا کلاس کاری رو میخوای چیکار مهم اینه مثل ادم کارت رو راه بندازن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دادا کلاس کاری رو میخوای چیکار مهم اینه مثل ادم کارت رو راه بندازن

:laughing:  :laughing:  :laughing:  =))  =))  =))  =))  =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

:laughing:  :laughing:  :laughing:  =))  =))  =))  =))  =))

 

منظورم کارت گراف نیست منظورم کار ادمو مثل ادم راه بندازن ^_^ ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اون قیمت بالایی که کارت های msi رو میفروشن، شاید پول لبخند و خوش برخوردی هم بخشی از قیمت کارته!

 

قیمت بالایی که کارتهای msi رو میفروشن؟!

قیمتهای msi نسبت به اپشنهاش خیلی زیاد نبوده؟!

الان یکی از گرون ترین برندها asus هست که انشالله کسی با یکی از گارانتی کنندهای اصلیش که ویستا باشه سرو کار پیدا نکنه(البت اغلب مشکلاتی که ازشون دیدم سر قطعات گرون هست)

سلام من رو هم به همکارانتان برسانید.

این همه بد بین نباش دوست من

کمی بگردی تو سایت تاپیک خراب شدن هارد ssd و کارت گرافیک استارتر رو پیدا میکنی که بر میگرده برا قبلا

و اینم بگم من تو بوشهر چند بار با کله گندهای شرکت msi برخورد داشتم و واقعا تمرکز زیادی رو خدمات گذاشتن

در کل این تاپیک  اون جوری که شما فک کردی ساختگی نیست ;)

ویرایش شده توسط mehrxad( مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قیمت بالایی که کارتهای msi رو میفروشن؟!

قیمتهای msi نسبت به اپشنهاش خیلی زیاد نبوده؟!

الان یکی از گرون ترین برندها asus هست که انشالله کسی با یکی از گارانتی کنندهای اصلیش که ویستا باشه سرو کار پیدا نکنه(البت اغلب مشکلاتی که ازشون دیدم سر قطعات گرون هست)

این همه بد بین نباش دوست من

کمی بگردی تو سایت تاپیک خراب شدن هارد ssd و کارت گرافیک استارتر رو پیدا میکنی که بر میگرده برا قبلا

و اینم بگم من تو بوشهر چند بار با کله گندهای شرکت msi برخورد داشتم و واقعا تمرکز زیادی رو خدمات گذاشتن

در کل این تاپیک  اون جوری که شما فک کردی ساختگی نیست ;)

 

درودعزیز چرا بعضی دوستان ممکنه فکر کن که اینجانب از خودم در اوردم و برای کسب امتیاز این تاپیک رو زدم ؟

من فقط اومدم اینجا اعلام تشکر کنم از گارانتی ماتریکس و اصلا هم انتظار مثبت از طرف کاربرای سایت رو نداشتم و ندارم چون خود تاپیک محتوا نداره

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=37294&page=1

این تاپیک مشکل سیستم بنده بود

که اخر سر هم نفهمیدم خودم مشکل چی بود

خداوکیلی اسم خدا رو میارم که باور کنید بنده دو بار سروکارم به گارانتی ماتریکس افتاده هر دو دفه کار بنده رو بدون سوال پیچ کردن و طفره رفتن انجام دادن (البته لطف خدا هم شامل من شد چون الان بدجور بی پولی یقه مارو گرفته)

خدا نیاره برای کسی که کارش به گارانتی بکشه و بیزارش کنن از گارانتی خدا برای هیچکس نیاره

ویرایش شده توسط HD5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...