رفتن به مطلب

رقابت سخت سازندگان کوچکتر مادربرد در مقابله با Asus و Gigabyte


Recommended Posts

همانطور که انتظار می رفت دو شرکت Asus و Gigabyte بازار جهانی مادربرد را در سال 2014 در اختیار کامل خود داشتند. در سال 2014 شرکت Asus به مانند سال گذشته با اختلاف کوچکی در جایگاه برتر از Gigabyte بیشترین تعداد مادربرد را تولید و روانه ی بازار کرد.


 


در سال 2015 نیز انتظار می رود این دو شرکت به رقابت تنگاتنگی برای تصاحب برتری بپردازند. اما به غیر از این دو تولید کننده برتر جهان، شرکت های رده دوم، مانند Asrock، Elitegroup Computer Systems ECS، و Micro-Star Int’l MSI نیز برنامه هایی برای رقابت با دو غول مادربرد سازی جهان در سال 2015 دارند.


 


برای شرکت های رده ی دوم تولید کننده ی مادربرد، ظاهرا" دیگر فقط بحث رقابت مطرح نیست، بلکه با وجود Asus و Gigabyte بقای حضور آنها به خطر افتاده است.


 


بر اساس گزارش Digitimes، آقای سانی یانگ رییس شرکت مادربرد سازی ECS اظهار داشته است که اگر در سال 2015 هم شرکتش به جای سود، ضرر ده باشد ممکن است مسئله ی خروج ECS از بازار مادربرد سازی را بررسی کند. اگرچه این شرکت در برخی موارد مانند سفارشات Classmate PC شرکت اینتل و یا محصولات mini-PC خود کمی بازدهی داشته است.


 


7c476lkhu48oq8yql2fx.jpg


 


مسئله برای Asrock هم ساده نیست. این شرکت یکی از ضعیفترین دریافتی های تاریخ خود را در سال 2014 داشته است. Asrock در سال 2015 به دنبال به کارگیری راهکارهای جدید و تنظیم کردن محصولات خود با نیاز بازار است. اگرچه سال 2014 برای ازراک امیدوار کننده نبوده و هنوز معلوم نیست چه راهکارهایی را برای سود دهی بیشتر در سال 2015 در نظر دارد اما این شرکت امیدوار است بتواند حدود 7 میلیون مادربرد را در سال جدید وارد بازار کند.


 


و اما MSI برای رقابت در سال 2015 خون جدیدی را به شریانهای مدیریتی خودش اضافه کرده است. این شرکت یکی از مدیران اروپایی بخش فروش مادربرد خود را از اروپا به چین فرستاده تا مدیریت تولید مادربرد و گرافیک این شرکت را بر عهده بگیرد، تا شاید این شرکت بتواند به رشد مثبت خود در سال 2015 ادامه دهد.


 


 منبع: MaximumPC


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این الایت گروپ کلا تو مادربرد سازی اضافست :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از داداشم گلم

خدای تو این سالها تو بازار بودم شرکت الایت گروپ مادربردها استاندارد اداری خوبی تولید کرده و اگه دوستانی اهل اور و کارهای خاصی نیستن بهترین گزینس مخصوصا باری دوستانی که AMD دارن چراکه واقعا سازگاری خوبی با AMD داره و من تجربه چندین برند با پردازندهای AMD و INTEL  داشتم خدای تو رنج متوسط بنظر بصرفه می یاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بین این رقبای اخر من بیشتر از همه و فقط MSI رو میپسندم.

:}}

یه نیگاه به اچ 97 گیمینگش بندازید دل ادمو اب میکنه بخدا.

در کل به نظرم اون 2 تا اولی رو اگه ادم حساب نکنیم شایسته ترین کاندید همین MSI خودمونه.

=))

@};-

داداش گلم خدای کم لطفی میکنی من به نظرت احترام میزارم چرا کنه حتما چیزی تو MSI دیدی اما خدای این برندها تو دنیا شناخته شدن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آسوس یا ایسوس خودمون از همون اول با کیفیت بود نگاهی به مادربردهای قدیمیش بندازید مخصوصا اون سری طلاییها.

ولی یادمه یک سالی MSi داشتم که ساخت چین بود و همزمان کارت گرافیک MSi که ساخت تایوان. اینقدری این کیفیت چاپ و بورد مین افتضاح بود حد نداشت ولی در عوض گرافیک عالی بود.

این قدرت ایسوس بی دلیل نیست. باری بقا در بازار کیفیت خوب خیلی مهمه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...