رفتن به مطلب

راهنمایی در مورد یک موضوع مهم


Ata_Se7en
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با عرض سلام و درود خدمت عزیزان و کاربران گل / امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین 


 


دوستان بنده و حدود 48 نفر از همکاران و دوستان تصمیم گرفتیم از مخابرات شکایت کنیم به دلیل


کم فروشی و عدم تظمین کیفیت و عدم رسیدگی به مشکلات در زمینه اینترنت پرسرعت و چند مورد دیگر که این موارد در بین 


این 48 نفر یکسان و مشابه بوده و البته بنده دارم تلاش میکنم که این تعداد رو افزایش بدم و خوشبختانه در حال افزایش هست و نکته مهم دیگه ای


که لازم به گفتنه میخوام این تعداد شکایات به دست بازرسی کل کشور یا بالاترین مقام سازمان برسه تا شانس پیگیریش بالا باشه ( مثلا 1 درصد ! ) دوستان 


شاید به نظرتون این کار بی خود بااشه و به جایی نرسه ولی خب علی رغم اینکه بنده هم چشمم آب نمیخوره ولی باید از یه جایی شروع کرد و تصمیم دارم به صورت 


سلسله مراتب جلو برم تا اینکه به مشکلات بنده چند تن دیگر رسیدگی بشه / پس در نتیجه هر هزینه و هر دردسری که داشته باشه رو میپذیرم و تا آخرش خواهم رفت و اگر این


شکایات به جایی نرسه رسانه ایش خواهم کرد حالا با هر روشی که باشه /


 


دوستان و عزیزان منتظر شنیدن نظرات و راهنماییهاتون هستم در مورد بهترین نحوه شکایت از مخابرات 


__________________________________________________


ویرایش شده توسط سعید حسینی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عطاجان @};-

بنظرمن حرکت بسیارخوبیه.اگه به جایی هم الان نرسه ولی یه تلنگری میتونه باشه که بعدا با شکایات بیشتر واقعا تاثیر میذاره در درازمدت

حداقلش هم اینه فکر نکنن زرنگن و کسی نمیفهمه :mad: ایشالا جواب میگیری دوست من :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام عطاجان @};-

بنظرمن حرکت بسیارخوبیه.اگه به جایی هم الان نرسه ولی یه تلنگری میتونه باشه که بعدا با شکایات بیشتر واقعا تاثیر میذاره در درازمدت

حداقلش هم اینه فکر نکنن زرنگن و کسی نمیفهمه :mad: ایشالا جواب میگیری دوست من :x

سلام و درود خدمت حمید جان عزیز 

بله درسته حمید جان باید دیگه یواش یواش ملت رو از خواب بیدار کنیم و صبر رو بی خیال بشیم / با صبر کردن به جایی نخواهیم رسید

این روزا حتی برای به دست آوردن حق قانونیتم باید سروصدا کنی و پیگیر باشی چون کسی تمایل نداره حقت رو که متعلق به تو هست بده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان به اطلاعات درج شده توسط مودم توجه کنید ...


به نظرتون این اطلاعات مربوط به سرعت 10m هست ؟!؟!؟!؟!؟!؟


طبق مصوبه 181 کمیسیون مقررات به این کار میگن تخلف سرویس دهنده اونم در حد 50 درصد ! 


 


adsl%201.png


adsl%202.png


ویرایش شده توسط ATA_SE7EN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عکسا لود نمیشن عزیز

دقیقا منم همین مشکل رو دارم ملت رو خر فرض کردن

سرعت رایگان شبانم بالا 250 تا 1000 کیلو میرفته یه ساله استفاده میکردم یه دفه اومده رو 30 کیلو :eek:

سرعت روزانه هم همیشه 1000 دان میکردم حالا یه فایل 250 بیشتر نمیده بخام کل سرعت رو بگیرم باید چندتا فایل با هم بزارم تا بشه 900! ~x(

هر دفعه تماس میگیرم میگه باید به اونجا تماس بگیری

به بعدی تماس میگیری میگه این بازه زمانی تماس بگیر

اون موقع میزنگی میگه دسته ما نیست به 117 بزنگ!! =))

میگم 117 واسه خرابیه تلفنه تماس گرفتم گفتن به ما مربوط نمیشه :laughing:

یه مشت دزده بی پدر و مادر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوست عزيز حتما اين كار رو انجام بدين

من ١ مگ گرفتم با ٨٠ دانلود مى ده زنگ زدم اومدن بررسى كردن مى گن مشكل از خودشونه حلش مى كنن چند روزيه حل نشده قبلا هم اين مشكل رو داشتم

اونقدر اين با اون پا مى كنن كه وقت تموم بشه و مجبور بشيم دوباره تمديد كنم

دزدى در اين حد

متاسفانه منطقه مون فيبر نورى هست وگرنه يك لحظه هم درنگ نمى كردم از شركت ديگه اى سرويس مى گرفتم ولى متاسفانه نمى تونم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از بس ما سکوت کرديم روز به روز داره بد تر ميشه. اگه الان جولوى دزدى هاى مخابرات رو نگيريم پس فردا اوضاع بد تر خواهد شد

ویرایش شده توسط Milad_Bm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

لطفا به کسی تهمت نزنید و از کلماتی مثل دزد و اینجور مسائل استفاده نکنید تا وقتی که ثابت نشده

 

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

دوستان به اطلاعات درج شده توسط مودم توجه کنید ...

به نظرتون این اطلاعات مربوط به سرعت 10m هست ؟!؟!؟!؟!؟!؟

طبق مصوبه 181 کمیسیون مقررات به این کار میگن تخلف سرویس دهنده اونم در حد 50 درصد ! 

 

adsl%201.png

adsl%202.png

 

دوست عزیز یه سوال داشتم شما چه طور به سرویس 10مگ دست رسی دارید .منم میخاستم این سرویسو بگیرم مخابرات ارومیه میگه 10مگ نداریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 بنظر من هم کار خوبی هست ... انشاله به حقتون برسید...  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود عطا جان

خوبی؟ @};-

اول اینکه اگر من اونجا بودم بهتون میپیوستم

ولی چند تا نکته

حتما مستندات داشته باشین اماده که گیر ندن

به خود بازرسی استان هم شکایت کنید انجام میدن، بعدش هم تنظیم مقررات

چون این دو تا یکم باهم مشکل دارن، تنظیم مقررات حتما پیگیری میکنه! ولی خوب نامه بازیه همش، مراجعه حظوری ندارن

ایشالا به نتیجه برسه و یک تکونی بخورن این عزیزان!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرکت قشنگی هست تعداد شکایت برسه به 1000 نفر خیلی خوب میشه روش شکایت چه طور هست ؟ یا دنبال روشی هستید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظر بنده بهترین روش مقابله با این کم فروشی یا هر چیزی که می خواید اسمشو بزارید نخریدن یعنی کاری جز این از دستمون برنمیاد . ببخشیدا ولی طوری شکایت شکایت می فرمایید که هر کی ندونه فک میکنه اینجا سو/ئی/سه

 

  @};-

اوناى که فيبر نورى دارن مجبورن بخرن.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

لطفا به کسی تهمت نزنید و از کلماتی مثل دزد و اینجور مسائل استفاده نکنید تا وقتی که ثابت نشده

 

@};-

 

درود بر رییس فروم

احوال شما

میبخشید ولی حرف شما درست

اما منم با این عوامل سر و کله زدم و مشکلی که باید 48 ساعته رفع بشه 2 هفته تمام منو دست انداختن (قطعی رانژه خط) و با ایرانسل کارم رو راه مینداختم جالبی اینجاست یک سال مشتری بودم و هزینه هاشونو در جا پرداخت میکردم

هر چقدر هم تماس میگرفتم مثل توپ فوتبال با یه دفتر شماره باید تماس میگرفتم

پول گرفتن در قبال سرویس ندادن چی حساب میشه؟

هر کس یه اسم روش میزاره اما روش مدرن کندن از مشتری اینه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پول سرویس رو گرفتن و نصف اون سرویس خدمات رو ندادن اگه اسمش دزدی نیست چیه :-?

سرگرمی؟

یا احترام به حق مشتری؟ :|

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میدونید بدبختی ما چیه؟

بدبختی ما اینه که مخابرات چند سال قبل اومد منطقه ما را فیبر نوری کرد و الان چندین ساله که مجبوریم فقط از سرویس های داغون خودشون استفاده کنیم چون هیچ شرکتی adsl روی فیبر نوری نمیده

البته از حق نگذریم توی منطقه ما تا چند ماه قبل سرعت خوب بود اما حالا داغونه، با سرویس 10 مگ سرعت دانلود 40 کیلوبایت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میدونید بدبختی ما چیه؟

بدبختی ما اینه که مخابرات چند سال قبل اومد منطقه ما را فیبر نوری کرد و الان چندین ساله که مجبوریم فقط از سرویس های داغون خودشون استفاده کنیم چون هیچ شرکتی adsl روی فیبر نوری نمیده

البته از حق نگذریم توی منطقه ما تا چند ماه قبل سرعت خوب بود اما حالا داغونه، با سرویس 10 مگ سرعت دانلود 40 کیلوبایت

=)) =)) =)) =)) =)) =))  اینکه خوبه من یه هفته ای واسه باز کردن یه صفحه خیلی ساده وب رو دقیقا 40 دقیقه طول میداد ...

وقتی هم زنگ میزنی 2020 بعد از 50 دقیقه انتظار یکی میاد و میگه به ما ربطی نداره اینترنت از مرکز خرابه ...خب ***** میخورین وقتی نمیتونین مشکل رو حل کنین میاین تو این کار *dry# *dry# *dry# *dry#

لینک به دیدگاه
Share on other sites

=)) =)) =)) =)) =)) =))  اینکه خوبه من یه هفته ای واسه باز کردن یه صفحه خیلی ساده وب رو دقیقا 40 دقیقه طول میداد ...

وقتی هم زنگ میزنی 2020 بعد از 50 دقیقه انتظار یکی میاد و میگه به ما ربطی نداره اینترنت از مرکز خرابه ...خب ***** میخورین وقتی نمیتونین مشکل رو حل کنین میاین تو این کار *dry# *dry# *dry# *dry#

تازه جدیدا یاد گرفتن وقتی اینترنت قطع میشه زنگ میزنیم به 2020 همون اول به صورت کامپیوتری میگه مشکل سراسریه و به ما هیچ ربطی نداره و بعد تلفن قطع میشه و عملا هیچ کسی جوابگو نیست :angry: :angry: :angry:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عکسا لود نمیشن عزیز

دقیقا منم همین مشکل رو دارم ملت رو خر فرض کردن

سرعت رایگان شبانم بالا 250 تا 1000 کیلو میرفته یه ساله استفاده میکردم یه دفه اومده رو 30 کیلو :eek:

سرعت روزانه هم همیشه 1000 دان میکردم حالا یه فایل 250 بیشتر نمیده بخام کل سرعت رو بگیرم باید چندتا فایل با هم بزارم تا بشه 900! ~x(

هر دفعه تماس میگیرم میگه باید به اونجا تماس بگیری

به بعدی تماس میگیری میگه این بازه زمانی تماس بگیر

اون موقع میزنگی میگه دسته ما نیست به 117 بزنگ!! =))

میگم 117 واسه خرابیه تلفنه تماس گرفتم گفتن به ما مربوط نمیشه :laughing:

یه مشت دزده بی پدر و مادر

درود بر شما 

متاسفانه همین طوره که میگین و خدمات هر روز داره بی کیفیت تر و بد تر میشه و درخواست بیشتر و زیادتر اونم برای سرعت بالا 

ولی خب شده هرکی هر کی و هرطور که دوست دارن با مصرف کننده برخورد میکنن که جای تاسف داره 

البته تا کسی صداش رو بلند نکنه و اعتراضی نشه همین طور خواهد بود و ادامه داره ....

 

سلام

دوست عزيز حتما اين كار رو انجام بدين

من ١ مگ گرفتم با ٨٠ دانلود مى ده زنگ زدم اومدن بررسى كردن مى گن مشكل از خودشونه حلش مى كنن چند روزيه حل نشده قبلا هم اين مشكل رو داشتم

اونقدر اين با اون پا مى كنن كه وقت تموم بشه و مجبور بشيم دوباره تمديد كنم

دزدى در اين حد

متاسفانه منطقه مون فيبر نورى هست وگرنه يك لحظه هم درنگ نمى كردم از شركت ديگه اى سرويس مى گرفتم ولى متاسفانه نمى تونم.

سلام خدمت شما 

بله همین کارو هم کردم و با 62 نفر یک نامه با مدارک و مستندات به بازرسی فرستادیم و بازرسی 48 ساعت برای بررسی موضوع وقت خواسته 

و در مرحله دوم به بخش ریاست رجوع خواهد شد و بعد به ریاست و مدیر عامل استان و بعد بازرسی تهران و کل  و و و 

این فیبر نوری هم شده بهانه چاپیدن ملت از بیخ ! ما که گوشمون پره 

 

از بس ما سکوت کرديم روز به روز داره بد تر ميشه. اگه الان جولوى دزدى هاى مخابرات رو نگيريم پس فردا اوضاع بد تر خواهد شد

درود 

بدون شک همین طور هست که فرمودین و باید هر کسی برای حق قانونیش دفاع کنه / با صبر کردن چیزی درست نخواهد شد و بدترم میشه 

تا الانشم خیلی خیلی سکوت کردیم و صبر پیشه نمودیم ولی ....

 

درود دوستان گلم

لطفا به کسی تهمت نزنید و از کلماتی مثل دزد و اینجور مسائل استفاده نکنید تا وقتی که ثابت نشده

 

@};-

سلام و درود خدمت مدیریت محترم جناب حسینی عزیز 

اگر منظورتون بنده هستم که مدارک و مستندات و حتی صدای ظبط شده ای از توهین و پرخاشگری و عدم رسیدگی دارم که همه چیرو ثابت میکنه 

در صورت دروغ گویی و رد چنین رفتارهایی از طرف چند تن از مسئولین صدای ظبط شده رو هم به بازرسی مخابرات تقدیم خواهم کرد که مطمئنن 

براشون مشکل ساز خواهد بود 

 

بنظر بنده بهترین روش مقابله با این کم فروشی یا هر چیزی که می خواید اسمشو بزارید نخریدن یعنی کاری جز این از دستمون برنمیاد . ببخشیدا ولی طوری شکایت شکایت می فرمایید که هر کی ندونه فک میکنه اینجا سو/ئی/سه

 

  @};-

درود

کارت گرافیک یا مادربرد نیست که حداقل چند برند یا مدل داشته باشه و سراغ دیگری رفت / محدودیت و محدودیت این مشکل ماست

حالا فرضا نگرفتیم اونوقت گیر دزد دیگری خواهیم افتاد که بدتر از مخابرات رو انجام میده و نمیخوام اسمشونو ببرم چون اکثر دوستان ازشون ناراضی هستند 

پس هدف چیز دیگریست و این خودش بهونه ای برای پاک کردن صورت مسئله هست / امیدوارم منظور بنده رو متوجه شده باشین 

 

دوست عزیز یه سوال داشتم شما چه طور به سرویس 10مگ دست رسی دارید .منم میخاستم این سرویسو بگیرم مخابرات ارومیه میگه 10مگ نداریم

درود

خب این سرویس متعلق به یکی از دوستان هست که تو کانون مهندسین هستند و گرفتن چنین سرویسی براشون خیلی آسونه 

بنده هم قبلا داشتم یه مدت دو هفته ! که خیلی راحت گرفتم و مشکلی نداشت / شمام باید کمی کاغذ بازی کنید 

ویرایش شده توسط ATA_SE7EN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 بنظر من هم کار خوبی هست ... انشاله به حقتون برسید...  @};-

سلام خدمت نیما جان عزیز 

انشاالله همه به حقشون برسن و هیچ حقی ناحق نشه و کسی ناراحت نباشه ( آمین ) 

 

درود عطا جان

خوبی؟ @};-

اول اینکه اگر من اونجا بودم بهتون میپیوستم

ولی چند تا نکته

حتما مستندات داشته باشین اماده که گیر ندن

به خود بازرسی استان هم شکایت کنید انجام میدن، بعدش هم تنظیم مقررات

چون این دو تا یکم باهم مشکل دارن، تنظیم مقررات حتما پیگیری میکنه! ولی خوب نامه بازیه همش، مراجعه حظوری ندارن

ایشالا به نتیجه برسه و یک تکونی بخورن این عزیزان!

سلام خدمت محمد جان عزیز / مرسی 

محمد جان مستندات داریم در حد المپیک پس جای نگرانی نیست / حتی صدای ظبط شده چند تن از مسئولین فنی و ... 

با توپ پر وارد میدان شدیم و به این راحتیها از میدان به در نمیشیم 

بله شکایت نامه مفصلی به بازرسی داده شده و 48 ساعت وقت خواستن برای بازرسی 

فک نکنم به تنظیم مقررات بکشه چون بدجوری قضیه رو محکم گرفتم 

انشاالله زلزله میشه به جای تکون 

 

بسیار بسیار تشکر میکنم از شما / ولی فکر نمیکنم که به اونجاها برسه و همین جا تموم میشه 

 

حرکت قشنگی هست تعداد شکایت برسه به 1000 نفر خیلی خوب میشه روش شکایت چه طور هست ؟ یا دنبال روشی هستید؟

درود بر شما 

ممنون / والا روش شکایت رو ما با مشورت با چند تن از دوستان به صورت پله به پله اغاز کردیم که زیر دست اون مقام از کار ما شاکی نباشه و مشکل تراشی نکنه

یعنی همون سلسه مراتب باید رعایت بشه و نمیتونیم مستقیم به سازمان مقررات شکایت کنیم 

 

اوناى که فيبر نورى دارن مجبورن بخرن.

بله همین طوره دوست عزیزم

 

درود بر رییس فروم

احوال شما

میبخشید ولی حرف شما درست

اما منم با این عوامل سر و کله زدم و مشکلی که باید 48 ساعته رفع بشه 2 هفته تمام منو دست انداختن (قطعی رانژه خط) و با ایرانسل کارم رو راه مینداختم جالبی اینجاست یک سال مشتری بودم و هزینه هاشونو در جا پرداخت میکردم

هر چقدر هم تماس میگرفتم مثل توپ فوتبال با یه دفتر شماره باید تماس میگرفتم

پول گرفتن در قبال سرویس ندادن چی حساب میشه؟

هر کس یه اسم روش میزاره اما روش مدرن کندن از مشتری اینه

سلام ودرود خدمت شما / ممنون

مطلب اخر رو کاملا درست گفتین / متاسفانه وقت گرفتن پول که میشه عاطفی و رومانتیک برخورد میکنن 

ولی وقتی که کار تموم شد میشن مثل .... نگیم بهتره 

 

 

پول سرویس رو گرفتن و نصف اون سرویس خدمات رو ندادن اگه اسمش دزدی نیست چیه :-?

سرگرمی؟

یا احترام به حق مشتری؟ :|

سلام

متاسفانه سرگرمی در کنار دزدی هم میشه گفت / احترام به حق مشتری هم عناوین و داستانهای خاص خودشو داره 

 

میدونید بدبختی ما چیه؟

بدبختی ما اینه که مخابرات چند سال قبل اومد منطقه ما را فیبر نوری کرد و الان چندین ساله که مجبوریم فقط از سرویس های داغون خودشون استفاده کنیم چون هیچ شرکتی adsl روی فیبر نوری نمیده

البته از حق نگذریم توی منطقه ما تا چند ماه قبل سرعت خوب بود اما حالا داغونه، با سرویس 10 مگ سرعت دانلود 40 کیلوبایت

درود بر شما

من تا الان خیر و منفعتی از این فیبر نوری ندیدم و فکر نکنم ببینم / این فقط بهونه ای شده برای تسلط به مشتریهای بیشتر و چاپیدن درست و حسابی /

هیتلر هم در قبرش داره ویبره میزنه 

 

=)) =)) =)) =)) =)) =))  اینکه خوبه من یه هفته ای واسه باز کردن یه صفحه خیلی ساده وب رو دقیقا 40 دقیقه طول میداد ...

وقتی هم زنگ میزنی 2020 بعد از 50 دقیقه انتظار یکی میاد و میگه به ما ربطی نداره اینترنت از مرکز خرابه ...خب ***** میخورین وقتی نمیتونین مشکل رو حل کنین میاین تو این کار *dry# *dry# *dry# *dry#

سلام خدمت شما

مهدی جان بنده به همین شما "2020" حساسیت شدیدی پیدا کردم و در تلاشم که ببینم آیا اصلا توی این همه "کارشناس" چند نفرشون مدرک سیکل دارن ؟؟ 

ولی من حتی به زیر ساخت این شهر هم رفتم که با کمال خوشرویی گفتن ما ممکن نیست مشکلی دالشته باشیم و از این بابت مطمئن باشین ( چقدر صمیمی )

 

تازه جدیدا یاد گرفتن وقتی اینترنت قطع میشه زنگ میزنیم به 2020 همون اول به صورت کامپیوتری میگه مشکل سراسریه و به ما هیچ ربطی نداره و بعد تلفن قطع میشه و عملا هیچ کسی جوابگو نیست :angry: :angry: :angry:

درود

یه چند مدل دیگشم دارن آپدیت میکنن برای توهین به شعور مشتریها  / خلاصه بدجوری دارن بازی میدن این ملت بدخت رو 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود عطا جان

امیدوارم هر چی زودتر به حقتون برسید.ولی الافی و برو بیای زیادی داره،

 

من هم مشکلات زیادی با شاتل ارم.

سرعت کم و . . . . . .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم دل خوشی از این مخابرات ندارم

خون ما رو هم تو شیشه کرده دیگه خسته شدم از بس رفتم نمایندگیهاشون

آقا شما برو ما هم با تو هستیم

اگه امضا میخاد هر گواهی مبنی بر این که به این موضوع دلالت داره  که از این شرکت معترض هست من هم هستم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود عطا جان

امیدوارم هر چی زودتر به حقتون برسید.ولی الافی و برو بیای زیادی داره،

 

من هم مشکلات زیادی با شاتل ارم.

سرعت کم و . . . . . .

سلام خدمت جناب رضایی عزیز / ممون از شما 

پای همه چیزش وایستادم جناب رضایی و تا آخرش میرم حتی لازم باشه یه شکایت نامه به تهران میبرم 

همه شرکتها یکی از یکی بدتر 

 

من هم دل خوشی از این مخابرات ندارم

خون ما رو هم تو شیشه کرده دیگه خسته شدم از بس رفتم نمایندگیهاشون

آقا شما برو ما هم با تو هستیم

اگه امضا میخاد هر گواهی مبنی بر این که به این موضوع دلالت داره  که از این شرکت معترض هست من هم هستم

سلام خدمت مهدی جان

والا از هر 10 نفر مشتری 8 نفرش از آی ای پی مخابرات ناراضی هست 

خون مرم که خیلی وقته تو شیشه هست و ما تصمیم گرفتیم یکی دوت از این شیشه هارو بشکنیم 

یا حداقل یه ترک ایجاد کنیم / امضا که تکمیله و حتی پرسیدم از بازرسی گفتن مال هر شهر باید جداگانه و توسط 

مقام همون شهر و استان بررسی بشه وگرنه سیل عظیمی از امضاها سرازیر میشد مهدی جان 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر عطا جان گل و جیگر خودم ...

چرا خودتو ناراحت میکنی ؟؟؟ اینجا ایرانه ... کشوری که مسئولین هر کاری بکنن ، کسی اعتراض نمیکنه ...ولی باید ماها دست به کار بشیم ... هر کاری بگی انجام میدم تا حقمون رو ازشون بگیرم ...من یکی دیگه کوتاه نخواهم اومد ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...