رفتن به مطلب

GTX 970 مشکل حافظه دارد+بیانیه رسمی انویدیا


AORUS
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

970 من تا 3950 مگ استفاده میکنه برای  من که مشکلی نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما یک شات با نرم افزاری که در پست اول هست بگذارین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

970 من تا 3950 مگ استفاده میکنه برای  من که مشکلی نداره.

والا احتمال میدم یه شایعه باشه بعید میدانم مگه با کارخونه اسباب بازی سازی تو فلان محله نامعلوم چین طرفیم انویدیا چطور همچین سوتی بزرگی میده توکارتهای رده بالاش اخه؟یکم درست فکر کنید دوستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا احتمال میدم یه شایعه باشه بعید میدانم مگه با کارخونه اسباب بازی سازی تو فلان محله نامعلوم چین طرفیم انویدیا چطور همچین سوتی بزرگی میده توکارتهای رده بالاش اخه؟یکم درست فکر کنید دوستان

من نمیدونم چرا دوستان انقدر فکر های عجیب در مورد این شرکت با  25 سال سابقه درخشان می کنند شرکتی که تو ارائه تمامی مدل های کارت گرافیک تا به حال هنوز کوچکترین مشکلی درش نمیشه پیدا کرد محال چنین مشکلی از سوی این شرکت تو کارتهای high  end  باشه چیزی در رابطه با این مسئله ندونه و وارد بازار بکنه باید تا اعلام خبر رسمی از خود انویدیا صبر کردتا صحت این ماجرا معلوم بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من نمیدونم چرا دوستان انقدر فکر های عجیب در مورد این شرکت با  25 سال سابقه درخشان می کنند شرکتی که تو ارائه تمامی مدل های کارت گرافیک تا به حال هنوز کوچکترین مشکلی درش نمیشه پیدا کرد محال چنین مشکلی از سوی این شرکت تو کارتهای high  end  باشه چیزی در رابطه با این مسئله ندونه و وارد بازار بکنه باید تا اعلام خبر رسمی از خود انویدیا صبر کردتا صحت این ماجرا معلوم بشه.

دقیقا موافقم داداش من نمیتونم امتیاز بدم بهتون چون گویا تازه واردم انشالا بعدا جبران میکنم. @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من 970 gigabyte g1 دارم..ببینید واسه من مشکلی هستش؟؟

 

xn9ra7kkqsea29eojs263_s.jpg

اره مال شما هم متاسفانه اون طوریه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه وقتی میزان حافضه از 3000عبورمیکنه پهنای باند به شدت میاد پایین ولی تو 980 این طوری نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی جالبه! GTX 670 من هم همین مشکل رو داره   =))

 

post-6808-0-57858400-1422133115_thumb.jpg

 

از 1664 مگابایت به بعد پهنای باندش میاد پایین.

 

این مسئاله نشون میده که این برنامه که معلوم نیست با چه کدی نوشته شده و توسط کدام کمپانی رسمی تایید شده خیلی درست کار میکنه.....  =))

 

و GTX 670 هم همین مشکل رو داشته و تازه متوجهش میشیم... :clapping:  :laughing:

 

دوستان به نظر شما بهتر نیست قبل از انتشار یک مطلب ، یه مقدار به منبع و صحت و سقمش توجه بکنیم؟؟؟

 

این که خبر رسانی بشه خیلی خوبه. ولی فکرمیکنید هر خبری رو شتاب زده و بدون تحقیق کافی اینجا قرار دادن و نتیجه گیری قطعی کردن کار درستیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی جالبه! GTX 670 من هم همین مشکل رو داره   =))

 

attachicon.gifUntitled.jpg

 

از 1664 مگابایت به بعد پهنای باندش میاد پایین.

 

این مسئاله نشون میده که این برنامه که معلوم نیست با چه کدی نوشته شده و توسط کدام کمپانی رسمی تایید شده خیلی درست کار میکنه.....  =))

 

و GTX 670 هم همین مشکل رو داشته و تازه متوجهش میشیم... :clapping:    :laughing:

 

دوستان به نظر شما بهتر نیست قبل از انتشار یک مطلب ، یه مقدار به منبع و صحت و سقمش توجه بکنیم؟؟؟

 

این که خبر رسانی بشه خیلی خوبه. ولی فکرمیکنید هر خبری رو شتاب زده و بدون تحقیق کافی اینجا قرار دادن و نتیجه گیری قطعی کردن کار درستیه؟

 

منبعش سایت های معتبره. تو فروم های خارجی هم یه عالمه بحث شده درموردش.

ویرایش شده توسط Core_i6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی جالبه! GTX 670 من هم همین مشکل رو داره   =))

 

attachicon.gifUntitled.jpg

 

از 1664 مگابایت به بعد پهنای باندش میاد پایین.

 

این مسئاله نشون میده که این برنامه که معلوم نیست با چه کدی نوشته شده و توسط کدام کمپانی رسمی تایید شده خیلی درست کار میکنه.....  =))

 

و GTX 670 هم همین مشکل رو داشته و تازه متوجهش میشیم... :clapping:  :laughing:

 

دوستان به نظر شما بهتر نیست قبل از انتشار یک مطلب ، یه مقدار به منبع و صحت و سقمش توجه بکنیم؟؟؟

 

این که خبر رسانی بشه خیلی خوبه. ولی فکرمیکنید هر خبری رو شتاب زده و بدون تحقیق کافی اینجا قرار دادن و نتیجه گیری قطعی کردن کار درستیه؟

ای دمت گرم گل گفتی الان میترسم پای تمامی GTX هارو بکشن وسط دوستان امتیاز + هم من دادم بهت چون گل گفتی برادر @};- :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی جالبه! GTX 670 من هم همین مشکل رو داره   =))

 

attachicon.gifUntitled.jpg

 

از 1664 مگابایت به بعد پهنای باندش میاد پایین.

 

این مسئاله نشون میده که این برنامه که معلوم نیست با چه کدی نوشته شده و توسط کدام کمپانی رسمی تایید شده خیلی درست کار میکنه.....  =))

 

و GTX 670 هم همین مشکل رو داشته و تازه متوجهش میشیم... :clapping:  :laughing:

 

دوستان به نظر شما بهتر نیست قبل از انتشار یک مطلب ، یه مقدار به منبع و صحت و سقمش توجه بکنیم؟؟؟

 

این که خبر رسانی بشه خیلی خوبه. ولی فکرمیکنید هر خبری رو شتاب زده و بدون تحقیق کافی اینجا قرار دادن و نتیجه گیری قطعی کردن کار درستیه؟

سلام استاد

منبع دو سایت شناخته شده هستن ،اتفاقا برنامه نویس(VultureX) و کد منبع هم مشخصه،من نگفتم این ماجرا صحت داره یا نه اما گفتم دو سایت شناخته شده مهر تاییدی بر اون زدن،بعدشم مدیر فروم انویدیا گفته بررسی میکنیم،دیگه ایشون نیومدن به کاربرا بگن.......

 

اینک شما فرمودین تاحدی عملیه و نه 100%،

کد منبع خدمت شما:

 

        #include "device_launch_parameters.h"

#include "helper_math.h"

#include <stdio.h>

#include <iostream>

#define CacheCount 5

__global__ void BenchMarkDRAMKernel(float4* In, int Float4Count)

{

    int ThreadID = (blockDim.x *blockIdx.x + threadIdx.x) % Float4Count;

    float4 Temp = make_float4(1);

    Temp += In[ThreadID];

    

    if (length(Temp) == -12354)

        In[0] = Temp;

}

__global__ void BenchMarkCacheKernel(float4* In, int Zero,int Float4Count)

{

    int ThreadID = (blockDim.x *blockIdx.x + threadIdx.x) % Float4Count;

    float4 Temp = make_float4(1);

#pragma unroll

    for (int i = 0; i < CacheCount; i++)

    {

        Temp += In[ThreadID + i*Zero];

    }

    if (length(Temp) == -12354)

        In[0] = Temp;

}

int isPowerOfTwo (unsigned int x)

{

return ((x != 0) && !(x & (x - 1)));

}

int main(int argc, char *argv[])

{

    printf("Nai's Benchmark, edited by VultureX \n");

    //Sanity checks and some device info:

    int nDevices;

    cudaGetDeviceCount(&nDevices);

    if(nDevices >= 1) {

        cudaDeviceProp prop;

        cudaGetDeviceProperties(∝, 0);

        printf(" Device: %s (%1.2f GB)\n", prop.name, prop.totalGlobalMem / (1024.0 * 1024.0 * 1024.0));

        printf(" Memory Bus Width (bits): %d\n",

             prop.memoryBusWidth);

        printf(" Peak Theoretical DRAM Bandwidth (GB/s): %f\n\n",

             2.0*prop.memoryClockRate*(prop.memoryBusWidth/8)/1.0e6);

    } else {

        printf("No CUDA capable devices were found!\n");

        printf("Press return to exit...\n");

        getchar();

        return 1;

    }

    

    //Get maximum amount of memory that should be allocated

    unsigned int MemLimitMB;

    if(argc < 3 || sscanf(argv[2], " %u", &MemLimitMB) != 1) {

        MemLimitMB = INT_MAX;

    }

    //Get block size in MB, default to 128

    unsigned int ChunkSizeMB = 0;

    if(argc >= 2) {

        sscanf(argv[1], " %u", &ChunkSizeMB);    

    }

    if(ChunkSizeMB < 16 || ChunkSizeMB > 1024 || !isPowerOfTwo(ChunkSizeMB)) {

        ChunkSizeMB = 128;

    }

    if(MemLimitMB < ChunkSizeMB) {

        MemLimitMB = ChunkSizeMB;

    }

    int ChunkSize = ChunkSizeMB * 1024 * 1024; //To Bytes

    int Float4Count = ChunkSize / sizeof(float4);

    

    //Allocate as many blocks as possible

    static const int PointerCount = 5000;

    float4* Pointers[PointerCount];

    int UsedPointers = 0;

    

    printf("Allocating Memory . . . \nChunk Size: %i MiByte \n", ChunkSizeMB);    

    while (cudaGetLastError() == cudaSuccess

        && (UsedPointers+1) * ChunkSizeMB <= MemLimitMB)

    {

        cudaMalloc(&Pointers[usedPointers], ChunkSize);

        if (cudaGetLastError() != cudaSuccess) {

            break;

        }

        cudaMemset(Pointers[usedPointers], 0, ChunkSize);

        UsedPointers++;

    }

    printf("Allocated %i Chunks \n", UsedPointers);

    printf("Allocated %i MiByte \n", ChunkSizeMB*UsedPointers);

    //Benchmarks

    cudaEvent_t start, stop;

    cudaEventCreate(&start);

    cudaEventCreate(&stop);

    int BlockSize = 128;

    int BenchmarkCount = 30;

    int BlockCount = BenchmarkCount * Float4Count / BlockSize;

    

    printf("Benchmarking DRAM \n");

    

    for (int i = 0; i < UsedPointers; i++)

    {

        cudaEventRecord(start);

        BenchMarkDRAMKernel <<<BlockCount, BlockSize>>>(Pointers, Float4Count);

        cudaEventRecord(stop);

        cudaEventSynchronize(stop);

        

        // Check for any errors launching the kernel

        cudaError_t cudaStatus = cudaGetLastError();

        if (cudaStatus != cudaSuccess) {

            fprintf(stderr, "Kernel launch failed: %s\n", cudaGetErrorString(cudaStatus));

            continue;

        }

        float milliseconds = 0;

        cudaEventElapsedTime(&milliseconds, start, stop);

        float Bandwidth = ((float)(BenchmarkCount)* (float)(ChunkSize)) / milliseconds / 1000.f / 1000.f;

        printf("DRAM-Bandwidth of Chunk no. %i (%i MiByte to %i MiByte):%5.2f GByte/s \n", i, ChunkSizeMB*i, ChunkSizeMB*(i + 1), Bandwidth);

    }

    printf("Benchmarking L2-Cache \n");

    for (int i = 0; i < UsedPointers; i++)

    {

        cudaEventRecord(start);

        BenchMarkCacheKernel <<<BlockCount, BlockSize>>>(Pointers, 0, Float4Count);

        cudaEventRecord(stop);

        cudaEventSynchronize(stop);

        // Check for any errors launching the kernel

        cudaError_t cudaStatus = cudaGetLastError();

        if (cudaStatus != cudaSuccess) {

            fprintf(stderr, "Kernel launch failed: %s\n", cudaGetErrorString(cudaStatus));

            continue;

        }

        float milliseconds = 0;

        cudaEventElapsedTime(&milliseconds, start, stop);

        float Bandwidth = (((float)CacheCount* (float)BenchmarkCount * (float)ChunkSize)) / milliseconds / 1000.f / 1000.f;

        printf("L2-Cache-Bandwidth of Chunk no. %i (%i MiByte to %i MiByte):%5.2f GByte/s \n", i, ChunkSizeMB*i, ChunkSizeMB*(i + 1), Bandwidth);

    }

    system("pause");

    cudaDeviceSynchronize();

    cudaDeviceReset();

return 0;

}

 

 

جزئیات بیشتر: http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4998341

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبات جان خیلی ممنون @};-

 مشکل عجیبیه. همین که سایت های معتبر خبر رو گذاشتن نشون از درست بودنش داره. 

مثل اینکه همه 970 ها این مشکل رو ندارن. اگر بشه فهمید کدوم برند ها کارتاشون درسته خیلی خوب میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بروزرسانی 1

 

oosyqmayakxcbxudneh1.jpg

چت یک کاربر با پشتیبانی انویدیا در انجمن خود انویدیا:

 

پشتیبان فنی انویدیا: کل تیم ما با اولیت بالایی مشغول کار بر روی این مشکل است.بزودی این مشکل رفع خواهد شد.

کاربر: مشکل از کجاست؟

کاربر: چه چیزی باید رفع شود؟

پشتیبان فنی انویدیا:هنوز دراین باره مطمئن نبوده و مشغول یافتن علت هستیم.

پشتیبان فنی انویدیا:تیم ما بر روی این مسئله در حال کار است.

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پیشنهاد میکنم تمام دوستان با هر کارت گرافیکی که دارند این تست رو انجام بدن و تصویرش رو در همین تاپیک قرار بدن تا بشه بهتر نتیجه گیری کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیشنهاد میکنم تمام دوستان با هر کارت گرافیکی که دارند این تست رو انجام بدن و تصویرش رو در همین تاپیک قرار بدن تا بشه بهتر نتیجه گیری کرد.

 

ظاهرا کارت بنده هم این مشکل رو داره!

 

ty1lib1nwg5fzh7of1hj.jpg

ویرایش شده توسط AJOR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیشنهاد میکنم تمام دوستان با هر کارت گرافیکی که دارند این تست رو انجام بدن و تصویرش رو در همین تاپیک قرار بدن تا بشه بهتر نتیجه گیری کرد.

احساس ميكنم كه كلن سري 570,,,,670,,,,,,,770,,,,,,970. اين مشكل رو داشته باشن .

اگه اينجور باشه چي ميشه !(^_^)!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

احساس ميكنم كه كلن سري 570,,,,670,,,,,,,770,,,,,,970. اين مشكل رو داشته باشن .

اگه اينجور باشه چي ميشه !( ^_^)!

 

جالبتر اینجاست که اگر روی My Computer کلیک راست بکنید و Properties رو انتخاب بکنید داخل  مشخصات سیستم در قسمت Installed Memory میبینید که تمام RAM های نصب شده روی همه سیستم هامون هم همین مشکل رو دارن و مثلا اگر 8 گیگ رم داشته باشید جلوش داخل پرانتز مینویسه مقدار کمتری Usable یا قابل استفاده هستش...

 

فکر کنم از اول کل کمپانی ها سرمون کلاه گذاشتن  =))

 

از اون بدتر هارد هستش که مثلا 3 ترا میخریم و میبینیم در واقع 2.72 ترا بایت هستش........  :D

 

دوستان یه مقدار تحقیق در این جور مسائل خیلی کمک میکنه.....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبتر اینجاست که اگر روی My Computer کلیک راست بکنید و Properties رو انتخاب بکنید داخل  مشخصات سیستم در قسمت Installed Memory میبینید که تمام RAM های نصب شده روی همه سیستم هامون هم همین مشکل رو دارن و مثلا اگر 8 گیگ رم داشته باشید جلوش داخل پرانتز مینویسه مقدار کمتری Usable یا قابل استفاده هستش...

 

فکر کنم از اول کل کمپانی ها سرمون کلاه گذاشتن  =))

 

از اون بدتر هارد هستش که مثلا 3 ترا میخریم و میبینیم در واقع 2.72 ترا بایت هستش........  :D

 

دوستان یه مقدار تحقیق در این جور مسائل خیلی کمک میکنه.....

دقیقا داداش اینا چیزای جزئی هست که الان اومدن روش حساس شدن که مغز یه عده رو درگیر کنن

1.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این مشکلا بعضی وقتا برای شرکتهای بزرگم پیش میاد 

مثل CPU  های سری اول ***8 شرکت AMD 

مثل چیپ جنوبی مادربردهای سری اول سوکت 1155 که بعد ویرایش B3 امد تو بازار 

یا همین چند وقت پیش مشکل خمیدگی ایفون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گویا 760 من هم همین مشکل رو دارد  :cool:

 

احتمالا مشکل از لینکر درایور هست 

ویرایش شده توسط +Extreme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دقیقا داداش اینا چیزای جزئی هست که الان اومدن روش حساس شدن که مغز یه عده رو درگیر کنن

1.jpg

یه مقدار ......که به شعور مخاطب توهین نشه

 

این ماجرا از اونجایی میاد که واحد های ویندوز به صورت باینری هست اما ظرفیت دیسک دسیماله

 

500GB = 500,000,000,000 Bytes , 1024Byte = 1KB

500,000,000,000 /1024 = 488,281,250 KB , 1024KB= 1MB

488,281,250/1024 = 476,837.16 MB , 1024MB= 1GB, 

476,837.16 /1024 = 465 GB

 

 

اون usable یعنی مابقی به گرافیک مجتمع اختصاص داده شده

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حالا میگم دوستان 970 دار نترسن ، یه وقت اقدام به خودکشی هم نکنن

من شخصاً قول میدم با درایور مشکل حل بشه

اگه نشد اقدام بالا رو انجام بدید :D

((انویدیا رو دست کم نگیرید ))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...