رفتن به مطلب

نیمه دوم سال 2015 میلادی، قیمت SSD شدیدا کاهش می یابد


Yosef Faraji
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درایو های حالت جامد در کنار تمامی مزیت های خوب خود، هنوز یک مشکل بزرگ را با خود به همراه دارند! این مشکل بزرگ چیزی نیست جز قیمت بالای این دستگاه ها که خیلی از کاربران را از خرید منصرف نموده است. اما مثل اینکه اتفاق های خوبی قرار است رخ دهد چون اخیرا آقای C.K. Chang ، مدیر کل شرکت Apacer در مصاحبه ای اعلام کرده که قیمت گذاری جدید درایو های حالت جامد 256 گیگابایتی قرار است در نیمه دوم سال 2015 میلادی به پایینتر از 70 دلار برسد. همینطور قرار است قیمت مدل های 128 گیگابایتی هم تا 40 دلار کاهش یابند. با توجه به روند کاهشی قیمت SSD ها ، انتظار می رود در نیمه دوم سال 2015 میلادی موج بزرگی از تقاضا برای خرید این محصولات ایجاد شود.

تولید کنندگان بالادستی این تراشه ها با مهاجرت به فناوری های تولید 14 ، 15 و 16 نانومتری باعث شدند تا هزینه های تولید به طور قابل توجهی کاهش یابند. در نتیجه قیمت حافظه های فلش NAND که در SSD ها به کار می رود، منطقی تر خواهند شد. به گفته آقای Chang شرکت Apacer در سال 2014 در آمد خود را به بیش از 318 میلیون دلار رساند که نقطه عطفی برای این شرکت محسوب می شود. مقدار 30 درصد از درآمد کل Apacer در این سال مربوط به فروش 4 میلیون درایو حالت جامد می باشد. این شرکت برای سال 2015 تمرکز ویژه ای را بر روی تولید محصولات حوزه صنعتی ، ذخیره سازی ابری ، موبایل و گیمینگ خواهد داشت. همچنین Apacer قصد دارد تا روابط خود را با شرکای تجاری اش تقویت کند. در همین راستا این شرکت به تازگی اعلام کرده که با Phison Electronics همکاری جدی را آغاز کرده تا سهم بازار خود را در بخش حافظه های صنعتی گسترش دهد.

منبع:sakhtafzarmag
a801120ba3c46aa176f1cba39cc4c41e_L.jpg

ویرایش شده توسط Yosef Faraji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایشالله تا دو سه سال دیگه قیمتش حسابی بیاد پایین که ما هم بتونیم بخریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...