رفتن به مطلب

انتخاب کارت گرافیک برای رندر ، توسط افتر افکت یا پریمیر


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

باز هم سلام

از اساتید کسی میدونه تو برنامه های گرافیکی یا 3 بعدی و تدوین مثل افترافکت و پریمیر و  .... چجور رندر هامو بدم کارت گرافیک و از Cpu بگیرمش؟؟؟

یعنی پردازش هام توسط GPU  انجام بشه

ممنون دوستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

 

افتر افکت 6 و پریمیر

http://www.imanvfx.com/?p=4919

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

دوستان توجه بفرمایید که هیچ وقت کارت گرافیک، جای Cpu رو نمیگیره و تنها کاری میکنه، این هست که یک سری پیش نمایش ها رو داخل ViewPort ها نشون میده که معمولا هم نمیشه ذخیره شون کرد.مثلا در نرم افزار تری دی مکس و پلاگین ویری ، رندر ریل تایم رو داریم و یا پیش نمایش هایی که در افترافکت و یا پریمیر باهاشون کار میکنیم

که همون طور که در بالا هم گفتم، فقط پیش نمایش هستند و هیچ وقت جای پردازشگر اصلی که همون Cpu باشند رو نمیگیرند!

ویرایش شده توسط yusofadibmanesh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قوی ترین CPU به علاوه هر  کارت گرافیکی ایده  ال ترین  کانفیگ ممکنه.  jazytwocent یکی از بچه های خوب تک سین یوتوبه و ویدیو های اموزشی خوبی داره اسم   ویدیوی زیر رو سرچ کن  در یوتوب تماشا کن:

Is AMD RX VEGA REALLY better for video encoding- We didn't expect this...

آِیا وگا واقعا برای انکدونیگ   بهتره؟  نتایج خیلی جالبی بدست میاره  . یک کارت 660 و 770 هم کافیه برای رندر وقتی میزارشون کنار غول های مالتی ترد  چند هسته ای . تفاوت آنچنان نیست بار پردازشی عظیم  تماما بر دوش CPU است. در پایان پیشنهاد میده قویترین پردازنده ممکن در کنار هر کارت گرافیکی . ولی از آنجایی که  بستن سیستم با سی پی یو های چند هزار دلاری برای کانتنت کرییشن    در کنار کارهای گرافیکی چیپ شکل جالبی نداره اکثر این سیستم ها رو به پردازنده های قوی گرافیکی هم تجهیز میکنن که  در واقعا حکم توجیه ظاهری رو داره چون در این تست باز میفهمیم که CPU حرف اول و اخر رو میزنه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسته به موتور و نرم افزار  رندر شما دارد ..

بعضی از موتور ها GPU بیس هستند  بعضی ها CPU بیس  بعضی هم از هردو بهرمند میشوند .

تمام نرم افزار های ADOBE از CPU و RAM برای رندر  ( خروجی )  استفاده میکنند  . کارت گرافیک فقط در بخش کار کردن با تایم لاین و افکتها و اینتر فیس آنها کاربرد دارد .

اون موردی هم که پرسیدید مربوط به پشتبانی کارت گرافیک هست برای گذینه  RayTracer  . نه به معنی رندر ( خروجی ) بلکه به معنی پردازش محیط کار شما با قابلیت کمک گرفتن از هسته های Cuda . مثل کار کردن با پلاگینها و افکتهای particolar یا سیستم ذره ای .  که اگر کارت گرافیک قدرتمندتری داشته باشید سرعت عمل شما بالاتر میرود ( اما رندر یک معقوله جداست )

ویرایش شده توسط hamed.m
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

عزیز بیس رندرینگ نهایی افتر افکت و پریمیر بر روی cpu هست

گرافیک نمایش پروژه رو بهتر میکنه چون گرافیک ها برای نمایش محتوا ساخته شدن نه برای تولید اونها

شما هرچی گرافیک قدرتمند تری داشته باشید درک بهتری از پروژتون خواهید داشت

در مورد پردازنده هم 6 یا 8 هسته ای به بالا نیاز هست و تریدها هم هرچی بیشتر بهتر

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...