رفتن به مطلب

Recommended Posts

مایکرون و سیگیت، دو غول بزرگ صنعت حافظه و مخزن های ذخیره سازی یک توافق نامه ی همکاری چند ساله برای ایجاد چهارچوب همکاری نزدیک در نوآوری و به اشتراک گذاری تخصص امضا کردند. به عبارت دیگر، این دو شرکت قرار است به یکدیگر در زمینه ی تولید SSD های SAS و تهیه حافظه NAND فلش کمک کنند.


 


bo5j2wrlspuh2nos4ui4.jpg


 


در واقع، مسئله ی مهم در اینجا تامین حافظه های ناند فلش است. این بازار مهمی است، که بی توجهی به آن در نهایت منجر به ورشکستگی OCZ و خریداری شدن آن توسط توشیبا یکی از تولید کننده ی بزرگ NAND Flash شد.


 


شرکت های تولید کننده ی قطعات ذخیره سازی به خوبی متوجه شده اند آینده ی ذخیره سازی در تصرف کامل SSD هاست. از این رو اطمینان از داشتن دسترسی مطمئن به این حافظه ها یکی از گامهای مهم در حفظ جایگاهشان در بازار آینده است.


 


هرچند همکاری نزدیک دو شرکت سیگیت و مایکرون فعلا" در بخش تولید SSD های صنعتی است، اما در آینده موضوع این همکاری ممکن است به بازار SSD های مصرفی عمومی هم کشیده شود. بخصوص اینکه PCIe SSD ها بیش از پیش از بخش صنعتی قدم به دنیای کاربران عمومی می گذارند.


 


منبع: MaximumPC


ویرایش شده توسط ARMIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...