رفتن به مطلب

فروش کارت معیوب 7970Lightning و عدم قبول فروشنده از خراب بودن کارت !!!!


Recommended Posts

فکر می کنم این تیتر خبر یکی دو ماه پیش اکثر سایت های فروش قطعات بود، عزیزم آقای متخصص و همه فن حریف شما وقتی اومدی گفتی سیستم بایوس روی حالت LN2 قرار بده من تا ته قضیه رو خوندم.

شما به احتمال بسیار زیاد چند مدل از این کارت های معیوب رو بز خر کردید و به قیمت مناسبی قصد فروش داشته اید، از آنجایی که از اشکال این سری از کارت ها اطلاع داشتید به خریدار از همه جا بی خبر تغییر سیستم بایوس را پیشنهاد می کنید تا فاتحه کارت گرافیک خوانده بشه و رد و پای مشکل دار بودن قبل از سوختن GPU به کلی مخفی شود، همین یکی دو ماه پیش بود مدل 290X Lightning دقیقا چنین مشکلی داشت و با تغییر بایوس کارت گرافیک تراشه به طور کامل سوخت!

شما تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کلید بایوس را پیشنهاد می کردید، وقتی خریدار میگه کارت آرتیفکت میده باید سریعا کارت گرافیک را پس بگیرید و بفرستید گارانتی، پیشنهادات کارشناسانه دادن غیر از صحه گذاشتن بر وجود مشکل قبلی کارت گرافیک می باشد؟

شما وقتی خیلی راحت تشریف میاری به یکی از کاربران با تجربه سخت افزار میگی زدی کارت رو سوزوندی، الکتریسیته ساکن، دستکاری ولتاژی و ..... ، انتظار زیادی از شما نمیره!

بزخر و ... اتهام بزرگی هست که خریدار هم با اینکه با فروشنده مشکل داشته نزده. با اینکه فکر میکنم اینجا بیشتر حق با خریدار هست اما هیچ وقت بدون مدرک چنین اتهامی رو نمی زنم. باز تاکید می کنم. حتما باید این مشکل توسط مدیران که فرد با تجربه ای هستند حل بشه . اگه نشد صد در صد پلیس فتا شک نکنید که این ماجرا نباید همینجا رها بشه. چون به هر حال یکی خلاف قوانین عمل کرده و باید مشخص بشه. به قول گفتنی حق گرفتنی هست ، نه دادنی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 90
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

روزهای پر گپ و گفت

نیازی به این مباحث نیست اگر کارت گارنتی داره هر دو بزگوار با هم تشریف ببرید شرکته گارنتی کننده با صرف مبلغ 5 تومن بدیدش دسته یه متخصص (که البته کمه تو گارنتی ها) دلیله خراب شدنه کارتو بهتون اطلاع میده و میگه که بر اثر (بالا پایین شدن ولتاژ-استفاده زیاد - سوختن قطعه ای درونش - وغیره-) این اتفاق افتاده و اون موقع بهتر میشه تصمیم گرفت

در مورده سیستمه لیون هم فقط پول دادنه چون من چندین قطعه میخواستم بفروشم و بخرم قطعه هارو تست نمیکنن اصلن که به نفع خریدار و مشتری باشه و سیستمه لیون فقط به ظرر فروشندست چون یه مهلت تست اجباری و تضمین شده بدونه هیچ چونو چرایی در اختیاره خریدار میذاره  و این بی انصافیه و پول هدر دادن

مگر اینکه با صرف هزینه به کاربرانه پر سابقه و با تجربه اگر قبول کننند بگید که قبل از تبادله کارت و یا بقیه قطعات سلامتشونو تست کنند که این میشه اصل قضیه واسطه بودن  نه سیستمه واسطه لیون که به هیچ دردی نمیخوره

در مورده خریداران من خودم کارته گرافیکی که میخوام بفروشم مهلت تست براش نمیذارم حتی 1 میلی ثانیه  البته در مورده تمامه قطعاتی که میفروشم صادقه و تنها کاری که میکنم اینکه به فرد اجازه میدم که قبل از خریده کارت و واریزه پول با من بیاد شرکته گارنتی کنننننده ( در صورته گارنتی دار بودن) با صرف هزینه خودم که شرکت سلامته کارتو تایید کنه و در صورته گارانتی نداشتن شخص ثالث و یا مغازه دار برامون تستش کنه و بعد تحویلش بشه در مورده شهرستان هم بهشون میگم که هرگونه عیب در برق رسانی واستفاده ناصحیح به من هیچ ربطی نداره خدارو شکر تا حالا اماتور ترین افراد هم از من خرید کردن هیچ کالایی برگشت نخورده ولی تو لیون انقدر به قیمته پاییین توجه میکننند که اصلن جاییی برا این حرفا نمیمونه بعدشم طرف خوشحاله یه کارتیو 50 تومن زیره قیمت خریده حالا بشین باهاش ترمپت بزن چون اگه اون کارته خرابو 500 تا تک تومنم خریده باشی رفته تو پاچت ولی کاربرایه لیون توجه نمیکنند

در مورده سیستمه واسطه هم  نمیدونم چرا کاربرایه حرفه ای دست به کار نمیشن و سیستمه واسطه واقعیو راه اندازی نمیکنند در صورتیکه بسیار گره گشا و بسیار هم پر درامد خواهد بود برا طرف فقط باید فرده مذکور وقته مناسبو داشته باشه و لی فعلن خبری نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر می کنم این تیتر خبر یکی دو ماه پیش اکثر سایت های فروش قطعات بود، عزیزم آقای متخصص و همه فن حریف شما وقتی اومدی گفتی سیستم بایوس روی حالت LN2 قرار بده من تا ته قضیه رو خوندم.

شما به احتمال بسیار زیاد چند مدل از این کارت های معیوب رو بز خر کردید و به قیمت مناسبی قصد فروش داشته اید، از آنجایی که از اشکال این سری از کارت ها اطلاع داشتید به خریدار از همه جا بی خبر تغییر سیستم بایوس را پیشنهاد می کنید تا فاتحه کارت گرافیک خوانده بشه و رد و پای مشکل دار بودن قبل از سوختن GPU به کلی مخفی شود، همین یکی دو ماه پیش بود مدل 290X Lightning دقیقا چنین مشکلی داشت و با تغییر بایوس کارت گرافیک تراشه به طور کامل سوخت!

شما تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کلید بایوس را پیشنهاد می کردید، وقتی خریدار میگه کارت آرتیفکت میده باید سریعا کارت گرافیک را پس بگیرید و بفرستید گارانتی، پیشنهادات کارشناسانه دادن غیر از صحه گذاشتن بر وجود مشکل قبلی کارت گرافیک می باشد؟

شما وقتی خیلی راحت تشریف میاری به یکی از کاربران با تجربه سخت افزار میگی زدی کارت رو سوزوندی، الکتریسیته ساکن، دستکاری ولتاژی و ..... ، انتظار زیادی از شما نمیره!

like @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز من خیلی خرید و فروش داشتم و دارم ولی اکثرا از طریق ایسام که 2 طرف معامله خاطرشون از هر جهت اسوده باشه!

و حتی داخل همین فروم یه 280x فروختم که زیاد هم به فروشش راضی نبودم و با چند قطعه دیگه

ولی وقتی کارت بدست دوستمون رسید ایشون بعد از تست گفت کارت مورد داره و بعد چند ساعت بازی صفحه سیاه میشه و باید ریستارت کرد چیزی که تا بحال برای خود من پیش نیومده بود

من هم همه جوانب رو گفتم ایشون در نظر بگیره و بعد از چند روز اضافه تست بازم گفتن مشکل پیش میاد با اینکه کارت گارانتی داشت پس گرفتم فقط بحث سر این بود که خریدار هزینه پستی رو قبول دار باشه که از خیر اونم گذشتم و پس گرفتم

و بعد که دستم رسید هرچی بازی گرافیکی و تست بود انجام دادم که اگه واقعا مورد داشته باشه بدم گارانتی ولی هر فشاری اوردم هیچ مشکلی پیش نیومد که یه بهونه واسه گارانتی ازسال کنم و الانم دارم ازش استفاده میکنم

فک کنم دلیلش نارضایتی از فروش کارت بود که دوباره بدستم رسید :D

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=38815&page=2

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بزخر و ... اتهام بزرگی هست که خریدار هم با اینکه با فروشنده مشکل داشته نزده. با اینکه فکر میکنم اینجا بیشتر حق با خریدار هست اما هیچ وقت بدون مدرک چنین اتهامی رو نمی زنم. باز تاکید می کنم. حتما باید این مشکل توسط مدیران که فرد با تجربه ای هستند حل بشه . اگه نشد صد در صد پلیس فتا شک نکنید که این ماجرا نباید همینجا رها بشه. چون به هر حال یکی خلاف قوانین عمل کرده و باید مشخص بشه. به قول گفتنی حق گرفتنی هست ، نه دادنی.

 

 

والا نتنها این دوستمون وبلکه این همه آدم تو این تاپیک همه و همه با نظر من موافق بودن.

فعلا نظر جناب حسینی معلوم نیست

من فعلا پایبند قوانین هستم و منتظر نظر مدیر سایت !!!

اما اگر نتیجه نگریم پا را فراتر خواهم گذاشت !!! 

ایشون قبلا هم در فروم هیروز حاشیه هایی رو به وجود اوردن که متاستفانه از ذکرش عاجز هستم.

با اینکه قبلا بهم گفته شده بود که با این فرد معامله نکنم  ولی صرفا به خاطر کارت معامله کردم و از معامله با ایشون ناراضی هستم.

ایشون گفتن کشیدم کنار( کشیدی کنار یا... نذار دهنم باز بشه )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا نتنها این دوستمون وبلکه این همه آدم تو این تاپیک همه و همه با نظر من موافق بودن.

فعلا نظر جناب حسینی معلوم نیست

من فعلا پایبند قوانین هستم و منتظر نظر مدیر سایت !!!

اما اگر نتیجه نگریم پا را فراتر خواهم گذاشت !!! 

ایشون قبلا هم در فروم هیروز حاشیه هایی رو به وجود اوردن که متاستفانه از ذکرش عاجز هستم.

با اینکه قبلا بهم گفته شده بود که با این فرد معامله نکنم  ولی صرفا به خاطر کارت معامله کردم و از معامله با ایشون ناراضی هستم.

ایشون گفتن کشیدم کنار( کشیدی کنار یا... نذار دهنم باز بشه )

عزیز من نمی تونم نظر بدم چون اطلاعات کافی ندارم. اما اگه فکر می کنی حقت ضایع شده بیخیال نشو و با شکایت و کشیدن ایشون به کلانتری و ... هزینه سنگینی برای ایشون ایجاد کن. بیخیالی نسبت به کسی که ناقض حقوق دیگران هست کار صد در صد اشتباهی هست. اگه رفیقم بودی و از جانب شما خیالم راحت بود خودم میفتم دنبال شکایت و ... بقول گفتنی ول کن ماجرا نبودم. هفتصد ضرر کردم دو برابره این مقدار خسارت بهش میزدم. مگه الکیه. فعلا منتظر باش آقای حسینی چه توصیه ای می کنن. (البته اگه حق با شما باشه)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا نتنها این دوستمون وبلکه این همه آدم تو این تاپیک همه و همه با نظر من موافق بودن.

فعلا نظر جناب حسینی معلوم نیست

من فعلا پایبند قوانین هستم و منتظر نظر مدیر سایت !!!

اما اگر نتیجه نگریم پا را فراتر خواهم گذاشت !!! 

ایشون قبلا هم در فروم هیروز حاشیه هایی رو به وجود اوردن که متاستفانه از ذکرش عاجز هستم.

با اینکه قبلا بهم گفته شده بود که با این فرد معامله نکنم  ولی صرفا به خاطر کارت معامله کردم و از معامله با ایشون ناراضی هستم.

ایشون گفتن کشیدم کنار( کشیدی کنار یا... نذار دهنم باز بشه )

درود علی جان

من و مدیران هیچ نظری راجب اینجور مسائل ندارن و نخواهیم  داشت چون :

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=2147

 

فقط اگر در هر کجا توهینی دیده بشه پست حذف و تذکر و در صورت ادامه توهین تاپیک حذف خواهد شد

 

ما در جایگاه قضاوت نیستیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر می کنم این تیتر خبر یکی دو ماه پیش اکثر سایت های فروش قطعات بود، عزیزم آقای متخصص و همه فن حریف شما وقتی اومدی گفتی سیستم بایوس روی حالت LN2 قرار بده من تا ته قضیه رو خوندم.

شما به احتمال بسیار زیاد چند مدل از این کارت های معیوب رو بز خر کردید و به قیمت مناسبی قصد فروش داشته اید، از آنجایی که از اشکال این سری از کارت ها اطلاع داشتید به خریدار از همه جا بی خبر تغییر سیستم بایوس را پیشنهاد می کنید تا فاتحه کارت گرافیک خوانده بشه و رد و پای مشکل دار بودن قبل از سوختن GPU به کلی مخفی شود، همین یکی دو ماه پیش بود مدل 290X Lightning دقیقا چنین مشکلی داشت و با تغییر بایوس کارت گرافیک تراشه به طور کامل سوخت!

شما تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کلید بایوس را پیشنهاد می کردید، وقتی خریدار میگه کارت آرتیفکت میده باید سریعا کارت گرافیک را پس بگیرید و بفرستید گارانتی، پیشنهادات کارشناسانه دادن غیر از صحه گذاشتن بر وجود مشکل قبلی کارت گرافیک می باشد؟

شما وقتی خیلی راحت تشریف میاری به یکی از کاربران با تجربه سخت افزار میگی زدی کارت رو سوزوندی، الکتریسیته ساکن، دستکاری ولتاژی و ..... ، انتظار زیادی از شما نمیره!

شما از لحن صحبتت معلومه که از حوالی چاله میدان هستی و توهم هم که زدی واسه خودت داستان سرایی میکنی  منبع خبر کو؟؟؟

این کارت الان 2 ساله رو سیستم هست بعد میگی 2 ماه پیش توضیع شده؟ توهم

بزخر هم جدو ابادته مرتبکه الدنگ

هی هیچی نمیگم مثل ابنکه باید با لحن دیگه حرف بزنم

الان هم که همه شدن خدای اورکلاک و سخت افزار چیزی هم که تو مملکت گلو بلبل ریخته ماشالا همه مهندس

الان 4 تا مهندش پشمکی هم لایک زدن ماشالله این پست ذو

 

والا نتنها این دوستمون وبلکه این همه آدم تو این تاپیک همه و همه با نظر من موافق بودن.

فعلا نظر جناب حسینی معلوم نیست

من فعلا پایبند قوانین هستم و منتظر نظر مدیر سایت !!!

اما اگر نتیجه نگریم پا را فراتر خواهم گذاشت !!! 

ایشون قبلا هم در فروم هیروز حاشیه هایی رو به وجود اوردن که متاستفانه از ذکرش عاجز هستم.

با اینکه قبلا بهم گفته شده بود که با این فرد معامله نکنم  ولی صرفا به خاطر کارت معامله کردم و از معامله با ایشون ناراضی هستم.

ایشون گفتن کشیدم کنار( کشیدی کنار یا... نذار دهنم باز بشه )

شما مثلا دهنت وا شه چی میشه؟

نظر جناب حسینی برای بنده محترم هست ولی تصمیم نهایی رو خود من میگیرم  ایشون هم میتونن نظرشونو بگن با اینکه اینطور مسایل اصلا به فروم مربوط نیست

نتیجه معلوم هست....بفرمایید فراتر بزارید 

هیروز به لیون چه مربوطه؟ بفرما ذکر کن ما هم بدونیم چی پشت سرمون میگن

گفتن معامله نکن میخواستی نکنی حالاکه اصلا پای پژمان رو داری وا میکنی .

 

عزیز من نمی تونم نظر بدم چون اطلاعات کافی ندارم. اما اگه فکر می کنی حقت ضایع شده بیخیال نشو و با شکایت و کشیدن ایشون به کلانتری و ... هزینه سنگینی برای ایشون ایجاد کن. بیخیالی نسبت به کسی که ناقض حقوق دیگران هست کار صد در صد اشتباهی هست. اگه رفیقم بودی و از جانب شما خیالم راحت بود خودم میفتم دنبال شکایت و ... بقول گفتنی ول کن ماجرا نبودم. هفتصد ضرر کردم دو برابره این مقدار خسارت بهش میزدم. مگه الکیه. فعلا منتظر باش آقای حسینی چه توصیه ای می کنن. (البته اگه حق با شما باشه)

شما الان میگی اطلاع نداری و بعد نظر میدی؟؟؟ بیمی نیست عزیز ایشون میتونن همین امروز اقدام کنن

 

جناب حسینی با افرادی که توهین و بی احترامی میکنن برخورد کنید .

ویرایش شده توسط OKTAY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمونه بی احترامی به بنده در پست 50 و کاربری که همین امروز عضو شده چند ساعتی میشه که عضو شده

جالبه....

تاریخ عضویت : امروز, ۱۳:۱۷

عجب.....

!!!!!

ویرایش شده توسط OKTAY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما از لحن صحبتت معلومه که از حوالی چاله میدان هستی و توهم هم که زدی واسه خودت داستان سرایی میکنی

بزخر هم جدو ابادته مرتبکه الدنگ

هی هیچی نمیگم مثل ابنکه باید با لحن دیگه حرف بزنم

الان هم که همه شدن خدای اورکلاک و سخت افزار چیزی هم که تو مملکت گلو بلبل ریخته ماشالا همه مهندس

الان 4 تا مهندش پشمکی هم لایک زدن ماشالله این پست ذو

 

شما مثلا دهنت وا شه چی میشه؟

نظر جناب حسینی برای بنده محترم هست ولی تصمیم نهایی رو خود من میگیرم  ایشون هم میتونن نظرشونو بگن با اینکه اینطور مسایل اصلا به فروم مربوط نیست

نتیجه معلوم هست....بفرمایید فراتر بزارید 

هیروز به لیون چه مربوطه؟ بفرما ذکر کن ما هم بدونیم چی پشت سرمون میگن

گفتن معامله نکن میخواستی نکنی حالاکه اصلا پای پژمان رو داری وا میکنی .

 

شما الان میگی اطلاع نداری و بعد نظر میدی؟؟؟ بیمی نیست عزیز ایشون میتونن همین امروز اقدام کنن

 

جناب حسینی با افرادی که توهین و بی احترامی میکنن برخورد کنید .

من نمی تونم در مورد اینکه حق با چه کسی هست نظر بدم اما می تونم در مورد اینکه اگه حق با ایشون بود چکار کنن نظر بدم. ضمنا اینجا تاپیک عمومی هست و هر کس میتونه نظر شخصیش رو بگه. اگه فکر می کنید کاری خلاف قوانین فروم انجام شده به مدیران می تونید گزارش کنید.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب اون خریدار بنده خدا از کجا بدونه که کارت 100% سالمه و فقط برای گیم استفاده شده ؟

اول شما میگی کارت بنده سالمه بعد به دست خریدار میرسه و ایشون هم تست میکنن. نمیخام جسارت کنم ولی فقط روی حساب حرف شما که نمیشه گفت کارت سالمه

روزی n تا معامله انجام میشه اینجا اکثرا هم سیستم خودشونه واسه فروش. خریدار هم که موقع استفاده شما در اون لحظه کنارتون نبوده که مطمعن بشه کارت سالمه ...

اینجاست که که پای یک هفته مهلت تست میاد وسط چه برق نوسان بکنه چه نکنه...

ویرایش شده توسط const@ntin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب اون خریدار بنده خدا از کجا بدونه که کارت 100% سالمه و فقط برای گیم استفاده شده ؟

اول شما میگی کارت بنده سالمه بعد به دست خریدار میرسه و ایشون هم تست میکنن. نمیخام جسارت کنم ولی فقط روی حساب حرف شما که نمیشه گفت کارت سالمه

روزی n تا معامله انجام میشه اینجا اکثرا هم سیستم خودشونه واسه فروش. خریدار هم که موقع استفاده شما در اون لحظه کنارتون نبوده که مطمعن بشه کارت سالمه ...

اینجاست که که پای یک هفته مهلت تست میاد وسط چه برق نوسان بکنه چه نکنه...

دوست خوبم من از کجا بدونم که کارت بنا به هر علتی به دست ایشون حال ناخواسته معیوب نشده؟ 

ببین دوست من در الکترونیک ما قطعه نیم سوز نداریم یا سالمه یا سوخته و امکان نداره کارت اول تصویر خوب بده بعد بهم بریزه بعد هم اصلا روشن نشه من الان یه کارت gt210 دارم رو سیستم معمولی تصویرش قاطی شده 8 ماهه داره همونطوری کار میکنه.

شما و دیگر دوستان همش میگید خریدار از کجا بدونه یه لحظه جای بنده رو با خریدار عوض کنید من از کجا بدونم؟؟

نوسان برق؟؟؟؟ این چه حرفیه شما میزنی عزیز معلومه که شامل مهلت تست نمیشه

خود شرکت گارانتی کننده تناوب برق رو شامل گارانتی نمیکنه اونوقت شما میای این حرف رو میزین و انتظار دارید من قبول کنم؟

ویرایش شده توسط OKTAY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

راجع به سریال در این مدل سریال روی بک پلت هست و روی خود برد نیست و خیلی راحت میشه بک رو عوض کرد

 

درود

داشتم میخوندم که چیز عجیبی دیدم!

به این راحتی ها نیست!!شرکت گارانتی کننده یا شرکت سازنده مادر تمام راهای دور زدن گارانتی رو میبنده(بعضی از اتهاماتون کمی عجیب)

 

در هر صورت چه شما دوست عزیز OKTAY چه دوست عزیز Alioverکمی به وجدانتون رجوع کنید و هر کس این وسط مقصره سعی نکنه این وسط سودی ببره که این پولا خوردن نداره(یه جا پاشو میخورید)

ویرایش شده توسط mehrxad( مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

از نظر من. من وشما ندیده نباید نظر بدیم چون خدا نا خواسته اختلاف زیاد میکنیم بزاریم خودشون مشکلشون حل کنند و لطفا کاریرای اگاهن از مشکل  نظر بدن و بر اساس قریضه نظر ندیم @};-  @};-  @};-  @};-  @};- 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

داشتم میخوندم که چیز عجیبی دیدم!

به این راحتی ها نیست!!شرکت گارانتی کننده یا شرکت سازنده مادر تمام راهای دور زدن گارانتی رو میبنده(بعضی از اتهاماتون کمی عجیب)

 

در هر صورت چه شما دوست عزیز OKTAY چه دوست عزیز Alioverکمی به وجدانتون رجوع کنید و هر کس این وسط مقصره سعی نکنه این وسط سودی ببره که این پولا خوردن نداره(یه جا پاشو میخورید)

برادرگرامی ما ایرانی هستیم و زرنگ تر از این حرف ها بنده حرفم اصلا به سریال و کارت و این چیزا نیست.

بنده حرفم این هست که کارت توسط ایشون معیوب شده به هر علتی و اشتباه کاربر شامل مهلت تست نمیشه.

بنده وجدانم راحته عزیزم اولین بارم نیست معامله میکنم اولین تجربه این چنینی هم نیست

پیش اومده که کالای بنده مشکل دار بوده و نه اینکه مشکل دار شده باشه و بنده با کمال میل کالام رو پس گرفتم و عذر خواهی هم کردم

ولی گویا این کارت و این اقا و کلا این قضیه یه سرش جای دیگه وصله و از جای دیگه هدایت میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود . بنده هم با نظر دوستمون موافقم . ممکنه با نظر شخصیه خودمون قضاوتو عوض کنیم .   @};-

ویرایش شده توسط Daniel.Hz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهتر اول دلیل بوجود اومد مشکل روی کارت توسط شخصی حرفه ای مشخص بشه تا بدون دلیل به کسی تهمت زده نشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود . بنده هم با نظر دوستمون موافقم . ممکنه با نظر شخصیه خودمون قضاوتو عوض کنیم .   @};-

هر دو نفر از کاربران با سابق لیون و خرید فروش های زیادی داشتن 

از نظر من هیچ کدوم به خاطر 700 تومن سایقه خودشو خراب نمیکنه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ساعت 17 امروز تاپیک قفل خواهد شد و طرفین مشکلشون رو جور دیگه حل کنن و هر گونه تاپیکی بعد از این راجب این مسئله زده بشه تاپیکها قفل و به مدت معلومی دسترسی فروم برای  ایجاد کننده تاپیک بسته خواهد شد

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

oktay عزیز

گفته شما: پیش اومده که کالای بنده مشکل دار بوده و نه اینکه مشکل دار شده باشه و بنده با کمال میل کالام رو پس گرفتم و عذر خواهی هم کردم

جالبه چطور میشه شما کالای معیوب رو بفرستی بعد پس بگیری مگه شما از سلامت کالا مطمئن نیستید که لازم باشه بفرستید وبعد مرجوع بشه  

مگه میشه ادم ندونه کالای ارسالی سالم نیست اصلا اقدام همچین موردی درنهایت باعث بی اعتباری ادم میشه

من نمیخوام رای به شما یا دوست عزیز خریدار بدم  چون رک و راست بگم زرنگی میتونه از طرف هر دو تون باشه و فقط دارم پستها رو رصد میکنم 

 

شما خریدار محترم هم باید کمی کوتاه بیاید(زیان دیده باید بیشتر نرمی از خودش نشون بده برای حل مشکل خودش) وبرای حل مشکلتون بهتر خودتون در قدم اول اقدام به رفتن گارانتی بکنید خدا رو چه دیدید شاید کارت نو جایگزین شد

اینجوری به نفع شما هم میشه اگه چنین نشد بیا و تاپیک رو دوباره فعال کن - بهترین راه حل همینه          خدا حق رو به حق دار میده 

اینجا دنیای کوچکی هست و دوستان همدیگرو زود میشناسن برای بعد ها لااقل برای جلوگیری از همچین مشکلاتی تو خرید بهتر و مطمئن ترعمل میکنن

 

 

جناب حسینی  حین ارسال پست شما داشتم پست میدادم و پستتون رو ندیدم

ببخشید

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوکتای عزیز

گفته شما: پیش اومده که کالای بنده مشکل دار بوده و نه اینکه مشکل دار شده باشه و بنده با کمال میل کالام رو پس گرفتم و عذر خواهی هم کردم

جالبه چطور میشه شما کالای معیوب رو بفرستی بعد پس بگیری مگه شما از سلامت کالا مطمئن نیستید که لازم باشه بفرستید وبعد مرجوع بشه  

من نمیخوام رای به شما یا دوست عزیز خریدار بدم  چون رک و راست بگم زرنگی میتونه از طرف هر دو تون باشه و فقط دارم پستها رو رصد میکنم 

 

شما خریدار محترم هم باید کمی کوتاه بیاید(زیان دیده باید بیشتر نرمی از خودش نشون بده برای حل مشکل خودش) وبرای حل مشکلتون بهتر خودتون در قدم اول اقدام به رفتن گارانتی بکنید خدا رو چه دیدید شاید کارت نو جایگزین شد

اینجوری به نفع شما هم میشه اگه چنین نشد بیا و تاپیک رو دوباره فعال کن - بهترین راه حل همینه          خدا حق رو به حق دار میده 

اینجا دنیای کوچکی هست و دوستان همدیگرو زود میشناسن برای بعد ها لااقل برای جلوگیری از همچین مشکلاتی تو خرید بهتر و مطمئن ترعمل میکنن

 

 

جناب حسینی  حین ارسال پست شما داشتم پست میدادم و پستتون رو ندیدم

ببخشید

 مهدی عزیز

منظور از کالای معیوب مثل همین نچرخیدن فن هست نه اینکه کارت خراب بفرستم

و به همون صورت که فرستادم کالا واسم مرجوع شده

الان کالایی که بنده فرستادم در صورت مرجوع شدن این کارت با شرایطی که اول داشته فرق میکنه

اصلا قانون مرجوعی در بازار این هست که شما کالایی رو میخوای مرجوع کنی باید عین اول با مشکلی که داره مرجوع بشه و مشکل بصورتی که ارسال شده باشه دیگه شما خودت استاد ماییی و به این موضوع واقف هستی

مهدی جان بنده هم میخوام مشکل حل بشه و مشکلی با کسی ندارم ولی این موضوع گویا جریاناتی پشتش هست

ویرایش شده توسط OKTAY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود . بنده هم با نظر دوستمون موافقم . ممکنه با نظر شخصیه خودمون قضاوتو عوض کنیم .   @};-

اتفاقا دوستان تو این مباحث سرنخ های جالبی پیدا میکنن شاید خود خطا کار یا برعکس به ذهنشون نیاد

 و کمی به حل این مشکل کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان قبل از ارسال کالا یه فیلم در حال کار و تست از کارت (هر قطعه) بگیرید به طوری که شماره سریال و غیره مشخص باشه . فیلم در حد پنج دقیقه باشه کافیه. خوب بسته بندی کنید . از بسته بندی عکس بگیرید. دیگه هر کاری که فکر می کنید انجام بدید و حدالامکان حضورا معامله کنید. حتما حتما از طریق واسطه لیون اقدام کنید. خریدتون اگه بالای یه تومن هست خیلی احتیاط کنید. شماره کارت رو گوگل کنید. شماره تلفن رو گوگل کنید و همچنین اسم شخص. تا میتونید از طرف اطلاعات کسب کنید و اگه کوچکترین شکی دارید اقدام به معامله نکنید. ضمنا خرید و فروش کالای دست دو ریسکای خودش رو داره اگه نمی تونید این ریسکا رو بپذیرید به هیچ عنوان کالای دست دو نخرید. همیشه احتمال خطر هست اما باید تا جای ممکن این احتمال رو کمش کنیم. امیدوارم دیگه شاهد چنین قضایا نباشیم. واقعا آدم ناراحت میشه و کاری هم از دستش بر نمیاد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خریدار محترم اگر کارت گارانتی داره و مشکلی فیزیکی نداره ببر گارانتی عوضش میکنن کارت نوع میدن به نفع خودت هم هست
من هم یه کیبرد گرفتم از همینجا و فروشنده محترم گفت که هیچ ایرادی نداره و کاملا سالم هست ولی بعد از اینکه تحویل گرفتم متوجه شدم یکی از دکمه های کیبرد ایراد داره
کیبرد طبق گفته فروشنده محترم واقعا در حد اکبند بود گارانتی هم داشت و اون مشکل هم داشت حالا من بردم گارانتی که درستش کنن
این هم جواب شرکت بعد از یک هفته     کالای شما وارد فرایند تعویض شده است

برای من که خوب شد برای شما نمیدونم فقط میخوام بگم زیاد هم سخت نگیر من با اینکه کیبرد مشکل داشت ولی چون گارانتی هم داشت نگهش داشتم و پس ندادم شما هم میگی گارانتی داره اگر واقعا داره استفاده کن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست خوبم من از کجا بدونم که کارت بنا به هر علتی به دست ایشون حال ناخواسته معیوب نشده؟ 

ببین دوست من در الکترونیک ما قطعه نیم سوز نداریم یا سالمه یا سوخته و امکان نداره کارت اول تصویر خوب بده بعد بهم بریزه بعد هم اصلا روشن نشه من الان یه کارت gt210 دارم رو سیستم معمولی تصویرش قاطی شده 8 ماهه داره همونطوری کار میکنه.

شما و دیگر دوستان همش میگید خریدار از کجا بدونه یه لحظه جای بنده رو با خریدار عوض کنید من از کجا بدونم؟؟

نوسان برق؟؟؟؟ این چه حرفیه شما میزنی عزیز معلومه که شامل مهلت تست نمیشه

خود شرکت گارانتی کننده تناوب برق رو شامل گارانتی نمیکنه اونوقت شما میای این حرف رو میزین و انتظار دارید من قبول کنم؟

دقیقا !

اون بنده خدا هم از کجا سلامت قطعه رو تشخیص بده ؟ 

دلایل زیادی میتونه باعث خراب شدنش بشه یکیش همین ارسال هست که دوستان هم اشاره کردن

شما هم نمیتونی بگی به طور حتم ایشون کارت رو اور کردن یا نواسانی پیش اومده یا خدایی نکرده ایشون قصد عوض کردن کارت رو دارن همونطوری که خریدار هم نمیتونه به طور حتم بگه که شما قطعه خراب فرستادین ! اینجور داستان ها در یک معامله اینترنتی که طرفین هیچ شناختی از هم ندارن پیش میاد که تنها راهش هم اعتماد هست که تا اونجایی که من میدونم 99% مواقع عملی شده.

سال 90 بود که یه مین p45 به همراه یه 8400 برای اقای بهزادنک فرستادم که بعد از رسیدن به دستشون با من تماس گرفتن کفتن پردازنده سالمه ولی مین مشکل داره من هم گفتم بفرستین تست کنم مین رو خودم. تا یک ساعت بعد که زنگ زدن و گفتن مشکل از قدیمی بودن مین و گردوخاک بود که با تمیز شدن حل شد

این داستان با موضوع شما میشه گفت یکی هست ولی در یه همچین مواردی بهترین کار اینه که شما قطعه رو پس بگیرید و دوباره تست کنید تا مهلت تست هم یه مفهومی داشته باشه.

شما هم نمیتونی ضرر بدی خریدار هم نمیتونه پس باید دنبال یه راه حل باشین که نه سیخ بسوزه نه کباب.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...