رفتن به مطلب

Recommended Posts

شرکت مایکروسافت نرم افزار کاربردی آفیس 365 خود را به صورت مجانی به همه ی معلمین، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان سرتاسر دنیا عرضه می کند. برای این منظور کافیست دانش آموزان و معلمین صرفا" آدرس ایمیل مدرسه و یا دانشگاه خود را ثبت کنند.


 


fxfgx9l5o3jbwz0z0nw2.jpg


 


شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود عنوان کرده است: حوزه ی پوشش برنامه ی مجانی Microsoft Office 365 جهانی است و شامل 5.5 میلیون دانش آموز در استرالیا، 5 میلیون دانش آموز در آلمان، 7 میلیون نفر در برزیل، 1.3 میلیون دانشجو در دانشگاه آنادولو ترکیه، تمام دانش آموزان هنگ کنگی، و میلیون ها معلم و دانش آموز در سرتاسر دنیا که دامنه ایمیل مدرسه و یا دانشگاه آنها در وب سایت مایکروسافت به عنوان موسسه ی معتبر آموزشی ثبت شده باشد خواهد بود.


 


دانش آموزان، دانشجویان و اساتیدی واجد شرایط که دارای آدرس ایمیل شخصی با دامنه ی موسسه ی آموزشی معتبر ثبت شده در مایکروسافت داشته باشند می توانند آخرین ورژن نرم افزار آفیس 365، شامل نرم افزار های Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access,  و  Publisher را بر روی 5 کامپیوتر و 5 دستگاه موبایل نصب کنند.


 


این افراد همچنین به یک ترابایت فضای ابری در OneDrive دسترسی خواهند داشت و می توانند حتی با مرورگر خود به صورت آنلاین از این نرم افزار های آفیس استفاده کنند.


 


منبع: MaximumPC


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

 

دانش آموزان و معلمین صرفا" آدرس ایمیل مدرسه و یا دانشگاه خود را ثبت کنند.

عجب فرهنگی دارن !واقعا خیلی قشنگه :clapping:

حالا شرکتای ایرانی برا یه نرم ا افزار کمک اموزشی 10یا 15 هزار تومنی اونم برا ابتدایی(که عمدتا مالتی میدیا هست و نه هزینه ان چنانی براش شده  نه تخصص خاص براش لازم بوده)

فعال سازی انلاین یا پیام کوتاه میزارن و بعضی هاشون هم محدودیت در تعداد دفعات نصب دارن که نشه دورش بزنی(واقعا فرهنگمون رشد عجیبی داشته) :laughing:

راستی مدرسه یا دانشگاهی از ایران هم در وب سایت مایکروسافت  به عنوان موسسه ی معتبر آموزشی ثبت شده :I Do not Know:

ویرایش شده توسط mehrxad( مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهرزاد جان

 

راستش برای من خیلی جالب بود که ظاهرا" به دانش آموزان با دامنه ی مدرسه ی که در اون درس می خونند بهشون ایمیل شخصی میدن، این خیلی خوبه.

 

توی ایران که موسسات آموزشی از این کارا نمیکنن. حداقل برای دانش آموزان و دانشجویان از این سوسول بازی ها نداریم. شاید برای اساتید برخی دانشگاه ها این کار در ایران انجام بشه. ولی در مورد سوالی که پرسیدی بعید میدونم به خاطر تحریمها این خدمات به موسسات دانشگاهی معتبر ایران هم ارائه بشه.

 

اخیرا" حتی Intel هم به ایران اجازه ی دانلود درایور نمیده. همینکه سه شنبه به سه شنبه رنگ آیکون Windows Update رو کنار ساعت میبینیم همینم باید بریم خدا رو شکر کنیم، آفیس مجانی پیش کش. :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...