رفتن به مطلب

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

1z4fxkoddxez28am8nk6.jpg

 

کمپانی ایسوس(ASUS) امروز TUF Sabertooth X99 (تاف سیبرتوث)را معرفی کرد که اولین مادربرد دسکتاپ جهان با قابلیت پشتیبانی از وسائل ذخیره سازی NVM Express است،این درگاه ها شامل  شکاف PCI Express،شکاف M.2 PCI Express می شود و از جدیدترین دیسک های وضعیت جامد (SSD) دارای درگاه SFF8639  از طریق درگاه mini SAS HD کارت جانبی Hyper Kit1 پشتیبانی می کند.با تجهیز به درگاه USB 3.1 ،مادربرد TUF Sabertooth X99 حق انتخاب زیادی را برای سرعت تبادل داده بسیار بالا و انعطاف پذیری کامل در اختیار کاربران قرار می دهد.  

   

جدیدترین مادربرد از سری TUF علاوه بر این ،فناوری بکلی جدید و انحصاری تشخیصی TUF Detective را معرفی کرده که اطلاعات آنی سیستم را بر روی تلفن های هوشمند و تبلت ها ،درست زیر انگشتان کاربر به نمایش می گذارد.TUF Sabertooth X99 همچنین به منظور حداکثر خنک سازی به زره حرارتی منحصربفرد TUF  ،فناوری هایTUF Thermal Radar 2 و TUF ICe  تجهیز گردیده است. دوام و پایداری استثنایی با بک پلیت TUF Fortifier و اجزای ویژه TUF  شامل خازن های با طول عمر 10 هزار ساعت،چوک های TUF  و ماسفت های دارای گواهی نظامی تضمین می شود.

 

okajf81gehwe3g0c2we.jpg

ذخیره سازی با حداکثر سرعت ممکن،وصل کردن آسان،انعطاف کامل

مادربرد TUF Sabertooth X99 به منظور عملکرد بالا و سازگاری با جدیدترین پردازنده هایCore i7 سوکت LGA 2011-v3 ،مبتنی بر  جدیدترین چیپ ست اینتل یعنی  X99 Express می باشد و اولین مادربرد دسکتاپی میباشد که سازگاری کامل با کلیه وسائل ذخیره سازی NVM Express دارد.  

با اضافه شدن پشتیبانی از کارت های توسعه Hyper Kit،مادربرد TUF Sabertooth X99 این آزادی عمل را به کاربران میدهد تا نسل آتی دیسک های وضعیت جامد 2.5 اینچی را  از طریق درگاه  mini-SAS HD نصب کنند.این فناوری منحصربفرد حداکثر پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه ای شکاف های PCI Express 3.0 x4 برای دیسک های وضعیت جامد  که تا 3.5 برابر درایو های معمولی است،بکار میگیرد.

TUF Sabertooth X99 همچنین از درگاه های بسیار سریع USB 3.1 بهره می برد که دو درگاه USB 3.1  نوع A تعبیه شده و کاربران می توانند از نرخ تبادل  داده بسیار سریعتر USB که تا 10 گیگابایت بر ثانیه یا به عبارتی 2 برابر USB 3.0  فرا میرود لذت ببرند.

 

فناوری کاملا جدید TUF Detective

TUF Sabertooth X99 اولین مادربرد از سری TUF است که به فناوری TUF Detective تجهیز شده،یک اپلیشکن رایگان که اطلاعات سیستم را همراه با جزئیات درست زیر انگشتان کاربر قرار میدهد و از طریق اپلیشکن نصب شده بر روی تلفن هوشمند یا تبلت کاربران قادر خواهند بود تا بر عوامل کلیدی نظارت و  وقوع خطاها را تشخیص و عیب یابی و سیستم را به آسانی و تنها با یک لمس کنترل کنند.برای استفاده از این اپلیکشن حتی لازم نیست  که سیستم روشن باشد. 

 

حداکثر خنک کنندگی با فناوری های اختصاصی TUF

 

مادربرد TUF Sabertooth X99  به گونه ای مهندسی شده تا خنک بماند،فن آوری TUF Thermal Armor که یک فن دارد پوششی انحصاری به منظور افزایش میزان گردش هوا در کل سیستم و برای حداکثر دفع حرارت است.جدیدترین نگارش از نرم افزار Thermal Radar 2 به کاربران این امکان را میدهد که تا حداکثر 11 کانکتور فن  و همچنین فن کارت گرافیک های ایسوس را در صورت وجود کنترل کنند.این قابلیت باعث می شود تا به سرعت بتوان فن ها را به منظور خنک سازی کل سیستم تنظیم کرد و به کاربران آن این امکان را می بخشد تا از تعادلی فوق العاده میان سکوت،خنک سازی و کارایی لذت ببرند.


بر روی این مادربرد همچنین ریز تراشه ای به نام TUF ICe تعبیه شده که وظیفه مدیریت خنک سازی را برعهده دارد و نظارتی دقیق بر میزان دما و کنترل فن ها را فراهم می کند.

 

5sfynfc0o6mfk4ft4zgn.jpg

پایداری هم تراز سرور با طراحی بادوام و قابل اطمینان

TUF Sabertooth X99 با پایداری هم تراز محصولات سرور و طراحی یکپارچه بادوام،مقاومت بالایی را ارائه می کند.

 TUF Sabertooth X99 دارای نسل ارتقا یافته ای از فناوری حفاظت در برابر شوک الکترواستاتیک TUF ESD Guards 2  می باشد که نسبت به گذشته دو برابر قویتر شده و از درگاه های مختلف که شامل کلیه درگاه های USB و صدا می شود در برابر تخلیه ناگهانی شوک الکترواستاتیکی حفاظت می کند.

فناوری انحصاری TUF Fortifier یک بک پلیت با صفحه های حرارت گیر میباشد، که هم به مادربرد استحکام می بخشد و هم حرارت را از مدار تغذیه که 8 فاز برای پردازنده و 2 فاز برای ماژول های حافظه دارد و ماژول های VRM  اختصاصی Digi+ ایسوس و سایر اجزای مهم دفع می کند ،این نوآوری از دمای کاری تا 6 درجه سانتیگراد می کاهد.این مادربرد همچنین دارای ریز پردازنده TUF ICe به منظور نظارت دقیق بر دما و کنترل فن ها می باشد.


اجزاء و قطعات TUF این اطمینان را می بخشند که مادربرد TUF Sabertooth X99  برای  حیاتی ترین شرایط به اندازه کافی سخت جان است.خازن های ژاپنی black metallic با طول عمر 10 هزار ساعت، 20% تحمل دمایی بهتری دارند که طول عمرشان را تا 5 برابر طولانی تر می کند و چوک های TUF با استفاده از مواد ضد اکسیداسیون باکیفیت ساخته شده اند تا هم دفع حرارت بهتر و هم دوام بی نظیری داشته باشند.

کلیه مادربرد های TUF از جمله TUF Sabertooth X99 با استفاده از اجزای تایید شده برای استفاده در  کاربری های نظامی و  شرایط سخت سرور ها ساخته شده اند که شامل بیش از 7000 ساعت بررسی سازگاری با بیش از 1000 وسیله می شود و تحت پوشش ضمانت 5 ساله TUF هم قرار می گیرند.

 

منبع خبر:techpowerup

برگردان فارسی: خبات کریمی

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون خبات خان .

خوب چیزیه :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون 

 

گزینه بعدی قطعا همین هست  :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون جناب اقای کریمی عزیز @};-

 

بسیارمین برد شیک والبته مجهزبه انواع فناوری های روزبا پایداری بالاست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

اک که هی!!

نشد  بریم یه چیز جدید بگیریم 4 ما بعدش  یه نیو اپشنش نیاد(این روزها همه از USB 3.1 یا درگاهای جدید میگن)

اقا من تاز مادر بورد   جدید  با سی پی جدید گرفتم ,اخه این چیه کاری سر مردم میارین :laughing:

البت خوبه فعلا  دیوایساش برا این درگاها عمومی نشده و اینکه  عمومی هم بشه زمان میبره تا دیوایساش بهینه شه و رو این دستگاها کارایی کاملی داشته باشه
چه خوبه هنوز هاردها و فلشها نمیتونن درس درمون به درگاهای موجود قلبه کنن (حداقل اونایی که میتونن عمومی نیستن و گرونن)

وگرنه برندها  برا ترقیب کابران برای ارتقاع قطعات یه هارد با درگاه  USB 3.1 بیرون میدادن که شیرین اون 5 گیگابیت درگاه یو اس بی قبلی رو پر کنه :-j

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مادربرد محجبه  :D

ویرایش شده توسط darigagari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قیمتش 300 یورو باید باشه، تو این سایت هم پیش فروش میشه

حدودا 330 دلار

http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MB-638-AS&groupid=701&catid=5&subcat=2875

ویرایش شده توسط Vacant
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی خوبه که usb3.1 داره

و

گزینه ی خوبی برای مد کننده ها می تونه باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...