رفتن به مطلب

مشکل در مانتور LCD جدیدم !


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با سلام .

من حدودا سه هفته پیش یه مانیتور LCD Samsung P23500 خریدم .

بعد از دو ، سه روز دیدم گوشه مانیتور یه نقطه سیاهی هست ؛ اول فکر کردم گردو خاکه ، بعد فهمیدم که یه پیکسل سوخته !

حالا برای رفع این مشکل باید چیکار کنم ؟

ممنون .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام .

من حدودا سه هفته پیش یه مانیتور LCD Samsung P23500 خریدم .

بعد از دو ، سه روز دیدم گوشه مانیتور یه نقطه سیاهی هست ؛ اول فکر کردم گردو خاکه ، بعد فهمیدم که یه پیکسل سوخته !

حالا برای رفع این مشکل باید چیکار کنم ؟

ممنون .

درود

گارانتی »»»»» تعویض

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه گارانتی داره که میبری واستون تعویض کنند

اگرم نداره خب به خودت تلقین میکنی که یه ÷یکسل سوخته زیاد مهم نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

زنگ زدم گارانتی ، گفتش باید سه تا پیکسل بسوزه تا برات تعویض کنیم .

من میگم حالا اومدیمو سه تا شد و گارانتی هم تموم شد ؛ اون وقت چی ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر تو شرایط ضمانت نامه نوشته شده این موضوع که باید حتما 3 تاپیکسل بسوزه که هیچ.اگر ننوشته طرف خواسته از سرش باز کنه.

زنگ بزن امور مشتریان.مشکلت رو بگو/ بگو من شکایت میکنم ازتون./گارانتی باید به گفته هاش عمل کنه.اصلا کوتاه نیا./کلا بعضی گارانتی ها همینطور رفتار میکنن.به مشتری یه چیزی میگن اگر طرف چیزی نگفت که مشکل از سرشون باز شده.ولی اگر چیزی بگی میگن باشه مشکلی نیست حالا ما درستش میکنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

اگر تو شرایط ضمانت نامه نوشته شده این موضوع که باید حتما 3 تاپیکسل بسوزه که هیچ.اگر ننوشته طرف خواسته از سرش باز کنه.

زنگ بزن امور مشتریان.مشکلت رو بگو/ بگو من شکایت میکنم ازتون./گارانتی باید به گفته هاش عمل کنه.اصلا کوتاه نیا./کلا بعضی گارانتی ها همینطور رفتار میکنن.به مشتری یه چیزی میگن اگر طرف چیزی نگفت که مشکل از سرشون باز شده.ولی اگر چیزی بگی میگن باشه مشکلی نیست حالا ما درستش میکنیم.

این امور مشترکین کجا میشه ؟

یه شماره ازش بدین ببینم چیکار میشه کرد !

بعد خود بکس سامسونگ برمیدارن یا باید بگم بهشون وصل کنن ؟

کارت گارانتی چه شکلیه حدودا ؟ والله تو کارتون که یه کارت قرعه کشی هست با یه کارت که شرایت گارانتی و آدرس نمایندگی هارو نوشته و با یه سری کاغذ دستورلعمل دیگه .

کدومشون کارت گارانتی حساب میشن ؟

ممنون .

ویرایش شده توسط ـ۞ Devileytion ۞ـ
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست گلم اکثر گارانتی مانیتورها اینو میگن و ما هم خیلی به این مشکل بر خوردیم که کاری انجام ندادن متاسفانه . هر کاری هم کردیم قبول نکردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این امور مشترکین کجا میشه ؟

یه شماره ازش بدین ببینم چیکار میشه کرد !

بعد خود بکس سامسونگ برمیدارن یا باید بگم بهشون وصل کنن ؟

کارت گارانتی چه شکلیه حدودا ؟ والله تو کارتون که یه کارت قرعه کشی هست با یه کارت که شرایت گارانتی و آدرس نمایندگی هارو نوشته و با یه سری کاغذ دستورلعمل دیگه .

کدومشون کارت گارانتی حساب میشن ؟

ممنون .

دقیقا نمیدونم چون از سامسونگ خریدی نداشتم. ولی خوب مشخص هست دیگه کارت گارانتی روش نوشته شده.

امور مشتریان الان نگاه کردم شماره ای پیدا نکردم. به شماره تلفن پیشنهاداتش زنگ بزنید ببینید شماره ای میدن: 88554050 نمیدونم من چون بیشتر با LG کار کردم و گارانتی این شرکت امور مشتریان داره گفتم شاید این هم داشته باشه.البته معمولا گارانتی ها چنین چیزی دارند/

متاسفانه همین مورد رو من یکی دو بار با LG داشتم.البته منظورم از متاسفانه پیکسل سوخته هست. و گارانتی براحتی برام عوض کرده. همین هست که من همیشه میگم اول گارانتی رو مد نظر قرار بدید در مرحله ی بعد برند رو. البته در مورد قطعاتی که قیمت بالایی دارند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

زنگ زدم گارانتی ، گفتش باید سه تا پیکسل بسوزه تا برات تعویض کنیم .

من میگم حالا اومدیمو سه تا شد و گارانتی هم تموم شد ؛ اون وقت چی ؟

متاسفانه گارانتي سام سرويس اينطوريه و تا 3 تا پيكسل سوخته عوض نميكنه

اگر ال جي داشتي گارانيتي ماديران برات يك دونه رو هم عوض ميكرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست گلم اکثر گارانتی مانیتورها اینو میگن و ما هم خیلی به این مشکل بر خوردیم که کاری انجام ندادن متاسفانه . هر کاری هم کردیم قبول نکردن

اگر گارانتيت ماديران بود عوض ميكرد . من مانيتور ال جي رو با 1 پيككسل سوخته عوض كردم. خيلي راحت و بي دردسر

متاسفانه حقه هاي سامسونگ خيلي مشتري ها رو اذيت ميكنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...