رفتن به مطلب

AMD فاش کرد: ویندوز ۱۰ به همراه DirectX 12 API در جولای ۲۰۱۵ عرضه می شود


Recommended Posts

99748783551362868172.jpg

 

 

ویندوز ۱۰ مایکروسافت تقریبا مرکز توجه تمام دنیای کامپیوتر می باشد. از حرفه ای های تکنولوژی منتظر درخشان ترین آپدیت OS تا علاقه مندان به سخت افزار که با نگرانی در انتظار API سطح پایین همراه آن هستند، همگی بی صبرانه چشم انتظار ویندوز ۱۰ می باشند. AMD، در کنفرانس تلفنی اش فاش کرد که زمان محتمل عرضه ویندوز ۱۰ ماه جولای است.

 

عرضه ویندوز ۱۰ زمان بزرگ و مهمی برای شرکت AMD محسوب می شود. برای علاقه مندان نیز به خاطر DX12 API همراه آن و پشتیبانی از تنظیمات سطح جزئیات مثل ۰_۱۲ .  دسترسی کمتر به GPU چیزی است که باید از خیلی وقت پیش قرار داده می شد.

در کنفرانس اخیر AMD ، مدیر عامل اجرایی شرکت خاطر نشان کرد که انتظار دارند OS در اواخر ماه جولای منتشر شود.

البته عرضه API  به این معنا نیست که پشتیبانی بازی از همان ابتدای امر صورت بگیرد. با این که چندین عناوین وجود خواهند داشت که از DirectX12 پشتیبانی می کنند (اگر گفته های مایکروسافت صحت داشته باشد)  و Unreal Engine 4  در حال حاضر دسترسی زود تر از موعد برای درک و بهره برداری بهتر API جدید دارد، شرکت تا آخر سال حقیقتا از این محصولات بهره برداری نمی کند. وجود تاریخ عرضه ی بازی ها به این معناست که ما قادر خواهیم بود که API جدید را به طور کامل بررسی و نتایج واقعی را ببینیم.

 

هرچند تا فصل تعطیلات، ما باید طیف وسیعی از بازی های DX12 داشته باشیم. DX12 احتمالا یکی از مهم ترین خصوصیات ویندوز ۱۰ است. به این دلیل که عرضه موفقیت آمیز این محصول میزان مهاجرت مورد نیاز از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ را تضمین می کند. اگر مایکروسافت بتواند پایگاه کاربرانش را با موفقیت به ویندوز ۱۰ تغییر دهد  با توجه به این که بیشتر علاقه مندان ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ را پس زده اند، این حرکت یک پیروزی برای شرکت به شمار خواهد آمد. (بر اساس نظرسنجی ها)

 

پس سری 300 هم همین موقع معرفی میشن !

 

منبع : گیم*فا

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فكر ميكنم با وجود بشتيباني از DX12 ويندوز 10 ركورد بزنه . رقابت بين AMD و NVIDIA  هم شدت ميگيره . چه شود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...