رفتن به مطلب

Recommended Posts

در حالی که تا به امروز دومین پیش نمایش از ویندوز 10 مایکروسافت در دسترس عموم قرار گرفته، اما همچنان مقداری از این قابلیت ها مخفی مانده تا به موقع خودش بازگو شود. یکی از این قابلیت ها استفاده از SDK (توسعه دهنده نرم افزاری) به صورت مستقیم در ویندوز 10 است. این عمل به سازنده نرم افزار این اجازه را میدهد که به راحتی نرم افزار خود را برای ویندوز بدون تغییر دادن کد ها پورت کند.


 


93jvhk5470928xil5ckd.jpg


 


برای iOS میتوان آن را پروژه جزیره چوب (Project Islandwood) خواند که شامل مجموعه ابزار هایی میشود که به توسعه دهندگان iOS این اجازه را میدهد که از کدهای نوشته شده به وسیله زبان برنامه نویسی C در نرم افزارهای موجود خود، با اعمال کمترین تغییرات استفاده کنند. از این قسمت به بعد یک برنامه میانی کدهای مورد نیاز رابط کاربری را ارائه میدهد. توسعه دهندگانی که از Project Islandwood استفاده کرده اند میگویند که تنها به یک تغییر جزئی در برنامه نیاز داشته اند.


 


جعبه ابزار اندروید را پروژه آستوریا (Project Astoria) نام نهاده اند. ایده اصلی اجرای نرم افزار های اندروید بر روی ویندوز فون میباشد. این پروژه شامل لایه های اجرایی متناسب با اندروید میباشد که میتواند نرم افزارهایی را که به وسیله زبان های برنامه نویسی Java و C++ نوشته شده اند را اجرا کند. چیزی که پروژه آستوریا را از جزیره چوب متمایز مینماید این است که در پروژه آستوریا نیازی به تغییر در کدها هرچند کوچک نیز دیده نمیشود.


 


تری مایرسن در این باره میگوید: "ما میخواهیم به توسعه دهندگان نرم افزاری این امکان را بدهیم که با استفاده از کدها و مهارت هایی که در حال حاظر دارند، شروع به ساخت نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز بکنند و همچنین قادر باشند که آن نرم افزارها را گشترش دهند."


 


منبع: MaximumPC


مترجم: محمد نبی علیرضایی


ویرایش شده توسط silvermn
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...