رفتن به مطلب

نظر سنجی مجموعه بازی ماشینی Need for Speed


Mking مهمان
 اشتراک گذاری

مجموعه بازی ماشینی Need for Speed  

9 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما کدام بهتر است؟؟؟

    • NFS CARBON
      0
    • NFS PROSTREET
      0
    • NFS UNDERCOVER
      1
    • NFS MOSTWANTED
      6
    • NFS SHIFT
      1
    • NFS UNDERWORLD
      0
    • NFS UNDERWORLD 2
      1


Recommended Posts

با سلام خدمت شما دوستان

راستش من می خواهم یک بازی ماشینی که به توصیه یکی از دوستان محصولات Need for Speed را معرفی کرده بگیرم ولی نمی دانم کدام از آنها بهتر است. راهنمایی ام کنید!!!

abeii0f3yn36ljajgvg.png

محصولات Need for Speed

1) NFS CARBON

2) NFS PROSTREET

3) NFS UNDERCOVER

4) NFS MOSTWANTED

5) NFS SHIFT

6) NFS UNDERWORLD

7) NFS UNDERWORLD 2

ویرایش شده توسط Mking
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی تاریخ دنیای بازی ها!

sbpb8fdmbg8ornyyqa.jpg

به دلیل اینکه ساخت هر نسخه حدود یک سال کار می برد و این مدت کمی است هر سال با افت بازی روبرو می شدیم و هر نسخه از نسخه ی قبلی ضعیف تر می شد و اوج این تضعیف را در NFS : Pro Street مشاهده کردیم . بازی که تمامی علاقمندان به این سری را کاملا نا امید کرد . اما شرکت Black Box که سازنده ی این بازی هست از تابستان ۲۰۰۷ تیم سازنده ی این بازی را به دو گروه تقسیم کرد و یک گروه مشغول به ساخت Pro Street شدند و گروهی دیگر مشغول به ساخت ادامه ی آن یعنی Undercover شدند و به این ترتیب توانستند که مشکل کمبود وقت برای ساخت NFS Undercover را حل کنند . که می توان امید داشت که نسخه ی جدید از نسخه ی قدیمی بهتر کار شده است .

تیم سازنده ی Undercover در این بازی سعی کرده اند که بازی را دوباره به حال و هوای سری های قبلی برگردانند و دوباره مسابقات غیر قانونی را همراه با تعقیب و گریز از دست پلیس را به نمایش بگذارند . این تصمیم بعد از نتیجه ی ضعیف Pro Street گرفته شد که بازی به مسابقات قانونی تغییر پیدا کرده بود و همه را نا امید کرد . در حقیقت Undercover برگشتی است به Most Wanted و Carbon که همه از تعقیب و گریزهای مهیج آن متحیر شده بودند .

داستان بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی هست و شما در نقش یک مامور مخفی پلیس به گروه های خلافکار شهر نفوذ می کنید و با نزدیک شدن به آنها مقدمات نابود#یشان را فراهم می آورید . البته در این میان یک پلیس زن به نام Chase Linh نیز به شما کمک می کند .بازی در شهر Tri-City Bay Area که دارای ۸۰ مایل جاده است رخ می دهد . این شهر دارای سه منطقه ی بزرگ به نام های Port Crescent , Palm Harbor و Sunset Hills است که به وسیله ی چندین بزرگراه که روی آب قرار دارد به همدیگر متصل می شوند . البته این شهر دارای یک منطقه به نام Gold Coast است که در قسمت مرتفع شهر قرار دارد و دارای جاده های فوق العاده زیبای کوهستانی می باشد .

باید این را بدانید که Cut-Scene ( میان پرده ) های Pre-Render و زیبایی که در دو بازی Most Wanted و Carbon وجود داشت در Undercover نیز وجود دارد که البته در این نسخه بسیار بهتر و با صحنه های اکشن بهتری طراحی شده است و به فیلم های اکشن هالیوودی شباهت زیادی دارد . مهمترین بازیگری هم که در این میان پرده ها نقش دارد Maggie Q است که در نقش Chase Linh بازی می کند . شایان ذکر است که Maggie Q در فیلم های اکشنی مانند Mission Impossible III و Live Free Or Die Hard بازی کرده است .

یکی از مسابقات جدید که در نمایشگاه GC رونمایی شد Highway Battle است که شما به همراه رقیبتان در یک بزرگراه تقریبا مستقیم با سرعت فوق العاده مسابقه می دهید که البته با تعداد زیادی اتومبیل دیگر آمیخته شده است و این خود باعث می شود که صحنه های اکشن و زیبای زیادی را خلق کنید و با استفاده از مهارت خود و انجام مانورهای گوناگون رقیب خود را پشت سر بگذارید و به خط پایان برسید .

در Undercover علاوه بر انجام مسابقات , ماموریت هایی نیز به شما محول می شود که باید به خوبی آنها را انجام دهید . به عنوان مثال در یکی از این ماموریت ها شما باید یک اتومبیل پورشه را بدزدید و از دست پلیس فرار کنید . البته قسمت دزدین اتومبیل به صورت یک میان پرده است و شما فقط باید از دست پلیس فرار کنید . پلیس ها هم دارای اتومبیل های پر سرعتی هستند که کار را برای شما سخت می کنند و هرچه به پایان نزدیکتر شوید این کار سخت تر هم می شود .

کنترل بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است که باعث به وجود آمدن Heroic Driving Engine شده است . HDE باعث شده است که قدرت مانور اتومبیل شما در سرعت بالا بسیار خوب شود و بازیکن تسلط کامل بر اتومبیل را داشته باشد . شما با استفاده از این سیستم می توانید در سرعت بسیار بالا چرخش های ۱۸۰ درجه و ۳۶۰ درجه را به آسانی انجام دهید که این باعث می شود بازی حالت اکشن خود را به خوبی نمایان کند .

دو حالت جدید هم به این بازی اضافه شده است که The Highway Battle و The Police Chase نام دارد . در قسمت The Highway Battle شما در یک بزرگراه بزرگ قرار می گیرید که باید پس از رد شدن از تعداد انبوهی اتومبیل دیگر خود را به یک اتومبیل مشخص برسانید و در حقیقت آن اتومبیل را تعقیب می کنید . در قسمت The Police Chase شما بر خلاف قسمت قبل عمل می کنید و باید از دست اتومبیل های پلیس فرار کنید و خود را به خط پایان برسانید .

گرافیک بازی بسیار بهتر شده است و شما را حیرت زده خواهد کرد . بر روی نورپردازی بازی بیشتر کار شده است و جلوه های بیشتری مورد استفاده قرار گرفته شده است . رفلکشن های موجود روی بدنه ی اتومبیل خیلی بهتر از نسخه های قبلی شده است . محیط بازی هم به صورت خیلی خوبی طراحی شده است . سیستم Damage که در Pro Street هم بود در این بازی هم قرار داده شده است . صداگذاری بازی هم فوق العاده کار شده است .

وجود اتومبیل های پر سرعت تا 390 کیلومتر بر ساعت! من با لامبورگینی و مکل آرن اف وان رفتم! نیتروژن و ... بر هیجان این بازی افزوده که بازی را دو چندان زیباتر و هیجانی تر می کند.

البته صحنه پایانی ماموریت های بازی یکم اکش مکشن و اسلحه مسلحه هم تو خودش داره که در نوع خودش بی سابقه بودش!

ویرایش شده توسط محمدرضا قوچی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه wanted بهترین در زمان خود بود و با اکثریت سیستمها اجرا می شود و قطعات بالایی هم لازم ندارد

ویرایش شده توسط محمدرضا قوچی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 8 ماه بعد...

من تا آخرین نسخه رو بازی کردم ولی هیچ کدوم مثل MostWanted بهم نچسبید!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...