رفتن به مطلب

خرید اینترنتی و شعاری به اسم تست تعویض


sdx123
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

درود

برا منم یک همچین چیزی پیش اومد، رفتم یک تبلت خریدم برای داداشم گفت هر مشکلی باشه  برات تعویض می کنم، بعد رفت گشت گفت پیدا کردم با گارانتی ویستا بگیرم برات گفتیم بگیر... بعد اورد  روشن کرد دیدیم یک پیکسل سوخته داره... گفت باشه میفرستم گارانتی براتون... گفتم عزیز گفتی تعویض میکنه دیگه برنداره تعمیر کنه گفت اونشو دیگه نمیدونم می فرستم گارانتی برات چون اینجنس گارانتی داره هرچی شرکتش بگه همونه بهش گفتم خودت گفتی هر مشکلی باشه برات خودم تعویض می کنم، برگشته میگه اگه بدون گارانتی بود بله خودم الان یکی دیگه بهت میدادم اما این گارانتی داره هرچی شرکت گارانتی بگه همونه برداشت زنگ زد گفتن اصلا یک پیکسل سوخته حساب نمیشه رو کارت گارانتیشم نوشته 3 تا =)) ... خلاصه قبول نکردش یاد گرفتیم دیگه دفعه بعد  تو فاکتور ازفروشنده تعهد بگیریم که بعدش زیرش نتونه بزنه...!

شماها هم همین کارو بکنید!!!

ویرایش شده توسط Nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز یک پیکسل شامل گارانتی نمیشه و یه استاندارد جهانی هست که دقیق یادم نیست میگه 2 یا 3 پیکسل سوخته در هر میلیون پیکسل و 1 تا 2 پیکسل درخشان در هر میلیون پیکسل استاندارد بوده و عیب محسوب نمی شود. من حاضرم لپتاپ 4 تومنی رو 100 تومن گرونتر بخرم اما ضمانت کنن یه پیکسل هم شامل گارانتی میشه. الان لپتاپ 3 تومنی من یه پیکسل سوخته داره که کلی بعد از خرید خورد تو زوقم. :)  سخت نگیر دنیا دو روزه :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما حضوری خرید کنید چی؟

توی مغازه اول جنس رو ببینید و بعد پرداخت کنید

استارتر شما از کدوم سایت خرید کردید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای رفع پیکسل سوخته روش هایی هست.اگه مایل بودید تو گوگل سرچ کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

استارتر گرامی من هم بعید میدونم دادگاه حق رو به شما بده !

پیکسل سوخته ( فکرکنم تا 3 عدد ) مشکل به حساب نمیاد .

والا اونا گفتن هرمشکلی و نوشتن تعویض، شرلیط رو به من نگفتن، ولی به هرحال اگه همچین چیزی باشه که میفرمایید رو مرجع رسیدگی کننده ملاک بزاره بیخیال باید بشم. حالا اگه سایت نماد تایید کرد پیگیری نمیکنم دیگه

منظور از برخورد نحوه مواجه قانون با مشکل شماست. بد برداشت نکنید

دوست عزیز اگه نماد گفت مشکلی نیست من بیخیال شکایت میشم. شما که تجربه این راهو داشتی به نظرت من حرفام قانع کننده نیست حق و میددن به اونا؟ بعد جریان لپ تاپ شما چطور بود(برق منظورمه) این جریان تا این حدبالا رو شما هم داشتی؟ کارشناس شرکتشون میگفت موردی نداره. من تهران نیستم که بتونم برم نماینگی سوال کنم مرسی

 

متاسفانه تا 3 عدد پیکسل سوختگی ایراد محسوب نمیشه.

این از این.

در مورد برق دستگاه نمیدونم جریان چجوریه. اونو پیگیر باشین.

در مورد تماس تلفنی هم بگم که حرف باد هواست.

سند و مدرک کتبی مهمه. اونم اون چیزی رو مد نظر قرار میدن که شرکت گارانتی کننده میگه نه شما.

در مورد خرید حضوری هم الان چندین ساله که دیگه برا من جنس رو تو مغازه تست نمیکنن.

جنس اکبند تحویل مشتری میشه.

بعد از اون هم مغازه دیگه مسئول نیست.

شما با شرکت گارانتی کننده طرف هستین.

مهلت تست 1 هفته ای هم باز شامل باد هوا بودن هستش.

آره متاسفانه نمیدونم فک نکنم کاری بشه کرد با این صحبت دوستان... جریان برقش مال ارته  کارشناس اونا گفت موردی نداره و لی این مقدار از برق لپ تاپ قبلیم n43 کاملا بیشتره و غیرعادی...

 

مگه اینکه خودشون مرامی برات تعویض کنن وگرنه هیچ تخلفی از جانب فروشگاه و حتی شرکت گارانتی کننده صورت نگرفته.

خودتو تو دردسر ننداز.

آره داداش مرسی

 

 

فرمایش دوستمون تایید میشه.ضمنا دوست عزیز خودت رو اذیت نکن اینجا هیچکی صدات رو نمیشنوه.در مورد شکایت هم متاسفانه سیستم قضایی ایران جلو اون نامرد کلاه برداری رو که مال ۱۰۰۰ تا آدم بیگناه رو میبره نمیگیره بعد به نظرت میاد پیگیر چندتا پیکسل سوخته لپ تاپ شما میشه؟؟؟

از کالایی که خریدی لذت ببر و بیخیال شکایت شو ضمنا مجددا حرف دوستان رو تایید میکنم بر طبق استانداذد جهانی تا ۳ پیکسل سوخته کاملا طبیعیه و حتی مسئولیتی رو متوجه شرکت گارانتی کننده هم نمیکنه و زیادم تو چشم نیست[emoji6]

بله متاسفانه فرمایش شما صحیحه

 

 

 

عزیز یک پیکسل شامل گارانتی نمیشه و یه استاندارد جهانی هست که دقیق یادم نیست میگه 2 یا 3 پیکسل سوخته در هر میلیون پیکسل و 1 تا 2 پیکسل درخشان در هر میلیون پیکسل استاندارد بوده و عیب محسوب نمی شود. من حاضرم لپتاپ 4 تومنی رو 100 تومن گرونتر بخرم اما ضمانت کنن یه پیکسل هم شامل گارانتی میشه. الان لپتاپ 3 تومنی من یه پیکسل سوخته داره که کلی بعد از خرید خورد تو زوقم. :)  سخت نگیر دنیا دو روزه :)

:) مرسی دادا...

 

شما حضوری خرید کنید چی؟

توی مغازه اول جنس رو ببینید و بعد پرداخت کنید

استارتر شما از کدوم سایت خرید کردید؟

والا چیزی که به من گفتن اگه همچین مشکلی تو خرید حضوری پیش میو.مد عوض میکردن چیزی هم راجع به شرایط غیرحضوری نگفتن و ننوشتن به من بدن پس حق بامنه... ولی متاسفانه تا الان به راه حلی نرسیدیم

سایت رو براتون میفرستم

 

برای رفع پیکسل سوخته روش هایی هست.اگه مایل بودید تو گوگل سرچ کنید

من سرچ کردم ... الا ن چند ساعته UDpixel رو نصب کردم اجرا کردم خیلی بهتر شده... حالا بیشتر میزارم کار کنه ببینم چی میشه.. مرسی

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش ضمنا واسه نماد که اشاره کردی حدود یه سال پیش از آل دیجیتال که نماد هم داره ۲ تا گرافیک خریدم وقتی رسید دستم با کمال تعجب دیدم یکیش دست دوم و مشخص بود کارکردش هم بالاست چون آثار اتصال کانکتور مانیتور به پورت خروجی کارت کاملا مشهود بود.خلاصه زنگ زدم به سایتو گفت برش گردون در همین حین گفتم به سایت نماد هم شکایت کنم.خلاصه رفتم تو سایتو یه سری گواهینامه بود واسه شکایت دانلود کردم و قضیه رو کامل شرح دادم دست آخر پیام داد که قضیه پیگیری میشه.خلاصه بنده خدا کارت ما رو پس گرفت و پولش رو برگشت زد ولی تو این مدل حدود یه سال و چند ماه اگه شما چیزی از سایت نماد شنیدی ما هم جواب شکایتمون رو شنیدیم.

یه بار دیگه هم از lapbuy خرید کردم ساعت یک و ده دقیقه پولو به حسابشون زدم بعد ۳ روز پیام داد که به علت رعایت نکردن قوانین ارسال کالا مقدور نیست دیدم قانونشون اینه که باید قبل ساعت ۱ پول واریز شه.خلاصه زنگ زدم بعد کلی کل کل و اعصاب خوردی طرف برگشت محرض گفت خیلی حرف بزنی پولتم نمیدم برو شکایت کن به هیچ جا هم نمیرسی.

خلاصه میخوام اینو بهت بگم که سایت نماد الکترونیک به کل یه مزار شفا دهی نیست و فقط واسه سرکار گذاشتنه چون اگه واقعا یک مرجع بازدارنده باشه یه فروشنده نمیتونه با این اطمینان دم از شکایت بزنه و یا مشتری رو سر بدوونه و یا تو اون مورد اول جنس استوک جای نو به خریدار بندازه

ویرایش شده توسط hepta_pc
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبیش میدونی چیه ؟ خود فروشنده میگفت اول تو نماد ازمون شکایت کن اینا سر 48 ساعت پیگیر شکایتت میشن :D

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد خرید حضوری هم داستان خودم یادم افتاد.

تلویزیون سامسونگ 46f8880 خریدم 6150 تومن.

تو مغازه با کلی تمنا باز کردیم و تستش کردیم. یدونه هم خظ و خش نداشت.

اوردم خونه تا چسب تبلیغاتی امکانات تلویزیون رو برداشتم دیدم یدونه خراش دایروی به قطر 1 میل رو پنله.

انگار با میخ کنده بودنش.

بلافاصله زنگ زدم فروشگاه گفت پس نمیگیرم.

زنگ زدم خدمات سامسونگ گفت زاییدی. :mad: باید نصاب میومد.

زنگ زدم نصاب پیدا کردم  گفتم بیا بهت 200 تومن بدم بنویس تو نصبش کردی گفت اینقدر از این کارا کردیم گندش در اومده. :wacko: بکنش 1000 تومن که به دردسرش بیارزه. :-?

منم گفتم جهنم.

یه سال تلویزیون رو گذاشتم رو میز . 10 دیقه هم روشن نشد تو این یه سال.

بعد به قیمت 2000 تومن فروختمش. :crying:

یعنی این 4 تومن رو دزد زده بود دردش کمتر بود. میگفتم حداقل به درد یکی خورد این 4 تومن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز من همونی هستم که اول بحث و با شما شروع کرد. کامنت ها رو دیدم یکم دلم برات سوخت. اولش با چه حرارتی می خواستی پیگیری کنی. اینقدر بهت حرف زدیم پشیمونت کردیم. بازم سایت فروشگاهو بررسی دقیق کن اگر چیزی ننوشته بود به سایت نماد یه شکایتی بکن. بالاخره ضرر نداره. ولی در مورد دادگستری و این حرفها اصلا فکرشو نکن. مراحل قانونی اینقدر زیاد و خسته کنندست که برای همچین کار کوچیکی نمی ارزه. ضمن اینکه خودمونیم دیگه با یه پیکسل کنار بیا و به شکل یه مشکل بهش نگاه نکن.

لپتاپ من هر ایرادی بگی داره.

1- پیکسل سوخته مثل شما داره.

2- برق پشت دستگاه. یه چیزی بگم اگر پات رو موکت باشه به جای فرش یا خونه رطوبت داشته باشه این قضیه بیشتر به چشم می یاد. چون انتقال به زمین راحت تر می شه. دیگه اگه پاتو به شوفاژ و دستستو به لپتاپ هم بزنی مثل اینه که برق گرفتت. به هر حال اینا همش به ساخت خود ایسوس بر می گرده.

3- ال سی دی لپتاپم وقتی در لپتاپو تکون می دادم قطع و وصل می شد. کلی تو سایت های ایرانی و خارجی پیگیری کردم فهمیدم مشکل از شل بودن کابل ال سی دی هست. تو ایران که تو چند ماه اخیر کلی این مورد گزارش شده بود تو دنیا هم ای تو بعضی از فروم ها بود.

من هم مثل شما تبریز هستم. حساب کتاب کردم دیدم فرستادن به گارانتی فایده نداره. خودم لپتاپو باز کردم و یکم پنبه کنار کابل ال سی دی گذاشتم به راحتی مشکل حل شد.

خالا شما بگو چی باعث شد خودم جرات کنم لپتاپو باز کنم. من برای خرید چند ماه تحقیق کرده بودم. چه تو سایت های خارجی چه داخلی همه فقط از لپتاپ تعریف می کردن و هیچکی هم نگفته بود مثلا السیدیم سوخته یا هارد خرابه یا هر مشکل دیگه. به هر حال با بررسی متوجه شدم که این لپتاپ مرجوعی اساسی نداره. مگر همین بحث کابل یا پیکسل یا در سی دی رام و از این جور چیزای کوچیک. پس مطمین شدم تو یک سال باقی مونده قطعا دستگاه ایراد نخواهد داد.

من قبلا یک لپتاپ گرون قیمت دل داشتم. آقا این هر بلایی شما بگی سر ما آورد. برد و چند قطعه دیگشو عوض کردم. به همین خاطر دیگه به پیکسل سوخته و اینا توجه نمی کنم.

لپتاپ من جز قشنگ ترین و قدرتمندترین لپتاپ های ایسوسه. الان فقط سعی می کنم از زیباییش لذت ببرم تا به چیزای کوچیک فکر کنم.

http://www.digikala.com/Product/DKP-45455/ASUS-N550JK/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%8A%D8%B3%D9%88%D8%B3-N550JK

یه سری به کامنت های اینجا بزن تا ببینی لپتاپ 4 ملیونی چقدر شکایت ریز ازش کردن.

آخرین حرفم اینه که می دونی چه رفتار شما باعث عصبانیت من شد؟ اینکه مرد حسابی تو این مملکت بهت سند کتبی می دن می ری پیگیری می کنی حقتو کامل نمی تونی بگیری حالا فروشنده بهت در زبون که باد هواست یه چیزی گفته شما چرا به حرف اون اعتماد کردی. خلاصه اینکه این برات تجربه بشه که دفعه بعد به حرف هیچ فروشنده ای اعتماد نکنی. فقط سعی کن موقع فروش فاکتور درست و حسابی و هر حرفی که می زنن ازشون سند درخواست کنی. اگر هم بهت سند دادن در مواجه با یه مشکل اولین قدم سرچ در اینترنته. چه قبل خرید چه بعد خرید. شما باید این کارو می کردی یه سرچ می زدی و بعد میدیدی یه پیکسل سوخته طبیعی هست و خیلی ها دارن پس خیالت راحت می شد و از جنس تازت لذت می بردی. تو همین سایت دیجی کالا بخون. تو کلی کامنت همه از برق لپتاپ شکایت کردن.

وسلام و نامه تمام

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این هم شرایط تعویض در گارانتی من:

http://www.vistaitd.com/page-810

شرایط تعویض و تعمیر قطعات :

  • شرکت ویستا  بر اساس تشخيص کارشناسي خود، قطعه يا قطعات معيوب دستگاه تحت پوشش را  تعمیرو یا تعويض خواهد کرد.
  • در صورتیکه قطعه تعویضی به علت قدیمی بودن موجود نباشد شرکت ویستا می تواند قطعه مورد نظر را با دریافت ما به التفاوت Upgrade   نماید
  • در صورت عدم امکان تعمیر و یا طولانی شدن فرایند تهیه لوازم یدکی بیشتر از یک ماه، قطعه مذکور تعویض خواهد شد.

شرایط تعویض با این مساله از نظر اونها مشخص شده.

شما اگه از دیجیکالا خرید کردی دیجیکالا چند ماهی میشه که همیشه توی پاکت کنار فاکتور یه کاغذ هم می زاره که شرایط تعویض رو توش نوشته.

توی خود سایت هم توی قسمت تعویض کالا شرایطش رو نوشته که احتمالا شما نخوندیش 

بنده خودم همین موس و کیبوردی که دارم باهاشون پست می زارم رو اینترنتی خریدم و هیچ کدوم هیچ مشکلی نداشتن.

 

تنها مشکلی که من دیدم یه بار یه ماشین اصلاح خریدم که توی متعلقاتش کیف و ... هم بود ولی توی خودش نه و بعد از اینکه بابتش بهشون زنگ زدم دیدم تو سایت کیف از اقلام همراه محصول کم شده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما اگه از دیجیکالا خرید کردی دیجیکالا چند ماهی میشه که همیشه توی پاکت کنار فاکتور یه کاغذ هم می زاره که شرایط تعویض رو توش نوشته.

توی خود سایت هم توی قسمت تعویض کالا شرایطش رو نوشته که احتمالا شما نخوندیش 

بنده خودم همین موس و کیبوردی که دارم باهاشون پست می زارم رو اینترنتی خریدم و هیچ کدوم هیچ مشکلی نداشتن.

 

تنها مشکلی که من دیدم یه بار یه ماشین اصلاح خریدم که توی متعلقاتش کیف و ... هم بود ولی توی خودش نه و بعد از اینکه بابتش بهشون زنگ زدم دیدم تو سایت کیف از اقلام همراه محصول کم شده.

دوست عزیز من دیجی رو دوست دارم ولی از اونجا خرید نکردم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا شماها چه دل و جرعتی دارین از سایت خرید می کنین تو این مملکت وقتی حضوری خرید میکنی چهار چشمی که هیچی هشت چشمی باید مواظب بود سرتون کلاه نره بعد ندیده و نشناخته به یه علامت که کپی کردنش کاری نداره اعتماد می کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد خرید حضوری هم داستان خودم یادم افتاد.

تلویزیون سامسونگ 46f8880 خریدم 6150 تومن.

تو مغازه با کلی تمنا باز کردیم و تستش کردیم. یدونه هم خظ و خش نداشت.

اوردم خونه تا چسب تبلیغاتی امکانات تلویزیون رو برداشتم دیدم یدونه خراش دایروی به قطر 1 میل رو پنله.

انگار با میخ کنده بودنش.

بلافاصله زنگ زدم فروشگاه گفت پس نمیگیرم.

زنگ زدم خدمات سامسونگ گفت زاییدی. :mad: باید نصاب میومد.

زنگ زدم نصاب پیدا کردم  گفتم بیا بهت 200 تومن بدم بنویس تو نصبش کردی گفت اینقدر از این کارا کردیم گندش در اومده. :wacko: بکنش 1000 تومن که به دردسرش بیارزه. :-?

منم گفتم جهنم.

یه سال تلویزیون رو گذاشتم رو میز . 10 دیقه هم روشن نشد تو این یه سال.

بعد به قیمت 2000 تومن فروختمش. :crying:

یعنی این 4 تومن رو دزد زده بود دردش کمتر بود. میگفتم حداقل به درد یکی خورد این 4 تومن.

دوست گلم شما اشتباه کردین حتی حمل و نقل دستگاه به عهده نصاب هست چه برسه به نصب که نصاب باید پای گارانتی رو مهر بزنه الکی که نیست.ما یه دونه TV سامسونگ گرفتیم یارو نصابه گفت اگه از شرکت زنگ زدن بگین که نصاب برامون آورده تا برام شر نشه بعد از نصب هم یک عکس از سریال پشت TV گرفت فرستاد برا شرکت.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست گلم شما اشتباه کردین حتی حمل و نقل دستگاه به عهده نصاب هست چه برسه به نصب که نصاب باید پای گارانتی رو مهر بزنه الکی که نیست.ما یه دونه TV سامسونگ گرفتیم یارو نصابه گفت اگه از شرکت زنگ زدن بگین که نصاب برامون آورده تا برام شر نشه بعد از نصب هم یک عکس از سریال پشت TV گرفت فرستاد برا شرکت.

 

داداشم میدونم.

منتها 3 روز یادمه تعطیلی بود.

نصاب نمیومد تا اون موقع.

بعدش هم من میخواستم حتما تو مغازه تست کنم چون یبار جنس دست دوم بهم انداخته بودن.

فروشنده هم اولش بهم نگفت اگه چسب باز بشه دیگه نصاب نمیاد واسش.

تازه من خیلی وقته که دیگه نصاب نیاوردم برا وسایل.

همیشه نصابا اومدن امکانات وسایل رو از من یاد گرفتن.

ولی دیگه چشمم ترسیده.

سایز 32 هم که گرفتم دادم نصاب نصبش کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزيز من برعكس فروشنده به يه خدايى معتقدم كه نميزاره آبروى كسى رو جلوى جمع ببرم. پس اسم فروشگاه و اينجا نميبرم. ولى اگه خواستيد تو مسيج در خدمتيم ؛)

شايد خودش اين تاپيك و بخونه و شرمنده بشه

ممنون از همه

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزيز من برعكس فروشنده به يه خدايى معتقدم كه نميزاره آبروى كسى رو جلوى جمع ببرم. پس اسم فروشگاه و اينجا نميبرم. ولى اگه خواستيد تو مسيج در خدمتيم ؛)

شايد خودش اين تاپيك و بخونه و شرمنده بشه

ممنون از همه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برادر من خب شرایط تعویض باید تو شرایط گارانتی بگنجه

 

که لپ تاپ خراب، به جا اینکه کلی وقت طول بکشه بره گارانتی و برگرده،همون موقع فروشده یکی دیگه به شما بده و لپ تاپ خرابو خودش بفرسته گارانتی

 

وقتی گارانتی قبول نمیکنه این عیب رو ،فروشنده لپ تاپ رو ازشما بگیره بزاره دم کوزه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من اگر سند کتبی از حرف فروشنده داشتم که گفت کوچکترین مشکل و نارضایتی باشه تعویض میشه،  حرف شما ارزشی نداشت

البته این چیزی که شما میگی الان هم ببخشید بی ارتباط هست ، اینجوری اولا خود مشتری دست که داره خودش میبره گارانتی تعویض میکنه ( متناسب با مشکلش) دوما ، این اقا میگفت شرایط تعوض ما فرق میکنه و تو سایت گذاشتیم ، که دید نزاشته، و ارجاع داد به صحبتای شفاهی من و منشی و باقی ماجرا....

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز بهتون پیشنهاد میکنم وقت و انرژی تون رو بیش از این هدر ندید. لپتاپ شما هیچ مشکلی نداره و نمیتونید اقدامی قانونی علیه فروشنده انجام بدید.

ازش استفاده کنین و لذتش رو ببرین.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...