رفتن به مطلب

تست و بررسی Project Cars برروی PC


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

بوی لاستیک  سوخته،بوی آسفالت داغ..با اینها همه روز را سر میکنم ....


 


wj42_project-cars.jpg


 


 


چک ها در مرحله نهایی  داشت انجام میگرفت ...مهندسین داشتند با دقت به تمام بخش ها سرک میکشیدند. بوی  سوخت بنزین مخصوص در گاراژهای پیت استاپ پیچیده بود و با اینکه هوا بارانی بود و سرد ،گرمای موتور های غول پیکر  ماشین ها با آن توربوشارژهای مخوفشان بیداد میکرد .آرزو داشتم مسابقه شروع میشد و وزش باد خنک را به سختی از درون کلاه ایمنی ام احساس میکردم. شیشه کلاه ام کمی تغییر رنگ داشت تا انعکاس نور خورشید را از درون چشم هایم دور کند و بتوانم آسمان  نیمه روشن و ابری را ببنیم.سطح پیست خیس بود ولی اکنون بر اثر حرکات خودرو ها در مرحله کوالیفاینگ  کاملا خشک به نظر میرسید.لاستیک ها را در هیتر مخصوص گذاشته بودند تا به دمای سطح آسفالت نزدیک شوند پایداری مناسبی داشته باشند ،مهندس آیرودینامیک از من نظر میخواست ،صدایش را در لحظلات آخر درست نمیشنیدم ،من طپیش قلب داشتم نه او ،زیرا روی 800 اسب بخار  قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور ناب نشسته بودم آخر مگر انسان میتواند آذرخش را هدایت کند ؟ صحبت از میزان دانفورس بود و میخواستم نیروی بیشتری به عقب و کمتری به  جلو وارد شود تا سریعتر وارد کمر پیچ شوم و تند تر با پایداری بیشتر بدون لغزش و کوچکترین دریفتی از دایره پیچ خارج شوم . وقتی فکر میکردم چقدر باید نیروی جی تحمل کنم  دود از سرم بلند میشد .. ناگهان فرمان آمدن به درون پیست داده شد همه بخش ها آماده باش بودند – مسابقات GT لمان کم جایی نیست – استرس بیداد میکرد لاستیک ها سوار شد و از پیت استاپ با اجازه رئیس مهندسی خارج شدم همه در یک خط هزاران هزار اسب بخار پشت سر هم  و فقط در دنده یک نعره آرام موتورها غیر قابل تحمل بود چه برسد به سرعت های بالا و دنده های بالا ...صدای قطرات باران برروی سقف ماشین  موزیکی زیبا داشت  و نور خورشید که از بین ابرها میتابید و قطرات باران را زیبا کرده بودگهگاهی بر روی پیست نوربرگ رینگ میتاباند.


 در صف آماده حرکت بودیم چراغ قرمز بود و مرسدس AMG امنیتی پیست با چراغ های روش یک دور امنیتی باسرعت بالا برای بررسی پیست زد  صدای  تماشاچیان  ورزشگاه را داشت منفجر میکرد –ناگهان پرچم پایین آمد چراغ سبز شد و  کلاج گیربکس مالتی ترونیک را رها کردم و 800 اسب وحشی رها شدند  نیروی جی آنقدر سنگین بود که انگار سوار بر موشک از جاذبه زمین می گریختم..  ناگهان نور سبز رنگ ضعیفی را روی صورت احساس کردم ! به همه چیز نگاه انداختم  به نمایشگر ها به آسمان نور چه بود؟ایا چراغ های پیست بودند؟آیا به خاطر نعره ماشن ها و صدای که تا اسمان  میرفت فضایی ها با یوفو هاشان برای ربودن رانندگان و و این خودروهای افسانه ای شان آمده بودند!؟نه به پایین نگاه کردم به کنترلر 360  وایرلس PC در دستمانم! آه از بس شوک داده بود باطری اش به نابودی رفته بود....کنترلر خاموش شد و بازی متوقف ،به سمت میز رفتم تا باطری ها را عوض کنم  ولی دیگر دلم را زده بود بازی را با ALT+F4 بستم و  آمدم تا برای شما این مطالب را بنویسم...


 


 


icjw_croppedimage640200-project-cars-bmw


 


تست و بررسی PROJECT CARS


 آن  چند ثانیه – فقط آن چند ثانیه آخر.......


 


هیچ چیزی در  پروژه ماشین ها آزاد شدنی نیست .شما کلی جایزه و قطعه و خودرو و پیست و ....آزاد نمیکنید ،تیم توسعه دهنده در استودیو سگ کمی تا حدودی دیوانه! به این روش های مرسوم سیستم پاداش دهی در بازی های ریسینگ علاقه ای ندارند پس همه چیز در اختیار شماست –خوب از طرفی این خوب است و از طرفی هم بد-خوب است چون شما از هر جایی از هر کلاسی از هر نوع مسابقه ای که دوست دارید شروع میکنید و حتما نباید از کلاس کارتینگ و ماشین های ضعیف شروع کنید که در سری گران توریسمو دیگر غول سبک شبیه ساز و فورتزا  واقعا در اوایل خسته کننده هستند و ساعتهای متمادی باید با تویوتا یاریس رانندگی کنید وعملا من که خوابم میگیرد! پروژه ماشین رویایی جمع آوری جوایز وآنلاکینگ را به شما هدیه نمیدهد ولی چیزی که در عوض گیر می آورید  شبیه سازی  در اوج واقعیت است.


شبیه ساز در همه بخشها در بخش تمرین در بخش سولو در کریر در اونلاین در همه بخش ها شما با رانندگی واقع گرایانه سروکار دارید.قوانین سرسخت  موتور اسپورت ،پیت استاپ ها، تعمییرات ست های لاستیک و همه چیز واقع گرایانه است –درواقع آنقدر واقع گرایانه که در شروع بازی در دور های تمرین یا کوالیفاینگ یک پیست بدلیل  کم بودن دمای لاستیک ها در دور اول بشدت ماشین ناپایدار است و کم کم با افزایش دمای لاسیتیک ها و ترمز چسبندگی بیشتر میشود پس اگر دور اول نتوانستید کنترل خودرو را دست بگیرید نگران نباشید آرام یک دور بزنید و دمای لاستیک را در هاد تکنیکی بازی چک کنید  و کم کم متوجه خواهید شد.شبیه سازی هوا خیره کننده است و فراموش نشدنی و شاید زیباترین باران های  گرافیکی را شاهد باشیم –موقع طوفان دیگر مهار این هیولاهای سرعت و جنون شما را خواهند ترساند –صدای برخورد قطرات اب با شیشه حیرت انگیز است در ترکیب با صدای پیشرفته بازی که برای هر ماشین زمین تا اسمان فرق دارد شما را به اوج خواهند رساند.چیزی که من تجربه کردم واقعا در هرخودرو ایی به  خودروی دیگر کاملا متفاوت است انگار اصلا دارید یک بازی دیگر را تجربه میکنید –حتما استفاده از کنترلر xone پیشنهاد میشود چون حتی با فیدبک وزن خودرو ها را براستی احساس میکنید . یک موضوع دیگر که در جو بازی تاثیر گذاشته است موسیقی های اپرا گونه بازی است که بشدت در ترکیب با موسیقی تکنو به طرز عجیبی مسابقات را حماسی میکند.نور خورشید زیباست، بشدت زیبا ،ولی محدود کننده دید خواهد بود و شما اشعه های خورشید را میبینید که از پنچره های خودرو به شکلی واقع گرایانه به داخل میتابند و برمحیط اثر میگذارند.


 


 


 


421l_pcars_2015_05_11_19_29_55_364.jpg


 


 


هاد تکنیکی که با جهت نمای کنترلر فعال میشود - همه اطلاعت لازم را به شما خواهد داد - میزان نیروی جی وارد شده -فشار هوای لاستیک ها - دمای آنها میزان اسب بخار و گشتاور و زاویه چرخش چرخ ها و......


 


 


کریر مد شما را در نقش  راننده ای میگذارد که از Tier به Tier دیگر کوچ میکنید و با مسابقاتی سرسخت روبرو میشوید.امضا قرارداد با تیم های دیگر  پیدا کردن اسپانسر های جدید و .. و.خبری هم از خرید قطعات جدید ماشین های جدید و گاراژها نیست در واقع اصلا واحد پولی وجود ندارد و همین یک نکته منفی در بازی است.حذف حس پیشرفت ضربه  خود را زده است ولی چیزی که شما در اختیار دارید یک ریسینگ واقع گرایانه است که به شما با توجه به توانتان اجازه میدهد از هر جا که میخواهید  یپشرفت را بسازید.در واقع در این کریر به شما هر چی می خواهید داده میشود و به هرچقدر زمان که نیاز باشد برای تست و کوالیفاینگ و مسابقه ،دردسترس خواهد بود و شما فقط میرانید همین.


 


 


8gv_pcars%D8%B2%D8%AE%D8%A6%D8%AD%D8%B4%


 


مقایسه گرافیک بازی  در زمان قبل عرضه و اکنون -عکس بزرگ روی سیستم خودم در 2K گرفته شده و رو نهایت تنظیمات است -عکس کوچک تر متعلق به قبل است -درجاهایی دیدم که اشاراتی به پایین آمدن کیفیت بازی در زمان عرضه شده بود -من همچنین چیزی را ندیدم  خودتان مقایسه کنید گرافیک بازی حتی زیباتر هم شده است .


 


 


از آنجایی که مسابقات اتومیبل رانی را همیشه دنبال میکنم و کلا بازی های ریسنگ را خیلی دوست دارم ،اطلاعات زیادی در باب قوانین موتور اسپورت دارم: برای هر مسابقه شما باید در 10 دقیقه تمرین کنید یعنی لاسیتک خود را گرم کنید و بعد حسابی پیست را یاد بگیرید ،از کجا ها پیچ را ببرید،در کجا سبقت بگیرید در کجا ترمز ها را خوب گرم کنید ،در کجا سعی کنید با دریفت پیچ را رد کنید در کجا به عقب خودروی جلویی چسبیده و از خلاءایرودینامیکی پشت سرش برای بوست سرعت خود استفاده کنید و ...بعد از 10 دقیقه تمرین که هیچ قانونی نداردو شما در آن آزاد هستید، 10 دقیقه کوالیفاینگ دارید که ر آن باید سریعترین زمان ممکن خود را برای پیست ثبت کنید هرچه زمانتان سریع تر باشد در صف شروع در مکانی بالاتر قرار خواهید گفت که یک مزیت بزرگ است .با گذرراندن زمان در بخش تمرینی و کوالیفاینگ واقعا پیست ها را یاد گرفتم- یکی ازنکات جالب این بود که وقتی 10 دقیق تمرین را کامل سپری کردم در بخش کوالیفاینگ براحتی سریعترین زمان ها رو ثبت میکردم و واقعا زیر و بم هر پیست و ذات خودرو برای شما فاش خواهد شد.شب و باران وهوای طوفانی واقعا زیبا هستند و یک احساسی از ترس را به انسان میدهند که در ریسینگ های دیگر اصلا تجربه نشده است . شما نمیدانید به گرافیک زیبای بازی دقت کنید یا به رانندگی تان!


بخش شبیه سازی در تنظمیات را میتوان دستکاری کرد-فرمانگیری کمکی-ترمز کمکی باید خاموش باشند ولی  خط سبز ووقرمز مسیر حرکتی را خاموش نکنید زیرا به شما بهترین مسیر را در پیست نشان میدهد. سیستم های پایداری  را در بخش تنظیمات حتما روشن بگذارید.متاسفانه در بعضی از مسابقات AI خیلی ضعیف است و براحتی میشود شکستش داد در حالی که در پیست های دیگر یا مسابقات دیگر اول شدن و یا حتی سوم شدن تقریبا غیر ممکن است .هوش مصنوعی خیلی پایدار عمل نمیکند.وجود دوربین جذاب از درون کلاه راننده که من در NFS shift ½ بازی های دیگر این استودویوخیلی دوستشان داشتم در این بازی واقعا حس شبیه سازی خاص به بازی داده است.


 


 


اما گرافیک بازی که جنجالی ترین بخش بازی است با بهترین های این سبک رقابت میکند و اکثر مواقع پروز است- بافت ها در اوجند و طراحی میشان ها یک کلام شاهکار- افکت  های بازی انقدر زیبا هستند که نیمدانید به رانندگی حواستان باشد یا به گرافیک! نسخه Pc که اتفاقا نسخه اصلی بازی هم است با رزولوشن های بالاتر  وو تنظیمات خیلی زیاد یکی از بهترین گرافیک های نسل جدید را به نمایش میگذارد.عکس هایی که در قبل از عرضه بازی ارائه شده بودند اصلا  با گرافیک کنونی بازی تفاوتی ندارند ..


 


تست و بررسی بازی برروی GTX970


خوب سیستم مثل همیشه :


Intel 4770k


Maximus VI hero


16GB ram


GTX 970 G1 gaming


Windows 8.1 64bit


Nvidia driver Geforce350.12


 


گرافیک بازی را در 2K  تست کرده ام و اخرین حد تنظیمات منتها بجز AA که در اخرین حد نیست و  پایین تر است – کارت 970 در 2560 *1440 بازی را در 60 فریم اجرا میکند و بازی در این رزولوشن حتی از فورتزا و درایو کلاب هم گهگاهی  در بعد بصری پیشی میگیرد –عکس های تست روی سیستم خودم گرفته شده اند.


 


بازی از بلار سینمایی خیلی زیبایی بهره میبرد -فریم با Vsync روی 60 قفل است:


 


 


7z9z_pcars_2015_05_11_19_23_23_329.jpg


 


 


 


ukb_pcars_2015_05_11_19_23_27_447.jpg


 


 


بدون vsync از 60 فریم هم گذر میکنیم حتی در 2K-سطح جزییات در الترا بی نظیرهستند:


 


 


e5h5_1%D8%B4.jpg


 


 


 


 


htof_pcars_2015_05_11_19_36_31_411.jpg


 


 


متاسفانه در باران در الترا های و 2k (البته در 1080 هم فرقی ندارد )فریم کمی سقوط میکند و این مشکلی است که در نسخه کنسولی هم دیده شده است -احتمالا باید منتظر اپدیت باشیم یا نه معلوم نیست ولی کلا باران مخصوصا در حالت طوفان تاثیرکمی بر روی نرخ فریم دارد که البته من با افتر برنر به شما نشان داده ام در حالت بازی و بدون اینکه شما بدانید فریم چند است اصلا  این تغییر محسوس  را احساس نخواهید کرد و من بعدا موقع گرفتن عکس برای این مقاله متوجه شدم و با تحقیقی که انجام دادم متوجه شدم که بازی در نسخه کنسولی هم دراپ فریم را در حالت طوفانی از خود نشان میدهد -


 


mpzm_pcars_2015_05_11_19_33_26_347.jpg


 


 


 


عکس زیر را با فوتوشاپ برای راحتی شما ایجاد کرده ایم :تنظیماتی که در آنها بازی میکنیم:


 


22f_%D9%81%D8%B4%D8%AF%D8%B8%D9%87%D8%B4


 


 


عکس های زیر هم توان گرافیکی بازی در نهایت خود براحتی نشان میدهند این عکس ها را  در الترا 2K گرفته ام-  درایوکلاب و فورتزا را هم در نوردیده اند!!:


 


 


xs47_pcars_2015_05_11_19_30_45_294.jpg


 


 


 


dzwd_pcars_2015_05_11_19_30_58_078.jpg


 


 


 


 


پروژه ماشین ها در بهترین حالت بدون هیچ سیستم امتیازی بدون هیچ قطعه جدیدی بدون هیچ ماشین جدیدی  یک ریسینگ متفاوت است .بازی های دیگر ریسینگ برای یک درو زدن در یک پیست همینطور به حسابتان پول می ریزند و یا میتوانید اشتباهتان را با برگرداندن زمان جبران کنید  اما این پروژه سرسخت یادتان میدهد که چگونه رانندگی کنید و از همه مهم تر اینکه چگونه یک کار سخت را به اتمام برسانید.پروژه ماشین ها یک ریسسینگ زیبا و متفاوت است.


 


 موفق باشید


ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا این بازی دکمه Exit نداره؟ :D

پیداش نمیکنم.با دسته هم تست شد

ولی خیلی سخته رانندگیش

باید تمرین کنیم

ویرایش شده توسط Yosef Faraji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

عاشقه اون BMW شدم  (زرده) 

ویرایش شده توسط atisoc0936
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا این بازی دکمه Exit نداره؟ :D

پیداش نمیکنم.با دسته هم تست شد

ولی خیلی سخته رانندگیش

باید تمرین کنیم

تو منوی بازی سمت راست قسمت بالای صفحه علامت ضربدر X داره . برای خروج از بازیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دکمه  خروج گوشه راست بالاست X

 

دوستانیکه تشکر کرده اند ممنون از شما

ب ام و زرد که زرد قناری است!!

 

دربفت نه اینها بیشتر مسابقات خیلی واقع گرایانه هستند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو منوی بازی سمت راست قسمت بالای صفحه علامت ضربدر X داره . برای خروج از بازیه

بله درسته.Fraps رو تنظیم کردم تو گوشه راست بالا باشه

دقیقا اون دکمه رو پوشونده بود

-------------------------------------

من موقع بارندگی افت فریم دارم.تو حالت عادی هم تنظیماتو بین میدیوم و High گذاشتم.ولی احساس میکنم گرافیکش کمه

به نظرتون فقط با ارتقای کارت گرافیک میتونم بهتر بازی کنم یا سی پی یو هم لازمه ارتقا پیدا کنه؟

مشخصات سیستم تو امضام هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله درسته.Fraps رو تنظیم کردم تو گوشه راست بالا باشه

دقیقا اون دکمه رو پوشونده بود

-------------------------------------

من موقع بارندگی افت فریم دارم.تو حالت عادی هم تنظیماتو بین میدیوم و High گذاشتم.ولی احساس میکنم گرافیکش کمه

به نظرتون فقط با ارتقای کارت گرافیک میتونم بهتر بازی کنم یا سی پی یو هم لازمه ارتقا پیدا کنه؟

مشخصات سیستم تو امضام هست

ببخشید دوست من دارید با 460 بازی میکنید بعد میگید گرافیکش کمه؟! این کارت از مینیمم هم پایین تره برای این بازی- بله ارتقا لازمه cpu هم ضعیفه-منتها گرافیک برای اینجام این بازی 100 درصد باید عوض بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید دوست من دارید با 460 بازی میکنید بعد میگید گرافیکش کمه؟! این کارت از مینیمم هم پایین تره برای این بازی- بله ارتقا لازمه cpu هم ضعیفه-منتها گرافیک برای اینجام این بازی 100 درصد باید عوض بشه

دوست عزیز مینیمم سیستم این بازی GTX 260 لازم داره با سی پی یو Core 2 Quad و 4گیگ رم

حالا 460 از مینیمم کمتره؟ :-?  اینم شد حرف؟

خودتون سیستم حرفه ای دارید دلیل نمیشه اینجوری جواب بدید

همه که پول سیستم حرفه ای ندارن

ویرایش شده توسط Yosef Faraji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مقاله عالی بود :clapping: خسته نباشید

 

ولی بنظر من گرافیکش هنوز به DriveClub نمیرسه

 

کافیه یکبار درایوکلاب رو تو پیست norway با هوای برفی بازی کنید تا بفهمید چی میگم big%20bug.gif

 

یا پیست اول شیلی با هوای آفتابی و بدون HUD  :wacko:  :wacko:

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نمیشه مطالب شما رو خوند و تشکر نکرد، واقعاً لذت بردم خسته نباشید :clapping:  @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

مقاله عالی بود :clapping: خسته نباشید

 

ولی بنظر من گرافیکش هنوز به DriveClub نمیرسه

 

کافیه یکبار درایوکلاب رو تو پیست norway با هوای برفی بازی کنید تا بفهمید چی میگم big%20bug.gif

 

یا پیست اول شیلی با هوای آفتابی و بدون HUD  :wacko:  :wacko:

 ممنون دقت کنید که درایو کلاب یک  بازی انحصاری است و فقط برای ps4 توسعه داده شده و وسونی میخواسته به فورزا هورایزن  دهن کجی کنه که نشد جون درایو کلاب  بازی بدی بود و 5 گرفت این 8 گرفته و تازه مولتی پلتفرم هم هست و بالاخره بازی انحصاری با یک سخت افزار طرفه ولی این باید روی xone ضعیف هم اجرا میشد پس کاهش گرافیکی داشته!

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نمیشه مطالب شما رو خوند و تشکر نکرد، واقعاً لذت بردم خسته نباشید :clapping:  @};- @};- @};-

ممنون خبات عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

دوست عزیز مینیمم سیستم این بازی GTX 260 لازم داره با سی پی یو Core 2 Quad و 4گیگ رم

حالا 460 از مینیمم کمتره؟ :-?  اینم شد حرف؟

خودتون سیستم حرفه ای دارید دلیل نمیشه اینجوری جواب بدید

همه که پول سیستم حرفه ای ندارن

درود نه من منظور بدی نداشتم صحبت از سیستم حرفه ای نیست! -شما مینیمم رو بی خیال شو اینها میزان های همیشه کمتری مینویسند همی الان روی 980 هم در هوای بارانی فریم ریت دراپ داره شما انوقت صحبت از 260 میکنی -آیا در لیست قطعات اشاره شده به کارتهای اینچنینی؟ نه پس مطمئن باش که اون مینیمم ها خیلی وقتها راه گم کن هستند و برای بازاریابی-

بله حرف بنده درست بود دیگه :گفتم با کارت 460 اصلا نباید بگید گرافیک پایینه جون معلومه پایینه بحثی درش نیست -

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود نه من منظور بدی نداشتم صحبت از سیستم حرفه ای نیست! -شما مینیمم رو بی خیال شو اینها میزان های همیشه کمتری مینویسند همی الان روی 980 هم در هوای بارانی فریم ریت دراپ داره شما انوقت صحبت از 260 میکنی -آیا در لیست قطعات اشاره شده به کارتهای اینچنینی؟ نه پس مطمئن باش که اون مینیمم ها خیلی وقتها راه گم کن هستند و برای بازاریابی-

بله حرف بنده درست بود دیگه :گفتم با کارت 460 اصلا نباید بگید گرافیک پایینه جون معلومه پایینه بحثی درش نیست -

بله درسته.ممنون

اینم چند تا عکس از بازی:

با رزولوشن 1080 بین 30تا 40فریم میگیرم با تنظیمات بین Medium و high

ولی فریم تو مناطق مختلف و آب و هوای مختلف فرق داره.تو بارون شدید فریم به 18 میرسه

ee8c3f23474f07661.jpgee8cb27072d729b62.jpgee8c232ef1724f6d3.jpg

 

2b655d764c7a91ea4.jpg2b653b6d728796c65.jpg44fc945f4d9ecb2d1.jpg

 

f47571b74d308cbb2.jpgf47526fad4aea7293.jpgf475b274693157834.jpg

 

f475209864e5e80b5.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله بازی سخت افزار بالایی میخواد برای اجرای خیلی خوب -درکل عالی است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا عالی بود آقا رضا

 

دوستان کسی آپدیت 1.3 رو نصب کرده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان کسی رو سیستم AMD تست کرده بازی رو؟ به نظرتون تو سیستم امضام چطور اجرا میشه؟ میگن رو کارتای رادئون مشکل داره...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مقاله عالی بود :clapping: خسته نباشید

 

ولی بنظر من گرافیکش هنوز به DriveClub نمیرسه

 

کافیه یکبار درایوکلاب رو تو پیست norway با هوای برفی بازی کنید تا بفهمید چی میگم big%20bug.gif

 

یا پیست اول شیلی با هوای آفتابی و بدون HUD  :wacko:  :wacko:

 

 
سلام درایو کلاپ هم گرافیکش عالیه فقط بدیش اینه که فرمون g27 رو ساپورت نمیکنه
ویرایش شده توسط mamalicool
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فقط اگه میشه یه توضیح در مورد خطاها و کارهایی که منجر به اخراج از مسابقه میشه وغیره 

ممنون :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا عالی بود آقا رضا

 

دوستان کسی آپدیت 1.3 رو نصب کرده؟

دوستان؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آپدیت مورد داره نصب که می کنم آخرش یه دفعه می گه کامل نصب نشد و خود بازی که نصب کرده بودم هم پاک میکنه پیگیری کنید

 

این موضوع رو چند نفر توی سایت ها اعلام کردن درباره آپدیت 1.3

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...