رفتن به مطلب

سوال در مورد گارانتی مدیا پردازش


amin-nvidia
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان گوشی الجی جی ۲ دارم باطری و اسپیکر تقریبا خراب شده میخواستم ببینم وضعیت این گارانتی چجوریه اصلا باطری شامل گارانتی میشه یا نه تقریبا یه ۶ ماهی تا اتمام گارانتی مونده

ببرم دفتر گارانتی فایده داره?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.دوست عزیز شما برو اونجا و مشکل گوشی رو بگو باید براتون درست کنن.اگر نکردن باید بگی من الکی گوشی با گارانتی با قیمت بالاتر نخریدم.بعضی مواقع سر و صدا لازم هست.موفق باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

باطری  تو هیچ وسیله الکترونیکی شامل گارانتی نمیشه

 اسپیکر رو گارانتی براتون درست میکنه بدون هزینه اگه اب نخورده باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باطری که بعد از چند وقت حتما خراب میشه حالا ببینم چی میگن

اسپیکرش نمیدونم چرا خراب شده خیلی ازش استفاده نمیکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تعمیر و تعویض میکنن براتون ولی با هزینه ی خودتون چون ظاهرا خودتون مشکل برا گوشی به وجود اوردید..

ولی

شرکت پاسخگو و کار درستیه شک نکن

 

باید هزینه تعمیر رو خودشون بدن چون دستگاهشون هنوز گارانتی داره.

 

یه توضیحی در مورد وارانتی و گارانتی بدم.

 

گارانتی یا همون ضمانت یعنی که در صورت عدم رضایت و کارکرد درست دستگاه مثل روز اول در مدت زمان تعیین شده یا پول رو عودت بدن و یا با یک نمونه نو تعویض کنند.

وارانتی که معمولا مدت زمان بیشتری هم نسبت به گارانتی داره یعنی توافقی بین مصرف کننده و تولید کننده(بعضا فروشنده) که دستگاه در مدت تعیین شده درست کار کند و معمولا در مدت زمان وارانتی تولید کننده در صورت بروز مشکل برای محصول هزینه تعمیر یا تعویض قطعات را بعهده می گیرد و به این طریق به مصرف کننده اطمینان می دهد که در طول مدت وارانتی نیازی به انجام هزینه تعمیرات ندارد.

 

به هر حال دستگاه ایشون چه گارانتی داشته باشه و چه وارانتی بدون هیچ هزینه ای باید براشون دستگاه رو درست کنن و با نمونه نو تعویض کنند.

البته در ایران شرایطی برای گارانتی و وارانتی تعیین میشه که معمولا خیلی از خدمات رو پوشش نمیده ولی به هر حال من حالت های مختلف رو گفتم که استارتر به حقوق خودشون واقف باشن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باید هزینه تعمیر رو خودشون بدن چون دستگاهشون هنوز گارانتی داره.

 

یه توضیحی در مورد وارانتی و گارانتی بدم.

 

گارانتی یا همون ضمانت یعنی که در صورت عدم رضایت و کارکرد درست دستگاه مثل روز اول در مدت زمان تعیین شده یا پول رو عودت بدن و یا با یک نمونه نو تعویض کنند.

وارانتی که معمولا مدت زمان بیشتری هم نسبت به گارانتی داره یعنی توافقی بین مصرف کننده و تولید کننده(بعضا فروشنده) که دستگاه در مدت تعیین شده درست کار کند و معمولا در مدت زمان وارانتی تولید کننده در صورت بروز مشکل برای محصول هزینه تعمیر یا تعویض قطعات را بعهده می گیرد و به این طریق به مصرف کننده اطمینان می دهد که در طول مدت وارانتی نیازی به انجام هزینه تعمیرات ندارد.

 

به هر حال دستگاه ایشون چه گارانتی داشته باشه و چه وارانتی بدون هیچ هزینه ای باید براشون دستگاه رو درست کنن و با نمونه نو تعویض کنند.

البته در ایران شرایطی برای گارانتی و وارانتی تعیین میشه که معمولا خیلی از خدمات رو پوشش نمیده ولی به هر حال من حالت های مختلف رو گفتم که استارتر به حقوق خودشون واقف باشن ...

 

ممنون دوست عزیز از راهنمایی

ویرایش شده توسط amin-nvidia
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...