رفتن به مطلب

مقدار موجودی صندوق کمک به هم در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود دوستان

از این پس در این تاپیک بعد از اتمام هر بازی وین اینجا مبلغ موجود و اضافه شده در صندوق کمک به هم رو اعلام میکنیم تا وقتی که مبلغ به یه رقم مناسبی برسه تا به دیگران کمک کنیم .

امید به خدای بزرگ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوستان گلم دیروز دو تا از دوستان با محبت گفتن که شماره حساب بدم پول برای صندوق بریزن ولی دوستان خوبم شما همیشه گلید ما همچین قصدی نداریم که از کسی بابت این صندوق پولی دریافت کنیم . موجودی این صندوق بر مبنای جمع کلی و 20 درصد از کل بازی وین هستش . که این بازی ادامه خواهد داشت . و شما میتونید در بازی شرکت کنید و 20 درصد از مبلغ کل پولتون در این صندوق قرار میگیره + اگهی دادید + در یک بازی نسبتا با مزه شرکت کردید .

باز هم از محبتتون ممنونم .

مطمئن باشید که این صندوق رو گسترش خواهیم داد و وقتی به یه رقم قابل قبولی رسید در موردش صبحت میکنیم که چطور باید به دیگران کمک کنیم .

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از این پس در این پست مبلغ موجودی اعلام میگردد .

مبلغ 4000 تومان اولین رقم موجودی بعد از اجرای بازی در تاریخ 15/4/1389 می باشد و امید به خدا و ما هم مبلغ 6000 تومان به این رقم اضافه می کنیم تا رقم زیباتر بشه .

4000 + 6000 + 4000 + 4000 + 4000 + 4000 + 4000 + 4000 + 4000 + 16000 ( اهدایی کاربر پوریا برنده بازی وین ) + 4000 + 4000 + 4000

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

امیدوارم که این رقم روزی به جایی برسه که بتونه کمکی برای یک نیازمند باشه :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

دوستان به کمک شما و شرکت شما در بازی وین این مجموعه داره مبلغ بیشتری برای نیازمندان جمع میکنه و امیدوارم که هر روز این ارقام گنده تر بشه .

وقتی رقم به یه رقم مناسب رسید در همین انجمن به دنبال اولین کمک گیرنده خواهیم بود :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

میخواستم از کاربر پوریا تشکر و قدر دانی بکنم . با اینکه ایشون خیلی اصرار کردن که اینجا عنوان نکنم ولی وظیفه خودم دوسنتم که از ایشون بسیار تشکر کنم .

ایشون بعد از برنده شدن در بازی وین اعلام کردن که مبلغشون رو نمیخوان و در صندوق کمک به هم واریز بشه . :blink: @};- @};-

البته اینرو بگم که خیلی از دوستان و کاربران بارها به بنده پیغام دادن که میخوان مبلغی رو در صندوغ بگذارن ولی بنده به دلیل اینکه بعدا مشکلاتی در این زمینه پیش نیاد قبول نکردم و از همه این دوستان تشکر میکنم بابت محبتتون .

کمک کردن به دیگران و پیدا کردن افراد نیازمند زیاد سخت نیستش و به شما دوستان خوبم پیشنهااد میکنم که فقط یه بار وارد کوچتون بشید و پرسو جو کنید تا افراد نیاز زیادی رو ببنید . یادتون باشه از هر دست بدید از همون دست میگیرید . پس از همین الان مبارکتون باشه @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 7 ماه بعد...

درود دوستان گلم

بااجازه شما دوستان گلم یه مقدار به مبلغ صندوق اضافه کردم و به موسسه معلولین و سالمندان رشت اهدا کردم . و ازتون واقعا ممنونم و مطمئن باشید که محبت شما چند نفر رو خوشحال کرده و باز مطمئن باشید که حتما بهتون بیشتر از اینها بر میگرده . و من هم قول میدم که این راه ادامه داشته باشه .

در نزدیکیه سال جدید هستیم . و پیشنهاد میکنم میخواید به ارامش برسید حتما در ایام عید به یکی از موسسات سالمندان شهرتون برید و بهتون قول میدم چیزهایی میبینید که در ایندتون تاثیر مستقیم داره دوستان گلم . حتما حتما برید دوستان گلم و اونها رزو خوشحال کنید . 8-} @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...