رفتن به مطلب

موزيلا با روباه آتشين به د‍ژ مستحكم اپل نفوذ كرد


AMD>INTEL
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

نرم افزار خانه فایرفاکس (Firefox Home) به عنوان اولین نرم افزار بنیاد غیر انتفاعی موزیلا برای گوشی های اپل آیفون ساخته و معرفی شد.

از هم اکنون علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه نرم افزاری آیتونز (iTunes) نسبت به دریافت و نصب این برنامه اقدام نمایند.

نرم افزار رایگان خانه فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد تا صفحه اصلی فایرفاکس خود را مشاهده نموده و به مواردی همچون تاریخچه سایت های بازدید شده و لیست سایت های محبوب دسترسی پیدا نمایند.

برنامه نویسان این نرم افزار در حدود یک سال برای آماده سازی آن وقت صرف کردند و در تاریخ ۳۰ ماه ژوئن سال جاری میلادی آنرا در سایت آیتونز به ثبت رساندند، اکنون پس از یک ماه اپل مجوز انتشار این برنامه را در فروشگاه خود صادر کرده است.

به منظور استفاده از این برنامه در آیفون پس از دریافت از طریق آیتونز، لازم است تا از قبل افزونه Firefox Sync را بر روی مرورگر فایرفاکس نصب نمایید تا به کمک آن فرآیند یکسان سازی (Synchronize) بین کامپیوتر و موبایل شما صورت پذیرد.

به همین منظور یک راهنمای کامل توسط موزیلا ایجاد شده است.

نکته ای که لازم به ذکر است آنکه نرم افزار “خانه فایرفاکس” کاملاً با “مرورگر فایرفاکس” برای آیفون تفاوت دارد. هرچند شما از طریق آن می توانید به مرور صفحات وب نیز بپردازید که این امر بدلیل استفاده زیرکانه موزیلا از وب کیت اپل در کنار فناوری توسعه یافته خود است.

موزیلا پیش از این اعلام کرده بود بدلایلی فعلاً قصد ندارد نسخه ای از مرورگر فایرفاکس را برای آیفون ایجاد نماید هرچند که از سوی دیگر شرکت های رقیب مانند اپرا چنین کاری را انجام دادند.

نرم افزار خانه فایرفاکس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...