رفتن به مطلب

Recommended Posts

f6a4hgeov7o2xi59hnw.png

 

 

 

چه خوشحال باشیم و چه ناراحت; باید قبول کرد! شرکت پرآوازه Logitech همانند Corsair دست به عوض کردن نام و لوگوی شرکت خود زد (البته corsair فقط لوگوی خود را عوض کرد) . از این به بعد این شرکت را باید با نام Logi شناخت. درست در اسم شرکت تغییر کلی ندیدیم و تنها پسوند "tech" برداشته شده، اما لوگوی شرکت مذکور به کلی عوض شده. همانطور که در تصویر بالا و پایین مشاهده می کنید، لوگوی شرکت از شکل یک ماه و نیمه خورشید به اسم Logi تبدیل شده.

 

 

 

 

jtzenzlqud4evxweo3g.png

 

 

 

همچنین فونت بکار رفته در لوگوی جدید با فونت لوگوی قدیمی متفاوت است و رنگ دهه نودی به خود گرفته! (دهه 90 شمسی) همچنین لوگوی جدید از نظر رنگ هم ساده شده و سایه های نئونی به خود گرفته. طبق گفته شرکت Logi ، لوگوی جدید بیشتر در محصولات جدیدی که در آینده معرفی و عرضه می شوند بکار می رود (پس هنوز امیدی هست!) .

 

 

آقای Alastair Curtis ، مدیر عامل شرکت Logi در این باره ذکر کردند: " لاجیتک تحت تغییرات بزرگی قرار گرفت، پس ما هم هویت و ظاهر جدیدی در شرکتِ خود برای کسانی که امروزه هستند و کسانی که در آینده رو به جلو حرکت میکنند; گذاشتیم. "

 

 

 

طبق گفته ی خودِ شرکت لاجیتک، آنها از سال 2013 مشغول ایجاد تغییراتی در شرکت بودند. این تغییرات بیشتر در حوضه گیمینگ محصولات این شرکت (سری G) دیده شد. طبق بازدید سایت tomshardware از کارخانه این شرکت در کشور سوئیس، شرکای این کمپانی تایید کردند که آنها می خواهند شانس خود را در حوضه گیمینگ امتحان کنند.

با وجود محصولات سری G از شرکت Logi ، آنها می خواهند در کانون توجهات بازار و هواداران قرار بگیرند.

 

بدین ترتیب در چند هفته بعد، ما شاهد تعویض نام و لوگوی این شرکت در وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و محصولاتِ خود خواهیم بود. همچنین این شرکت اعلام کرد که بزودی اولین محصولی که نام و لوگوی جدید این شرکت را یدک می کشد را معرفی خواهد کرد.

 

 

 

منبع: tomshardware

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...