رفتن به مطلب

معرفی کارت PowerColor R9 Fury از سوی شرکت TLU


Recommended Posts

b6c6u60186u29uyz0nh.jpg

 

 

 

شرکت TLU که یکی از شرکای تاثیر گذار AMD می باشد و حدود 18 سال از شروع همکاری آنها می گذرد، دیروز کارت PowerColor R9 Fury را معرفی کرد.

 

سیستم خنک کننده این کارت از سه فن 12 سانتی متری و یک هیتسینک دوگانه تشکیل شده. طراحی ظاهری این کارت چنگی به دل نمی زد و در مقابل کارت شرکت های Asus و colorful از نظر زیبایی حرفی برای گفتن ندارد. حافظه استفاده شده در این کارت از نوع HBM می باشد که همه ی ما درمورد حافظه های HBM دانسته هایی داریم و نیاز به معرفی آن نیست. کلاک هسته و حافظه کارت همچنان دست نخورده باقی مانده اند (کلاک هسته 1000MHz و کلاک حافظه 500MHZ) و طبق گفته AMD برای این کارت نیازی به اورکلاک نیست!

 

4 گیگابایت حافظه این کارت را یاری میکند تا بتوانید از رزولوشن 4K لذت کافی را ببرید. کارت مذکور برای راه اندازی نیازمند حداقل پاور به توان 750W می باشد، همچنین یک جفت کانکتور برق 8 پین برای تغذیه کارت تعبیه شده. کارت R9 Fury بطور پیشفرض از تکنولوژی های LiquidVR, DirectX© 12, Vulkan APIs, AMD CorssFire, و FreeSync پشتیبانی می کند که البته با نصب درایور 15.7 AMD یکسری تکنولوژی های دیگر نیز به کارت اضافه می شود.

 

پورت های تصویر این کارت شامل سه پورت DisplayPort و یک پورت HDMI می باشد. اندازه کارت برحسب طول، عرض و ارتفاع برابر 198mm در 125mm در 40mm می باشد. و در آخر این کارت دارای دو بایوس جداگانه است. برای اطلاعات بیشتر از این کارت به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

 

b6sa3cgqex7t6jc28lo.jpg

 

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...