رفتن به مطلب

آپدیت جدید بازی GTA V ، برای PC داران مشکل ساز شد.


Recommended Posts

guw3sl4yre1067e8uj1.jpg

 

 

 

آپدیت 1.28 بازی GTA V که به تازگی منتشر شده، برای دارندگان نسخه PC این بازی، مشکل آفریده است. شرکت Rockstar برای جلوگیری از استفاده هک و ماد در بازی، آپدیت مذکور را منتشر کرد و گویا بجای حل کردن مشکل، مشکل را درست کرده.

 

گویا مشکل بازی ها با دارندگان PC تمامی ندارد، اول مشکلات بازی معروف Batman Arkham Knight که موجب شد بازی از صفحه ی فروشگاه استیم برداشته و بازی بلااستفاده شود و حالا این آپدیت...

 

دلیل اصلی انتشار آپدیت جدید، جلوگیری استفاده پلیرها از ماد LCPDFR است. در این ماد، پلیر در نقش پلیس قرار می گیرد و یک سری امکانات دیگر نظیر کنترل ترافیک خودروها، دستگیری خلافکاران و... را در اختیار پلیر قرار می دهد. این ماد پلیرهای زیادی رو به خودش جذب کرد و بسرعت پرطرفدارشد. همچنین سازندگان این ماد در صفحه ی فیسبوک خود، درباره ی مشکلات این آپدیت توضیحاتی داده اند:

 

" در آخرین آپدیت بازی، RS سیستم آنتی مادینگ خود را همانند اولین آپدیت تقویت کرده، این آپدیت شامل حجم عظیم 3MG کد برای گیرانداختن بود، که البته ما با گذارندن چندین مرحله توانستیم از این سیستم آنتی مادینگ عبور کنیم. اما گذشته از اینها، این آپدیت موجب شد مقدار فریم به عد 3 برسد; که این مقدار فریم را حتی دارندگان بهترین PC ها هم دارند. "

 

درست بعد از انتشار این آپدیت، حجم عظیمی از دارنگان نسخه PC این بازی، اعتراضات خود را به RS فرستادند، چونکه چاره دیگری نداشتند. .  خوشبختانه شرکت RS به این اعتراضات جواب مثبت داده و در حال حاظر مشغول بررسی مشکل (مشکلات) می باشد.

 

دشمنی RS با ماد سازان و استفاده کنندگان ماد تمامی نداره و حتی چند ماه پیش ما شاهد بن شدن اکانت هایی از طرف RS مبنی بر استفاده ماد بودیم. اما امیدوارم این دعواها و مشکلات بسرعت مرتفع شود.

 

 

منبع: maximumpc

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راکستار با اپدیت جدیدش گند زد به بازی. افت فریم . کرش . سیاه شدن فضای بازی. افت فریمش بعد اپدیت 1 اومد و تا الان هم هست حتی بدتر شده موقع درگیری ها بیشتر میشه که من قبل از اپدیت این مشکلو نداشتم

ویرایش شده توسط Ralf
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...