رفتن به مطلب

نظر سنجی انتخاب برند موس و کیبرد


Recommended Posts

درود دوستان گلم

همانطور که در جریان هستید ما چند وقت پیش یه نظر سنجی در بخش فروشگاه سایت برای انتخاب برند موس و کیبرد مورد علاقه شما نظر سنجی گذاشتیم که تا به امروز نتیجه نظر سنجی به شرح عکس زیر میباشد :

h1eyc1ygsiz0dqmvp89l.jpg

همانطور که مشاهده میکنید برند لاجیتک پیش تاز در این نظر سنجی هستش و بیشتر به دلیل کیفیت بسیار خوبه این کالا و راضی نگه داشتن کاربرانش از سالهای دور در ایران هستش .

دومین کالا در این لیست فراسو هستش که یک برند ایرانی و از خیلی ساله داره کار میکنه و محصولات مختلفی رو تولید میکنه و چون عمومیت داره و در هر شهر و روستایی @};- این کالا پیدا میشه رتبه دوم رو داشته . در مورد کیفیتش باید بگم که در اکثر موارد کیفیت در چهره کالا مشاهده میشه و در کمتر مدلی کیفت پایینی میبینید و دارای گارانتیه خوبیه .

سومین برند این لیست a4tech هستش که یک برند چینی ولی با قیمتی عالی و کیفیتی مناسب که سالهای ساله که در ایران کار میکنه و خود بنده فکر میکنم از سال 81 دارم روی این برند کار میکنم و اکثر مشتریهام به دلییل قیمت و کیفیت خوب ازش راضی هستن و جدیدا بیشتر داره وارد بازار میشه . مدلهای موس این برند در نوع خودش بی نظیره و فکر نمیکنم که برندی پیدا بشه که این همه مدل موجود داشته باشه .

چهارمین برند این لیست محصولات مایکروسافت هستش که مدت زیادی نیستش که در بازار ما وجود داره ولی در همین مدت کوتاه خیلی تونسته کاربرانش رو راضی کنه و ما هم چندین مسابقه برای این برند با پشتیبانی شرکت پانا در همین انجمن برگذار کردیم . در کل یکی از پیشتازان کیبرد و موس و برندیه که واقعا به فکر کاربرش هستش در مورد دیزاین و خلاقیتهایی که در کالا به کار میبره بی نظیره .

پنجمین برند این لیست ما برند با کیفیت razer هستش که جواب گیمر رو به راحتی میده و گیمیرها بیشتر به سراغش میرن و واقعا داره کیفیت بسیار بالایی در بازی هستش . تعداد کمی وارد بازار ایران میشه ولی با این همه باز طرفداران بسیاری داره چون گیمرها در سالهای اخیر بسیار بسیار زیاد شدن

ششمین برند این لیست جنیوس هستش که یک برند بسیار قدیمی در ایران هستش و حتی به جرعت میشه گفت که اولین کامپیوتر ها با این موس و کیبرد در ایران فروش میرفت ولی به دلیل ساپورت کم در ایران و تنوع کمش در بازار ایران و شل کن سفت کنهای شرکتهای وارد کنندش نتونست تو دل مردم ما اونقدر که حقش بود جا باز کنه .

هتمین و اخرین برند این لیست ما TVM هستش که در سالهای گذشته بسیار رونق داشت ولی این برند هم با ساپورت کم مواجه شد .و تا اونجایی که من یادمه کارخونه ای در ایران برای تولید کالاهاش بودش که به راحتی این کالا رو دست مردم میداد ولی کم کم بازار رقابت این برند رو از مرحله بازاری خودش خارج کرد و فعلا چیزی از این کالا در بازار موجود نیستش .

امییدوارم که این نظر سنجی نظر شما عزیزان رو جلب کرده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با تشکر از وقتی که برای این نظر سنجی ها صرف می کنید و اینکه کامل اطلاع رسانی میکنید .

پس اقای حسینی با توجه به این نتیجه محصولات باکیفیت لاجیتک رو بیشتر به کالاهای فروشگاه اضافه کنید.

موفق باشید . Rose.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با تشکر از وقتی که برای این نظر سنجی ها صرف می کنید و اینکه کامل اطلاع رسانی میکنید .

پس اقای حسینی با توجه به این نتیجه محصولات باکیفیت لاجیتک رو بیشتر به کالاهای فروشگاه اضافه کنید.

موفق باشید . Rose.gif

درود

اتفاقا با نظر شما موافقم کالای خوب و پر طرفدار رو باید بیشتر روش کار کنیم که داریم دقیقا همینو انجام میدیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 7 ماه بعد...

کجا میشه بیشترین تنوع موس رو در فروشگاه دید ؟

مثلا جایی هست که بیشترین مدل a4tech رو داشته باشه و بشه مقایسه کرد ؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...