رفتن به مطلب

nVIDIA وارد عمل می شود: همکاری دو شرکت nVIDIA و Warner Bros برای حل مشکلات Batman Arkham Knight نسخه PC


Recommended Posts

q7lphtoj5a6bhjclcb82.jpg

 

 

پورت PC بازی Batman Arkham Knight بقدری بد بود که شرکت Warner Bros بلافاصله پس از انتشار بازی برای PC، اقدام به حذف بازی از فروشگاه استیم کرد. اما اینبار شرکت nVIDIA بعنوان یک قهرمان (برای کاربران PC) ظاهر شده و قصد دارد مشکل این بازی را هرچه زودتر حل کند. دیروز آقای Tom Peterson از شرکت nVIDIA هنگام حضورش در وب سایت mmorpg.com گفته ما برای حل مشکل این بازی، بهترین افرادمان را فرستاده ایم.

 

ایشان در این باره توضیح داد: " ما درحال حل مشکلاتی هستیم که بیشترشان مربوط به ما نیست. بعضی از آنها ممکن است مربوط به درایورهای ما باشد، بعضی ها هم نه. اما درکل تمرکز ما بر روی بازی است و ما می خواهیم آنرا به بهترین شکل ممکن درست کنیم." آقای Peterson در ادامه گفتند: "ما حدود 200 تا 300 مهندس فرستادیم که واقعا کار بلد هستند. آنها در کاری که به آنها واگذار شده، بسیار خوب عمل می کنند. از هنرمند گرفته تا Ph.D ... روش ما اینگونه است که می گذاریم کارکنان ما هرآنچه که در ذهنشان است را بیان کنند، آنهارا به الگوریتم هایی تبدیل می کنیم، آنرا آزمایش وکیفیتش را تضمین می کنیم، و درنهایت آنرا به توسعه دهندگان بازی (ها) ارائه می کنیم."

 

چرا nVIDIA کمک می کند؟ من (نویسنده) فکر می کنم nVIDIA بعنوان یک عضوی از خانواده ی PC این کمک را در حق Warner Bros کرده، بخصوص وقتی آقای Peterson در ادامه ی حرفهایشان گفت: "من به بازی [Arkham Knight] بعنوان یک نمونه از مواقعی که nVIDIA می تواند به یک توسعه دهنده بازی کمک کند تا بازی با کیفیتی وارد بازار کند، نگاه می کنم. شرکت Warner Bros در عرضه ی این بازی مرتکب چندین خطا شد. این بازی اصلا برای PC بهینه نشده بود. اما اکنون ما درحال استفاده از تمامی کارکنان و منابع مان برای حل مشکلات بازی [Batman Arkham Knight] تا جایی که ممکن است، هستیم."

 

 

 

منبع: tweaktown

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ولی خود من فکر می کنم دلیل کمک nVIDIA ، بخاطر راضی نگه داشتن مشتری هایی که باندل Batman Arkham Knight رو خریده بودن، هست. البته شاید واقعا دلش سوخته و کمک کرده... بهتره پشت سر دیگران حرف در نیارم :D فقط خدا میدونه واسه چی کمک کرده... ولی به هر دلیلی هست، امیدوارم دلیل خوبی باشه.

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهتره Warner Bros کارمنداشو اخراج کنه چون 200 300 تا نیرو فرستاده nvidia =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مگه انویدیا کمک کنه خودشون که حال ندارن مشکلات رفع کنن  :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...