رفتن به مطلب

هارد اکسترنال HD720 توسط ADATA معرفی شد


Recommended Posts

6mlog1fzdbeh6lji8ri.jpg3t7lmeh88cirgvz9ftf.jpg

 

 

امروز شرکت ADATA که دیگر لازم به معرفی نیست، دست به معرفی نسل جدید از هاردهای ضدضربه، ضد آب ، ضد گرد و خاک و ضد شوک زد. هارد قابل حمل HD720 ، ساخت شده تا در مقابل نیروهای طبیعت مقاومت کند.

 

این هارد قابل حمل از رابط USB 3.0 استفاده می کند و همانند برادران بزرگتر خود، کابل اتصال در کناره های این هارد قابل قرار گیریست. همانطور که گفتم، این هارد در برابر نیروهای طبیعت نظیر آب، خاک، ضربه و شوک مقاومت میک ند، همچنین قابل ذکر است بدلیل استفاده از مواد اعلا، با کیفیت و طراحی بسیار عالی، این هارد نسبت به نسل قبل خود بسیار قویتر و مستحکم تر شده و به همین راحتی کمرش خم نمی شود.

 

این هارد دارای گواهینامه های IEC/EN 60529 IP68 می باشد که می توان از آن بعنوان یک مدرک با ارزش برای اثبات مقاومت این هارد استفاده کرد. این هارد استانداردها را کنار گذاشته و قادر است تا عمق 2 متر به مدت دو ساعت در آب سالم بماند. همچنین در با پرتاب شدن از ارتقاع 1.8 متری، هیچ اتفاقی برای هارد مذکور نمی افتد (استاندارد این ارتقاع، 1.2 متر است.) . قابلیت ضد شک بودن این هارد به لطف استفاده از سنسور G Shock میسر می شود و بدین ترتیب دیگر نگران از دست دادن اطلاعات با ارزشتان در هنگام ارسال یا دریافت نباشید، چونکه این هارد بیدی نیست که با این بادها بلرزد. بدنه ی ضد نفوذ آن نیز به هارد کمک می کند حتی در دریایی از گرد و خاک، اطلاعات درونش را از دست ندهد.

 

هارد HD720 تا حجم 2 ترابایت و در ظرفیت های متفاوت و با رنگ های متفاوت تولید می شود. هنوز قیمت و تاریخ عرضه ی هارد سری HD720 معلوم نشده است.

 

 

d4h3cr913hpvbmx48no.jpg

 

 

n40u4gfcjq9z44gr9gq3.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

فکر کنم سری قبلیش همونیه که جناب حسینی و دست اندرکارنشون زحمتشو کشیدن کلیپشو گذاشتن از تست عملی خودشون خیلی باحال بود....  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام

این هارد به نوعی جانشین hd710 هستش . hd 710  از هر نظر هارد خوبی هستش ولی یک مشکل جدی داشت که محل اتصال کابل به هارد کمی لق می زد . و همچنین اون محافظ پلاستیکی محل اتصال هارد هم سخت بسته می شه و وقتی هم بسته می شه آدم مطمئن نیست که درست بسته شده یا نه ، البته این قابلیت فقط موقعی که بخواد هارد تو آب قرار بگیره مهمه . البته  تو اون فایل ویدیویی که آقای حسینی با قلاب ماهیگیری و تو آب رودخونه تست مقاومت در برابر آب هارد hd710 انجام می دن این هارد با موفقیت این تست پشت سر میذاره .

از تصویر هارد hd 720 به نظر میاد که محل اتصال کابل و همچنین درپوش محل اتصال تغییر کرده و خود شرکت Adata  نظرات کاربر ها دریافت کرده و متوجه این مشکل شده و تغییراتش اعمال کرده . 

ویرایش شده توسط safelife
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...