رفتن به مطلب

اگر طرحی برای لپ تاپ دارید الان وقتشه توی نظر سنجی شرکت کنید


Recommended Posts

به لطف یک سری از نظرسنجی ها در وبلاگ لنوو، شما می توانید در فرآیند طراحی لپ تاپهای Retro Thinkpad نقش داشته باشید و تا به حال 60.000  نفر به این کار دست زده اند. در حال حاضر سه نظرسنجی وجود دارد. Survey 1 و Survey 2 در حال اجرا می باشند و Survey 3 به تازگی در اوایل امروز راه اندازی شد.

f1ea13673af8a78379790e423f7d47f5.jpg

البته، شرکت لنووو برخی از نتایج بررسی های قبلی را در جداولی ارائه داده است. اول از همه، درخواست روشنایی صفحه کلید است. 50.6 درصد از افراد مورد بررسی وجود  ThinkLight  در لپ تاپ را ترجیح می دهند. در این ویژگی LED سفید یا زرد از لبه بالای صفحه نمایش بر روی صفحه کلید تابیده می شد. در حالیکه، 49.4 درصد از نظردهندگان نور پس زمینه در صفحه کلید را ترجیح می دادند، اگر چه عملی ساختن این ویژگی مشکل خواهد بود. از آنجا که حاشیه و فاصله بین کلید ها بر روی صفحه کلید سبک کلاسیک خیلی کوچک می باشد.

استفاده از کلید آبی اینتر و همچنین کنترلهای صدا و میکروفون بسیار مورد تقاضا بوده است. در زمینه اندازه صفحه نمایش، بررسی ها می گوید: مدل 14.1 اینچی با 41.7 درصد مقبولیت، در صدر است. مدل 13.3 اینچی با 25 درصد، در جایگاه دوم قرار می گیرد و صفحه نمایش 15.6 اینچی و 12.5 اینچی به ترتیب 15.1 و 14.3 درصد از افراد را به خود اختصاص دادند. همچنین نسبت 16:10 پیشنهاد شده است که نشان از تمایل به صفحه نمایش با وضوح بسیار بالا می باشد. 

خریداران بالقوه لپ تاپ ThinkPad بسیار مشتاق LED ها، شارژ AC، کلید Caps Lock و شاخص های وضعیت باتری بودند. Survey 3 تمرکز بیشتری بر روی اجزای داخلی لپ تاپ دارد. Survey 4 همراه با نتایج Survey 3 هفته آینده به صفحه وبلاگ شرکت لنوو می آید و در آن شما ممکن است به چند سوال در مورد ذخیره سازی، حافظه و پورتها پاسخ دهید.

 

منبع خبر  :

 

https://hamresan.net/technology/80-strategy-management/1397-lenovo-wants-your-opinion-on-what-to-include-in-a-retro-thinkpad.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...