رفتن به مطلب

شرکت ایسر، ردیاب تناسب اندام Liquid Leap+ را به بازار ارائه می دهد


Recommended Posts

دستگاه 79.99 دلاری شرکت ایسر به نام Liquid Leap+، می تواند تعداد قدمهای شما، طول مسافت دویده شده توسط شما، مدت زمان فعال بودن شما در دقیقه و میزان کالری سوزانده شده را تعیین نماید.

بنابراین در حال حاضر یک نام تجاری جدید در بازار وارد شده است و شما می توانید به خرید آن اقدام کنید. این هفته شرکت تایوانی ایسر، اولین ردیاب تناسب اندام Liquid Leap+ را به بازار ایالات متحده معرفی نمود. 

این دستگاه ضد آب بوده و با آن به راحتی می توانید دوش بگیرید.در شب موقع خواب می توانید Liquid Leap+ را در وضعیت خواب قرار دهید و آن می تواند تعداد پلک زدن شما در خواب را بشمرد.

آن می تواند از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند اندروید، ویندوز و iOS متصل و مرتبط شود. همچنین می تواند برای کنترل موسیقی و اعمالی مانند پخش موسیقی، توقف آن، انتخاب آهنگ قبلی و بعدی استفاده شود. همچنین می توانید نوتیفیکیشن ها را در Liquid Leap+ داشته باشید، بنابراین این دستگاه می تواند شما را در مورد تماس های دریافتی، ایمیل ها، پیامها، آلارم و رویدادهای تقویم مطلع سازد.

ce5375a07b1759f8a6f99a0c85463f5d.jpg

در  شکل ظاهری + Liquid Leap ، حداقل تعداد دکمه و یک صفحه نمایش OLED لمسی وجود دارد. آن با سه دستبند پلاستیکی قابل تعویض به رنگ سیاه، بنفش، و سبز لیمویی همراه است که در تناسب با رنگ لباستان و حال و هوایتان می توانید از رنگهای مختلف آن استفاده کنید.

آن از طریق میکرو USB شارژ می شود و هر بار شارژ به مدت پنج تا هفت روز قابل استفاده است. هوگو هرناندز، معاون رئيس تجارت محصولات هوشمند ایسر، در بیانیه ای گفت: " Liquid Leap+برای بهبود زندگی روزمره برای علاقه مندان به تکنولوژی طراحی شده است." " استفاده از آن برای ردیابی جنبه های مهم سلامتی فوق العاده آسان است، همچنین آن ویژگی های مفید دیگری نیز به همراه دارد. علاوه بر این، دارای طراحی براق و شیک با رنگهای متنوع می باشد." در حال حاضر این گجت ایسر در فروشگاه ها و به صورت خرید آنلاین در دسترس است.

 

منبع :

 

https://hamresan.net/gadgets/129-wearable-gadget/1398-acer-launches-liquid-leap-fitness-tracker-in-the-u-s.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...