رفتن به مطلب

هدفون هوشمند بی سیم Sense BackBeat ترکیبی از زیبایی وآسایش است


Recommended Posts

امروزه هدفون های بی سیم بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. آنها گجتی هستند که باعث می شود شما احساس زندگی در آینده را داشته باشید. در هدفونهای بی سیم بدون نیاز به اتصال به هیچ گونه وسیله ای، آهنگها در گوش شما پخش می شوند. صدها هزار مدل هدفون بی سیم در بازار جهانی موجود است. این هفته، شرکت پلنترونیکز ، هدفون هوشمندی به نام Sense  BackBeat  را معرفی کرده است این هدفون بی سیم به گونه ای طراحی شده است که زیبا و استفاده از آن راحت می باشد.

 

 

Sense BackBeat با قیمت 179.99 دلار، یکی از هدفونهای گرانقیمت به شمار می رود؛ اما این هدفون دارای ویژگیهای بسیار قابل توجهی نیز هست، از جمله جنس پدهای این هدفون نرم بوده و استفاده آن در گوش به راحتی امکان پذیر است، دکمه های فیزیکی برای کنترل پخش و میزان صدا (مبتنی بر اینکه کنترلهای لمسی کمتر قابل اطمینان هستند) دارد، انتشار صوتی آن به گونه ای است که متوجه دیگر صداهای محیط اطراف خود نیز می شوید و خطر گوش کردن موسیقی در کوچه و خیابان را کاهش می دهد. علاوه بر اینها این هدفون توانایی اتصال به دو دستگاه مختلف به طور همزمان را نیز دارد ، به طوریکه می توان بین آنها انتخاب خود را تغییر داد. این هدفون امواج بلوتوث را از فاصله 30 متری دریافت می کند و با یک بار شارژ شدن باتری داخلی آن به مدت 18 ساعت قابل استفاده می باشد. همچنین این هدفون بسیار سبک و راحت است و می توان آنرا برای ساعتها بدون هیچ گونه ناراحتی در گوش خود قرار داد.

f49deff142c92da887ea79b0e15243ae.jpg

این هدفون هوشمند بوده، به طوریکه با گذاشتن آن در داخل گوش به طور خودکار شروع به پخش موزیک کرده و با در آوردن آن از گوش پخش موسیقی را متوقف می کند. همچنین زمانیکه شروع به استفاده از آن بکنید به طور خودکار تماس های تلفنی خود را دریافت می کنید. تجربه استفاده از هدست بلوتوث شرکت پلنترونیکز، با میکروفن های دوگانه همراه است که صدای HD را پشتیبانی می کند و وضعیت باتری آن در دستگاه های iOS و اندروید قابل مشاهده است.

زمانیکه این هدفون مورد تست قرار گرفت، قابلیت اطمینان بلوتوث آن همتراز با بهترین ها هدفون ها بود. فقط موارد نادری از تداخل دیده می شد. عمر باتری به خوبی آنچیزی است که تبلیغ می شود. تنها شکایت این بود که آنها از نظر اندازه به جمع و جور بودن هدفون Bose SoundLink  نیستند و اینکه آن فاقد نویز گیر فعال است. (لغو نویز یا نویز گیر در این محدوده قیمت غیر معمول است، اما قطعا یک مورد خوب و کاربر پسند می باشد.)

BackBeat Sense   به رنگهای سفید و مشکی تا چند هفته آینده به بازار خرده فروشی وارد می شود.

 

منبع :

 

https://hamresan.net/gadgets/129-wearable-gadget/1392-these-wireless-headphones-blend-comfort-convenience-and-good-looks.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...